Grand Café-Restaurant De Pauw

Rijksstraatweg 11 7231 AA Warnsveld Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café-Restaurant De Pauw

Van alle markten thuis

Zalencentrum Grand Café-Restaurant De Pauw is al sinds 1702 een begrip in Warnsveld. Je vindt hier een eigentijds, sfeervol en comfortabel restaurant dat voor iedereen toegankelijk is. Aan het raam is er een leuk uitzicht over de kerk en omdat de tafels ruim uit elkaar staan heeft iedereen de nodige privacy. Combineer een diner bij De Pauw ook eens met een heerlijke middag in het zonnetje op het terras of met een drankje in het Grand Café.

Meer informatie over restaurant Grand Café-Restaurant De Pauw

• Af te huren , Catering
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Restaurant is sfeervol. Bediening is vriendelijk. We moesten alleen erg lang wachten op ons voorgerecht.
Wij vonden dat zeker een punt van aandacht. Ondanks de goede sfeer en bediening zullen wij hier niet zo gauw meer heengaan.
seino D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen.
We zaten op een rustige plek. Bediening was goed en voorkomend. Het eten was goed klaargemaakt en smaakte lekker. We hadden een arrangement en dat is ons goed bevallen.
Wat ons opviel was dat we tijd genoeg hadden om gezellig te tafelen.
We komen zeker terug.
dari-java1950 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Sfeervol en gezellig knus restaurant met vriendelijke en nette bediening,
voorgerecht tomaten en mosterdsoep waren heerlijk en de spareribs met
friet en salade was verrukkelijk.
Absoluut een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar !!!
aeikelboom .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
eten was niet echt slecht maar kan stukken beter iets meer zorg aanbesteden dan komt het wel goed bediening was prima zoals je verwacht in deze locatie de locatie is ook prima zoals je in een dorpssfeer verwacht niets mis mee
Mariët V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Goede prijs-kwaliteit verhouding, fijne bediening, niet opdringerig, lekker eten. Ruimte tussen de tafels. Genoeg privacy daardoor.
Fam. M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima restaurant. gezellige locatie en echt waar voor je geld. Prima gerechten zoals vis, vlees met de nodige garnituut. Gezellige aankleding en nette bediening. Een aanrader.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hadden voor 2 personen gereserveerd later gebelt of het nog veranderd kon worden in 4 persoonen geen probleem .het eten was voortreffelijke bediening en de sfeer waren zeer goed.zeker ëen aanrader wij gaan er zeker weer heen
teressasmit .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was heerlijk er was een menu samengesteld met genoeg verschillende gerechten. Voldoende bijgerechten zalm was super. Jammer was dat ze niet kwamen vragen of het smaakte en of we nog wat drinken wilden, we hadden nog best n wijntje willen drinken maar bediening was niet zichtbaar om te vragen Uiteindelijk voor de koffie/thee na het eten zelf maar naar de bar gelopen, dat is jammer en niet nodig en zijn we ook niet gewend van deze locatie. Omdat we er vaker goed hebben gegeten is het geen reden om niet terug te keren maar wel n aandachtspunt.
els V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
we hebben met familie lekker gegeten in een leuk restaurant de bediening was
goed en het eten prima.
Het is voor herhaling vatbaar.
maatdijk .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening gastvrij en vriendelijk.
Het eten was heerlijk, een malse schnitzel met garnituur smaakte prima!

Echt een aanrader!
ahjbeijer .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De Pauw is zeker de moeite waard om een keer te gaan eten. De gerechten waren voortreffelijk en niet duur. Er was genoeg keuze uit verschillende AH-menu's. Alles smaakte even lekker, vooral de eigen (aan)gemaakte aardappeltjes en frietjes waren erg smakelijk. Vooraf kregen we een vers eigen gebakt broodje van het huis. Ook dit was erg lekker. De drankjes waren ook niet echt prijzig (eerder goedkoper dan gemiddeld) Kortom wij komen hier zeker nog een keer terug.
Eric E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Sfeervol, warme inrichting; passend bij de herfst. Lekker gegeten (AH-restaurantactie): tomaten- en mosterdsoep; zalmfilet, Achterhoekse schnitzel en saté v.d. varkenshaas; nagerecht, coupe min en koffie. Vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een heerlijke plek om lekker te kunnen eten! Kwaliteit/prijs is prima en de bediening is adequaat!
Kortom een aanrader!! De inrichting is gezellig en het sfeertje wat er hangt doet je denken aan de huiskamer, het is wel wat lawaaiig maar door de kwaliteit die je krijgt ben je dit aal snel vergeten.
floorbrill .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Ouderwets restaurant met donkerbruine inrichting, doet gezellig aan. Wij aten met de AH actie. Het was allemaal best aardig: gratis warm broodje met kruidenboter vooraf, heerlijke mosterdsoep, royale schnitzel en saté, toetjes beiden matig van smaak met veel nepslagroom, espresso leuk opgediend met klein likeurtje, noga en glaasje water, gratis fles water bij het eten, maar het geheel zou er enorm van opknappen als de eigenaar iets meer vreugde in zijn vak zou uitstralen!!!
Adalien V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We werden goed ontvangen, we hebben heerlijk gegeten en als we in de buurt zijn zullen we zeker een hapje komen eten! We zullen het zeker aanraden aan vrienden en familie!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een ontspannen, service verlenende sfeer. De kwaliteit van het eten was prima. We
gaan hier zeker nog een keer eten en de overige gerechten verder ontdekken. Het is overigens ook mogelijk om
zomers op een knus terras buiten te eten. Proficiat Restaurant de Pauw. Tot ziens.
wilmeeuwenoord .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijke spareribs en schnitzel. Waren hier van de A.,H. aktie dus voordelig gegeten. Verse groenten erbij en echte gebakken aardappeltjes.
Heerlijk broodje vooraf met kruidencreme/boter. Dit was zelfs extra buiten de 3 gangen om.
Dessert....Romig. Top!!
Vriendelijke bediening, mijn man hoefde geendessert, maar kreeg wel koffie of thee aangeboden.
De koffie is uitstekend.
De normale prijs van het 3 gangen diner (buiten de AH actie om) is het geld zeker waard.
janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Erg goed gegeten. Het restaurant had een apart AH menu wat goed en voldoende keus was. Het personeel was erg vriendelijk. Een restaurant om weer terug te gaan.
e M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben lekker gegeten maar de bediening was stug.We moesten op elke gang 45 minuten wachten.de stoelen waren sleets en doorgezakt
renate S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
prima bediening, zelfs na een voor hen drukke avond! Het eten was heerlijk, met zorg klaargemaakt, lekker gekruid en met ruime porties.