Grand Café Restaurant De Vereeniging

Keizer Karelplein 2D 6511 NC Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Combineer uiteten met theater

In Concertgebouw De Vereeniging vind je het vernieuwde Grand Café Restaurant, uitgevoerd in Art Deco. Geniet van de gastvrijheid en smakelijke gerechten, tussen de middag én 's avonds. Betaalbaar en met verse ingrediënten. Graag tot snel!

Meer informatie over restaurant Grand Café Restaurant De Vereeniging

Op loopafstand van station Nijmegen
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Alles was goed: prima ontvangst, goede en voorkomende bediening. Het eten was top! Wij raden de Vereeniging aan, zeer tevreden.
Van D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening.
Wel jammer dat van de toch al zeer kleine kaart. (3 hoofdgerechten) de bavette stack om 18:30 al was uitverkocht. Eigenlijk moet dat niet kunnen.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voorafgaand aan het concert gegeten bij "de Vereeniging". Koos voor á la carte: bouillabaise, en als hoofdgerecht kabeljauw met mosselen. Prima klaargemaakt en op tijd voor het concert.
harry G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuke plek om te eten en peen prima keuken. Vriendelijke ontvangst en gemakkelijk binnendoor steken naar een concert in de Vereeniging.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Intens genoten van een overheerlijk menu in een sfeervol restaurant.
Zowel vóór, hoofd als het nagerecht waren plaatjes om te zien. En....wat een smaakbeleving! Voortreffelijk! Wij werden ook nog eens bediend door een allervriendelijkste jonge dame.
Dank aan de hele briegade!
Lies H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Met vriendin het menu van de chef genoten. Ieder detail was zeer smakelijk en goed op elkaar afgestemd.
De wijnen waren ook voortreffelijk, evenals de espresso's. Snoepgoed bij de koffie was echter zeer overbodig
en naar mijn smaak veel te zoet. Eigen schuld dus om me te laten verleiden, haha.
willeke C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
lang niet geweest. enorm verbeterd. tafels wat klein. prettige bediening. gratis water. uitstekende prijs/kwaliteit. zeer geschikt voorafgaand aan theatervoorstelling.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eindelijk eens hier gaan eten. Uitgebreide kaart maar het Chef's Menu leek ons wel prima. En terecht, bleek achteraf!
Voor-, hoofd- en nagerecht, allemaal even verrassend, smaakvol tot in de details, spannende combi's, een feestje!
En ook nog ruim op tijd voor de voorstelling in de schouwburg.
We komen zeker terug!
PaulAnsems .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuke entourage en ontzettend leuke bediening! Prima eten ook. In de ruimte was het gezellig druk (levendig, maar niet luidruchtig).
Dc V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor een concert in de Vereeniging is een etentje in dit restaurant natuurlijk ideaal. De inrichting is chique en de bediening vlot. Het keuzemenu (22EU) was beperkt. Dit dwong ons a la carte te eten. De tomaten soep was prima. De bavette daarentegen was wel erg taai. Door een ander mes te vragen werd het de bediening wel duidelijk, dat je er gewoon niet goed doorheen kwam.
De gerechten waren mooi opgemaakt, maar er komt dan wel een extra bedrag bij voor de groente en frietjes. Volgende keer beter!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super gegeten in verrassende verbouwing in Art deco style. Mooi geserveerd, op tijd voor het concert, vriendelijke bediening, komen zeker terug!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben een heerlijk diner van de chef gegeten voorafgaand aan een muziekvoorstelling. Een nostalgische avond kreeg op die manier een prima invulling.
Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Aardige bediening en heerlijk eten. Ook het vegetarisch menu was erg lekker. Ik had alleen niets te kiezen. Dat is dan weer jammer
Mahlee P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Sinds 1 september heeft dit restaurant een nieuw keukenteam - met de oude chef van voor de verbouwing aan het hoofd van de brigade. Reden genoeg om weer eens te gaan kijken!

De (toch wel weer hoge) verwachtingen werden ruimschoots waargemaakt, en voor de prijs hoef je het ook zeker niet te laten. De bescheiden kaart staat vol met creatieve variaties op bekende en iets onbekendere gerechten en er is altijd een wisselend Chef's Menu. Elke gang is weer een verrassing! Vegetariërs worden serieus genomen met gerechten waar ook vleesliefhebbers van gaan watertanden, en elk gerecht ziet er ook nog eens geweldig uit. Ook de bediening weet van wanten en kan je prima wijnen adviseren. Nu nog Nijmegen overtuigen van de kwaliteit, en de stad heeft er een toptent bij! Kortom: voor ons een heerlijk begin van de vakantie. We komen snel weer!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
In het verleden weleens een kop koffie gedronken in deze zaak, maar een en ander kwam toen wat 'shabby' over. Toch maar weer een langsgegaan en wat blijkt, de zaak is gerenoveerd. Een strak art-deco inrichting, veel ruimte tussen de tafels, alles keurig verzorgd.

Vriendelijk personeel, een beknopte en goed gevarieerde menukaart. Smakelijke en originele gerechten. Prettig gedineerd hier dus.
nicomars .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
De bediening was ongecoördineerd. Heb geen nagerecht gekregen van het theatermenu en er was geen tijd voor koffie omdat alles veel te lang duurde. Het hoofdgerecht was ook onverzorgd, een paar slierten courchette als groente
jandegelderrandwijk .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vanwege theaterbezoek besloten wij om hier te dineren.
Dit is ons uitstekend bevallen waarbij de goede dinstverlening opvallend was.
selro .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Redelijk restaurant. Eten matig en bediening ronduit slecht. De wijn was lauw, dus niet geaccepteerd, dat hebben wij geweten want! Meer als 45 minuten op ons hoofdgerecht moeten wachten" waren ons vergeten ja ja " ook het dessert verliep niet vlekkeloos " duurde meer als een halfuur" . Veel irritatie gaan wij niet meer naar toe.
jdjvd .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten prima. Bediening ook. Maar veel te laat geserveerd. Wij waren 2 uur voor de voorstelling, een kwartier voor tijd kregen wij ons eten. Ondertussen afgerekend. Koffie laten zitten. Tot 2 keer toe gemaild. Geen antwoord teruggehad. Dit valt ons eeg tegen.
hannahberns .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten was heerlijk! Mooi opgediend en snel. Er wordt rekening gehouden met tijden van evt voorstellingen. Daarna verhuisd naar het terras voor koffie. Zeker voor herhaling vatbaar.