Grand Café Restaurant Friends

Maandag t/m Zondag
7,1
Tine82 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Mooie locatie maar wel een heel wonderlijk tafereel. We wilden voordat we naar Soldaat van oranje gingen nog even eten. De musical begon om 8 uur dus toen we iets over vijven bij Friends binnen wandelden om het onbeperkt tapasmenu te bestellen dachten we dat we tijd genoeg hadden. Helaas.. De bediening gaf aan dat ze geen tapas konden bezorgen in deze tijd. Want je moet lang zitten voor de tapas. 'maar kan de kok niet iets sneller doorkomen dan? Zoveel mensen zijn er niet' 'Nee, dat gaat niet want we moeten verdienen aan de drankjes.' Wat?? Dat is wel heel bijzonder. Toch maar besteld de relatief veel duurdere tapas schotel, salades en nog een hoofdgerecht om maar vol te raken. Uiteindelijk waren we een klein fortuin kwijt. Een erg klantonvriendelijke regeling en echt erg jammer. De biefstuksalade was aardig. Verder niet bijzonder.
Mylene-xx .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Afgelopen weekend hier wezen eten. Heb niet veel negatiefs te zeggen, het enige is dat het hoofdgerecht wat mij betreft wat warmer kon, was best lauw, en het personeel was vriendelijk al kan het bij binnenkomen wat enthausiaster. Voor derest erg lekker gegeten en wie weet komen we snel terug.
MO1973 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Soms maak je de verkeerde keuze om ergens te gaan eten en het overkwam ons ook. Geen ontvangst, geen vriendelijke bediening en het eten was gewoon slecht. Er werd ons nog wel gevraagd of het gesmaakt had maar met het ontkennende antwoord werd niets gedaan. Een slechte dagafsluiter van het mooie Katwijk aan Zee.
Kathmandu .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Meergranen broodjes waren zo hard, met een mes niet te snijden en afbijten ging moeilijk,
voor de prijs mocht je wel meer verwachten.
Jammer, want beleg was prima. Geen tijd voor andere broodjes, vrij lang moeten wachten op de lunch. Klacht aan personeel doorgegeven.
Struikie .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Prima lunch gehad bij Friends! Heerlijke burger en wauwie wrap ossenhaas met zelfs een lekker bakje met friet. Kortom, prima locatie om te ontmoeten, drinken en eten.
Deze tent verdient een betere recensie!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Wij komen hier al zeker 8 jaar en nog nooit zijn wij teleurgesteld. Het restaurant is leuk aangekleed, het heeft een goede locatie en het eten is altijd super!

Zeker de spareribs, Quesadillas en varkenshaas is sterk aan te bevelen!

Kortom wij komen hier zeker gauw nog eens terug.
Pjader .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Na een kwartier wachten op de bestelde drankjes, kwam de ober vragen of we opnieuw wilden bestellen omdat hij zijn boekje kwijt was, mochten we met 6 personen aan een 4-persoons tafel zitten. We wilden graag 1 tafel erbij schuiven, maar dat kon niet omdat het omzet zou kunnen schelen. Extra lullig omdat er de gehele avond meerdere tafels leeg bleven. We hadden enkele voorgerechten besteld, maar onmiddellijk erachteraan kwamen de hoofdgerechten, waar er uiteraard geen ruimte voor was. Daarom de maar niet opgegeten voorgerechten meegegeven. Vervolgens ook maar zelf om het bestek moeten vragen. Droevige service en redelijk eten.
Barky .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Dinsdag 12 febr. 2013 gingen we hier lunchen. Ik bestelde Kleine salade tongfilet + zalm [er is keuze tussen klein € 9,95 en grote € 12,25].
Bij het afrekenen bleek dat men een Grote salade had geserveerd en moest ik een Grote salade betalen!! Hóe kan de klant zien of het een kleine of grote salade betreft als er één salade wordt opgediend? Niet servicegericht naar de klant toe.
NB; de bestelde thee was al koud toen de lunch arriveerde terwijl wij verzochten dit gelijkertijd te doen.
Deurtje .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Ik was afgelopen vrijdag met mijn dochter bij Friends eten. We hadden beide een Soto Ajam besteld. Ik heb nog nooit iets terug laten gaan maar deze Soto Ajam heb ik meteen terug gesteuurd. Het leek wel bruin afwaswater met rode vetogen erop. En er zat te veel suiker in, veel te zoet. De hoofdmaaltijd was een vegetarische wrap met spinazie en geitenkaas. Er werd en grote bak patat bij geserveerd. Deze bak was volkomen overbodig. Mijn dochter had een Thaise garnalen en visschotel. Er zaten 3 garnalen en een onogelijke homp vis tussen een berg grof gesneden aardappelen. De saus leek verdacht op de Soto Ajam saus. Er werd ook nog eens rijst bij geserveerd... Het sloeg nergens op. Als de bediening niet so perfekt met alles was omgegaan, dan waren wij meteen vertrokken. Die meiden zijn attent, goed op elkaar ingespeeld, vriendelijk, snel! Echt goed personeel. nu die keuken nog.. nee, daar gaan wij niet meer heen! De inrichting vonden wij gezellig maar wel smoezelig. Jammer van zo'n geweldige locatie en zulk geweldig personeel!
R. G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
De positie van dit restaurant is prima: langs de boulevard. Inrichting ook prettig. Personeel attent en netjes. Helaas viel het eten wat tegen. De smaak van de gekozen tapas is op zich prima, maar de geserveerde gerechtjes waren weinig fantasievol.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Lekker gelunched. De ingrediënten waren vers de porties genereus. Ik kon het nauwlijks op, iedereen was zeer tevreden. Het personeel was erg vriendelijk en de kinderen kunnen zich prima vermaken. Het personeel vond het ook niet erg dat we enkele uren aan tafel zaten aangezien het binnen nogal rustig was vanwege het mooie weer en iedereen buiten zat. Kan het zeker aanbevelen ook vanwege het uitzicht en prettige locatie