Grand-Café Restaurant De Bunckman

Smidsplein 1 3781 Voorthuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

Jouw recensie over het restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

• Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vindt alleen de tafels iets te dicht bij elkaar staan. De tafel naast je kan meeluisteren met je gesprek.
jeanette H.
en een mooie inrichting!
...................................................
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten . Super kwalitet. En met Kitty als gastvrouw heb je een geweldige avond. Als ik de baas was zou ik blj met haar zijn ????
Roelfien G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Spareribs gegeten waren heerlijk en boterzacht. Vlotte bediening. Tafeltje voor twee stond wel op een ongunstige plek. Verder alles prima
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vlot en heel vriendelijk! We komen graag nog eens terug.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De spareribs en snitsel waren erg goed de bediening erg vriendelijk we kwamen niks te kort komen zeker nog een keer terug
William L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima restaurant met een gezellige sfeer en bediening. Helaas door de drukte wel iets langer moeten wachten dan normaal. Het kwaliteit van het eten was uitstekend, en ik heb dan ook samen met de rest van het gezin heerlijk gegeten en gedronken. Prijs-kwaliteit verhouding is prima, en wij zullen zeker nog ene keer terug komen.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig ingericht restaurant, gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, toegankelijke kaart, gerechten met goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Vanavond hier gegeten.
Was zeer fijn om daar te zitten en te genieten van het heerlijke eten.
Heerlijke varkenshaassate met pindasaus en dat toetje........mmmmmm
De bediening kan je zeer snel noemen en heel attent.
We hebben genoten om Kitty daar in de bediening te treffen.
We kennen elkaar van onze vakanties op Kos en na jaren elkaar niet gezien te hebben heeft zij ons heerlijk verzorgd
Wij komen zeker terug.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten met mijn man en kinderen. Het wild menu in een fotolijstje is een leuk idee, blijkt ook nog eens een heerlijke menu te zijn voor een goede prijs. De service maakte de avond compleet. Fijn om zo goed geholpen te worden. Veel jong personeel die goed hun best doen, hangt een goede sfeer tussen het personeel en ze hebben allemaal veel kennis. Leuk dat het team ook geleid wordt door een jonge dame, die het overigens erg leuk doet. Leuk om te zien dat de gasten zo leuk op deze dame reageren door haar fijne en vriendelijke houding.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gezellig en lekker kip eten. Goede bediening en aardige mensen. Klein (we zaten binnen) maar fijn! Bistro achtige sfeer.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We waren onderweg en moesten in relatief korte tijd toch even uit eten. Dus neergestreken op het gezellige plein in Voorthuizen. Vlotte bediening. We kozen voor de spareribs en de kabeljauw. De spareribs waren heerlijk: vielen bijna van het bot, lekker gemarineerd en een fatsoenlijke portie. De kabeljauw was mooi gegaard: geen gebroken eiwitten, dus toch met de nodige zorg bereid en dat proef je. Kortom, lekker eten op een gezellig terras.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mooi weer was het vandaag bepaald niet op de Veluwe. Sterker nog: het goot. Des te meer reden om de dag prettig te gaan afsluiten bij Grand-Café Restaurant De Bunckman. We waren daar niet voor het eerst en wisten dus dat het liflafjes-menu ("klein genieten in drie gangen”) een leuke keuze is. Het woord tapasmenu zou ik liever voor echte Spaanse hapjes bewaren, maar dat is wél het idee: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht bestaan elk uit zes kleine hapjes, die gevarieerd en smakelijk zijn. Je kunt ook alleen het liflafjes-hoofdgerecht bestellen, wat mijn vrouw deze keer dan ook deed. Zelf koos ik voor linguine (pasta) met gemarineerde en gebakken gamba’s, verse groenten en een frisse vissaus: prima. De redelijk geprijsde kaart bij De Bunckman biedt uiteraard wat in een toeristenrestaurant altijd in de smaak valt, zoals spareribs of een boerenschnitzel, maar ook drie visgerechten én twee vegetarische gerechten die gelukkig van meer fantasie getuigen dan de geitenkaassalade of het preitaartje waarmee sommige restaurants denken je blij te kunnen maken. De bediening wordt verzorgd door vlotte en vriendelijke jonge mensen die hun best doen het je naar de zin te maken. Zij weten voldoende van de kaart en ook wel iets van de wijn af. De plek aan het centrale plein van Voorthuizen is aardig en het interieur is mooi. De Bunckman biedt ook de mogelijkheid om bij redelijk weer overdekt toch een beetje buiten te zitten en bij weersomstandigheden waar de vele vakantiegangers op hopen helemaal buiten. Dat laatste zat er vanavond niet in, maar dat deed aan ons zoveelste bezoek aan dit vriendelijke restaurant niets af.
