Grand Cafe Saint Tropez

Dorpstraat 15 5504 HA Veldhoven Nederland Kaart
31-402301961

Over het restaurant Grand Cafe Saint Tropez

Club Saint Tropez 2.0 in Veldhoven brengt je direct in feestelijke sferen. Je kunt er namelijk terecht voor een high tea, lunch, verjaardag, private party en elke andere speciale gelegenheid. Ook kunnen de kinderen gezellig knutselen of gamen in een speciale kamer.

Onze uitgebreide lunchkaart, dinerkaart en drankenkaart kunt u terug vinden op de website: www.cafesainttropez.nl

Het grandcafé organiseert daarnaast regelmatig evenementen met livemuziek en thema-avonden, in samenwerking met het bijbehorende Oakwood Grill. Het is er's avonds zo gezellig dat de ruimte omgebouwd wordt tot de grootste dansvloer van Veldhoven. Voetjes van de vloer bij Saint Tropez!

De lunchkaart van Saint Tropez is erg divers en biedt voor ieder wat wils. Je kunt er dus uitgebreid gaan lunchen. Wat dacht je van een baguette met carpaccio of pikante kip? Of ga je liever voor een warme croques monsieur? Ook een eitje, lekkere salade of een van de specials doen het goed! Reserveer nu en proef het zelf bij Club Saint Tropez 2.0 in Veldhoven.

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Saint Tropez

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Grand Cafe Saint Tropez

Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Super gezellig en voor herhaling vatbaar!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten en super vriendelijk personeel. Wij gaan zeker terugkomen.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Lekker gegeten , vriendelijke en gezellige bediening
Marieta K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Moesten 20min. Wachten voor dat er iemand kwam om te vragen of we iets wilden drinken. Daarna ging het allemaal erg goed.
Angelika P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wat een rare tent. Ik bestel een salade nicoise. Er wordt aan me gevraagd of ik er frietjes of brood bij wens. Ik ga voor friet. Dan komt er een bakje met 6 blaadjes sla, een mayo achtige dressing die veel te dik is en geraspte kaas die niet op parmezaan lijkt. Dan de vulling: die is er niet. Niks. Geen ansjovis, geen olijf. Wel kip uit de frituur. Gadverdamme. Vooral belachelijk omdat ik salade glutenvrij vraag zonder croutons. Het paste nog niet eens in mijn holle kies. Dan komt de kers op de taart: de friet die apart wordt aangerekend. Ik zeg oplichterij. Waarom zon sterke term? Nou, vanwege de totaal misplaatste lauwe reactie vh personeel. Deze tent moet je skippen
Ernst F.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
De bediening was wat traag, hoewel het niet eens heel erg druk was. Verder wel heel vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit eten is zeer goed!
Leuke tent!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten was lekker en de prijzen en aankleding zijn goed. De bediening straalt weinig enthousiasme uit en zijn vooral druk met gezien worden en er mooi uitzien.
Mariëlla V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Alles ziet er mooi verzorgd uit. We vonden het alleen niet prettig dat we verschillende obers hadden. Helaas ook veel last van vliegen, inhet restaurant zelf en heel veel in de toiletten.
Pascale H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Fijn restaurant om te lunchen met een groep
Xander L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten en snelle service
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Sfeervol en lekker gegeten.
Donkers M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vergeetachtigheid personeel. Lunch was oké. Reservering tonen was niet nodig.
Geen hoogstandje.
Voelde me geen gast maar een mattie!
Ineke I.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Jammer dat het zo druk was met bedrijfsborrel was echt rumoerig
Laurian S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dat was van prima kwaliteit, zeer smakelijk gegeten.
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
vriendelijk en gastvrij
roelvz .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een ontzettend slecht eten. Niets vers, alles uit een potje, diepvries of kant en klaar. Dan kun je net zo goed je eten halen bij de jumbo. Het meest trieste gerecht is de "huis gemaakte appeltaart" ze bedoelen de zelf gekochte en ontdooide appeltaart. Ook hier is appeltaart van de groot grutter 10 keer verser en smaakvoller. Een grote min.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zaterdagmiddag gelunched bij Saint Tropez. Waren met een grotere groep (7 personen), maar dit was geen enkel probleem. Het duurde even iets langer voor de lunch kwam, maar deze was bijzonder goed.

Baguettes waren rijkelijk gevuld met beleg en presentatie zag er goed uit. Uitsmijter was iets te standaard, deze zou ik niet aanraden.

Service en decor is oke. Zoals je bij een normaal lunchcafe mag verwachten, maar ook niet beter dan dat.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Wij komen regelmatig lunchen bij Saint Tropez. Meestal kiezen we het 12-uurtje of een warme bitterganituur. Beide zijn erg lekker. De service is tot nu toe altijd prima al met al een prima lunchroom on vaker te lunchen.
Moniquevdz .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Bij het maken van een telefonische reserveringen gevraagd of het mogelijk is om gluten vrij te bestellen en er werd ons verteld dat dit mogelijk is.

Bij aankomst wordt netjes drinken en broodjes geserveerd. Echter wordt het gluten vrije brood op het normale brood geserveerd. Bij het opmerken ontstaat er een hele discussie. Echter hadden wij er geen vertrouwen meer in en zijn we opgestapt. En hierna geen enkele coulance en hebben we over 4 stukjes gluten brood €5,50 plus drank moeten betalen. Voor ons dus geen Saint Tropez in Veldhoven meer.
fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Met een groep van 12 personen gaan eten dus we hadden gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu met vlees en vis. Voorgerecht met een tempura gamba was erg lekker maar wel een beetje klein. 2de gerecht was een stuk varkensvlees, deze was ook prima maar ik vind varkensvlees vaak wat aan de droge kant. Deze ook helaas. Het 3de gerecht was een stukje vis. Goed bereid en erg lekker. Al dessert kregen we wat chocolademousse, ook prima bereid maar had dit gerecht zelf niet gekozen. Bediening was vlot en vriendelijk en het interieur ziet er ook mooi uit. Al met al een prima restaurant.