Grand Café Restaurant Suyderoogh

7,2
Baldur G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
FAM.Goris,

Wij zijn er in oktober geweest en zijn altijd kritisch maar toch gegaan.
Ga er maar gerust heen om lekker te eten.Genoeg keuze zowel hoofd als nagerecht.Het staat op 7 gemiddeld maar dat mag zeker een 8 zijn.
Geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Op maandag 19 september hier met een Groupen gegeten. Het viergangenmenu was heerlijk en de vriendelijke gastvrouw gaf ons een prima wijnadvies. Waarom mensen altijd zo negatief zijn over de geboden menu,s via Groupon is ons een raadsel. Alles is klaar en duidelijk , wat is er mis met een prima drie of viergangenmenu van een andere kaart dan de restaurantversie. Wij komen hier vaak en zijn altijd zeer tevreden. O ja , het maakt ons niet uit om een minuutje langer te wachten op het eten. Dan neem je toch een extra drankje ???? , of wringt zich hier de schoen.
Christiaan67 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten gisteren geweldige slibtong goeie tournedos lekkere spare ribs en goeie pizza daarna lekker aan het bowlen geweest in de mooie bowlingbaan tot de volgende keer
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vandaag weer gezellig met Groupon gegeten in restaurant Suyderoogh. Deze keer vleesfondue voor zes personen voor mijn moeders verjaardag. Stukjes kip, varkensvlees, biefstuk, rundervinkjes, mini cordon bleu en kipfilet. Ruim voldoende en frietjes werden gratis aangevuld. We kregen er ook rundvleessalade en stokbrood met kruidenboter bij. De bediening was netjes en vriendelijk.
Ik heb hier al vaker met mijn familie met verjaardagen gegeten en soms met mijn moeder, schoonmoeder of een vriendin. Meestal nemen we dan het drie- of viergangenmenu van Groupon. Mijn moeder houdt erg van de vissoep, ik geniet van de mosterdsoep. De salade van Parmaham met balsamico en de warme champignons in kruidensaus vinden wij ook erg lekker. Als hoofdgerecht kiezen we vaak een visgerecht. Maar ook de tournedos smaakt ons goed. En dan genieten we nog van een lekker nagerecht. Positief is ook dat het meestal mogelijk is om i.p.v. een regulier nagerecht wat vers fruit met evt. suikervrij ijs te bestellen voor wie op de suikers moet letten.
Het restaurant is prachtig gelegen aan het Lauwersmeer en in het voorjaar en in de zomer kies ik als we er gaan eten op de Tomtom altijd voor een alternatieve route om zoveel mogelijk van dit prachtige natuurgebied te zien.
Ik kom er zeker binnenkort weer eens terug!
Familiejenp .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij hadden gereserveerd voor een tafel aan het raam, mooie plek met uitzicht over het lauwersmeergebied. De dames van de bediening waren enthousiast, prettige uitleg over de kaart. We hebben gekozen voor de visschotel voor twee. Heerlijke vissoorten met een fijne botersaus. We hebben genoten.
Ondanks dat het een druk restaurant is, doen ze uiterst hun best en zijn ze vriendelijk.
Wij komen zeker terug.
Erik-st .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Afgelopen zaterdag met een gezelschap van 28 personen in dit restaurant gegeten. Uiteraard was dit ruim van te voren besproken. De setting bleek uiteindelijk niet zo te zijn als afgesproken. Wij waren als gezelschap ergens midden in het looppad gesitueerd. Iedereen liep er tussendoor van bowlinggasten tot bediening en wc zoekers. Bovendien zat het personeel op 1,5 meter afstand aan de bar het avondeten te nuttigen! Het restaurant zat op dat moment behoorlijk vol waardoor het personeel als kippen zonder koppen rondliepen en ze er ook niet vriendelijker op werden.

Om een lang verhaal kort te maken vonden wij de hygiene, het eten, de bediening en ambiance superslecht. De klant wordt hier absoluut niet als koning behandeld. Wij komen hier niet weer!
