Grand Cafe Sjapo

Diamantlaan 2 2132 WV Hoofddorp Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Grand Cafe Sjapo

Voor iedere gelegenheid

Aan de rand van bedrijvenpark Graan voor Visch in Hoofddorp lonkt een modern terras. Ideaal om even bij te komen na een vergadering of als voorbereiding op een mooie avond. Op het menu staat dagelijks een Sjapo Special, van een frisse maaltijdsalade tot een mals stuk vlees. De kaart is uitgebreid voorzien van luxe broodjes voor de lunch tot een vega-, vis- of vleesgerecht voor het diner. Natuurlijk is ervoor en erna ook genoeg te kiezen.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Sjapo

• Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten!!
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten.keuze uit hele kaart met bijzondere gerechten.erg vriendelijke en vlotte bediening.binnen erg sfeervol
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
met z'n vieren met de AH-bon prima gegeten,
zelfs de aloude topper onder de toppers (stond niet meer op de kaart) voorgerecht "plateau sjapo" werd voor ons bereid. Zalig.
SJAPO !
Ellyvandekoevering V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gezellig restaurant, heerlijk eten voor een goede prijs.....en vriendelijk personeel.
Clinton F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Salade was heerlijk, heel goed gevuld en vers. Leuke tent, je zit er heel gezellig, zowel binnen als buiten.
Liesbth L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
wij zijn er al diversen keren geweest ook met familie. Het is gezellig het eten is smakelijk de bediening is vriendelijk
het is voor ons zeker niet de laatste keer!!!!!
Esmeralda S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Fijne ruimte en lekker eten. Zelfs door de weeks
Mariandrontmann D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
zeer vriendelijke en attente bediening
Locatie in Hoofddorp niet heel gezellig, maar restaurant zelf heel sfeervol
Sandra Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Super bediening (zus van eigenaresse)! Aardig, goede uitleg echt top!
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heel vriendelijke en gastvrije bediening. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding. We hebben een gezellige en fijne avon gehad.
Piene B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Een 10 voor de bediening en heerlijk gegeten!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Hebben lekker gegeten
Maria Concepcione W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
We hebben genoten van heerlijk voorgerechten: bijzondere Bietencarpaccio en erg lekkere groene aspergesoep! De Vegaburger was royaal. Het hoge wuivende riet aan de raamkant gaf een bijzondere sfeer. De vriendelijke serveersters deden het goed! Heel fijn samen uit geweest bij Sjapo!
Don V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijke saté gegeten bij Sjapo in een gezellige en ongedwongen ambiance. Ik heb hier al meerdere keren verschillende gerechten van de kaart gegeten en ben nog nooit teleurgesteld. Ook bediening is zeer vriendelijk. Sjapo is zeker een aanrader.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ik ben hier regelmatig geweest en altijd heerlijk gegeten met prettige bediening. Dit keer viel het tegen. De bediening (nieuw?) had haast; we zaten nog niet eens en werden al gevraagd wat we wilden drinken; amper de laatste hap naar binnen en de borden werden al weggehaald. Vriendelijkheid was beneden peil, er kon geen lachje af en alles werd nogal lomp op tafel gezet, de koffieschoteltjes braken zowat. Ook het eten was minder dan de vorige keren. Voorlopig even geen Sjapo meer, jammer!
Nof G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Een paar keer hier geweest. Leuke bediening en gemoedelijke sfeer. Maar de laatste keer was er een nieuwe dame in de bediening en ze had haast. We hadden onze jassen nog aan en konden direct doorgeven wat we wilden drinken.
In een recordtempo werd vervolgens alles opgediend en enige vorm van riendelijkheid was ver te zoeken
Iemand die niet luistert naar wat de klant wilt maar eigenlijk al met een been buiten staat omdat haar werktijd erop zit.
Tja, dat voel je natuurlijk als gast.
Dit restaurant laten we even voor wat het is.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Jammer... het lijkt minder te worden. Het eten is nog steeds ok maar de bediening, de service... toch net wat minder. Voorheen was een mandje stokbrood met Aioli en tapenade van het huis. Nu moet je het apart bestellen en zijn het simpele afbak broodjes ipv lekker stokbrood. En als je het apart bestelt dan komt het hoofdgerecht er vrijwel meteen achteraan (dat heb ik nu al meerdere keren meegemaakt). Bediening loopt al weg terwijl je nog aan het praten bent (ook al meerdere keren meegemaakt). Dus nee... ons favoriete restaurant is het jammer genoeg niet meer.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Sjapo. Eten is er altijd lekker, porties zijn goed, sfeer is gezellig. Het blijft een van mijn favoriete restaurants!