Grand Café & Restaurant High Five

Noordkade 52 9203 CE Drachten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café & Restaurant High Five

Pleurky .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zonder reservering binnengelopen, toch netjes een tafel gekregen. Prima eten qua prijs/kwaliteit! Ze doen erg hun best om het leuk te brengen (Fish&chips in een frituurmandje) . Vlotte bediening , niet opdringerig. ..een aanrader!
Draat .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Zaterdagavond, wat vroeg op de avond, gegeten in een vrijwel leeg grand café. Prima decor, gezellige uitstraling, maar dus geheel leeg. Op zaterdagavond. Toen wij het restaurant verlieten, waren 5 tafels gevuld, met slechts 2 personen aan tafel - nog steeds een lege uitstraling. Mannelijke bediende deed het heel leuk, het meisje daarentegen wist zich geen houding. Leuke bierkaart met keuze uit speciaal bier. Het eten was slecht en de opmaak van de gerechten niet van deze tijd. De carpaccio was bruin, rook zuur en voorzien van een plukje verlepte rucola, enkele (oude?) walnoten en cherrytomaatjes. Exact diezelfde 'garnituur' verscheen bij het vegetarische hoofdgerecht: een wrap gevuld met groente en gegratineerd met brie. Die voldeed aan de omschrijving, maar vind ik qua vegetarisch gerecht niet meer van deze tijd: wat saai en niet bijzonder. Mosterdsoep als voorgerecht was oké, maar wel eens lekkerder gehad. Mixed grill was erg droog - zowel de kipfilet als de varkenshaas. Garnituur bestond uit te ver doorgekookte boontje (uit een pot??), heel vette brokjes aardappel en wat salade die er niet heel creatief uit zag. Misschien voldoen dit soort gerechten voor het gemiddelde publiek in Drachten, voor ons echter niet voor herhaling vatbaar. Wij verwachten meer van de kok als we uit eten gaan. Toen men het voorgerecht kwam afruimen, gaf ik aan dat ik twijfelde aan de versheid van het vlees (zichtbaar middels pluk bruin - zuur ruikend restant) men is daar niet op terug gekomen vanuit de keuken! Toen wij gingen afrekenen, stonden we klaar om commentaar te geven op hoe we hadden gegeten, maar er werd ons de vraag gesteld: "Heeft u een fijne avond gehad?" En daar hebben we maar met ja op geantwoord, want voor de gezelligheid waren we gelukkig niet afhankelijk van het (slechte) eten die avond! ;) ps. de koffie en het natafelen hebben we snel verderop in de straat gedaan bij een ander grand café!
Fleu .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
hier vorige week heerlijk gegeten!
ik had heerlijke spareribs en mn vriend die vegetarier is heeft een gevulde paprika gegeten die ook heerlijk was!
de aardappeltjes en frites heb ik nog nooit eerder zo lekker gegeten, heerlijk gekruid!
de sla viel een beetje tegen, niet spectaculair zeg maar.
ik had wel wat te veel spareribs maar beter te veel dan te weinig!
de bijlagen hadden wel wat grotere porties mogen zijn
het personeel is leuk en vriendelijk en de ambiance is ook gezellig!