Grand Cafe Sjapo

Diamantlaan 2 2132 XT Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Cafe Sjapo

Voor iedere gelegenheid

Aan de rand van bedrijvenpark Graan voor Visch in Hoofddorp lonkt een modern terras. Ideaal om even bij te komen na een vergadering of als voorbereiding op een mooie avond. Op het menu staat dagelijks een Sjapo Special, van een frisse maaltijdsalade tot een mals stuk vlees. De kaart is uitgebreid voorzien van luxe broodjes voor de lunch tot een vega-, vis- of vleesgerecht voor het diner. Natuurlijk is ervoor en erna ook genoeg te kiezen.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Sjapo

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Sjapo

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima restaurant, vriendelijk personeel en vlotte bediening, binnen 15 min stond het voorgerecht op tafel en toen we klaar waren werd er gevraagd of we het volgende gerecht al wilden hebben of nog even wachten, prima.
Je kon ook ipv een toetje koffie nemen allemaal geen probleem. Heerlijk gegeten.
Glenda A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig, leuke sfeer en leuk bediening. Het was erg druk maar dat verpest de sfeer zeker niet. (Normaal gesproken laten ze de gasten van te voren weten dat er bijvoorbeeld een borrel is en dat het erg druk kan zijn). Het eten is erg smaakvol en veeeel. Je gaat in ieder geval met een voldaan gevoel de deur uit. Maak plaats voor een toetje! Vooral de taart(jes) zijn superlekker en overal wordt aan gedacht. Sausje, crunch, slagroom, fruitjes... erg feestelijk.
G. W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De bediening was goed en het eten ook. de sfeer is voldoende, alleen het opstapje naar de tafeltjes kan misschien met een tweede strook lichtjes duidelijker aangegeven worden, een struikelblokje.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Voor het eerst bij Sjapo gegeten en het is goed bevallen. De bediening was hartelijk en het eten lekker.
Heerlijke muziek op de achtergrond die wel te horen was, maar zeker niet te hard stond.
Gewoon een lekker restaurant waar je "ff" lekker gaat eten voor niet te veel geld.
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed eten met vriendelijke bediening! Prijzen waren goed. Porties ook prima. Eigenlijk gewoon een prettige ervaring. Komen zeker een keer terug.
Baukje V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten, bediening en service zeer klantvriendelijk, voortreffelijk!! 'Teleurstellend' op 'inrichting en sfeer'zit uitsluitend in het zeer gevaarlijke op/afstapje midden in het restaurant!
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten voor een leuke prijs, zeker voor herhaling vatbaar.
Plateau Sjapo blijft favoriet evenals het dessert
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
voldoet in alle opzichten aan onze verwachtingen
goede sfeer, rustig, vlotte bediening, men wordt met rust gelaten zodat men kan genieten van zijn keuze
Robvdl .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wachtijd was goed maar kon niets anders aan geven verder was het gezellig niet druk maar eten was top.
Goede prijs vinden
Martn R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Geweest met Albert Heijn actie. Keuze á la carte. Gerechten waren van goede kwaliteit en de bediening was plezierig en oplettend.
Corrie O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heel lekker gegeten , vriendelijk ontvangst en bediening erg vriendelijk en behulpzaam .
Voor een goede prijs .Voor herhaling vatbaar .
Een dikke pluim .
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Kom zeker weer terug!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
met de albert heijn actie hier gegeten, geweldig dat je gewoon van de hele kaart kan kiezen! Heerlijke uiensoep, veel te veel spareribs en een lekker taartje toe. voor herhaling vatbaar!
janbepkromkamp .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
sfeer : het was erg rumoerig vanwege een grote groep ,
voorgerecht: carpaccio en garnalen cocktail goed,
hoofgerecht: biefstuk was niet mals en frietjes wel erg krokant ( opnieuw opgebakken ? ).
nagerecht : een sorbet hier kan niets fout mee gaan.
met de AH actie waren we incl. 4 drankjes E 40 kwijt
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, er staat genoeg keuze op het menu, een vriendelijke en attente bediening. zeker een herhaling waard.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk en gezellig. Goede ontvangst. Aardige bediening en lekker eten! Ontspannnen sfeer. Leuk voor een gezellig avondje uit.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ruim en gezellig zitten, gastvrije bediening en leuke en lekkere gerechten. Was een ontdekking voor ons en komen zeker terug. En oh ja....gemakkelijk en gratis parkeren !
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke ontvangst, je voelt echt welkom.
Zodra we aan ons tafeltje zaten kwam er al snel iemand vragen voor n drankje.
Er was een vrije keus van de menu kaart wat wij erg prettig vonden.
Eten was met zorg klaar gemaakt en erg lekker.
Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De service was geweldig. Werd mee gedacht met mijn zoon omdat hij de. Voorgerechten niet luste en mocht hij kipnuggets! Top! Eten vond ik lekker maar niet bijzonder. De dames maakte dat stukje meer dan goed!
Bep K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker gegeten
Vooraf carpaccio en plato sjabo.
Als hoofgeregd 2x varkenshaassate en als dessert dameblach en irishcoffee.
Gezamelijk E40,-
Leuke en vlotte bediening.
Een aanrader