Grand Café - Restaurant EDD's

Heggenstraat 3 6211 GW Maastricht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Grand Café - Restaurant EDD's

Genieten in Limburgse mijnen EDD's is niet weg te denken uit Maastricht!

Het interieur is gebaseerd op de oude Limburgse mijnen, denk aan de originele lampen, een schachtventilator en de glazen lichtkoepel. De keuken haalt zijn inspiratie uit Italië en Argentinië. Restaurant EDD's is van alle markten thuis. Ook de drankkaart slaat de plank niet mis: hierop vind je 50 speciaal bieren en diverse wijnen die zich aansluiten bij de gerechten. EDD's Enjoy Dining&Drinks

Meer informatie over restaurant Grand Café - Restaurant EDD's

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

Mariette C.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker gegeten. De bediening was prettig en efficiënt. Het restaurant is gezellig ingericht en beschikt over een terras; helaas mag er op het terras gerookt worden, waardoor wij binnen moesten zitten ondanks het mooie weer.
niD34_18neI .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk en ook de sfeer onder de gasten was verrassend aangenaam.
Ik ben vergeten post af te geven, maar dat maak ik nog wel goed. Ruud.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben bijzonder genoten, zowel van het eten als van de bediening. Aardige mensen en je hebt het gevoel dat je gewenst bent.
bettie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Lekker gegeten op het terras, erg vriendelijke bediening die meedenkt over de keuzes.
martin-b .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten op de warmste dag van het jaar. Het AH menu was prima. Bediening prima. Jammer dat het herentoilet niet aan de normale eisen voldeed.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was uitstekend . We waren veel te vroeg maar dat was geen probleem. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed.
Een aanrader!!
Wiedhoeve .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het weekend Maastricht afgesloten buiten op het terras heerlijk ge eten vlotte bediening, goede keuken mooi opgemaakte borden, een goede keuze geweest en lekker in het centrum van Maastricht. een echte aanrader, Fam Verhoeven Oostrum.
rozijntje .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Samen met partner lekker gegeten.(buiten i.v.m. mooi weer). met AH korting.
vriendelijke bediening. Niet echt veel keuze. Wel alles lekker vers.
A F.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het weer rekte natuurlijk ook mee, maar wat een vriendelijke, gastvrije ontvangst!
Heeeerlijk ( buiten in straatje ) gegeten!!
TOP!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goeie service, uitleg ove het eten en de wijn. Heerlijk voor gerecht van warme en koude vis voor twee personen. Spare ribs en zuur vlees waren erg lekker, ruim portie. Geen gebruik gemaakt van het desert. Zeker een aanrader
d.sipkema3 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
smakelijk eten , niet heel bijzonder, redelijk opgemaakt , leuke omgeving thema mijnen, aardige bediening maar weinig personeel,
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
IVM AH actie beperkt 3-gangen menu, met keze uit vegatarisch, vlees of vis. Het eten was erg lekker. Goede en vriendelijke service. Wij komen zeker nog eens terug.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Lekker dorade-grillee gegeten met fris witte wijntje in ontspannende ambiance, bediening relaxed!
Pedro V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten, perfect op smaak (persoonlijk, natuurlijk). Zelf gekozen voor licht en fris: gazpacho met geroosterde ciabatta - vangst van de dag (gegrillde dorade met zomergroenten - panacotta. Lekkere rode huiswijn (Argentijns, Malbec-Shiraz)
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het is er erg gezellig, leuke inrichting. Eten was erg lekker.
Alleen vervelend dat na 2 keer vragen de rekening pas werd gebracht en dat toen de 20% korting vergeten was.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wij aten met de AH bon. Eten was heerlijk en hebben heerlijk buiten in het zonnetje gezeten.
Wij waanden ons even in Italie zo in een klein straatje. Super gezellig.
Gewoon TOP.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wat een aandacht voor de gasten. Ondanks de drukte was het zeer persoonlijk. De gerechten waren voortreffelijk, wij hebben erg genoten van de tagliatelle met paddestoelen en groene asperges.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed en smakelijk eten tegen een acceptabele prijs, waarbij de menu samenstelling van de AH restaurant actie voldoende mogelijkheden heeft, zonder extra voorwaarden.
Eline O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Gezellige avond gehad in dit leuke restaurantje! Vriendelijke bediening, lekkere gerechten en een gezellige sfeer. Deze houden we erin!