Grand Café Restaurant De Vereeniging

Keizer Karelplein 2D 6511 NC Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Combineer uiteten met theater

In Concertgebouw De Vereeniging vind je het vernieuwde Grand Café Restaurant, uitgevoerd in Art Deco. Geniet van de gastvrijheid en smakelijke gerechten, tussen de middag én 's avonds. Betaalbaar en met verse ingrediënten. Graag tot snel!

Meer informatie over restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Op loopafstand van station Nijmegen
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Max en Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het is altijd weer een feestje om bij het Grand-café De Vereeniging te eten. Het personeel kent ons inmiddels en is super vriendelijk. En dan het eten! Geweldig.
Mag ook wel een gezegd worden.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Voor 2 voorgerechten gekozen, die zeer goed en origineel van smaak en opmaak waren. De 3 verschillende wijnen die we hebben geproefd waren veel minder uitgesproken van smaak; te jong en/of weinig kruidige druif. Bediening was prima. Sfeer en uiterstraling van de ruimte is erg zakelijk. Planten, bloemen, gordijnen, schilderijen of lampjes zouden het wat gezelliger kunnen maken.
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten. Leuk en vriendelijk personeel. Wij gingen naar een voorstelling, het eten was prima op tijd.
annelieschellekens S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bijzondere creatieve gerechten, die voortreffelijk smaakten: TOP!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijk personeel. attent en service gericht. Fijne sfeer, rustige inrichting. Leuke ligging. Verrassend lekker eten.
js260 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Prachtige frisse gerechten met veel kleur en smaak! Vis van het seizoen was een uitstekende keuze en dessert was romig met veel fantasie. Top!
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Alles was goed geregeld, opvallend goede bediening met verstand van zaken. Men hield rekening met ons schouwburgbezoek.
Helaas vonden we de porties vrij klein t.o.v. de prijs.
margriet m. lenglet .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De Vereeniging hinkt op twee gedachten. Enerzijds wil het een grand café zijn met dito (afgrijselijke en harde) muziek, anderzijds heeft het een (te) dure keuken. Het publiek (en dus de doelgroep) komt eten vóór schouwburg- of (klassieke)concertbezoek: de muziek (die niet zachter gezet kon worden volgens het personeel) is eerder de muziek van het personeel dan van het publiek. De keuken is te chic voor een eetcafé en ook té duur.
Edkar .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voorafgaand aan een concert in de Stadsschouwburg heerlijk gegeten in restaurant de Vereeniging.
Een minpuntje: nadat wij onze keuze voor het menu gemaakt hadden werd, zonder aankondiging vooraf, de ceviche van makreel in het voorgerecht ineens vervangen door tonijn. Voor hetzelfde geld lusten wij geen tonijn.
De serveerster daarentegen was een vrolijke enthousiaste meid.
Harald V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Mooie locatie. Goede ontvangst. Lekker eten.

De Vereeniging noemt zich Grand Cafe Restaurant: maar wat is het nu? Daarmee zijn ze niet duidelijk over de verwachtingen die ze willen wekken. Als het een Grand Cafe is: prima, maar dan mag de prijs iets lager. Als het een restaurant is dan ben ik kritischer en dan was er wel wat op te merken over het eten.

Maar uh: prima plek dus en voor ons voor herhaling vatbaar.
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Voor wie een klassiek restaurant zoekt, met fraaie locatie, prachtig interieur - klassiek met modern- een klassieke bediening - veel personeel en allen uiterst beleefd zonder afstandelijk te zijn: doen! Gerechten zijn uitstekend, geen topniveau, kan ook niet voor de zeer redelijke prijs. Fraaie Crémant vooraf en een fraaie fles Pinot Noir uit de Pfalz voor net boven de 30 euro: kan eigenlijk niet beter.
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Ik weet niet wie ik dit moet verwijten: iens of het restaurant, maar ze waren toen we aankwamen -ma 24-4-17-dicht!!! Dit betekent dat het reserveringssysteem niet deugt, ik had digitaal gereserveerd en kreeg een positieve reactie, inclusief rappel enz op mijn reservering. Maar ze zijn op maandag dicht, beste Iens!! Ik heb hierboven overal maar de middencategorie ingevuld want we kunnen niets beoordelen, behalve dus de zeer slechte reserveringsservice!!!
Foei toch!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De gerechten zijn fotoboek-waardig gerangschikt op je bord, prachtig.

Vlees was heerlijk. Voorjaarsgroenten fantastisch, maar waar is behalve het aardappel-bitterballetje een extra aardappelgerecht..? de volgende keer bestellen we zelf wat extra erbij
We gaan zeker nog es, xxx
willeke C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Te weinig personeel; gehaaste bediening die overigens haar best deed.
Voorgerecht en nagerecht goed. Hoofdgerecht: kalfslende te droog/niet rosé.
Ria W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Er is keuze uit slechts drie hoofdgerechten, ik had meer verwacht. Meer heb ik niet te melden.................. ...................................................
Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ik had het menu van de chef gekozen en dat was zeer goed de bediening was snel en vakbekwaam en ook nog aardig ik was om 18.00 daar omdat ik naar ciske de rat ging perfect 19.30 heerlijk gegeten en op tijd
Onno T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Toen wij aankwamen bleek onze reservering niet te zijn doorgekomen. Werd soepel opgelost. Heerlijk en bijzonder eten voor zeer betaalbare prijs
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Alles was goed: prima ontvangst, goede en voorkomende bediening. Het eten was top! Wij raden de Vereeniging aan, zeer tevreden.
Van D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening.
Wel jammer dat van de toch al zeer kleine kaart. (3 hoofdgerechten) de bavette stack om 18:30 al was uitverkocht. Eigenlijk moet dat niet kunnen.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voorafgaand aan het concert gegeten bij "de Vereeniging". Koos voor á la carte: bouillabaise, en als hoofdgerecht kabeljauw met mosselen. Prima klaargemaakt en op tijd voor het concert.