Grand Café Restaurant Suyderoogh

Meer informatie over restaurant Grand Café Restaurant Suyderoogh

6,7
maat .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Na mindere ervaringen in eerdere jaren nu verrassend positief, boven verwachting. Sympathieke bediening en kaart met veel keuzes. Vooral het waddenmenu op basis van verse vangst van de dag voor een redelijke prijs (27,50 3 gangen) was uitstekend. En de witte huiswijn Viognier ook prima.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
we werden heel vriendelijk door het personeel ontvangen. Zoals gevraagd kregen we een tafeltje bij het raam. Samen met een fles Chardonay kozen we voor het Waddenmenu. Het brood met kruidenboter had beter afgebakken mogen worden. De zalm tartaar was prima. Wij vonden de rode poon met zeebaars op zich prima bereidt maar was "niet iets bijzonders" samen met de eerlijke aardappeltjes met frietjes smaakte het uitstekend.
De ijscoupe met slagroom en vruchten maakt het geheel compleet.
Ook de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Mari M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Naar aanleiding van sommige recensies, valt het me op dat er tegenwoordig steeds meer gasten zijn die bij binnenkomst al klagen, waarschijnlijk slecht gehumeurd, of een slecht huwelijk. Wanneer dan ook maar iets langer duurt of het gekozen gerecht valt niet in de smaak, zijn deze mensen ook nog eens niet eerlijk wanneer er gevraagd wordt of alles naar wens is. En achteraf zeuren met een recensie. Wij eten hier altijd prima en wanneer het druk is kun je verwachten dat je eten niet binnen 10 minuten op tafel staat. De medewerkers zijn enthousiast en daar gaat het om, een gezellig bedrijf waar je ook nog eens uitgebreid de keuze hebt uit vele gerechten.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We zijn hier eerder geweest en waren niet erg onder de indruk, ook geen noemenswaardige slechte dingen overigens. Echter, dit was gisteren anders. Een no-go op de (ook niet helemaal gare) pizzabodem; rauw varkensvlees! Uiteraard excuses gekregen en een gratis drankje, maar dit mag nooit een keuken verlaten. Ook op de 'herstelpizza' zat nog een stuk niet doorbakken vlees. Geen idee wie er in de keuken werken, maar geen daartoe opgeleide mensen blijkbaar. Als we de volgende keer in de buurt zijn, slaan we hier niet af.
Yde D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Ik herinnerde mij van de vorige keer dat het eten niet geweldig was. Nam daarom dit keer een rijkgevulde vissoep vooraf en een pizza als hoofdgerecht. Dacht daar kan niet mee mis zijn. De vissoep smaakte naar tomatensoep uit blik waarin de ingrediënten niet meer te onderscheiden waren. Ik liet de helft staan. Dan de pizza maar. Alsof die zo uit de diepvries kwam. Misschien was er nog iets opgelegd, maar dat kwam dam vast ook uit een potje. Het was echt niet te eten. Jammer dat bij een mooi park niet een echt lekker restaurant aanwezig is. Het hoeft niet exclusief te zijn, maar wel puur en vers.
Baldur G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
FAM.Goris,

Wij zijn er in oktober geweest en zijn altijd kritisch maar toch gegaan.
Ga er maar gerust heen om lekker te eten.Genoeg keuze zowel hoofd als nagerecht.Het staat op 7 gemiddeld maar dat mag zeker een 8 zijn.
geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Op maandag 19 september hier met een Groupen gegeten. Het viergangenmenu was heerlijk en de vriendelijke gastvrouw gaf ons een prima wijnadvies. Waarom mensen altijd zo negatief zijn over de geboden menu,s via Groupon is ons een raadsel. Alles is klaar en duidelijk , wat is er mis met een prima drie of viergangenmenu van een andere kaart dan de restaurantversie. Wij komen hier vaak en zijn altijd zeer tevreden. O ja , het maakt ons niet uit om een minuutje langer te wachten op het eten. Dan neem je toch een extra drankje ???? , of wringt zich hier de schoen.
Christiaan67 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten gisteren geweldige slibtong goeie tournedos lekkere spare ribs en goeie pizza daarna lekker aan het bowlen geweest in de mooie bowlingbaan tot de volgende keer
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vandaag weer gezellig met Groupon gegeten in restaurant Suyderoogh. Deze keer vleesfondue voor zes personen voor mijn moeders verjaardag. Stukjes kip, varkensvlees, biefstuk, rundervinkjes, mini cordon bleu en kipfilet. Ruim voldoende en frietjes werden gratis aangevuld. We kregen er ook rundvleessalade en stokbrood met kruidenboter bij. De bediening was netjes en vriendelijk.
Ik heb hier al vaker met mijn familie met verjaardagen gegeten en soms met mijn moeder, schoonmoeder of een vriendin. Meestal nemen we dan het drie- of viergangenmenu van Groupon. Mijn moeder houdt erg van de vissoep, ik geniet van de mosterdsoep. De salade van Parmaham met balsamico en de warme champignons in kruidensaus vinden wij ook erg lekker. Als hoofdgerecht kiezen we vaak een visgerecht. Maar ook de tournedos smaakt ons goed. En dan genieten we nog van een lekker nagerecht. Positief is ook dat het meestal mogelijk is om i.p.v. een regulier nagerecht wat vers fruit met evt. suikervrij ijs te bestellen voor wie op de suikers moet letten.
Het restaurant is prachtig gelegen aan het Lauwersmeer en in het voorjaar en in de zomer kies ik als we er gaan eten op de Tomtom altijd voor een alternatieve route om zoveel mogelijk van dit prachtige natuurgebied te zien.
Ik kom er zeker binnenkort weer eens terug!
familiejenp .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij hadden gereserveerd voor een tafel aan het raam, mooie plek met uitzicht over het lauwersmeergebied. De dames van de bediening waren enthousiast, prettige uitleg over de kaart. We hebben gekozen voor de visschotel voor twee. Heerlijke vissoorten met een fijne botersaus. We hebben genoten.
Ondanks dat het een druk restaurant is, doen ze uiterst hun best en zijn ze vriendelijk.
Wij komen zeker terug.
Erik-st .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Afgelopen zaterdag met een gezelschap van 28 personen in dit restaurant gegeten. Uiteraard was dit ruim van te voren besproken. De setting bleek uiteindelijk niet zo te zijn als afgesproken. Wij waren als gezelschap ergens midden in het looppad gesitueerd. Iedereen liep er tussendoor van bowlinggasten tot bediening en wc zoekers. Bovendien zat het personeel op 1,5 meter afstand aan de bar het avondeten te nuttigen! Het restaurant zat op dat moment behoorlijk vol waardoor het personeel als kippen zonder koppen rondliepen en ze er ook niet vriendelijker op werden.

