Grand Café - Restaurant EDD's

Heggenstraat 3 6211 GW Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café - Restaurant EDD's

Genieten in Limburgse mijnen

EDD's is niet weg te denken uit Maastricht! Het interieur is gebaseerd op de oude Limburgse mijnen, denk aan de originele lampen, een schachtventilator en de glazen lichtkoepel. Van grote stukken vlees tot verse Italiaanse pasta's en andere diverse gerechten uit heel Europa. Restaurant EDD's is van alle markten thuis. Ook de drankkaart slaat de plank niet mis: hierop vind je 50 Belgische speciaal bieren tot diverse wijnen uit verschillende landen! Genieten doe je hier dus zeker!

Meer informatie over restaurant Grand Café - Restaurant EDD's

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 02:00

WHL V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De bediening laat echt te wensen over, het bellen en ergens lang staan kletsen zijn belangrijker dan andere gasten. Als er gerechten op zijn, meldt je dit normaal gesproken als je de menukaart geeft maar dat werd niet gedaan daardoor is er 4 x een ander gerecht moeten kiezen en dat op een zaterdagavond om 19.30 u.!!! Hiervoor werd een drankje aangeboden en excuus. Daar we geen dessert wilden bestelde we koffies en thee maar we werden gewoon vergeten, er stond niemand achter de bar dus was het wachten, na 15 min. kwam diegene terug die de bestelling opgenomen had en zag dat hij het vergeten was. Het werd gebracht met excuus en de koffies en thee waren van het huis. Snel de rekening gevraagd want we hadden het wel gehad daar met die super bediening! Wat denk je: Het 1ste drankje wat we kregen stond gewoon op de rekening, koffies en thee waren niet berekend zoals het ook hoorde, na melding ging men een discussie aan dat hij dit niet gezegd had.
De drankjes zijn uiteindelijk van de rekening af gehaald.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Prima gegeten. Gekozen voor het Nieuwjaarsmenu; vooraf visfilet, daarna hertenbiefstuk, als dessert chocolade brulee. Gedronken; Argentijnse malbec-shiraz. Vlotte envriendelijke bediening.
Sayers P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben hier prima gegeten. Het voldeed aan onze verwachting. Het was gezellig druk en de bediening was vriendelijk. We zouden hier zeker nog eens terugkomen.
Ted W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Jammer dat al om 20:00 alle pasta gerechten en de cesar salade niet meer te bestellen waren. Daarnaast vonden we 45 minuten wachten op het voorgerecht en zowat een uur op het hoofdgerecht buiten proportie. Al met al een teleurstellende ervaring.
S. T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig ingericht Te weinig bedienend personeel. Friet was te hard gebakken en biefstuk lauw. Toilet was niet schoon Het eten was veel slechter dan vorige keer
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Blijkbaar was het niet de beste avond bij EDDs. Het begint met het vergeten van een bestelling voor een tweede drankje. Daarna werd de bestelling voor het tussengerecht voor mijn vrouw vergeten door de keuken waardoor we lang zaten te wachten.

Daarna werd mijn hoofdgerecht (zwaardvis) bijna rauw uitgeserveerd. Toen ik dit aangaf bij de dame die er de baas zou zijn (en ook het drankje was vergeten) met de boodschap dat we niet zouden wachten op een nieuw bord werd de rauwe zwaardvis zonder enig commentaar of reactie door haar van de tafel gerukt. We hebben haar niet meer aan onze tafel terug gezien.

Onze (mannelijke) ober probeerde nog wat te redden door koffie van het huis aan te bieden maar we waren dusdanig teleurgesteld door het gebeurde dat we daar maar vanaf gezien hebben.

