Grand Café Restaurant De Vereeniging

Keizer Karelplein 2D 6511 NC Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Combineer uiteten met theater

In Concertgebouw De Vereeniging vind je het vernieuwde Grand Café Restaurant, uitgevoerd in Art Deco. Geniet van de gastvrijheid en smakelijke gerechten, tussen de middag én 's avonds. Betaalbaar en met verse ingrediënten. Graag tot snel!

Meer informatie over restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Op loopafstand van station Nijmegen
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Edkar .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Mooie locatie. Goede ontvangst. Lekker eten.

De Vereeniging noemt zich Grand Cafe Restaurant: maar wat is het nu? Daarmee zijn ze niet duidelijk over de verwachtingen die ze willen wekken. Als het een Grand Cafe is: prima, maar dan mag de prijs iets lager. Als het een restaurant is dan ben ik kritischer en dan was er wel wat op te merken over het eten.

Maar uh: prima plek dus en voor ons voor herhaling vatbaar.
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Voor wie een klassiek restaurant zoekt, met fraaie locatie, prachtig interieur - klassiek met modern- een klassieke bediening - veel personeel en allen uiterst beleefd zonder afstandelijk te zijn: doen! Gerechten zijn uitstekend, geen topniveau, kan ook niet voor de zeer redelijke prijs. Fraaie Crémant vooraf en een fraaie fles Pinot Noir uit de Pfalz voor net boven de 30 euro: kan eigenlijk niet beter.
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Ik weet niet wie ik dit moet verwijten: iens of het restaurant, maar ze waren toen we aankwamen -ma 24-4-17-dicht!!! Dit betekent dat het reserveringssysteem niet deugt, ik had digitaal gereserveerd en kreeg een positieve reactie, inclusief rappel enz op mijn reservering. Maar ze zijn op maandag dicht, beste Iens!! Ik heb hierboven overal maar de middencategorie ingevuld want we kunnen niets beoordelen, behalve dus de zeer slechte reserveringsservice!!!
Foei toch!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De gerechten zijn fotoboek-waardig gerangschikt op je bord, prachtig.

Vlees was heerlijk. Voorjaarsgroenten fantastisch, maar waar is behalve het aardappel-bitterballetje een extra aardappelgerecht..? de volgende keer bestellen we zelf wat extra erbij
We gaan zeker nog es, xxx
willeke C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Te weinig personeel; gehaaste bediening die overigens haar best deed.
Voorgerecht en nagerecht goed. Hoofdgerecht: kalfslende te droog/niet rosé.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Er is keuze uit slechts drie hoofdgerechten, ik had meer verwacht. Meer heb ik niet te melden.................. ...................................................
Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik had het menu van de chef gekozen en dat was zeer goed de bediening was snel en vakbekwaam en ook nog aardig ik was om 18.00 daar omdat ik naar ciske de rat ging perfect 19.30 heerlijk gegeten en op tijd
Onno T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Toen wij aankwamen bleek onze reservering niet te zijn doorgekomen. Werd soepel opgelost. Heerlijk en bijzonder eten voor zeer betaalbare prijs
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Alles was goed: prima ontvangst, goede en voorkomende bediening. Het eten was top! Wij raden de Vereeniging aan, zeer tevreden.
Van D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening.
Wel jammer dat van de toch al zeer kleine kaart. (3 hoofdgerechten) de bavette stack om 18:30 al was uitverkocht. Eigenlijk moet dat niet kunnen.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voorafgaand aan het concert gegeten bij "de Vereeniging". Koos voor á la carte: bouillabaise, en als hoofdgerecht kabeljauw met mosselen. Prima klaargemaakt en op tijd voor het concert.
harry G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuke plek om te eten en peen prima keuken. Vriendelijke ontvangst en gemakkelijk binnendoor steken naar een concert in de Vereeniging.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Intens genoten van een overheerlijk menu in een sfeervol restaurant.
Zowel vóór, hoofd als het nagerecht waren plaatjes om te zien. En....wat een smaakbeleving! Voortreffelijk! Wij werden ook nog eens bediend door een allervriendelijkste jonge dame.
Dank aan de hele briegade!
Lies H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met vriendin het menu van de chef genoten. Ieder detail was zeer smakelijk en goed op elkaar afgestemd.
De wijnen waren ook voortreffelijk, evenals de espresso's. Snoepgoed bij de koffie was echter zeer overbodig
en naar mijn smaak veel te zoet. Eigen schuld dus om me te laten verleiden, haha.
willeke C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
lang niet geweest. enorm verbeterd. tafels wat klein. prettige bediening. gratis water. uitstekende prijs/kwaliteit. zeer geschikt voorafgaand aan theatervoorstelling.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eindelijk eens hier gaan eten. Uitgebreide kaart maar het Chef's Menu leek ons wel prima. En terecht, bleek achteraf!
Voor-, hoofd- en nagerecht, allemaal even verrassend, smaakvol tot in de details, spannende combi's, een feestje!
En ook nog ruim op tijd voor de voorstelling in de schouwburg.
We komen zeker terug!
PaulAnsems .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke entourage en ontzettend leuke bediening! Prima eten ook. In de ruimte was het gezellig druk (levendig, maar niet luidruchtig).
Dc V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor een concert in de Vereeniging is een etentje in dit restaurant natuurlijk ideaal. De inrichting is chique en de bediening vlot. Het keuzemenu (22EU) was beperkt. Dit dwong ons a la carte te eten. De tomaten soep was prima. De bavette daarentegen was wel erg taai. Door een ander mes te vragen werd het de bediening wel duidelijk, dat je er gewoon niet goed doorheen kwam.
De gerechten waren mooi opgemaakt, maar er komt dan wel een extra bedrag bij voor de groente en frietjes. Volgende keer beter!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super gegeten in verrassende verbouwing in Art deco style. Mooi geserveerd, op tijd voor het concert, vriendelijke bediening, komen zeker terug!