Grand Café Restaurant De Vereeniging

Keizer Karelplein 2D 6511 NC Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Combineer uiteten met theater

In Concertgebouw De Vereeniging vind je het vernieuwde Grand Café Restaurant, uitgevoerd in Art Deco. Geniet van de gastvrijheid en smakelijke gerechten, tussen de middag én 's avonds. Betaalbaar en met verse ingrediënten. Graag tot snel!

Meer informatie over restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Op loopafstand van station Nijmegen
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Rose M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten op het terras, zeer vriendelijke bediening, verrassend rustig op deze zonnige eerste pinksterdag. De aspergesoep en asperge hoofdgerecht waren uitstekend evenals de vis van et seizoen. Een dessert na zou teveel van het goede zijn geweest dus de koffie met friandises maakte het helemaal af voor ons.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fijn dat er rekening word gehouden met het bezoeken van een voorstelling. Het eten komt op een goed tempo achter elkaar aan en de bediening is netjes en vriendelijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten met familie voorafgaand aan het concert van Julien Clerc. Hoewel we 2 uur van tevoren aanwezig waren voor het diner, was het niet mogelijk om een driegangenmenu te bestellen omdat dat niet in die tijd uitgeserveerd kon worden. Helaas konden we het etentje ook niet afsluiten met een kopje koffie. Dat vond ik wel jammer. Voor de rest was het allemaal prima in orde.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prima restaurant in een prachtig gebouw om voorafgaand aan een voorstelling even snel iets te eten. Enige kleine minpuntje was dat er geen zonwering was tegen de laagstaande zon.
J. van A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was weer een feest! Hoewel we het hadden kunnen weten werden we toch weer verrast (en verwend) door de bijzondere gerechten, de smaakvolle combinaties van mooie ingrediënten en de creatieve presentatie.
Geertjan V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Prima gegeten voorafgaand aan het concert en was daarom ook levendig! De asperges, flamande, waren erg goed bereid, compliment
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
De ontvangst is vriendelijk en geeft een zeer welkom gevoel. Het eten was heerlijk en de bediening is met oog voor de gast.
Wisyba .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
De originaliteit en de kwaliteit van de vegetarische gerechten is echt fantastisch.
Dit is de tweede keer dat we hier waren vanuit Friesland en het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest.
Denis D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten, mooie samenstelling op het bord voor een redelijke prijs en ook wederom erg prettige bediening.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Wederom uitstekend gegeten. Slechts één aandachtspunten: iets scherper zijn op de tijd als je komt eten voorafgaand aan een voorstelling. Ook bij het afrekenen.
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Van een theater-arrangement had ik verwacht dat er rekening zou worden gehouden met de aanvang van de voorstelling. Het opdienen liet te lang op zich wachten, waardoor in haast gegeten moest worden om de voorstelling te halen.
Adrienne M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Echt heerlijk gegeten. Was een positieve verrassing voor ons 2 opmerkingen: de frietjes kwamen wat aan de late kant en we moesten om water vragen.
mjvanderhoek .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk. De gerechten worden mooi gepresenteerd. De inrichting en het uitzicht zijn uitstekend.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekker eten, goede bediening. En erg fijn dat je gewoon met elkaar kunt praten. De akoestiek is aangenaam. Verder werd er rekening gehouden met het aanvangstijdstip van onze voorstelling. In het algemeen was de service gewoon goed.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het was heel fijn bij jullie terecht te kunnen op een rustige plek met een fraai uitzicht naar buiten.
Er waren alleen heel weinig anderen, waardoor we wat verloren gingen in de ruime zaal.
De serveerster was bijzonder attent.
Wij zijn geen grote eters en konden beiden zonder commentaar volstaan met een biefstukje kids.
Misschien is dat niet de bedoeling, maar we hebben het goed gemaakt met 6 glazen wijn en een kaasplankje.
Graag komen wij bij jullie terug en wij zullen jullie bij anderen aanprijzen.
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
sfeervol, ruim restaurant met verrassend, lekkere gerechten (menu van de chef!), op mooie borden geserveerd door een fijne bediening!
V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
mooi opgemaakte borden, alles zelf in de keuken gemaakt, beetje jammer dat je frites en eenvoudige sla apart erbij moet bestellen en betalen, waardoor de prijs voor één gerecht toch gauw op € 25 komt.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Prettige ambiance, heerlijk eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Voorafgaand aan een concert in De Vereniging of De Schouwburg een optie die voor herhaling vatbaar is.
Wijnanda V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Aangename sfeer en zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Het is een beetje donker om de menukaart te lezen. Men houdt goed rekening met het feit dat je op tijd een voorstelling in de Vereeniging of de Stadsschouwburg gaat bijwonen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Werden hartelijk ontvangen, bediening was goed. Kaart was wat beperkt, maar er stonden heerlijke gerechten op.
Inrichting kan wat beter, te grote ruimte en wat steriel ingericht. Bediening perfect.