Grand Cafe Sjapo

Diamantlaan 2 2132 XT Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Cafe Sjapo

Voor iedere gelegenheid

Aan de rand van bedrijvenpark Graan voor Visch in Hoofddorp lonkt een modern terras. Ideaal om even bij te komen na een vergadering of als voorbereiding op een mooie avond. Op het menu staat dagelijks een Sjapo Special, van een frisse maaltijdsalade tot een mals stuk vlees. De kaart is uitgebreid voorzien van luxe broodjes voor de lunch tot een vega-, vis- of vleesgerecht voor het diner. Natuurlijk is ervoor en erna ook genoeg te kiezen.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Sjapo

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Sjapo

Ed N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel!
Syl B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Aanrader
anita T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het spijt me maar heb er een paar keer gegeten en het is niet Sjapoo waardig. Sfeertje en service prima maar de kwaliteit van het eten is matig.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima eten en drinken Niet formeel.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heel smakelijk. De bediening was heel attent en vriendelijk. Het restaurant is een aanrader. Dat de parkeerplaats achter het restaurant ook voor de bezoekers van het restaurant is, staat niet aangegeven.
L K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten! Gelukkig veel ruimte om de tafels; je zit niet met je rug tegen iemand anders aan. We kregen ruimschoots de tijd tussen de gangen door, geen gehaast. Dat maak je wel eens anders mee, zeker als je met een kortingsactie meedoet. Een aparte locatie, maar dat heeft geen nadelen.
Al met al een positieve ervaring die voor herhaling vatbaar is.
Berttreesje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening maar alleen jammer dat door grote drukte drankjes tijdens eten werden vergeten. Hiervoor wel iets anders aangeboden gekregen. En ook jammer dat de rekening niet juist was....moest worden aangepast. Beetje slordig dus.
denenhel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Werden niet gastvrij ontvangen toen we melden dat we geboekt hadden via de AH actie. Na verkeerde uitleg van de serveerster kreeg ik mijn biefstukje in hete jus van sambal en madam jeanette pepers. Helaas zo heet dat mijn tong gevoelloos was. De sorbet met vers fruit op de kaart leek mij wel wat alleen het ijs was zo diep bevroren dat het eerst moest ontdooien wilde ik er met mijn lepel door komen en de 4 kleine stukjes meloen moesten het fruit voorstellen. Geen aardbei of ander fruit waardoor de sorbet saai was. Toen ik het melde werd er gezegd zal het doorgeven en daarmee kon ik het doen. Erg jammer.
smithson .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voorgerecht was voldoende en smaakte prima.
Hoofdgerecht heerlijk gebakken vis, was smakelijk en voldoende.
Nagerecht was fijn.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima restaurant, vriendelijk personeel en vlotte bediening, binnen 15 min stond het voorgerecht op tafel en toen we klaar waren werd er gevraagd of we het volgende gerecht al wilden hebben of nog even wachten, prima.
Je kon ook ipv een toetje koffie nemen allemaal geen probleem. Heerlijk gegeten.
Glenda A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig, leuke sfeer en leuk bediening. Het was erg druk maar dat verpest de sfeer zeker niet. (Normaal gesproken laten ze de gasten van te voren weten dat er bijvoorbeeld een borrel is en dat het erg druk kan zijn). Het eten is erg smaakvol en veeeel. Je gaat in ieder geval met een voldaan gevoel de deur uit. Maak plaats voor een toetje! Vooral de taart(jes) zijn superlekker en overal wordt aan gedacht. Sausje, crunch, slagroom, fruitjes... erg feestelijk.
G. W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De bediening was goed en het eten ook. de sfeer is voldoende, alleen het opstapje naar de tafeltjes kan misschien met een tweede strook lichtjes duidelijker aangegeven worden, een struikelblokje.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Voor het eerst bij Sjapo gegeten en het is goed bevallen. De bediening was hartelijk en het eten lekker.
Heerlijke muziek op de achtergrond die wel te horen was, maar zeker niet te hard stond.
Gewoon een lekker restaurant waar je "ff" lekker gaat eten voor niet te veel geld.
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed eten met vriendelijke bediening! Prijzen waren goed. Porties ook prima. Eigenlijk gewoon een prettige ervaring. Komen zeker een keer terug.
Baukje V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten, bediening en service zeer klantvriendelijk, voortreffelijk!! 'Teleurstellend' op 'inrichting en sfeer'zit uitsluitend in het zeer gevaarlijke op/afstapje midden in het restaurant!
Celine D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten voor een leuke prijs, zeker voor herhaling vatbaar.
Plateau Sjapo blijft favoriet evenals het dessert
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
voldoet in alle opzichten aan onze verwachtingen
goede sfeer, rustig, vlotte bediening, men wordt met rust gelaten zodat men kan genieten van zijn keuze
Robvdl .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wachtijd was goed maar kon niets anders aan geven verder was het gezellig niet druk maar eten was top.
Goede prijs vinden
Martn R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Geweest met Albert Heijn actie. Keuze á la carte. Gerechten waren van goede kwaliteit en de bediening was plezierig en oplettend.
Corrie O.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heel lekker gegeten , vriendelijk ontvangst en bediening erg vriendelijk en behulpzaam .
Voor een goede prijs .Voor herhaling vatbaar .
Een dikke pluim .