Grand Cafe Sjapo

Diamantlaan 2 2132 XT Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Cafe Sjapo

Voor iedere gelegenheid

Aan de rand van bedrijvenpark Graan voor Visch in Hoofddorp lonkt een modern terras. Ideaal om even bij te komen na een vergadering of als voorbereiding op een mooie avond. Op het menu staat dagelijks een Sjapo Special, van een frisse maaltijdsalade tot een mals stuk vlees. De kaart is uitgebreid voorzien van luxe broodjes voor de lunch tot een vega-, vis- of vleesgerecht voor het diner. Natuurlijk is ervoor en erna ook genoeg te kiezen.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Sjapo

kynofloor .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Bijzonder gastvrije ontvangst. Enorme keuze bij het samenstellen van het menu. Alle gerechten zagen er heel aantrekkelijk uit. Er werd zelfs aangeboden de invalide gast te helpen met het snijden van het vlees. Kortom het was een feestje, voor herhaling vatbaar.
AngelJoy .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten met ah-bon. Heel fijn dat je uit alles kunt kiezen. Er wordt 1x een 3gangen menu afgerekend, niet eens de goedkoopste gerechten gratis. Dus dat is heel netjes. Wel zagen we bij 'gewoon-betalende' gasten kleine extraatjes die wij niet kregen zoals een macaron bij het toetje, meer patat, van die dingen.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Toptent. Een van mijn favo restaurants. Prima prijs/kwaliteit verhouding (maaltijdsalades zijn echt een aanrader, goed gevuld en errug lekker!!), spareribs erg lekker... Naja eigenlijk nog nooit, na heel veel bezoekjes aan dit restaurant, niet lekker gegeten hier. Goed op de hoogte van glutenvrij. Vriendelijke bediening, lekkere wijn.
J.H. S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Vriendelijke en amicale ontvangst, leuke sfeervolle inrichting, vlotte bediening maar het champignonvoorgerecht was slecht tot zeer slecht. Echt heel oude bruine taaie champignons. mijn vrouw had twee hapjes er van genomen en gemeld aan de serveerster. Zij zou het doorgeven naar de kok maar er werd helemaal niet op terug gekomen.
Haar entrecote was tè rauw met ongevraagd saus erover. Wel een goed stuk vlees. Mijn tournados was ook voortreffelijk maar de Irishkoffie was lauw. Ik heb niet geklaagd daarover. Dom misschien. Maar al met al.... niet snel een tweede keer.
info107 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Echt heerlijk gegeten! Een groot pluspunt is dat je van de hele kaart mag kiezen en niet uit een miezerig samengestelde kaart voor de AH actie. Vooral het grand dessert was heerlijk en zag er prachtig uit.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijk eten, ruime keus, vriendelijk. Locatie zit op een industrie terrein. Dat was minder. Verder zeeer tevreden. Vriendelijk personeel.
maues .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wij zijn met de AH-actie langs geweest. Je hebt keuze uit alle gerechten van de kaart en dat voor maar 27.50 euro. Dat betekende voor ons, dat één persoon gratis eet en de andere persoon 10 euro korting had.
Als voorgerecht paling en plateautje van vlees/vis. Beiden mooi opgediend en goede kwaliteit.
Als hoofdgerecht saté en vispannetje. Saté was een goede hoeveelheid en mals. Vispannetje was ook goede hoeveelheid en goede gaarheid. De saus vonden wij tegenvallen qua smaak.
Als dessert tartufo en prosecco deluxe. Deze gang vonden wij het minst. De tartufo was gewoon en had meer mousse gemogen. De prosecco was wat taaiig en summier.
Kortom: Ondanks het dessert hebben wij een zeer geslaagde avond gehad. Bediening goed, eten goed en zeker de prijs/kwailiteitverhouding is i.c.m. deze actie zeer goed.
h K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten in een gezellige entourage
ellyvandekoevering .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel . Misschien een tip: Dat als je binnenkomt iemand je aanspreekt . Ook prettig dat we met de AH zegels van de kaart konden kiezen
hanitastokman .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was super lekker, bediening was super vriendelijk en de prijs, met AH, was voor herhaling vatbaar.
Komen zeker terug
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk eten, leuke ambiance, prima bediening en een korte wachttijd; ik kan iedereen dit restaurant van harte aanbevelen.
dolfijn02 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De wacht tijd was vrij kort tussen de gerechten. Bediening was goed , het eten was goed en mooi opgemaakt en er was ruime keus op de menu kaart Leuk restaurant, sfeer vol ingericht En verder was alles naar wens.
blandaindo .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een leuk restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Heel vriendelijk personeel die vaak kwam vragen of alles naar wens was. Ik zou hier zeker terug komen.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Geen slecht restaurant, maar ook geen aanvulling op het ruime aanbod in Hoofddorp. Leuke kaart, redelijke prijs en grote porties, maar de smaken zijn gewoontjes. Service is netjes en foutjes worden netjes opgelost, maar het zijn er wel teveel (zowel keuken en bediening) op een avond. Samenvattend. Probeer het een keer, maar verwacht geen wonderen.
nelboer .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening was heel aardig en goed service gericht. Lekker gegeten. Wij wilden geen uren wachten op ons eten en dat werd gelijk doorgegeven. Toppie!!!
Koos H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Prima eten. Niet hoogstaand maar beter dan verwacht. Tournedos was super. De inrichting deed een beetje aan als kantine. Bediening prima, vriendelijk.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Samen met een vriendin een hapje gaan eten na het werk met de AH-restaurantactie. Erg leuk dat je uit de volledige kaart kon kiezen, alleen als je de tournedos als hoofdgerecht wilde dan moest je 5,- bijbetalen. De huiswijn was prima, de kwaliteit van de gerechten wel oké, maar zonder AH-restaurantactie zou ik hier niet naar teruggaan. Met de actie is de prijs-kwaliteitverhouding prima, zonder zou ik dat niet vinden. De dame van de bediening was aardig, maar niet heel erg 'oplettend' en om 21.00 uur sluit de tent blijkbaar, dus we moesten om 21.15u wel echt de deur uit. Al met al prima gegeten, het ziet er heel leuk uit, maar ik zou er niet heel snel naar teruggaan.
NilsM .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gereserveerd via de AH actie. Erg leuk en sfeervol Grand Cafe. De meiden in de bediening zijn stuk voor stuk erg aardig en vragen regelmatig of alles naar wens is. Eten is erg lekker en goed van smaak. Wij hebben genoten. Ook zonder de AH actie zou ik hier zeker terugkeren.
FransBouman .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima AH-menu voor slechts € 27,50. Niets op aan te merken, behalve dan dat er erg veel rest-patatjes op ons bord kwamen in plaats van lekkere grote frieten.
De bediening was erg goed en vriendelijk. De disco muziek mag van ons wel wat zachter.
We hebben heerlijk gegeten.
Don V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen vrijdagavond hier gegeten. Sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. Eten was van prima kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.