Deze tent had ik uit gezocht op basis van een goede score op Iens maar van ons krijgt het een hele slechte referentie door zowel de keuken en één van de bedienende stafleden.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wauw wat een verrassing. Geprikkeld, nieuwe smaken en genoten. Wij gaan zekers terug!
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Edd's afgelopen zaterdagavond 17 december 2016. Ondanks dat we veels te vroeg waren, konden wij al plaatsnemen aan een tafel. Aardig personeel!! kortom een fijne avond gehad.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Halfuur van tevoren gereserveerd, maar er was alsnog een tafel voor ons beschikbaar. We werden hartelijk onvangen. Mooi restaurant, vriendelijke, eerlijke, en deskundige bediening. Wachttijden tot het eten waren redelijk lang, terwijl het restaurant niet vol was.
We bestelden een plaat met allerlei vlees vooraf en brood. Daar kregen we heerlijke ingemaakte uitjes en artisjokkenharten bij, en tapenade, aioli, en kruidenboter. Genoeg voor 6.
Hoofdgerecht had een aantal mensen de 500g steak en die was erg lekker. Medium was redelijk rood. Heel goede prijs voor een heel goed stuk vlees.
De biefstuk met pepersaus was ook erg lekker (redelijk rood), de tournedos was botermals, en de vangst van de dag (zwaardvis) rook ernstig vissig maar was alsnog erg lekker. Garnituren waren simpel maar lekker. Friet was erg goed.
Ik heb 1 rood wijntje op, die was oké. De witte wijn was lekker.
De muziek was minder jazzy dan gehoopt, maar alsnog aangenaam en ontspannen, en niet te hard
Al met al een heerlijke ervaring!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
kunnen heel kort zijn, alles was perfect. Jaarlijks gaan we naar Maastricht en jaarlijks gaan we dan zeker hier ook eten. Een echte aanrader!!
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Weekend weg en hier neergestreken voor een hapje eten. Het wemelt van de restaurants maar deze lag net even iets rustiger. Geen verkeerde keus trouwens....we hebben verrukkelijk gegeten (saté en het zuurvlees echt Limburgs). Ook de bediening verdiend een pluim want deze adviseerde en waren zeer behulpzaam. Kortom zeker om eens te gaan eten ook de achtergrondmuziek is uitstekend ;-)
Hans-Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten en keurige en gezellige bediening
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke atmosfeer, mooie inruchting
Eten goed maar niets bijzonders.
Gewoon een van de vele....
Jouke B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was heerlijk. Ik een Stoofpotje en partner zwaardvis. Goede bediening en fijne sfeer. Heb een top avond gehad. Kom zeker weer een keer terug als ik in de buurt ben.
ROBERT M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Op basis van de goede recensies hebben we bij Edd's gereserveerd. De carpaccio was heerlijk zonder!! en berg sla erop. De tournedos was goed rood (zoals besteld) en toch prima warm. De jus was super. Ter afsluiting de cheese cake met een bolletje ijs. Klassiek, maar wel erg lekker. De rust en de aandacht voor de klant en het gerecht deed goed. Een negen dus.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Tijdens een bezoek aan Maastricht met een vriend hier bij toeval terecht gekomen: de menukaart zag er goed uit en het etablissement was gelegen in een leuk smal straatje en de tafeltjes stonden uitnodigend buiten.
Leuke ambiance. (en binnen zag het er ook erg leuk uit)
De bediening was jong, vriendelijk en beschikte over kennis met betrekking tot gerechten en wijn-spijs-combinaties.
Als voorgerecht gekozen gekozen voor eendenborst met vijgen, chutney en noten. Erg lekker! De andere eter koos voor gerookte paling, forel en garnaaltjes. Hij was ook zeer tevreden over de smaken en de grootte van de portie. Vervolgens suervleisj/zuurvlees gegeten omdat dit een gerecht van de streek is. Mild geprijsd was het maar werkelijk genoten, erg goed! Wijnen prima, ik had een rode Roemeense. Ook de frieten waren goed. De salade heeft niet veel indruk gemaakt.
Tot besluit een kabouter koffie met Chouffe likeur. Leuk, dat dit er is en smakelijk bovendien.
Prima gegeten!
Enige verbeterpunt: bij warm weer met name is het prettig wanneer rode wijnen wat gekoeld geserveerd worden, dat komt de smaak ten goede. Serveer een pinot noir (en feitelijk geen enkele rode wijn) niet op 'kamertemperatuur' wanneer het ruim boven de 20 graden is.
Art L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Met zijn vieren top gegeten bij EDD's. Buiten gezeten, het straatje is niet zo bijzonder. Tank7 bier geprobeerd: Amerikaans, lekker. Hoofdgerechten waren top: een enorme lap geBBQde Ardens vlees, de saté en stoofpotjes. Met een prima cheesecake na. Met 4 personen 116 euro kwijt: erg goede prijskwaliteitverhouding. Aanrader.
gompielekker .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wij hebben buiten gegeten, klein smal straatje maar daardoor charme.
Jammer dat i.v.m. André Rieu er maar een beperkt menu was
Ronald N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond besloten om bij EDD te gaan eten, vanwege de reviews. Ik moet zeggen dat de reviews wel kloppen. De sfeer vond ik erg prettig, hoewel het niet druk was, maar door de indeling lijkt het niet een lege zaal. De aankleding vind ik erg leuk gedaan, alsof je op een oud schip bent, met meters, metalen hekje, een grote schoef achterin de zaak. Het eten was ook prima, ik had de carpaccio van ossenhaas met pesto en parmazan, wel een klassieker natuurlijk, maar wel erg smakelijk uitgevoerd en als hoofdgerecht had ik de biefstuk, ook erg goed medium gebakken en een flink stuk. De frietjes die erbij zaten waren ook erg lekker. Ze hebben ook veel soorten bier op de kaart staan. Een nagerecht heb ik niet genomen, omdat ik vol zat. De bediening was vriendelijk en de gerechten werden snel, maar niet te snel opgediend. De wachttijd was prima. Al met al wel een aanrader voor iedereen die in Maastricht is en van lekker eten en speciaal bier houdt.
Nicela .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
we hadden voorgerechten, drie maal saté en eenmaal pasta met scampi's besteld.
Toen we het voorgerecht gekregen hadden, kwam echt nog geen 5 minuten later al het hoofdgerecht door. We hebben dus niet eens de kans gekregen om aan het voorgerecht te kunnen beginnen. Het eten ging dus wel erg snel.
Hiervoor hebben ze wel hun excuses aangeboden, desondanks erg jammer!!