Grand Cafe Sjapo

Diamantlaan 2 2132 XT Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Grand Cafe Sjapo

Voor iedere gelegenheid

Aan de rand van bedrijvenpark Graan voor Visch in Hoofddorp lonkt een modern terras. Ideaal om even bij te komen na een vergadering of als voorbereiding op een mooie avond. Op het menu staat dagelijks een Sjapo Special, van een frisse maaltijdsalade tot een mals stuk vlees. De kaart is uitgebreid voorzien van luxe broodjes voor de lunch tot een vega-, vis- of vleesgerecht voor het diner. Natuurlijk is ervoor en erna ook genoeg te kiezen.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Sjapo

Voordelig
Hanitastokman .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was super lekker, bediening was super vriendelijk en de prijs, met AH, was voor herhaling vatbaar.
Komen zeker terug
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk eten, leuke ambiance, prima bediening en een korte wachttijd; ik kan iedereen dit restaurant van harte aanbevelen.
Dolfijn02 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De wacht tijd was vrij kort tussen de gerechten. Bediening was goed , het eten was goed en mooi opgemaakt en er was ruime keus op de menu kaart Leuk restaurant, sfeer vol ingericht En verder was alles naar wens.
Blandaindo .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel vriendelijk personeel die vaak kwam vragen of alles naar wens was. Ik zou hier zeker terug komen.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Geen slecht restaurant, maar ook geen aanvulling op het ruime aanbod in Hoofddorp. Leuke kaart, redelijke prijs en grote porties, maar de smaken zijn gewoontjes. Service is netjes en foutjes worden netjes opgelost, maar het zijn er wel teveel (zowel keuken en bediening) op een avond. Samenvattend. Probeer het een keer, maar verwacht geen wonderen.
Nelboer .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening was heel aardig en goed service gericht. Lekker gegeten. Wij wilden geen uren wachten op ons eten en dat werd gelijk doorgegeven. Toppie!!!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Prima eten. Niet hoogstaand maar beter dan verwacht. Tournedos was super. De inrichting deed een beetje aan als kantine. Bediening prima, vriendelijk.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Samen met een vriendin een hapje gaan eten na het werk met de AH-restaurantactie. Erg leuk dat je uit de volledige kaart kon kiezen, alleen als je de tournedos als hoofdgerecht wilde dan moest je 5,- bijbetalen. De huiswijn was prima, de kwaliteit van de gerechten wel oké, maar zonder AH-restaurantactie zou ik hier niet naar teruggaan. Met de actie is de prijs-kwaliteitverhouding prima, zonder zou ik dat niet vinden. De dame van de bediening was aardig, maar niet heel erg 'oplettend' en om 21.00 uur sluit de tent blijkbaar, dus we moesten om 21.15u wel echt de deur uit. Al met al prima gegeten, het ziet er heel leuk uit, maar ik zou er niet heel snel naar teruggaan.
NilsM .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gereserveerd via de AH actie. Erg leuk en sfeervol Grand Cafe. De meiden in de bediening zijn stuk voor stuk erg aardig en vragen regelmatig of alles naar wens is. Eten is erg lekker en goed van smaak. Wij hebben genoten. Ook zonder de AH actie zou ik hier zeker terugkeren.
Don V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier gegeten. Sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Eten was van prima kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.
FransBouman .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima AH-menu voor slechts € 27,50. Niets op aan te merken, behalve dan dat er erg veel rest-patatjes op ons bord kwamen in plaats van lekkere grote frieten.
De bediening was erg goed en vriendelijk. De disco muziek mag van ons wel wat zachter.
We hebben heerlijk gegeten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prettige omgeving, achtergrondmuziek op prettig niveau, verzoek voor andere tafel meteen ingewilligd, vlotte bediening. Eten van goede kwaliteit, aïoli leek meer op een vette mayonaise, tapenade en brood waren prima starters. Heerlijke voorgerechten en prima hoofdgerecht. Voldoende om geen toetje te hoeven. Koffie matig, maar verder wel voor herhaling vatbaar. AH actie, dus voor 37,50 met twee personen kunnen eten.
BottenhofNH .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De couverts waren ruimschoots voldoende. Voor een woensdagavond een behoorlijke bezetting. Eén wat rumoerige tafel. Entourage prima en er werd leuk ingespeeld op de aanwezigen (jarigen).
Coby K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Veel groenten en heerlijke salade Vriendelijk en bekwaam personeel echt een aanrader! Leuke en warme ambiance
Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Omdat de vorige keer zo goed bevallen was zijn we weer hier gaan eten met de AH aktie. Weer helemaal goed! Dit keer binnen gezeten, was ook heel gezellig. Heel vriendelijke bediening die ons zelfs nog herkende van de vorige keer ( maanden geleden)! Erg fijn dat je kunt kiezen uit de hele kaart. Eten was weer erg goed en als je een menu neemt (ook dat is vrij kiezen uit de kaart), is de prijs ook zonder AH actie zeer schappelijk. Weer voor herhaling vatbaar dus!
Dickguitoneau .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Verrassend restaurant waar ik zonder de AH bonnen geboekt zou hebben. Goede gerechten en je kon kiezen uit de hele kaart, dus niet een speciale AH kaart. Bediening was snel en zochten ook contact, wat een prettig thuisgevoel gaf. Een restaurant wat ik ook bij vrienden ga aanbevelen mede omdat het parkeren ruim voldoende is en nog gratis ook.
Marjodebeun .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben met zijn zessen een heel gezellig etentje gehad bij Sjapo. We waren door omstandigheden veel later dan gepland (we hebben daarover die avond telefonisch contact gehad) maar daar werd niet moeilijk over gedaan. Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk. Gezellig muziekje erbij, dat maakt het voor ons af!
Welmoet_iens .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was niet slecht, maar een beetje fantasieloos. Zonder de ah-korting is prijs/kwaliteit niet helemaal in verhouding. Bediening was vriendelijk.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heel lekker gegeten. Sashimi, grote garnalen en tournedos met sorbet en combinatie van 3 chokolades toe.
Prima bediening. We komen vast nog eens terug.
Belia.doezie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was heerlijk, zoals altijd, vrolijke en vriendelijke bediening en de sfeer is altijd goed, vaak veel vaste gasten, wij hebben het 2 jaar geleden ontdekt en sindsdien vaak geweest! Ook met vrienden die niet wisten wat een leuke zaak het is!