Grand Café Soestdijk Enschede

Oude Markt 3 7511 GA Enschede Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Soestdijk Enschede

Een koninklijk ingericht grand café. Soestdijk? Nee, gewoon in Enschede maar de naam is goed gekozen voor dit stijlvolle en royale pand. Een ambiance die stijl en grootsheid voelbaar maakt. Het eten blijft hier trouwens heel gewoon. In die zin, dat het ‘gewoon’ heel lekker is! Goed gekozen gerechten, creatieve hapjes en een mooie presentatie zorgen ervoor dat je met volle teugen kan genieten. Met allure. Koningsmaal, grand dessert en als afsluiter een Maxima koffie!

Meer informatie over restaurant Grand Café Soestdijk Enschede

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Soestdijk Enschede

Lucie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wachttijd redelijk ingevuld maar was prima.
Aandacht onderhoud toilet.
Verder hebben wij een gezellige avond gehad.
Prijs kwaliteit was erg goed.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het eten en de bediening niks op aan te merken!
Weer goed net zoals de voorgaande keren! Personeel altijd vriendelijk!
Lenie H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Verrasend goed vers eten ,vriendelijke bediening , 3 Gangen menu van iens top.alleen de wachttijd tussen de gerechten duur de Wat Lang
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten is goed verzorgd en erg smakelijk. Zeker een reden om terug te komen. Bediening was erg vriendelijk.
Wij zullen dit restaurant zeker aan anderen aanbevelen.
Belinda O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het duurde erg lang voor we de kaart kregen. Bediening was wel erg vriendelijk. Nadat we eenmaal besteld hadden verliep alles vlot. Het eten was prima van smaak. Al met al voor herhaling vatbaar!
John H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben vaker gegeten bij Grand café Soestdijk en toen was het heel goed. Nu was het gewoon slecht, biefstuk was bijna koud en taai, de champignonssaus op de gemarineerde karbonade was al koud en dik en de ribkarbonade was ook bijna koud. We moesten lang wachten op,ons nagerecht want het personeel was even aan het eten.
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zoals mijn beoordeling weergaf, gewoon zeer goed!
Alleen kleine tip voor de eigenaars: toiletten mogen wel wat schoner; om de paar uurtjes even kort een zwabber over de vloer zou al heel wat schelen.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Afgelopen zaterdag zijn wij hier gegeten. Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij mijn voorgerecht (champignon dordogne) zat een lange blonde haar tussen. Wij hadden het bij de bediening opgegeven en kregen excuus en 2 glasjes rode wijn aangeboden. Top!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuke aardige bediening, eten is prima. Mooie inrichting, had alleen last van bepaalde lampen die onrustig waren voor mijn ogen. Dikke duim voor Soestdijk.
Hannie E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Hoi wel zijn om verdrietige omstandig heden niet geweest.
Maar wel komen daar wel eens altijd goed.
De ah kaarten hebben wel nog komen nog een keer. Het. Gr. Hannie
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zijn er geweest voor het AH menu, waren met 4 personen en hadden allemaal iets anders gekozen uit hun uitgebreide keuzemenu en alles was goed van smaak en goed geportioneerd, maw allemaal heerlijk gegeten en de bediening was ook vriendelijk, een fijne bijkomstigheid :)
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Alles was erg heerlijk! Korte wachttijd, rustige sfeer, lekkere gerechten! Ik zou graag nog een keer er willen eten. We gingen daar met ons kindje.
lb1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie, ook nog een mandje stokbrood vooraf, porties meer dan voldoende en we hebben genoten van de Twente gastvrijheid.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding voor het menu. Aardige bediening en goede timing qua opdienen. Voldoende keuze en heerlijk gegeten!
Rein P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het eten en de prijs was zondermeer goed te noemen. Alleen jammer dat de overigens vriendelijke bedienster teveel met collega's en enkele gasten aan het kletsen was, en daardoor te weinig oog had voor de andere gasten op het terras en het diner wel erg lang duurde. Dat scheelt toch een punt in de waardering. Neemt niet weg dat wij nog wel een keer terug komen.
Siny S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
het eten was heerlijk, de bediening erg vriendelijk, we moesten wel erg lang wachten.
Voor het nagerecht hadden we het vermoeden, dat ze ons vergeten waren
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, alles smaakte heel goed en was vers, pluim voor de kok. De bediening was supervriendelijk en beleefd. We hebben genoten!
Hanny O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
In alle opzichten erg goed. zal deze locatie zeer zeker aanbevelen
Gunstig gelegen, vriendelijk personeel, ruim aanbod,.
Elizabeth M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten ! Ook lekker veel groentes ! Met intoleranties houden ze perfect rekening, het was een top ervaring we komen zeker terug !
Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten (ah actie)
Echt een aanrader
Leuke bediening,gezellige sfeer