Grand-Café Rox

6,3
6,3
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Voorafgaand aan een concert kwamen we hier zonder reservering terecht. We konden kiezen uit vier gerechten, allemaal pittig geprijsd gezien de vrij eenvoudige uitstraling van het grand-cafe.

Binnen vijf minuten werden onze gerechten al geserveerd. De sate was niet goed of slecht, wel erg simpel. De groenten eronder leken uren gekookt in plaats van even gewokt. De salade met geitenkaas vond ik erg karig. De bediening was ook niet goed en niet slecht. Heel middelmatig dus al met al.
Apeldoorn_055 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Voordat wij het concert van de toppers bezochten gegeten bij Rox. Gereserveerd, door file bijna 1 uur te laat maar toch werd er voor 12personen een tafel klaar gemaakt.
Serveerster die opnam was erg vriendelijk, vroeg of we de humburgers medium of doorbakken wilde hebben.
Met uitserveren deden ze ineens moeilijk, toen wij vroegen hoe de burger gebakken was zeiden ze maar wat om van ons 'gezeur' af te zijn. Vervolgens kreeg de helft de verkeerd gebakken burger.
Als we om extra mayonaise vroegen kregen we 1 zakje.
Zeker de €18.- niet waard. Het broodje was dun hard en niet vers, de hamburger was de helft van het broodje en veel te dik.
Voor mij geen eten meer hier.
Thomasine T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
We bestelde een broodje hamburger met friet €18,00 per persoon en ieder een cola.
Tot onze verbazing kwam men een half minuut al met onze bestelling.
We kregen een bord met daarop een klein half broodje met daarop een hamburger en daarop een plak kaas die er heel raar uitzag daarbij kregen we voor 2 personen 1 punt zakje friet met 1 zakje mayo.
Achteraf hadden wij het gelijk moeten terug sturen maar we hadden honger.
Bij onze eerste hap proefde gelijk dat de kwaliteit absurd slecht was.
De broodjes waren lang van tevoren bereid en die werden maar aan ons serveert.
De hamburger was koud broodje klef kaas smaakte van geen kanten.
De friet was een paar keer opgebakken kei hard en verkleurd.
we wilde afrekenen en weg gaan maar men vroeg ons 2x of we tevreden waren toen heb ik 2 maal mijn beklag gedaan.
Men kon alleen zeggen dat men het tegen de chef zouden zeggen maar daar hadden wij ook niets aan.

