Grand Café - Restaurant EDD's

Heggenstraat 3 6211 GW Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café - Restaurant EDD's

Genieten in Limburgse mijnen

EDD's is niet weg te denken uit Maastricht! Het interieur is gebaseerd op de oude Limburgse mijnen, denk aan de originele lampen, een schachtventilator en de glazen lichtkoepel. Van grote stukken vlees tot verse Italiaanse pasta's en andere diverse gerechten uit heel Europa. Restaurant EDD's is van alle markten thuis. Ook de drankkaart slaat de plank niet mis: hierop vind je 50 Belgische speciaal bieren tot diverse wijnen uit verschillende landen! Genieten doe je hier dus zeker!

Meer informatie over restaurant Grand Café - Restaurant EDD's

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Hans-Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten en keurige en gezellige bediening
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke atmosfeer, mooie inruchting
Eten goed maar niets bijzonders.
Gewoon een van de vele....
Jouke B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was heerlijk. Ik een Stoofpotje en partner zwaardvis. Goede bediening en fijne sfeer. Heb een top avond gehad. Kom zeker weer een keer terug als ik in de buurt ben.
ROBERT M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Op basis van de goede recensies hebben we bij Edd's gereserveerd. De carpaccio was heerlijk zonder!! en berg sla erop. De tournedos was goed rood (zoals besteld) en toch prima warm. De jus was super. Ter afsluiting de cheese cake met een bolletje ijs. Klassiek, maar wel erg lekker. De rust en de aandacht voor de klant en het gerecht deed goed. Een negen dus.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Tijdens een bezoek aan Maastricht met een vriend hier bij toeval terecht gekomen: de menukaart zag er goed uit en het etablissement was gelegen in een leuk smal straatje en de tafeltjes stonden uitnodigend buiten.
Leuke ambiance. (en binnen zag het er ook erg leuk uit)
De bediening was jong, vriendelijk en beschikte over kennis met betrekking tot gerechten en wijn-spijs-combinaties.
Als voorgerecht gekozen gekozen voor eendenborst met vijgen, chutney en noten. Erg lekker! De andere eter koos voor gerookte paling, forel en garnaaltjes. Hij was ook zeer tevreden over de smaken en de grootte van de portie. Vervolgens suervleisj/zuurvlees gegeten omdat dit een gerecht van de streek is. Mild geprijsd was het maar werkelijk genoten, erg goed! Wijnen prima, ik had een rode Roemeense. Ook de frieten waren goed. De salade heeft niet veel indruk gemaakt.
Tot besluit een kabouter koffie met Chouffe likeur. Leuk, dat dit er is en smakelijk bovendien.
Prima gegeten!
Enige verbeterpunt: bij warm weer met name is het prettig wanneer rode wijnen wat gekoeld geserveerd worden, dat komt de smaak ten goede. Serveer een pinot noir (en feitelijk geen enkele rode wijn) niet op 'kamertemperatuur' wanneer het ruim boven de 20 graden is.
Art L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Met zijn vieren top gegeten bij EDD's. Buiten gezeten, het straatje is niet zo bijzonder. Tank7 bier geprobeerd: Amerikaans, lekker. Hoofdgerechten waren top: een enorme lap geBBQde Ardens vlees, de saté en stoofpotjes. Met een prima cheesecake na. Met 4 personen 116 euro kwijt: erg goede prijskwaliteitverhouding. Aanrader.
Gompielekker .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wij hebben buiten gegeten, klein smal straatje maar daardoor charme.
Jammer dat i.v.m. André Rieu er maar een beperkt menu was
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond besloten om bij EDD te gaan eten, vanwege de reviews. Ik moet zeggen dat de reviews wel kloppen. De sfeer vond ik erg prettig, hoewel het niet druk was, maar door de indeling lijkt het niet een lege zaal. De aankleding vind ik erg leuk gedaan, alsof je op een oud schip bent, met meters, metalen hekje, een grote schoef achterin de zaak. Het eten was ook prima, ik had de carpaccio van ossenhaas met pesto en parmazan, wel een klassieker natuurlijk, maar wel erg smakelijk uitgevoerd en als hoofdgerecht had ik de biefstuk, ook erg goed medium gebakken en een flink stuk. De frietjes die erbij zaten waren ook erg lekker. Ze hebben ook veel soorten bier op de kaart staan. Een nagerecht heb ik niet genomen, omdat ik vol zat. De bediening was vriendelijk en de gerechten werden snel, maar niet te snel opgediend. De wachttijd was prima. Al met al wel een aanrader voor iedereen die in Maastricht is en van lekker eten en speciaal bier houdt.
Nicela .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
we hadden voorgerechten, drie maal saté en eenmaal pasta met scampi's besteld.
Toen we het voorgerecht gekregen hadden, kwam echt nog geen 5 minuten later al het hoofdgerecht door. We hebben dus niet eens de kans gekregen om aan het voorgerecht te kunnen beginnen. Het eten ging dus wel erg snel.
Hiervoor hebben ze wel hun excuses aangeboden, desondanks erg jammer!!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Kwaliteit en prijs van het menu waren dik in orde, maar wat vooral positief opviel was de service. Het bedienend personeel was klantvriendelijk, flexibel (buiten begonnen, vanwege het weer toch maar naar binnen, gerecht bleek niet meer op voorrad dus werd zeer genereus een duurder alternatief aangeboden zonder meerprijs) en deskundig in zowel bier- als menu advies. Dikke aanrader.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten bij EDD’s.

