Grand Cafe Sjapo

Diamantlaan 2 2132 XT Hoofddorp Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Cafe Sjapo

Voor iedere gelegenheid

Aan de rand van bedrijvenpark Graan voor Visch in Hoofddorp lonkt een modern terras. Ideaal om even bij te komen na een vergadering of als voorbereiding op een mooie avond. Op het menu staat dagelijks een Sjapo Special, van een frisse maaltijdsalade tot een mals stuk vlees. De kaart is uitgebreid voorzien van luxe broodjes voor de lunch tot een vega-, vis- of vleesgerecht voor het diner. Natuurlijk is ervoor en erna ook genoeg te kiezen.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Sjapo

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Sjapo

Don V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijke saté gegeten bij Sjapo in een gezellige en ongedwongen ambiance. Ik heb hier al meerdere keren verschillende gerechten van de kaart gegeten en ben nog nooit teleurgesteld. Ook bediening is zeer vriendelijk. Sjapo is zeker een aanrader.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ik ben hier regelmatig geweest en altijd heerlijk gegeten met prettige bediening. Dit keer viel het tegen. De bediening (nieuw?) had haast; we zaten nog niet eens en werden al gevraagd wat we wilden drinken; amper de laatste hap naar binnen en de borden werden al weggehaald. Vriendelijkheid was beneden peil, er kon geen lachje af en alles werd nogal lomp op tafel gezet, de koffieschoteltjes braken zowat. Ook het eten was minder dan de vorige keren. Voorlopig even geen Sjapo meer, jammer!
Nof G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Een paar keer hier geweest. Leuke bediening en gemoedelijke sfeer. Maar de laatste keer was er een nieuwe dame in de bediening en ze had haast. We hadden onze jassen nog aan en konden direct doorgeven wat we wilden drinken.
In een recordtempo werd vervolgens alles opgediend en enige vorm van riendelijkheid was ver te zoeken
Iemand die niet luistert naar wat de klant wilt maar eigenlijk al met een been buiten staat omdat haar werktijd erop zit.
Tja, dat voel je natuurlijk als gast.
Dit restaurant laten we even voor wat het is.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Jammer... het lijkt minder te worden. Het eten is nog steeds ok maar de bediening, de service... toch net wat minder. Voorheen was een mandje stokbrood met Aioli en tapenade van het huis. Nu moet je het apart bestellen en zijn het simpele afbak broodjes ipv lekker stokbrood. En als je het apart bestelt dan komt het hoofdgerecht er vrijwel meteen achteraan (dat heb ik nu al meerdere keren meegemaakt). Bediening loopt al weg terwijl je nog aan het praten bent (ook al meerdere keren meegemaakt). Dus nee... ons favoriete restaurant is het jammer genoeg niet meer.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Sjapo. Eten is er altijd lekker, porties zijn goed, sfeer is gezellig. Het blijft een van mijn favoriete restaurants!
willy K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Eerste keer kregen we stokbrood met kruidenboter 2de keer niet misschien vergeten.Verders biefstuk super en personeel ook heel vriendelijk.
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel!
Syl B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Aanrader
anita T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het spijt me maar heb er een paar keer gegeten en het is niet Sjapoo waardig. Sfeertje en service prima maar de kwaliteit van het eten is matig.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima eten en drinken Niet formeel.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heel smakelijk. De bediening was heel attent en vriendelijk. Het restaurant is een aanrader. Dat de parkeerplaats achter het restaurant ook voor de bezoekers van het restaurant is, staat niet aangegeven.
L K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten! Gelukkig veel ruimte om de tafels; je zit niet met je rug tegen iemand anders aan. We kregen ruimschoots de tijd tussen de gangen door, geen gehaast. Dat maak je wel eens anders mee, zeker als je met een kortingsactie meedoet. Een aparte locatie, maar dat heeft geen nadelen.
Al met al een positieve ervaring die voor herhaling vatbaar is.
Berttreesje V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening maar alleen jammer dat door grote drukte drankjes tijdens eten werden vergeten. Hiervoor wel iets anders aangeboden gekregen. En ook jammer dat de rekening niet juist was....moest worden aangepast. Beetje slordig dus.
denenhel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Werden niet gastvrij ontvangen toen we melden dat we geboekt hadden via de AH actie. Na verkeerde uitleg van de serveerster kreeg ik mijn biefstukje in hete jus van sambal en madam jeanette pepers. Helaas zo heet dat mijn tong gevoelloos was. De sorbet met vers fruit op de kaart leek mij wel wat alleen het ijs was zo diep bevroren dat het eerst moest ontdooien wilde ik er met mijn lepel door komen en de 4 kleine stukjes meloen moesten het fruit voorstellen. Geen aardbei of ander fruit waardoor de sorbet saai was. Toen ik het melde werd er gezegd zal het doorgeven en daarmee kon ik het doen. Erg jammer.
smithson H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Voorgerecht was voldoende en smaakte prima.
Hoofdgerecht heerlijk gebakken vis, was smakelijk en voldoende.
Nagerecht was fijn.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima restaurant, vriendelijk personeel en vlotte bediening, binnen 15 min stond het voorgerecht op tafel en toen we klaar waren werd er gevraagd of we het volgende gerecht al wilden hebben of nog even wachten, prima.
Je kon ook ipv een toetje koffie nemen allemaal geen probleem. Heerlijk gegeten.
Glenda A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig, leuke sfeer en leuk bediening. Het was erg druk maar dat verpest de sfeer zeker niet. (Normaal gesproken laten ze de gasten van te voren weten dat er bijvoorbeeld een borrel is en dat het erg druk kan zijn). Het eten is erg smaakvol en veeeel. Je gaat in ieder geval met een voldaan gevoel de deur uit. Maak plaats voor een toetje! Vooral de taart(jes) zijn superlekker en overal wordt aan gedacht. Sausje, crunch, slagroom, fruitjes... erg feestelijk.
G. W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De bediening was goed en het eten ook. de sfeer is voldoende, alleen het opstapje naar de tafeltjes kan misschien met een tweede strook lichtjes duidelijker aangegeven worden, een struikelblokje.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Voor het eerst bij Sjapo gegeten en het is goed bevallen. De bediening was hartelijk en het eten lekker.
Heerlijke muziek op de achtergrond die wel te horen was, maar zeker niet te hard stond.
Gewoon een lekker restaurant waar je "ff" lekker gaat eten voor niet te veel geld.