Mensen ga naar buiten en pak daar een broodje hamburger die wel zijn prijs waard is . Schandalig dat je €18,00 durft te vragen voor zo'n broodje met een half doorgebakken friet.
Wij komen daar niet meer als we de volgende keer naar Ziggo Dome gaan pak ik een andere eet tent waar ik wel waar voor mijn geld krijg
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Top gegeten, goede bediening! Super om voor concert ze snel een heerlijke maaltijd te krijgen ! Door goede planning snel een tafeltje voor ons geregeld. Beperkt menu vanwege drukte maar heerlijk en divers.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Wij zijn gisteravond geweest de cola die wij kregen zat geen prik in nieuwe gevraagd zat wel iets prik in wij hadden allebei een maaltijd salade deze klopte niet met wat er op de kaart stond de patat was koud en niet door bakken en er zouden ook nog broodjes bij zitten er lag een heeeel klein broodje bij wij gaan er werk van maken want dit is gewoon oplichterij en de prijs kwaliteit is zeer slecht
René A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Twee van de vier gerechten niet compleet, en een Magnum ijsje als 'kadootje' bij een kinderen?? Ook de snelheid laat te wensen over. Je komt naar Vila arena voor de winkels. Niet voor een lange lunch.
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hebben er op zaterdagmiddag een drankje gedronken met een hapje eten. Het was echt heel erg matig allemaal. Eten is super slecht en koud als het warm moet zijn. Thee en koffie is echt heel erg vies en lauw, kopjes zijn niet vol gevuld terwijl je de hoofdprijs betaald. Echt belachelijk. De stoelen en tafels zijn ook vies en plakken allemaal dus ik raad ze aan om een keer een goede schoonmaak te houden.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Bij een Toppers concert bij Rox terecht gekomen. De eigenaar liep te bedelen om een Iens recensie en die kan hij krijgen. De zaak wil blijkbaar erg graag een extra centje verdienen aan het Toppers publiek. Tafels erg dicht op elkaar en simpele klapstoeltjes. waar je het idee van had, ik zak er zo door heen. 17 euro voor een saté schotel lijkt niet echt duur maar het was wel erg karig. Het eten extreem snel op tafel dus de saté niet 100% warm, de patatjes niet door gebakken. Na het eten word je zo wat van tafel afgeveegd voor de volgende gasten. Tafels werden vol gezet met verschillende gezelschappen allemaal onder het motto vol zetten, drinken eten betalen en wegwezen. De zaak zal normaal ander zijn maar bij een evenement is het niet de meest gezellige zaak. Geld willen verdienen is niet erg maar er zijn grenzen. Overigens was de serveerster die wij hadden op zich wel gezellig.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
wij waren er toen met de toppers van te voren een tafel gereserveerd, was heel druk maar er werd op korte termijn een tafel vrij gemaakt. Veel publiek om te eten, maar werden correct geholpen en het personeel was zeer vriendelijk en correct. top zaak.
Dineke113 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
bediening liet heel lang op zich wachten, vuile tafels werden niet afgeruimd of schoongemaakt. 3 kwartier na bestelling op lunch gewacht. toen ik opmerkte dat dit wel heel erg lang was kwam er in 1e instantie geen enkele reactie. na enig aandringen zei de serveerster totaal ongeïnteresseerd dat het erg druk was (zaak was halfleeg) . de kroketten van mijn man bleken ook nog bevroren bovendien. mijn broodje geitenkaas was ook het slechtste broodje geitenkaas ooit gegeten. kortom: eens maar nooit meer!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Koude taaie beenham die lekker warm zou moeten zijn, broodje verkeerd opgenomen waar wij de fout zouden hebben gemaakt: "Nee mevrouw, u heeft dat niet besteld..." Tot 3 keer toe, en om 1145 (net open) is ineens het bruine brood op.. Serieus?? Kan geen glimlach af bij de jongedame aan het werk, zonde van onze tijd en geld.. Nooit meer!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Donderdag 26 februari voor een concert van Anouk bij dit 'restaurant' beland. Zeer beperkte evenementen kaart tegen té hoge prijzen. Salade carpaccio met 100 gr. vlees voor 15 euro is te veel. Wel erg lekker! Mijn vrouw had een rauwe hamburger mét bacon terwijl ze zonder bacon had besteld. Zal wel door de drukte gekomen zijn, personeel vriendelijk maar volgende keer toch maar ergens anders.
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Gisteren wezen winkelen in de Arena Boulevard, voor een broodje kun je op twee plekken terecht. De een zat vol, dus hebben we plaats genomen bij Rox. We namen plaats aan een vies tafeltje, en bestelden een espresso en een kleine Jus d'Orange. Deze kwamen enige tijd later, toen ook ons tafeltje afgenomen werd. We bestelden een broodje geitenkaas uit de oven met pecannoten, tomaat en honing, en twee kroketten met brood. Dit duurde 45 minuten! Met ons een heleboel mensen die heel lang moesten wachten, het werd zelfs gezegd tegen nieuwe gasten; hallo, de wachttijd is een half uur. Uiteindelijk werd onze lunch geserveerd door een jongen in een trainingspak, die niks zei. De broodjes waren een grote teleurstelling! Het broodje geitenkaas, bleek hard geitenkaas te zijn en er lag 1 (!) plakje gesmolten op, daarover heen een vieze honingsaus gespoten en wat peccannoten. De kroketten met brood, van slechte kwaliteit, we hebben ze de hele middag nog geproefd. Uiteindelijk 18,05 mogen afrekenen, en toen konden we gaan.
Simon R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Het leek een aardige plek om even wat te eten. De cappuccino vooraf was in orde,maar de saté die we kregen was echt vreselijk. Het zou kipsaté moeten zijn, maar bestond uit grote onsmakelijke brokken vlees van onbekende herkomst. De "huisgemaakte" saus maakte het resultaat niet veel beter.Na een paar happen hebben we de boel laten staan. Mochten wel alles afrekenen
Daan H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Even snel een broodje eten tussen het winkelen door. Crostini geitenkaas met honing en dadels besteld. Hele tent leeg, maar duurt een half uur voordat het eten komt. Meisje van de bediening geeft als reden dat het vers gemaakt moet worden.. Op het bord dat we krijgen ligt een panini met een honingstick apart. Dit moest een half uur duren? Dit kan veel beter..
Richardson12 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
We gingen met wat vrienden gezellig naar de ziggo dome Van tevoren hadden we gereserveerd bij grand café Rox naar een beetje zoeken hadden we het gevonden en het was aardig druk maar gelukkig voor ons was er een tafel gereserveerd , en al snel kwam er een jonge dame naar ons toe om te vragen wat wat we wouden bestellen 2xsate,en 2x de clasic Rox burger alstublieft. Naar ongeveer 20 gezellige minuten met een lekker achtergrond muziekje kregen we onze eten.De sate was heerlijk en zo de burger ook,we waren zeer tevreden over het eten en de gastvrijheid
Patty D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Een overheerlijke Italiaanse tomatensoep met daarbij een ciabatta (zo uit de oven) met tonijnsalade. Top. Tafeltjes schoon en erg aardige personeel.
Sofiaah .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Drukke restaurants/cafe`s zeggen over het algemeen genoeg... Blijkbaar is het eten, de sfeer en service zo naar wens voor men, en gaan dus terug om het allemaal nog eens te proeven. In Villa Arena Woonmall, zag ik bij binnenkomst al waar we zouden gaan eten. GrandCafé Rox, daar waar het het drukst was. We waren met z`n vijfen en allen hebben wij zeer smakelijk gegeten. Complimenten aan de chef!

