Grand-Café Restaurant De Bunckman

Smidsplein 1 3781 Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

De Bunckman Voorthuizen

Bij grand café-restaurant De Bunckman kunt u genieten van een lekkere lunch, een heerlijk diner of een gezellige borrel!
De Bunckman staat voor heerlijk eten in een sfeervolle omgeving. De sfeervolle ambiance wordt nog eens versterkt door de hemelse geuren uit de keuken, die je vooral in de avonduren kunt ervaren. Ook het terras is een aanrader om lekker lang te tafelen met familie of vrienden, wanneer het weer meespeelt.
Naast De Bunckman heeft de eigenaar nog twee restaurants. De Hebberd Barneveld is ruim 12 jaar geleden geopend en is nog steeds zeer geliefd bij het publiek. Tegenwoordig vindt u ook een Hebberd in de wijk Vathorst in Amersfoort.
De Bunckman is gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. U kunt vlakbij het restaurant parkeren.
Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Bunckman kent een prettige ambiance, waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Bunckman beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.
Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Voorthuizen!

Meer informatie over restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

Jouw recensie over het restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten in een leuke ambiance. Vriendelijk personeel. Verder niets op aan te merken. Wij zullen vast nog wel een keer terugkomen.
Bart .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
bediening is prima vriendelijk en accuraat ,eten smaakt ook prima, diner kaart mag wel wat uitgebreider keuze is niet reuze zeg maar
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We hebben een lekkere malse entrecote gegeten. Gezellige sfeer en prima bediening! We waren hier met vrienden en we konden toen we het nagerecht en koffie ophadden nog gezellig blijven zitten.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten, aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was prima, veel kleine hapjes (lilaf menu), de wijn heerlijk, de sfeer lekker en rustig, en de bediening uitstekend. En dat dan voor een redelijke prijs.
rwolswinkel .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Het was erg lekker en we hoefden niet onnodig lang te wachten. Zeker de moeite waard.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was goed, maar niet bijzonder. Wij hadden wildstoofpotje, varkenshaassate, hangop met stoofpeertjes en apfelstrudel. Kaart niet al te uitgebreid, maar goede variatie. Aankleding restaurant prima, maar niet bijzonder. Wij zaten naast de ingang waar continu in- en uitloop was van personeel en gasten naar het terras. Op zich niet heel veel last van gehad, maar heel rustig was het ook niet. Al met al prima, maar niet bovengemiddeld. Echt een 7 voor ons.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ter ere van het 10 jarig bestaan van de Bunckman hebben wij van het heerlijke liflafjes menu mogen genieten. Een 3 gangen diner met - per gang - 6 verschillende heerlijkheden.... En het was inderdaad erg heerlijk.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij komen hier regelmatig.
Zoals altijd: Ruime keuze van de kaart.
Sfeervol, lekker eten en prettig, gezellig, vriendelijk personeel!
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was heerlijk en goed. Mw, van de bediening komt kort en sago over. Voor de rest was bediening uitstekend werden goed geholpen!!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vindt alleen de tafels iets te dicht bij elkaar staan. De tafel naast je kan meeluisteren met je gesprek.
jeanette H.
en een mooie inrichting!
...................................................
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten . Super kwalitet. En met Kitty als gastvrouw heb je een geweldige avond. Als ik de baas was zou ik blj met haar zijn ????
Roelfien G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Spareribs gegeten waren heerlijk en boterzacht. Vlotte bediening. Tafeltje voor twee stond wel op een ongunstige plek. Verder alles prima
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vlot en heel vriendelijk! We komen graag nog eens terug.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De spareribs en snitsel waren erg goed de bediening erg vriendelijk we kwamen niks te kort komen zeker nog een keer terug
William L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Prima restaurant met een gezellige sfeer en bediening. Helaas door de drukte wel iets langer moeten wachten dan normaal. Het kwaliteit van het eten was uitstekend, en ik heb dan ook samen met de rest van het gezin heerlijk gegeten en gedronken. Prijs-kwaliteit verhouding is prima, en wij zullen zeker nog ene keer terug komen.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig ingericht restaurant, gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, toegankelijke kaart, gerechten met goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Vanavond hier gegeten.
Was zeer fijn om daar te zitten en te genieten van het heerlijke eten.
Heerlijke varkenshaassate met pindasaus en dat toetje........mmmmmm
De bediening kan je zeer snel noemen en heel attent.
We hebben genoten om Kitty daar in de bediening te treffen.
We kennen elkaar van onze vakanties op Kos en na jaren elkaar niet gezien te hebben heeft zij ons heerlijk verzorgd
Wij komen zeker terug.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten met mijn man en kinderen. Het wild menu in een fotolijstje is een leuk idee, blijkt ook nog eens een heerlijke menu te zijn voor een goede prijs. De service maakte de avond compleet. Fijn om zo goed geholpen te worden. Veel jong personeel die goed hun best doen, hangt een goede sfeer tussen het personeel en ze hebben allemaal veel kennis. Leuk dat het team ook geleid wordt door een jonge dame, die het overigens erg leuk doet. Leuk om te zien dat de gasten zo leuk op deze dame reageren door haar fijne en vriendelijke houding.