Grand Café Restaurant Hoge Weide

AB Harrewijnstraat 45 3544 AL Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Restaurant Hoge Weide

Goed doen is goed ontmoeten

Dit grand café en vergadercentrum zit in een voormalige boerderij. Het is nu een mooie lichte ruimte waarin de bar een centrale plek heeft. Naast het professionele horecateam werken ze hier met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Kom binnen voor een kop koffie met huisgemaakt gebak, een hartverwarmende lunch of Franse seizoenschotels. En voor de kids onbeperkt pannenkoeken!

De kerst staat voor de deur, graag nodigen wij u uit Kerst te vieren in het sfeervolle Grand Café De Hoge Weide.
Beide kerstdagen serveren wij een vijfgangen kerstdiner voor uw familie en vrienden.
U bent dan van harte welkom vanaf 17:00 uur en wij serveren uitsluitend ons kerstmenu.

Meer informatie over restaurant Grand Café Restaurant Hoge Weide

Dinsdag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag 15.00 - 22.00

Dullkb .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Zag er ook verzorgd uit.
Bediening deels door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkten, dat ging goed omdat ze begeleid werden.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een ontdekking. Hier gegeten met AH restaurantkaart. De bediening is voortreffelijk. Veel bewondering voor de begeleiders.
Het hoofdgerecht was heerlijk. Het had alleen iets warmer kunnen zijn. Het voorgerecht was heerlijk en het toetje ook heerlijk.
Wij komen hier beslist nog een keer terug.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We kwamen hier door de AH actie, en zullen er zeker nog een keer komen. Het is een fijne sfeer, heerlijk eten en ze zorgen goed voor je. Zeker aan te raden!
AatjeD .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We waren met 6 personen. We hebben samen bijna alle voorgerechten gehad en iedereen was tevreden over wat hij had gekozen. Van de hoofdgerechten hebben wij gehad: saté, vegetarische proeverij, wilde eend en tournedos. Ook hierover was men tevreden. En hetzelfde geldt voor de nagerechten: chocolade, key lime pie en applecrumble. Lekker! De ontvangst was vriendelijk en de bediening dik in orde!
Plenaerts .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met het AHmenu hier gegeten, mochten uit de hele menukaart kiezen. Service door licht verstandelijk gehandicapten was verrassend goed! Vooraf vers gebakken brood met tapenade, pesto en knoflooksaus genomen, verder kreeg je olijven en wat kaaszoutjes. Het eten was ook goed, ook lekkere, verschillende soorten groenten. Aan te bevelen zijn absoluut de gerookte coquilles, de tournedos en het chocoladetoetje.
Om 22 u sluit wel het restaurant, dus op tijd starten met het diner!
Mirsan .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten met manlief. Goede service, heerlijk eten en dat zo dicht bij huis. Leuk om dit restaurant ontdekt te hebben!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Erg gezellig, met hele vriendelijk mensen in de bediening. Alle gerechten smaakte heerlijk gegeten. Ga zo door, we weten jullie nu te vinden en komen zeker nog een keertje langs
Yelena D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We waren met de AH-actie, je mag kiezen van de kaart wat erg prettig is! Leuke sfeer en goede bediening. Het eten was redelijk, strookte niet met de prijs.
Crzzzy .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wat een verrassend restaurant! Wij hebben een 3 gangen menu van 35,- gekozen en het was elke euro waard. Liefde en aandacht van t personeel en in de gerechten. Gerookte coquilles waren uitzonderlijk goed, wat een smaaksensatie. Daarnaast is prijs/kwaliteit niveau uitstekend, € 8,50 voorgerecht en 18,50 hoofdgerecht. Wij komen zeker terug!
Marja R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Een echte aanrader! Voor de jarige werd er bij het toetje een vuur fakkel aangestoken. De voorpret van de verrassing was aan de gezichten van het personeel te zien ;-) Geweldig!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wilde eend was helaas op, keek ik erg naar uit. Tweemaal vegetarische proeverij gehad. Hebben wij niet ervaren als heel bijzonder. De wijn was goed, de bediening wat onervaren.
Myra V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening was lief en werd goed begeleid. Je merkte dat het met passie werd gedaan. KOm zeker vaker terug.
Coby G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fijne avond gehad, lekker eten, goede en attente bediening. Voldoende ruimte tussen de tafels en goede stoelen. Mooi concept en we komen zeker terug!!
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuke bediening, eten was goed,voor herhaling vatbaar. Prijs kwaliteit in goede verhouding. Het personeel van reïncarnatie deed erg zijn best zonder opdringerig te worden
Hermine E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Fantastische sfeer, huiskamer idee. Voor fam. met kinderen heel geschikt. Vriendelijke bediening en zeer gastvrij!
Het eten was goed.
Nielsvandelft .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Personeel is vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten op het eten. Al met al een leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De Hoge Weide is een bijzondere locatie met bijzondere medewerkers.
Bij de Hoge Weide werken naast ons professionele horecateam mensen met een verstandelijke beperking in de huishouding, de keuken en de bediening. De Hoge Weide is een dagbestedingsproject van stichtingReinaerde, zorgorganisatie in de regio Utrecht.
Grand Café en vergadercentrum De Hoge Weide is gesitueerd in een voormalige boerderij, centraal gelegen in Parkwijk, in de Utrechtse wijk Leidsche Rijn.
Restaurant is best sfeervol in gericht, er zijn ook 3 vergaderzalen. De gang naar de toilet ruikt erg vochtig, en de toiletten mogen wel een opknapbeurt gebruiken.
Dmv de Ah restaurantactie dit plekje gevonden. Je kan van het menu kiezen. We hebben genomen: Club Sandwich gerookte kip: huisgemaakte eiersalade, gerookte kip, spek, komkommer, tomaat en de Club Sandwich zalm: frisse citroen-dille dressing, kappertjes, rode ui, komkommer, tomaat
Beide sandwiches zagen er goed uit, de crème(?) in het bakje was wat verkleurd. Ik denk dat het avocado was, door in de koeling te bewaren gaat het er niet zo appetijtelijk meer uitzien. Vrij smakeloos ook.
Helaas een haar gevonden tussen de zalm, verder goed.
Bediening vriendelijk, netjes en vroeg ook of alles naar wens was.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fijn restaurant met bediening door mensen met een beperking. Complimenten. Daar kan menig restaurant nog een voorbeeld aan nemen. Heel plezierig. Het eten was lekker en goed. We gaan zeker nog een keer terug.
Yolanda R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wat een leuk restaurant is dit!!! De sfeer is heel relaxed en mensen met een beperking vinden hier een baan en dus heb je soms iets meer geduld nodig, maar dat is het meeeeeer dan waard. En naast lekker eten, kan je hier ook nog prima vergaderen in hun kleine zalencentrum. Je krijgt waar voor je geld én je steunt een zaak die niet alleen op winst uit is, maar ook nog maatschappelijk belang heeft: Dubbel lekker!
S M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten. De tonijn (vooraf) en de eendenborst (hoofdgerecht) zijn echte aanraders. Verder is het een mooi concept waar iedereen een kans krijgt (personeel met een beperking). Een echte aanrader, heerlijk eten in een informele maar knusse sfeer.