Om een lang verhaal kort te maken vonden wij de hygiene, het eten, de bediening en ambiance superslecht. De klant wordt hier absoluut niet als koning behandeld. Wij komen hier niet weer!
jakru .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanaf 9 april 6 avonden op rij gedineerd in restaurant het Suyderoogh, waar we door de medewerkers gastvrij en hartelijk werden ontvangen, het voelt voor ons als thuiskomen. We hebben er weer erg lekker gegeten, met steeds verschillende visschotels als hoofdgerecht. Of het nu zalm, schol, snoekbaars, sliptong of kabbeljouw is, het maakt ons niet uit, was is top. Daarbij een ruim voorziene saladebar, en volop keuze uit de voor en nagerechten. Wat wil je nog meer om buitengewoon lekker te kunnen dineren. Aan de medewerkers van de keuken en bediening zal het niet liggen, die verdienen alle respect voor de manier waarop zij hun werk doen. Voorlopig zijn ze dan ook nog niet van ons af, we hopen het nog jaren vol te houden.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik schrijf niet vaak een recensie en ben ook niet erg kieskeurig, maar het visarrangement voor twee personen was niet lekker. De slibtong en zalm was aardig, de kabeljauw in spek rook naar ammoniak en was niet eetbaar, de baars papperig, de gamba smakeloos. De saladebar was zeker niet vers. Bediening vond dat 'het misschien mijn smaak niet was'. Personeel is vriendelijk maar besteedt na de aflevering van de bestelling verder niet veel aandacht aan je. Kom hier niet snel weer.
Nir63 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel wat hun best doet het je naar de zin te maken. Eten was prima, met 4 personen gegeten groupon 4 gangen keuze menu, nou uitstekend! Kan het beslist aanbevelen en zal hier graag terug komen.
blauwevis .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een nogal verassend restaurant. Hier staat alles op de kaart, maar ik vraag me af waar ze goed in zijn. Van de koffie verkeerd kon ik in ieder geval niet genieten; het was automatenkoffie met een scheut koude melk. De appeltaart was koud geserveerd, en was zeker niet met liefde gebakken. De basis van een koffie met gebak word hier niet beheerst. Terugkomen voor de andere gerechten, is mij niet gezien.
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vorige week hier 2 keer gegeten met een bon van Groupon, de eerste keer onbeperkt sate, schnitzel, lekkerbekje of slibtong en de tweede keer een uur bowlen met keuze uit diverse plates. Wij hebben met zijn vieren hier heerlijk gegeten, personeel was erg vriendelijk en liepen erg hard voor de gasten. De locatie is prachtig, het was jammer dat het zo vroeg donker was. Het is een aanrader!
Anne1974 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk gegeten met z'n allen...we zijn regelmatige gasten en komen er graag terug .
"Doe maar gewoon"dat is het motto !
Geen liflafjes maar lekkere bordjes vol.
geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Rundercarpaccio en zalmtartaartje met te veel komkommer en iets te koud. Tomaten en vissoep , bijde erg lekker. Varkenshaas en kabeljauwfilet met snijbonen , aardappeltjes en saladebuffet o k. IJs na. Een flesje wijn er bij en het was weer een gezellige avond.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Met een Groupon 2x gegeten bij dit restaurant. Het is geen sterrenrestaurant maar daar kom je hier ook niet voor. De ambiance is gezellig, warm en gemoedelijk. Wij hadden 1x een fondue en 1x een viergangen diner op twee verschillende dagen. In beide gevallen prima. Vlees is mals en vis is vers. Voldoende porties, wat verrassend was want dat kom je wel anders tegen. Er is voor het viergangen diner Groupon wel een aparte kaart maar bij ieder gang een keuze uit vijf gerechten. Voldoende keuze en voor elk wat wils met een apart salade buffet. De bediening is erg vriendelijk. Wij zijn tourist maar zouden hier zeker terug komen. Zit je op het Landalpark, het is een aanrader.Klein puntje van nadeel, doordat er ook gefondued wordt hangt er toch een wat olie achtste fondue geur. Maar dat heeft ons absoluut niet weerhouden om hier te eten.
Elisah K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gezellig gebowld en vervolgens heerlijk gegeten. De tournedos is een absolute aanrader! Leuke en vriendelijke bediening! Nogmaals bedankt voor het lekkere eten en de goede service.