Grand Café Restaurant De Vereeniging

Keizer Karelplein 2D 6511 NC Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Combineer uiteten met theater

In Concertgebouw De Vereeniging vind je het vernieuwde Grand Café Restaurant, uitgevoerd in Art Deco. Geniet van de gastvrijheid en smakelijke gerechten, tussen de middag én 's avonds. Betaalbaar en met verse ingrediënten. Graag tot snel!

Meer informatie over restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Willeke C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
lang niet geweest. enorm verbeterd. tafels wat klein. prettige bediening. gratis water. uitstekende prijs/kwaliteit. zeer geschikt voorafgaand aan theatervoorstelling.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eindelijk eens hier gaan eten. Uitgebreide kaart maar het Chef's Menu leek ons wel prima. En terecht, bleek achteraf!
Voor-, hoofd- en nagerecht, allemaal even verrassend, smaakvol tot in de details, spannende combi's, een feestje!
En ook nog ruim op tijd voor de voorstelling in de schouwburg.
We komen zeker terug!
PaulAnsems .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke entourage en ontzettend leuke bediening! Prima eten ook. In de ruimte was het gezellig druk (levendig, maar niet luidruchtig).
Dc V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor een concert in de Vereeniging is een etentje in dit restaurant natuurlijk ideaal. De inrichting is chique en de bediening vlot. Het keuzemenu (22EU) was beperkt. Dit dwong ons a la carte te eten. De tomaten soep was prima. De bavette daarentegen was wel erg taai. Door een ander mes te vragen werd het de bediening wel duidelijk, dat je er gewoon niet goed doorheen kwam.
De gerechten waren mooi opgemaakt, maar er komt dan wel een extra bedrag bij voor de groente en frietjes. Volgende keer beter!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super gegeten in verrassende verbouwing in Art deco style. Mooi geserveerd, op tijd voor het concert, vriendelijke bediening, komen zeker terug!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben een heerlijk diner van de chef gegeten voorafgaand aan een muziekvoorstelling. Een nostalgische avond kreeg op die manier een prima invulling.
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Aardige bediening en heerlijk eten. Ook het vegetarisch menu was erg lekker. Ik had alleen niets te kiezen. Dat is dan weer jammer
Mahlee P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Sinds 1 september heeft dit restaurant een nieuw keukenteam - met de oude chef van voor de verbouwing aan het hoofd van de brigade. Reden genoeg om weer eens te gaan kijken!

De (toch wel weer hoge) verwachtingen werden ruimschoots waargemaakt, en voor de prijs hoef je het ook zeker niet te laten. De bescheiden kaart staat vol met creatieve variaties op bekende en iets onbekendere gerechten en er is altijd een wisselend Chef's Menu. Elke gang is weer een verrassing! Vegetariërs worden serieus genomen met gerechten waar ook vleesliefhebbers van gaan watertanden, en elk gerecht ziet er ook nog eens geweldig uit. Ook de bediening weet van wanten en kan je prima wijnen adviseren. Nu nog Nijmegen overtuigen van de kwaliteit, en de stad heeft er een toptent bij! Kortom: voor ons een heerlijk begin van de vakantie. We komen snel weer!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
In het verleden weleens een kop koffie gedronken in deze zaak, maar een en ander kwam toen wat 'shabby' over. Toch maar weer een langsgegaan en wat blijkt, de zaak is gerenoveerd. Een strak art-deco inrichting, veel ruimte tussen de tafels, alles keurig verzorgd.