margee .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vanwege afsluiting weekje vakantie in dit restaurant terecht gekomen. Lekker op het terras gezeten en zeer vriendelijke bediening. We hebben gekozen voor de spareribs en wat waren ze lekker.Jammer had wel een ribje extra op het bord gemogen.
Zijn wij in de buurt komen we zeker weer terug voor de spareribs.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Mooi trendy restaurant aan dorpsplein Voorthuizen. Voorgerecht Turks brood met kruidenboter, tapenade en aiolidip, erg lekker. De kogelbiefstuk was goed gebakken, maar miste zout/peper. De pepersaus, apart in schaaltje, maakt het niet goed. Groente wel aardig, patat zonder zout, klein bolletje aardappelpuree. Erg voorzichtig allemaal, had hoger op smaak mogen zijn. De bijgeleverde salade was prima. Bediening correct en vriendelijk.
Maritverbeek .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Geweldige avond gehad met vrienden. Al aantal keer eerder hier geweest, altijd vriendelijk personeel die de avond compleet maakt. Leuk menu buiten de kaart om, die elke keer al we komen anders is. Dit keer hebben we het liflaf menu gegeten. Echt een aanrader. Bediening kan goed adviseren, lekkere wijn bij het eten gedronken. Bedankt en jullie zijn super bezig!
Rachmad V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Even een paar dagen weg met mn partner. Eind van de middag even wat gaan drinken bij Bunckman. Waarna we besloten om hier ook te gaan eten. We hebben heerlijke (onbeperkt) spare ribs gegeten. Waren goed gemarineerd en het vlees viel letterlijk van het bot af. Over de bediening alleen maar goeie woorden!! Heel gastvrij en attent. Na een beetje morsen van de chilisaus kwam de jonge man gelijk met een doekje om schoon te maken!! We hebben hier genoten!! Zeker een aanrader!!
JandL .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Tussen de middag een Spaanse uitsmijter gegeten in het restaurant "De Bunckman". Dat was geen zeer spectaculair gerecht, maar in zijn eenvoud wel heel erg goed, met chorizo, kaas, uien, olijfjes en salade. Vergeet niet om de sage van de Bunckman te lezen, de sage waaraan dit restaurant zijn naam heeft ontleend en vergeet niet om even rond het beeld van de Bunckman gemaakt door Marijke Ravenswaaij-Deege schuin aan de overkant van de Hoofdstraat te lopen. Alles bij elkaar een leuke ervaring in Voorthuizen.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Net terug van een heerlijke lunch bij restaurant de bunckman! Ik was hier samen met een vriendin die een broodje pulled pork bestelde, ik bestelde de liflafjes lunch. Beide zagen er heerlijk uit, en dat was het ook! De liflafjes lunch is echt een aanrader, een bord vol met allemaal overheerlijke kleine gerechtjes. Heel leuk als je niet van de veelzijdige kaart kan kiezen. Ik wil hierbij de bediening een compliment geven voor de tijd die ze voor de gast hadden, en de service ondanks dat het best wel druk was kwamen ze heel rustig en relaxed over, heel professioneel. De keuken complimenten voor het heerlijke eten dat er ook best snel was.

De bunckman ziet er in deze tijd heel sfeervol uit, het restaurant en de serre zijn heel mooi versierd voor kerst. Er staan verschillende kerstbomen, kaarsjes en allerlei lichtjes. Met een mooi muziekje op de achtergrond is het hier prima vertoeven.

Wij komen terug.
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Na een dagje op bezoek te zijn gegaan bij een vriendin op de camping. Zochten wij een eetgelegenheid. Mijn vriendin rade de De Bunckman aan. We werden ontvangen door een vlotte jonge dame. Ons werd het liflaf menu uitgelegt. We hebben het geprobeerd en we rade het aan iedereen aan! Wat een leuk menu! Voor ieder wat wils in dit restaurant. En de bediening is vlot en weten wat ze doen! Wij zullen hier vaker terug komen.