Grand Café Silva Ducis

Parade 6 5211 KL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Silva Ducis

In het centrum van het mooie en altijd gezellige Den Bosch vindt je Grand Café Silva Ducis. Of je nu wilt lunchen, dineren of alleen voor een bakje Brabantse koffie komt, je zult hier altijd goed worden ontvangen door het enthousiaste personeel. Schuif aan bij de Brabantse koffietafel en geniet van het buffet met heerlijke broodjes, vers fruit en onbeperkt koffie, thee, jus d'orange en melk. Tijdens de lunch zijn er veel koude en warme luxe broodjes op de kaart te vinden net zoals diverse salades. 's Avonds staat de kaart vol met mooi opgediende vlees- en vis-gerechten. Zin in wat Italiaanse lekkerheid? Ga dan voor de pasta of een goed belegde pizza, er is voor ieder wat wils! Reserveer snel jouw tafel en geniet van Den Bosch en het lekkere eten!

Meer informatie over restaurant Grand Café Silva Ducis

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Silva Ducis

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het terras zat vol, maar bediening was vlot en ook het eten kwam snel. Het was erg lekker en mooi opgemaakt. De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Sfeervolle locatie, prima plek voor samen of grote groep. Onze aanwezigheid met 14 mensen was geen probleem voor het personeel of de andere klanten.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Onze reservering gold alleen voor het grand cafe ipv ook de pizzeria waarmee geadverteerd wordt en in een pand zit. Om 18.00 uur gereserveerd en na enig aandrngen om 19.15 uur onze maaltijd op tafel. Geen tijd meer voor een kopje koffie, omdat om 20.00 uur de voorstelling begon.
Om anno 2018 slechts 1 vegetarisch voor- en 1 hoofdgerecht op de kaart te hebben staan, is ook al geen aanbeveling.
Romana A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Eerst op het terras gezeten en later binnen van het diner genoten. Lekker gegeten, mooi opgemaakte borden. Ik vond de bediening wel een beetje zakelijk.
Guustine L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten, goed personeel.. gezellig gezeten. Waar voor je geld
S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Snelle service en erg goed eten. Prijs/kwaliteit verhouding goed! Voordeel dat het restaurant tegenover het Theater aan de Parade is gelegen.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Goed ontvangst, lekker eten en fijne bediening. Heerlijk gegeten met vrienden. Tijdens de gerechten leuke gesprekken met bediening en aan het einde van de avond met de koks.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk in de serre gegeten. Zalmbonbon was een heerlijk voorgerecht. Daarna de gamba's met coquille die even goed smaakte. Kom binnenkort zeker terug.
Ursela V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
ik heb heerlijk gegeten en we waren de tijd vergeten, wist ook niet dat op zaterdag de keuken om 21.00 was gesloten en wilde toetjes bestellen. Zeer klantvriendelijk en een heerlijk toetje mogen bestellen, was TOP
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede ambiance
Wat teleurstelt telkens weer is de verschillen tussen personeel ene helft zeer vriendelijk andere helft zeer onvriendelijk !!
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
op 22 juni In Silva Ducis gegeten voorafgaande aan de theatervoorstelling van Herman van Veen in Theater aan de Parade. Daarvoor de Sint Jan bezocht waar we per ongeluk terecht kwamen in een originele Latijnse Hoogmis met de bisschop als celebrant. Maakt Silva Ducis het trio van grootheden compleet? Een gezellige zaak, lekker terras en een mooie gereserveerde dinerplaats in de serre. Het vriendelijke personeel zorgde tijdens onze terraszit voor een originele Bossche bol bij de thee en perfecte ambachtelijke bitterballen voor bij de borrel. De kaart is, op het dinergedeelte na, zeer uitgebreid. Voor het diner is er de keuze uit een beperkt aantal voor-, hoofd- en nagerechten. Niet heel bijzonder maar wel van goede kwaliteit. Overigens ook een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Tijdens het spitsuur zijn de wachttijden wat aan de lange kant wat sommige theaterbezoekers erg nerveus deed worden. Samenvattend: een prima plek aan de Parade in Den Bosch voor alle momenten van de dag en op nog geen 5 minuten van het theater aan de overkant.
