Grand Café Restaurant Hoge Weide

AB Harrewijnstraat 45 3544 AL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Restaurant Hoge Weide

Goed doen is goed ontmoeten

Dit grand café en vergadercentrum zit in een voormalige boerderij. Het is nu een mooie lichte ruimte waarin de bar een centrale plek heeft. Naast het professionele horecateam werken ze hier met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Kom binnen voor een kop koffie met huisgemaakt gebak, een hartverwarmende lunch of Franse seizoenschotels. En voor de kids onbeperkt pannenkoeken!

De kerst staat voor de deur, graag nodigen wij u uit Kerst te vieren in het sfeervolle Grand Café De Hoge Weide.
Beide kerstdagen serveren wij een vijfgangen kerstdiner voor uw familie en vrienden.
U bent dan van harte welkom vanaf 17:00 uur en wij serveren uitsluitend ons kerstmenu.

Meer informatie over restaurant Grand Café Restaurant Hoge Weide

Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag 15.00 - 22.00

josedeberg .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met een vriendengroep heerlijk gegeten bij De Hoge Weide, vriendelijk personeel die heel erg hun best doen, om het JOU naar het zin te maken. (fijne rekening doordat we de AH kortingsbonnen hadden !) al met al, heerlijke avond.
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We kwamen via de AH bon voor het eerst bij restaurant De Hoge Weide. Een uitstekende ervaring mbt het eten de sfeer en de bediening die zeker tot herhaling zal leiden. Een aanrader.
Annette En Arie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Geweldig genoten!
Echt een aanrader, hadden nu de lunch en willen de volgende keer gaan dineren. Zeer vriendelijk personeel!
Annabel D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Was een leuke ervaring. Bediening is fantastisch, heel oplettend, aardig, snel! Moesten alleen paar keer om een drankje vragen dat vergeten was, maar dat was geen probleem. Eten was goed: vooral vlees/vis, vegetarisch gerecht was wat minder spannend. Geheel concept is goed! Al met al leuke ervaring.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
leuke bediening, daar kan een restaurant met "normale" mensen nog een voorbeeld aan nemen.
Het eten is zonder meer top.
P D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, goede en vriendelijke bediening (mensen met een verstandelijke beperking, maar keurig daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen, top!), goede sfeer.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit fijne restaurant. De kaart is beperkt, maar verassend met bijzondere gerechten. De bediening is top en de sfeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar!
eroosjen .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het voorgerecht met de coquilles was erg klein, 2 heel kleine coquilles en ze waren te ver gegaard, de rooksmaak was wel goed. De krab en hangop zag ik bijna niet terug tussen de rucola.
De zwezerik had meer smaak mogen hebben(flauw) evenals de iberico en de saus die hierbij werd geserveerd. De eend was prima in orde.
Broodjes vooraf worden in rekening gebracht, friet of sla moet je ook apart bestellen, zit niet bij het gerecht. Daarom vind ik €35 voor een 3-gangen menu aan de hoge kant. De gebruikte producten waren in orde, daarom bij kwaliteit wel een goed ingevuld.
Hilly V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Lekker gegeten, was prima eten. Wij werden een beetje verrast door het personeel ( met een beperking) maar met een beetje begeleiding ging het prima. Klein misverstand over de koffie die we konden kiezen ipv toetje maar dat is prima opgelost. Via AH actie is het tweede menu gratis.
Eelco110 S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
In een overvol restaurant heerlijk met zijn vieren gegeten. Ondanks de drukte perfecte bediening en heerlijke gerechten. Met de AH actie gewoon vanuit de menukaart gekozen. We komen hier zeker terug!
hulstw .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De gerechten waren boven verwachting. Het personeel was attent en correct. Wij hebben in dit restaurant een fijne avond beleeft. Een pluim!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een prettig ontvangst. Lekkere kaart, weer even wat anders dan anders. Een ontspannen sfeer. Ik ga zeker nog een keer terug.
dullkb .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zag er ook verzorgd uit.
Bediening deels door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkten, dat ging goed omdat ze begeleid werden.
corrie V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een ontdekking. Hier gegeten met AH restaurantkaart. De bediening is voortreffelijk. Veel bewondering voor de begeleiders.
Het hoofdgerecht was heerlijk. Het had alleen iets warmer kunnen zijn. Het voorgerecht was heerlijk en het toetje ook heerlijk.
Wij komen hier beslist nog een keer terug.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We kwamen hier door de AH actie, en zullen er zeker nog een keer komen. Het is een fijne sfeer, heerlijk eten en ze zorgen goed voor je. Zeker aan te raden!
AatjeD .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren met 6 personen. We hebben samen bijna alle voorgerechten gehad en iedereen was tevreden over wat hij had gekozen. Van de hoofdgerechten hebben wij gehad: saté, vegetarische proeverij, wilde eend en tournedos. Ook hierover was men tevreden. En hetzelfde geldt voor de nagerechten: chocolade, key lime pie en applecrumble. Lekker! De ontvangst was vriendelijk en de bediening dik in orde!
plenaerts .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met het AHmenu hier gegeten, mochten uit de hele menukaart kiezen. Service door licht verstandelijk gehandicapten was verrassend goed! Vooraf vers gebakken brood met tapenade, pesto en knoflooksaus genomen, verder kreeg je olijven en wat kaaszoutjes. Het eten was ook goed, ook lekkere, verschillende soorten groenten. Aan te bevelen zijn absoluut de gerookte coquilles, de tournedos en het chocoladetoetje.
Om 22 u sluit wel het restaurant, dus op tijd starten met het diner!
mirsan .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten met manlief. Goede service, heerlijk eten en dat zo dicht bij huis. Leuk om dit restaurant ontdekt te hebben!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Erg gezellig, met hele vriendelijk mensen in de bediening. Alle gerechten smaakte heerlijk gegeten. Ga zo door, we weten jullie nu te vinden en komen zeker nog een keertje langs
Yelena D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We waren met de AH-actie, je mag kiezen van de kaart wat erg prettig is! Leuke sfeer en goede bediening. Het eten was redelijk, strookte niet met de prijs.