Vriendelijk personeel, een beknopte en goed gevarieerde menukaart. Smakelijke en originele gerechten. Prettig gedineerd hier dus.
Nicomars .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
De bediening was ongecoördineerd. Heb geen nagerecht gekregen van het theatermenu en er was geen tijd voor koffie omdat alles veel te lang duurde. Het hoofdgerecht was ook onverzorgd, een paar slierten courchette als groente
Jandegelderrandwijk .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vanwege theaterbezoek besloten wij om hier te dineren.
Dit is ons uitstekend bevallen waarbij de goede dinstverlening opvallend was.
Selro .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Redelijk restaurant. Eten matig en bediening ronduit slecht. De wijn was lauw, dus niet geaccepteerd, dat hebben wij geweten want! Meer als 45 minuten op ons hoofdgerecht moeten wachten" waren ons vergeten ja ja " ook het dessert verliep niet vlekkeloos " duurde meer als een halfuur" . Veel irritatie gaan wij niet meer naar toe.
Jdjvd .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten prima. Bediening ook. Maar veel te laat geserveerd. Wij waren 2 uur voor de voorstelling, een kwartier voor tijd kregen wij ons eten. Ondertussen afgerekend. Koffie laten zitten. Tot 2 keer toe gemaild. Geen antwoord teruggehad. Dit valt ons eeg tegen.
Hannahberns .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten was heerlijk! Mooi opgediend en snel. Er wordt rekening gehouden met tijden van evt voorstellingen. Daarna verhuisd naar het terras voor koffie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Zonnetje2015 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Aan een leuk tafeltje bij het raam, met zeer prettige, vrolijke, attente en vriendelijke bediening een wat magere 'grote' salade met gerookte zalm gegeten. Groot is bepaald niet wat ik het zou noemen en het sla-gedeelte was niet bijzonder, maar de zalm maakte veel goed. Die was heerlijk. Een dressing heb ik verder niet kunnen ontdekken. We hadden (gelukkig) ook nog frietjes erbij besteld en die smaakten goed.
Bschipper01 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Het serveren van het eten duurde te lang waardoor we toch nog moesten haasten om naar de voorstelling te komen. Dat is niet fijn als je een avondje uit gaat.
Eten was wel lekker maar erg weinig en sober.
Bediening was wel goed.
Entourage is matig. Dicht bij een deur zitten aan een klein tafeltje.
Masari .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, en degene die ons bediende voelde perfect aan wanneer we wat nodig hadden, alleen liet de organisatie van het eten het enigszins afweten. We waren er om 18.00 uur, extra vroeg om rustig en ontspannen een driegangenmenu menu te eten en om 19.45 naar de voorstelling te gaan. Ons voorgerecht arriveerde echter om 18.45, het hoofdgerecht om 19.15. Daarnaast kwam de wijn bij zowel hoofd als voorgerecht niet soepel mee: tegen het einde van het voorgerecht kregen we bijbehorende wijn. Het maakte het eten naarmate de tijd vorderde steeds spannender. Het was organisatorisch blijkbaar op dat moment niet mogelijk de vertraging in te lopen. Goed eten, sensitieve bediening, slechte organisatie. Wel denk ik dat niet alle klanten van deze avond deze ervaring hebben. De wet van murphy...?
Ans90 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wij hebben gereserveerd en hierbij al melding gemaakt dat we naar een voorstelling zouden gaan. Ook bij binnenkomst en bestellen hebben we dit gemeld, ook welke voorstelling en dat het in het andere gebouw was. Dit was allemaal geen probleem, we zouden tijd genoeg hebben.
Het voorgerecht kwam ook redelijk snel. Echter het hoofdgerecht liet lang op zich wachten. Na drie kwartier kwam de serveerster zeggen dat het er bijna aan kwam. Er was blijkbaar iets misgegaan. Om 19.37 u kwam het hoofdgerecht. We moesten om 20 u aan de overkant zijn. Mijn echtgenoot is slecht ter been. Dus wij hebben het hoofdgerecht binnen vijf minuten naar binnen gewerkt. We kregen excuses aangeboden en een gratis drankje. Maar ik had tijdens het lange wachten al een aantal glaasjes gedronken. We zijn snel af gaan rekenen en waren net op tijd.

Het is extra wrang omdat wij zelden uitgaan. We hebben een gezinshuis met getraumatiseerde kinderen. Als wij uitgaan regelen we één op één oppas voor de kinderen en dat is best prijzig. De oppas moet vertrouwd zijn, dus dit vraagt ook enige planning.
Wij hadden ons erg verheugd op dit uitstapje. We hebben ook zeker erg genoten van de voorstelling, maar het eten was helaas minder omdat we er niet van hebben kunnen genieten..... Jammer hoor.
Anita.vanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten en alle mogelijkheden om te wisselen in het dagmenu waren aanwezig. Zoals geen toetje maar kaas. En geen rijst maar salade. Prachtig geserveerd.
Mmpbouman .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Het eten was smakelijk maar de spinazie veel te zout en de papadom veel te vet. Er was gevraagd op de site of je een voorstelling bezocht maar we hebben op een gegeven moment gevraagd of het eten nog kwam. Uiteindelijk hebben we gehaast moeten eten. Jammer.