Annabel V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Als je geen lactose, fructose en gluten kan verdragen in verband met een voedselallergie ben je best wel een lastige klant voor een restaurant. Maar ondanks dat was ik de koning te rijk bij Grand Café Silva Ducis! Nadat ik mocht aangeven wat ik allemaal wel en niet mocht werd er verteld dat er iets lekkers voor mij gebrouwd zou worden... En dat is gelukt! Het was heerlijk en dat vond ook de rest van het gezelschap dat geen dieetrestricties heeft. Ook de prijzen zijn niet hoog voor het heerlijke eten en de fantastische service van de uiterst vriendelijke mensen! Aanrader!!!
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
In dit Grand Cafe zijn de porties ruim, is de biefstuk bijzonder goed gebakken en is de prijs- kwaliteit verhouding erg goed. Personeel opvallend vriendelijk. Een aanrader als je lekker informeel wilt eten.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Aangekomen op de PARADE neergestreken op het terras voor de eerste keer dit jaar , voor hoe kan het ook anders koffie met een BOSSCHE BOL van de bekende bakker.
Toch een wat vreemde wijze van serveren , na bestelling worden eerst overal op het terras de bollen neergezet en dan volgt pas na geruime tijd met tussenpozen de koffie.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Samen met mijn zus gegeten. 1 persoon "normaal", 1 persoon gebruik makend van het NS arrangement. We hadden gereserveerd, helaas was daar iets mis bij gegaan want het was de medewerkers onbekend. Gelukkig was er in de serre nog een tafel voor twee vrij. Helaas was het daar erg koud, het duurde vrij lang voor de terrasverwarmers aangingen, gelukkig werd de temperatuur daarna aangenaam.
Prijs kwaliteit verhouding van het NS menu was goed. Vooraf carpaccio deze was heel behoorlijk, daarna javaanse kipsaté zoals je deze mag verwachten in een eetcafé, het dessert was franse kaas ook deze was smakelijk. De tafelgenoot at van de kaart. Vooraf een gerecht met gerookte zalm zag er goed uit, als hoofdgerecht garnalen ook dit was goed en als dessert een spaans deeggerecht met sausen ook smakelijk. Al met al was het eten heel behoorlijk zoals je mag verwachten in een eetcafé. Helaas ging er in de keuken van alles mis waardoor we erg lang op de gerechten moesten wachten. Tafels die na ons binnen waren hadden eerder hun hoofdgerecht. Na twee keer vragen werd toegegeven dat er iets fout was gegaan, later werd nog koffie aangeboden dus dat hebben de medewerkers goed opgelost. Een zeven gewoon verdient.
Tijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Wezen lunchen met een vriend. Ik had een lekker broodje tonijnsalade, goede service en de keuken was erg snel met het broodje. Puntje van aandacht, wij hadden een tafeltje op het terras waardoor het erg lastig wordt om te eten:)
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Op de eerste verdieping een sfeervolle trattoria/ pizzaria. Je ziet de pizzabakker aan het werk, wat altijd leuk is. Een menu (brood, pizza/ pasta, 2x drank) kost 12 euro en is prima! De pizza's en pasta zijn niet bijzonder, maar goed en warm. Door de knusse, Italiaanse ervaring is het hartstikke leuk om te zitten
Sintjanneke .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Heerlijke authentiek Italiaanse pizza's gegeten in het pizzarestaurant op de eerste verdieping! Gezellige sfeer, sfeervol en vriendelijke bediening. Een nieuwe ontdekking in Den Bosch.

Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Op een vrijdag in dit restaurant gegeten. Zaak was gezellig aangekleed met kerstversiering. De bediening was vlot en attent. Als hoofdgerecht de Heilbot gekozen. Deze was perfect bereid met een lekker sausje. De bij geserveerde friet leek met vers met de handgemaakt dus ook erg lekker. Als na gerecht hebben we de huisgemaakte tarte tatin gehad. Ook deze was erg lekker. Wij komen hier zeer zeker terug.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
We zijn hier 2 keer wat gaan drinken. Leuke inrichting, zowel op een zaterdagavond met uitgaan als op de dag waar je heerlijk kunt bijkomen en een krantje kunt lezen. Vriendelijke bediening en ze zijn snel bij je als je iets wilt bestellen. Drinken was goed, alleen de koffie wat te sterk. Maar verder geen negatieve opmerkingen. Je hebt leuk uitzicht op het plein bij de grote kerk!