Grand-Café Restaurant De Bunckman

Smidsplein 1 3781 Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

De Bunckman Voorthuizen

Bij grand café-restaurant De Bunckman kunt u genieten van een lekkere lunch, een heerlijk diner of een gezellige borrel!
De Bunckman staat voor heerlijk eten in een sfeervolle omgeving. De sfeervolle ambiance wordt nog eens versterkt door de hemelse geuren uit de keuken, die je vooral in de avonduren kunt ervaren. Ook het terras is een aanrader om lekker lang te tafelen met familie of vrienden, wanneer het weer meespeelt.
Naast De Bunckman heeft de eigenaar nog twee restaurants. De Hebberd Barneveld is ruim 12 jaar geleden geopend en is nog steeds zeer geliefd bij het publiek. Tegenwoordig vindt u ook een Hebberd in de wijk Vathorst in Amersfoort.
De Bunckman is gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. U kunt vlakbij het restaurant parkeren.
Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Bunckman kent een prettige ambiance, waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Bunckman beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.
Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Voorthuizen!

Meer informatie over restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

Jouw recensie over het restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Al een aantal keer heb ik bij jullie gegeten, wat me opvalt is dat het menu al jaren zo goed als hetzelfde is. Ook vind ik het heel jammer dat jullie weinig tot geen groenten serveren, een klein beetje rauwkost bij een hele grote snitzel, terwijl veel vlees niet eens gezond is, beter de helft van de snitzel en veel meer verse groenten of salade erbij zou beter zijn. Bij alle gerechten is dat zo. Ook kan je maar 1 aardappel gerecht kiezen, dat is patat, waarom niet wat meer keus. Voorlopig heb ik het wel weer gezien.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Zeer tevreden over personeel en geserveerde maaltijden .De door mijngevraagde tafel zag er uitstekend uit.De hond van mijn dochter was ook welkom.De opgediende hoeveelheden waren soms voor deelnemers te veel maar wel heerlijk.Een gelegenheid om weer naar toe te gaan en zullen we zeker weer doen.
Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Zeer gastvrij. Het eten was lekker. Heel leuk was de placemat met kleurpotloden, waar ook gelijk het kindermenu opstond.
rienkl K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Eenvoudig ,prima eten, goede bediening. Grote porties!
P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het liflafjes menu was gewoon niet goed bereid. Koud en het leek alsof het alleen even in de magnetron was gezet.
Jammer omdat dit op de menukaart gepresenteerd wordt als de beste hapjes die de kok in huis heeft. Geen reden gevonden om hier nog eens terug te komen.
John B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Aanrader. Chef's Special menu is een toppertje. Vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Restaurant is makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid.
K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Prima gegeten en leuke bediening. Alles keurig geregeld en smakelijk. Gezellige sfeer en druk voor doordeweekse avond. Attentie bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
te gehaast niet rustig kunnen zitten niet fijne plek om een avondje te gaan uiteten!
persoonlijk zou ik er meer tijd tussen willen hebben zitten
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima restaurant om een avondje te dineren. Het personeel is nog wat jong/onervaren maar doet zijn/haar best. Lekkere (kleine) wijnkaart.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker gegeten in een leuke ambiance. Vriendelijk personeel. Verder niets op aan te merken. Wij zullen vast nog wel een keer terugkomen.
Bart .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
bediening is prima vriendelijk en accuraat ,eten smaakt ook prima, diner kaart mag wel wat uitgebreider keuze is niet reuze zeg maar
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We hebben een lekkere malse entrecote gegeten. Gezellige sfeer en prima bediening! We waren hier met vrienden en we konden toen we het nagerecht en koffie ophadden nog gezellig blijven zitten.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten, aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was prima, veel kleine hapjes (lilaf menu), de wijn heerlijk, de sfeer lekker en rustig, en de bediening uitstekend. En dat dan voor een redelijke prijs.
rwolswinkel .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Het was erg lekker en we hoefden niet onnodig lang te wachten. Zeker de moeite waard.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was goed, maar niet bijzonder. Wij hadden wildstoofpotje, varkenshaassate, hangop met stoofpeertjes en apfelstrudel. Kaart niet al te uitgebreid, maar goede variatie. Aankleding restaurant prima, maar niet bijzonder. Wij zaten naast de ingang waar continu in- en uitloop was van personeel en gasten naar het terras. Op zich niet heel veel last van gehad, maar heel rustig was het ook niet. Al met al prima, maar niet bovengemiddeld. Echt een 7 voor ons.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ter ere van het 10 jarig bestaan van de Bunckman hebben wij van het heerlijke liflafjes menu mogen genieten. Een 3 gangen diner met - per gang - 6 verschillende heerlijkheden.... En het was inderdaad erg heerlijk.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij komen hier regelmatig.
Zoals altijd: Ruime keuze van de kaart.
Sfeervol, lekker eten en prettig, gezellig, vriendelijk personeel!
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten was heerlijk en goed. Mw, van de bediening komt kort en sago over. Voor de rest was bediening uitstekend werden goed geholpen!!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vindt alleen de tafels iets te dicht bij elkaar staan. De tafel naast je kan meeluisteren met je gesprek.