Grand-Café Restaurant Groeskamp

Koopmanslaan 3 7005 BK Doetinchem Nederland Kaart

Over het restaurant Grand-Café Restaurant Groeskamp

Genieten in Groeskamp

Een culinair restaurant in een verrassende ambiance, zo kun je Groeskamp het beste omschrijving. Vanuit de zakelijke omgeving van het Ondernemingscentrum stap je een compleet onverwachte wereld binnen. Hoge plafonds en deuren, veel hout, gezelligheid, warmte en geborgenheid. Een perfecte variatie na een dag lang werken of juist tussendoor!

Bij Grand-café Groeskamp kun je terecht voor de lunch, ’s avonds na het werk voor een afzakkertje of voor een diner om de zinnen even te verzetten. Daarnaast biedt het restaurant een uitstekende uitgaansgelegenheid voor een goed en smaakvol diner in een persoonlijke omgeving.

Meer informatie over restaurant Grand-Café Restaurant Groeskamp

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Grand-Café Restaurant Groeskamp

Theo H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten en gedronken in een prima restaurant
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
kom hier regelmatig met collega's of anderszins; ervaringen zijn tot nu toe heel positief. Vriendelijke bediening en het eten is heerlijk. Ga zo door :-)
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk glutenvrij kunnen eten vanavond. Het eten zag erg lekker uit en zo smaakte het ook. Zeer tevreden over dit restaurant. Zeker een aanrader!
Feico V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Prima gegeten in een mooie rustige omgeving.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Top!
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Goed eten en verrassend sfeervolle ambiance. Ook rustig, dus prettig als je een goed gesprek wilt hebben.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Met partner gebruik gemaakt van het actiemenu. Het was niet druk dus wij dachten alle aandacht te krijgen maar dat viel een beetje tegen. De gerechten waren heerlijk maar de gebakken aardappeltjes hadden iets te lang in de pan gelegen wat ten koste ging van de smaak. Toen we wilde betalen was er lange tijd niemand beschikbaar. We hebben toch genoten van dit etentje maar met een paar minpuntjes.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Heel lekker gegeten, wildmenu en menu Groeskamp, in een fijne sfeer.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Niets op aan te merken, waar mensen werken worden fouten gemaakt en ik heb niet goed opgelet. Fles water dubbel betaald.
Beste heer Bulten, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig te horen dat we een fles water dubbel in rekening hebben gebracht. Mijn oprechte excuses hiervoor. Deze zou ik graag aan u terug willen betalen. U kunt via info@groeskamp.nl uw gegevens doormailen en dan zorg ik dat het per omgaande aan u wordt overgemaakt.
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Restaurant was vol?! We werden weggedrukt in een naastgelegen 'hal', bij de keuken. Terwijl een week van te voren was gereserveerd. Teleurstellend.
Spijtig te horen dat u teleurgesteld bent in het bezoek aan ons restaurant. Ons restaurantgedeelte was inderdaad volgeboekt en dan gebruikten we automatisch onze overige ruimtes als restaurant. Wilt u een specifiek tafeltje in een specifieke ruimte is ons advies dit de volgende keer even duidelijk aan te geven bij uw reservering. Dus kunnen wij altijd indien dit niet mogelijk zou zijn even telefonisch contact met u opnemen om dit te overleggen.
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gisteren hier een romantisch diner voor twee gehad en het was weer top.
Het eten was weer van hoog niveau met gepaste en voldoende bijgerechten. En er is, zelfs voor een actiemenu, een hele ruime keus.
De ambiance is sjiek (door het hoge plafond, lange ramen en gestoffeerde aankleding van de tafels) en de sfeer toch gemoedelijk. Voordeel voor mij is ook dat het op alle vlakken rolstoel vriendelijk is; goed berijdbaar, makkelijk onder de tafel, aangepast toilet.
Het personeel is attent en correct, ze dragen in alles het enthousiasme voor het horeca vak uit. En ze zijn erg behulpzaam (wijnadvies, vlees voorsnijden)
hwvanderheiden .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zijn weer op landal stroombroek en gaan weer eten bij groeskamp ( 5 min met de auto ) en wederom was het weer uitstekend. Mooie lokatie en een sfeervol restaurant , en a.s zaterdag gaan we weer bij groeskamp eten.
Alphons O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met een voldaan gevoel het restaurant weer verlaten na een gezellig en romantisch dinertje voor twee. Goede en vriendelijke bediening. Oog voor detail. Uitgebreide actiekaart. Tot nu toe niet ergens anders gezien. Complimenten.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het voorafje van eendenborst, was teleurstellend, zeer weinig smaak en veel te koud. Het hoofdgerecht, sucade vlees, was heerlijk. Het nagerecht, appeltaart met kaneelijs, was lekker, maar de appeltaart was veel en veel te koud. De bediening was vriendelijk, maar erg plichtmatig. De snelheid van serveren was dermate hoog dat ik me echt opgejaagd voelde. En........ €5,25 voor een glaasje chardonnay, is veel te veel. Jammer, ik denk niet dat wij voor een tweede keer gaan.
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vanaf begin tot het einde onze complimenten voor dit restaurant.
De informatie op de website spreekt voor zich en ook het online reserveren werkt perfect.
Het personeel is uiterst correct en bijzonder vriendelijk. De keuze in het menu is voldoende en de kwaliteit van het eten erg goed. Wij zijn hier nu meerdere malen geweest en elke heerlijk gegeten.
Het restaurant heeft een mooie uitstraling en is ruim opgezet.
Onze complimenten!
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was fantastisch! Je voelde je echt een gewaardeerde gast. Verrukkelijk eten en top bediening! We komen zeker nog eens terug!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
sfeervolle locatie,de bediening was heel vriendelijk en het eten smaakte voortreffelijk.al met al een echte aanrader voor een heerlijk avondje uit.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Teleurstellend dat we niet in het restaurant zelf konden zitten.
lange wachttijd.
vegetarische hapjes van hoofdgerecht zeer minimaal en smaakloos.
gebakken aaardappelen taai alsof ze opnieuw opgewarmd waren
Lidia P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer goede restaurant met de hoge kwaliteit. Wij waren vriendelijk en behulpzaam ontvangen, de service was uitstekend.De prijs-kwaliteit verhouding aan de hoge kant( vooral de drankjes).
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Alles was met veel zorg bereid. Veel keuze in het AH menu en verassende gerechten. Zeker een aanrader. Wij gaan vaker. Ook de bediening was professioneel en vriendelijk.