Wij troffen een leuke eetgelegenheid, waar je ongedwongen en lekker kunt tafelen.
Helaas konden we elkaar nauwelijks verstaan. Het was erg rumoerig door twee grote groepen met jonge mannen die duidelijk de boventoon voerden.

De jonge bediening : beleefd, attent en vlot.
Nadat de drankjes waren opgenomen, bestudeerden wij de kaart. Vooraf kozen we beiden voor de biologische Italiaanse tomatensoep. Mijn eega koos vervolgens voor de tournedos met Rossini saus, warme groenten en Roseval aardappeltjes. Vraag aan de gastvrouw was de Tournedos medium rare te laten bakken. Zelf zag ik erg uit naar de Authentieke Limburgse stoofpot, zuurvlees met friet en salade.

De Italiaanse tomatensoep was verrukkelijk! Daarbij werd een knapperig geroosterd broodje geserveerd. We hebben genoten.

De tournedos was niet zoals gevraagd medium rare bereid, jammer genoeg. Hij was aan de rauwe kant. Het vlees was wel lekker mals.

De Stoofpot was heerlijk, geserveerd met goed gebakken frieten. De porties waren meer dan voldoende.

Er was geen ruimte meer voor een dessert.

Onze eerste ervaring met EDD’s was een goede.