Om 18.00 uur was het topdrukte en zat te de zaak bomvol, maar we lieten ons niet uit het veld slaan en bleven op de brug gezellig wachten tot er een tafel vrij kwam. Op die manier kregen we de kans om het prachtige interieur van Rox te bekijken. Ondanks alle drukte (en het was echt heel druk), bleven de serveersters vriendelijk en gastvrij. Het was niet meer dan logisch dat het eten even op zich zou moeten laten wachten in die drukte, dus hebben we eerst genoten van een heerlijk koud drankje. Borden waren ondanks drukte in de keuken mooi opgemaakt en het eten was vers en smakelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. En niet te vergeten... De hygiëne was goed. Alles was schoon. Geen vuile glazen of vieze vorken, die je eetlust kunnen bederven.

Wij komen zeer zeker terug om hier nog eens te eten. Morgen concert in Ziggo Dome en in juni ook, en ik weet nu al dat we bij Rox gaan eten, lekker dichtbij en gewoon top. Ik kom ook zeker eens terug op een minder drukke dag om het nog eens allemaal te proeven. TOP!
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We wilden voorafgaand aan het concert van de Toppers graag nog iets eten. Alle restaurantjes zaten vol en het was overal megadruk. We zijn toen de Arena-boulevard maar in gelopen.
Bij Grand café Rox werd voor ons snel een tafeltje geregeld. Super service! Binnen een half uur hadden we onze maaltijd. De keuze was beperkt, het was niet hoogstaand, maar het smaakte toch goed! Prima gegeten!
Sunny- .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Vorig jaar hebben wij hier ook een keer gegeten voor een concertbezoek en nu weer.
Kwaliteit van het eten is beter dan vorig jaar, service is prima.
Ikzelf had een maaltijdsalade, goed gevuld, ook hadden wij de satè, erg lekker, niet droog! en heerlijk gekruid.
Met evenementen is de kaart beperkter maar logisch gezien de drukte.
Prijs- kwaliteit verhouding is prima, voor € 20 heb je een prima maaltijd incl. drankje.
Als wij weer naar een concert gaan, eten wij lekker hier. Zeker als het weer buiten slecht is, is dit een prima stek om te eten.
Het is 5 min. lopen naar de Ziggo Dome of de Arena.