Grand Cafe Saint Tropez

Maandag t/m Zondag

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Roelvz .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wat een ontzettend slecht eten. Niets vers, alles uit een potje, diepvries of kant en klaar. Dan kun je net zo goed je eten halen bij de jumbo. Het meest trieste gerecht is de "huis gemaakte appeltaart" ze bedoelen de zelf gekochte en ontdooide appeltaart. Ook hier is appeltaart van de groot grutter 10 keer verser en smaakvoller. Een grote min.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Zaterdagmiddag gelunched bij Saint Tropez. Waren met een grotere groep (7 personen), maar dit was geen enkel probleem. Het duurde even iets langer voor de lunch kwam, maar deze was bijzonder goed.

Baguettes waren rijkelijk gevuld met beleg en presentatie zag er goed uit. Uitsmijter was iets te standaard, deze zou ik niet aanraden.

Service en decor is oke. Zoals je bij een normaal lunchcafe mag verwachten, maar ook niet beter dan dat.
HansFranssen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Afgelopen zaterdag met de familie hier gegeten.
Geweldige bediening. Gastvrouw Jaqueline deed er alles aan om het ons naar de zin te maken.
Het eten was lekker en goed verzorgd. De saté was super lekker. Jammer dat de kabeljauw gefrituurd werd.
Al met al een bijzonder geslaagde avond in een mooi ambiance.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Wij komen regelmatig lunchen bij Saint Tropez. Meestal kiezen we het 12-uurtje of een warme bitterganituur. Beide zijn erg lekker. De service is tot nu toe altijd prima al met al een prima lunchroom on vaker te lunchen.
Moniquevdz .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Bij het maken van een telefonische reserveringen gevraagd of het mogelijk is om gluten vrij te bestellen en er werd ons verteld dat dit mogelijk is.

Bij aankomst wordt netjes drinken en broodjes geserveerd. Echter wordt het gluten vrije brood op het normale brood geserveerd. Bij het opmerken ontstaat er een hele discussie. Echter hadden wij er geen vertrouwen meer in en zijn we opgestapt. En hierna geen enkele coulance en hebben we over 4 stukjes gluten brood €5,50 plus drank moeten betalen. Voor ons dus geen Saint Tropez in Veldhoven meer.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Met een groep van 12 personen gaan eten dus we hadden gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu met vlees en vis. Voorgerecht met een tempura gamba was erg lekker maar wel een beetje klein. 2de gerecht was een stuk varkensvlees, deze was ook prima maar ik vind varkensvlees vaak wat aan de droge kant. Deze ook helaas. Het 3de gerecht was een stukje vis. Goed bereid en erg lekker. Al dessert kregen we wat chocolademousse, ook prima bereid maar had dit gerecht zelf niet gekozen. Bediening was vlot en vriendelijk en het interieur ziet er ook mooi uit. Al met al een prima restaurant.
Hhetty .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Lamsburger gegeten op een klef broodje, burger was te gaar en te zout, leek uit de diepvries, gewoon niet lekker. De portie asperges daarentegen waren lekker, goede bite, lekker sausje. Met mijn opmerking werd, in ieder geval niet merkbaar, iets gedaan. Jammer.
Cateau69 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Gisteravond hier gegeten en een salade geitenkaas besteld. Waardeloos! Drie dunne ronde plakjes geitenkaas naast elkaar op een bord, op ieder plakje een blaadje sla en een kletskop. Dat was het, echt waar. Dat noemen ze dan een salade en dat voor 11,50 euro! Al met al dus knap ontevreden!