Jakru .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanaf 9 april 6 avonden op rij gedineerd in restaurant het Suyderoogh, waar we door de medewerkers gastvrij en hartelijk werden ontvangen, het voelt voor ons als thuiskomen. We hebben er weer erg lekker gegeten, met steeds verschillende visschotels als hoofdgerecht. Of het nu zalm, schol, snoekbaars, sliptong of kabbeljouw is, het maakt ons niet uit, was is top. Daarbij een ruim voorziene saladebar, en volop keuze uit de voor en nagerechten. Wat wil je nog meer om buitengewoon lekker te kunnen dineren. Aan de medewerkers van de keuken en bediening zal het niet liggen, die verdienen alle respect voor de manier waarop zij hun werk doen. Voorlopig zijn ze dan ook nog niet van ons af, we hopen het nog jaren vol te houden.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik schrijf niet vaak een recensie en ben ook niet erg kieskeurig, maar het visarrangement voor twee personen was niet lekker. De slibtong en zalm was aardig, de kabeljauw in spek rook naar ammoniak en was niet eetbaar, de baars papperig, de gamba smakeloos. De saladebar was zeker niet vers. Bediening vond dat 'het misschien mijn smaak niet was'. Personeel is vriendelijk maar besteedt na de aflevering van de bestelling verder niet veel aandacht aan je. Kom hier niet snel weer.
Nir63 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel wat hun best doet het je naar de zin te maken. Eten was prima, met 4 personen gegeten groupon 4 gangen keuze menu, nou uitstekend! Kan het beslist aanbevelen en zal hier graag terug komen.
Blauwevis .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een nogal verassend restaurant. Hier staat alles op de kaart, maar ik vraag me af waar ze goed in zijn. Van de koffie verkeerd kon ik in ieder geval niet genieten; het was automatenkoffie met een scheut koude melk. De appeltaart was koud geserveerd, en was zeker niet met liefde gebakken. De basis van een koffie met gebak word hier niet beheerst. Terugkomen voor de andere gerechten, is mij niet gezien.
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vorige week hier 2 keer gegeten met een bon van Groupon, de eerste keer onbeperkt sate, schnitzel, lekkerbekje of slibtong en de tweede keer een uur bowlen met keuze uit diverse plates. Wij hebben met zijn vieren hier heerlijk gegeten, personeel was erg vriendelijk en liepen erg hard voor de gasten. De locatie is prachtig, het was jammer dat het zo vroeg donker was. Het is een aanrader!
Anne1974 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk gegeten met z'n allen...we zijn regelmatige gasten en komen er graag terug .
"Doe maar gewoon"dat is het motto !
Geen liflafjes maar lekkere bordjes vol.
Geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Rundercarpaccio en zalmtartaartje met te veel komkommer en iets te koud. Tomaten en vissoep , bijde erg lekker. Varkenshaas en kabeljauwfilet met snijbonen , aardappeltjes en saladebuffet o k. IJs na. Een flesje wijn er bij en het was weer een gezellige avond.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Met een Groupon 2x gegeten bij dit restaurant. Het is geen sterrenrestaurant maar daar kom je hier ook niet voor. De ambiance is gezellig, warm en gemoedelijk. Wij hadden 1x een fondue en 1x een viergangen diner op twee verschillende dagen. In beide gevallen prima. Vlees is mals en vis is vers. Voldoende porties, wat verrassend was want dat kom je wel anders tegen. Er is voor het viergangen diner Groupon wel een aparte kaart maar bij ieder gang een keuze uit vijf gerechten. Voldoende keuze en voor elk wat wils met een apart salade buffet. De bediening is erg vriendelijk. Wij zijn tourist maar zouden hier zeker terug komen. Zit je op het Landalpark, het is een aanrader.Klein puntje van nadeel, doordat er ook gefondued wordt hangt er toch een wat olie achtste fondue geur. Maar dat heeft ons absoluut niet weerhouden om hier te eten.
Elisah K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gezellig gebowld en vervolgens heerlijk gegeten. De tournedos is een absolute aanrader! Leuke en vriendelijke bediening! Nogmaals bedankt voor het lekkere eten en de goede service.