Dlambrix .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het eten was gewoon goed. Leuke sfeer. Waren alleen een beetje laat met het eten van onze dochter, maar excusses en een gratis kop koffie maakte dit zeker weer goed.
A.C. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk, een restaurant met de IEN's Dinnerdeal voor een heel schappelijk prijsje, dat toch helemaal geen concessies doet aan de kwaliteit!! Mijn entree waren de gerillde groenten met geitenkaas, alles helemaal in balans. Niet te vet en perfecte hoeveelheid, met een heerlijk krokante, dik gesneden geroosterde volkorenboterham en een potje rouille. Mijn echtgenoot at de Hollandse garnaaltjes met forel en genoot evenzo. Als hoofdgerecht namen we beide de kabeljauw op een bedje van groenten met een overheerlijke, lichte romige beurre-blanc saus. De vis op de huid gebakken, heerlijk sappig van binnen en krokant van buiten. Als nagerecht vielen we beide voor de chocolade moelleux die precies was zoals het hoort: een warm chocoladecake-je met een vloeibaar midden. Vergezeld van een heerlijk bolletje vanille-ijs met mangosaus. De wijnen waren prima en zeer betaalbaar, wat ook gezegd kan worden van de koffie die we namen omdat we nog even van de gezelligheid wilden genieten. Een heel leuk restaurant/grand café met een bediening die de vriendelijkheid ècht uit het hart haalde. Zéker voor herhaling vatbaar!
Rob.kiderlen .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Welk een genoegen! We hadden gereserveerd via Iens, en bij aankomst werden we ontvangen door een vrolijke maar zeer correcte jonge dame, tegen wie we vertelde dat we eerst nog iets wilde drinken op het (toen nog droge) terras. Na ons drankje werden we naar de tafel begeleid en kregen we het keuzemenu dat we bij reservering hadden besteld, voorgeschoteld. Ik zal niet ingaan op de mogelijkheden, maar mijn tafelgast en ik hebben een zeer prettige keuze kunnen maken en al met al genoten, nee GENOTEN van het door EDD voorgeschotelde eten. Mijn Favoriet was verreweg de vegetarische Tagliatelle met veel gevarieerde paddenstoelen en groene asperges, en dan te bedenken dat ik een meatlover ben. Ook het warme chocoladetaartje met gesmolten chocolade vulling was geweldig. Samen met een prettige bier en wijn kaart, geweldig personeel en een rekening waar we zeker niet van zijn geschrokken, zeker weer een plaats om naar toe te gaan, wanneer we weer in Maastricht zijn. Om het in een woord samen te vatten: geweldig!

Reactie van proever:

Beste EDD'ers,
Er was geen woord van overdreven. Chapeau!

Rob Kiderlen
Tippy .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
In een oer gezellig bruin café genoten van de heerlijkheden van de kok. Het personeel was zeer attent en niets teveel. Met een royale lach wordt een karaf Maastrichts water met extra glazen bezorgd. Biefstuk van royale afmetingen en prachtig gebakken met een romige pepersaus met groene pepertjes. Kortom een aanrader voor een ieder die Maastricht gaat bezoeken.
Ook onze starters als carpaccio en geitenkaassalade waren om te smullen.
Een royale fooi werd hun deel.
Keesinluxembourg .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Grand Cafe Edd's. Vooral de vangst van de dag is een aanrader, ook de Vlaamse frieten waren erg lekker. Het personeel is erg vriendelijk en de service vlot. We waren met een 11-jarige en ook hij heeft heerlijk kunnen eten. Detail: de toiletten zijn grappig! Het was een heerlijke afsluiting van een prima dag. Ik zou zeker vrienden aanraden om bij Edd's te eten!
Prima deal!
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
De 3 gangen menu was uitmuntend! De voorgerechten, een lekkere carpaccio van zalm en rundvlees, waren kwalitatief tof.
Als hoofdgerecht genoten we van een heerlijk stukje gegrilde zalm en een vegetarische pasta met asperges en verse bospaddestoelen. De nagerechten, kaastaart en mouilleux au chocolat, waren een perfect einde aan de maaltijd.
De service was bijzonder warm en vriendelijk, de koffie lekker van smaak en de sfeer warm en ongedwongen.
Kortom, een echte aanrader als je in het centrum van Maastricht komt.
TJMH .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Leuke bediening, goed eten zeker voor de prijs die wij betaalden, we hadden de Iens deal, 3 gangen voor €16,50. Je kon kiezen tussen vlees, vis of vegetarisch. Voor ons gevoel paste het eten en de muziek niet helemaal bij de inrichting, je verwacht meer een soort steakhouse, maar het eten en de muziek was beter dan dat. Al met al wel een aanrader!
JPdB .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Lekker gegeten. Grote bierkeuze. Heerlijke friet met echte mayonaise. Ik had het grootste stuk vlees van de kaart besteld, was zeer smakelijk!