Hermesv .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
De sliptong en de schnitzel Gratin waren ontzettend lekker!!!! Goede wijn erbij gedronken. Ook de toetjes ( onder andere Dame Blanche, chocoladeverleiding) smaakten heerlijk. De bediening was attent, ondanks de drukte. Jammer dat het zo´n eind weg is, anders gingen we er veel vaker eten. We hebben er in een lang weekend van drie overnachtingen tweemaal gegeten, op 27 en 29 november.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Niet goed. Met een Groupon bon een reservering gemaakt. Het restaurant was kil. Twee muziekgeluiden door elkaar (van de bowlingbaan en het restaurant zelf). Service werden we ook niet warm van. De ober probeerde vriendelijk te doen, maar had het niet naar haar zin, zo leek het. Het eten: fantasieloos. Gewone pan met ietwat flauwe kaas. Droge stokbrood. En een fabriekssalade. Dus: zeker geen aanrader. Maar gezien de prijs, mag ik er eigenlijk niet teveel over zeuren.
Saartjeiens .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Arrangement grillbuffet en bowlen, 15 personen all in met drinken voor 30 euro pp. Wat een domper. Het eten was ronduit slecht. Salades die uit groothandel-emmers lijken te komen, grillvlees (biefstuk, zalm) blijft op een warmhoudplaat liggen dus wordt gortdroog en taai. Het vlees in de warmhoudbakken was ook droog. Bitterballen tussen de kibbelingen. Je kunt bijna niet zien wat je opschept door de slechte verlichting. Geen afvalbakjes op tafel, waar laat je de kippen- en spareribsbotjes? Zelf maar een afvalbord gecreëerd. IJsbuffet, je mocht wel een hakmes gebruiken om het ijs uit de bakken te krijgen. All-in drinken? Ze komen bijna niet langs om te vragen wat je wilt drinken en ze waren bijna onvindbaar. De bowlingbaan werd na exact een uur uitgeschakeld, we konden de ronde niet uitgooien. We waren om 21.50 uur met rondje 9 bezig en na ons was er geen groep meer. Men was om 21.15 uur al drukker bezig met opruimen en schoonmaken dan om het de gasten naar de zin te maken. In plaats van naar lekker eten rook het er al naar chloor. Na het bowlen konden we ook bijna geen drankje meer krijgen, na druk en lang overleg nog ééntje dan. Maar toen was voor ons de lol er al af. Ondanks dat de jonge dames heel erg vriendelijk waren kwam het geheel zeer ongastvrij over. Zonde van het door ons gespaarde geld. Hier gaan we echt nooit weer heen, een afrader! Mocht u denken; hier heb je weer zo'n notoire negatieve recensieschrijver dan wil ik u graag laten weten dat dit de allereerste recensie is die ik ooit geschreven heb voor een horecazaak. Maar dit was zo slecht, ik moest wel reageren op de positieve reacties die hier allemaal staan, dit komt ongeloofwaardig op mij over.
NB: Ik heb deze recensie een paar weken geleden rechtstreeks gemaild naar het restaurant. Gevraagd of ze er hun voordeel mee wilden doen en hopelijk verbeterpunten zagen. Geen reactie. In mijn omgeving merk ik herkenning; had ik maar geweten dat dit restaurant zo slecht was……. vandaar dat ik deze reactie tòch nog plaats.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Op 22-09-2015 hebben wij onze bruiloft hier gevierd.Het restaurant ligt op een mooie lokatie in een natuurgebiedt.Het restaurant ziet er aan de buitenkant en binnenkant keurig uit.We hebben op deze dag een heerijk warm buffet gehad wat er zeer goed en verzorgt uit zag,en heerlijk heeft gesmaakt.Een groot compliment voor iedereen daar.
Nicole Z.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Uiterst vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je een fijne avond te bezorgen. Er kan heel veel in overleg. Kortom een toprestaurant voor een betaalbare prijs. Ik ga er graag uiteten.