Grand-Café Restaurant De Bunckman

Smidsplein 1 3781 Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

De Bunckman Voorthuizen

Bij grand café-restaurant De Bunckman kunt u genieten van een lekkere lunch, een heerlijk diner of een gezellige borrel!
De Bunckman staat voor heerlijk eten in een sfeervolle omgeving. De sfeervolle ambiance wordt nog eens versterkt door de hemelse geuren uit de keuken, die je vooral in de avonduren kunt ervaren. Ook het terras is een aanrader om lekker lang te tafelen met familie of vrienden, wanneer het weer meespeelt.
Naast De Bunckman heeft de eigenaar nog twee restaurants. De Hebberd Barneveld is ruim 12 jaar geleden geopend en is nog steeds zeer geliefd bij het publiek. Tegenwoordig vindt u ook een Hebberd in de wijk Vathorst in Amersfoort.
De Bunckman is gemakkelijk te bereiken met de fiets of met de auto. U kunt vlakbij het restaurant parkeren.
Ook voor zakelijke klanten is het restaurant geschikt. De Bunckman kent een prettige ambiance, waarin u ongestoord met uw relaties kunt lunchen of dineren. De Bunckman beschikt over een WiFi-netwerk, waarvan u gratis gebruik kunt maken.
Kom snel langs bij het gezelligste restaurant van Voorthuizen!

Meer informatie over restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

Jouw recensie over het restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

J N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten, goede bediening daar was niets mis mee. Let wel op dat er via de IENS en de AH site wordt aangegeven dat je hier met de AH actie kunt eten. Dit is niet zo, ook tot frustratie van De Bunckman zelf, is er een probleem met de link waarna je kunt kiezen voor de AH actie. Dit hoort bij de Bunckman niet te kunnen, maar het probleem is nog niet opgelost.
Gerron V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ja leuke tent
M L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Goed eten, snelle en vriendelijke service. Op zondagavond konden we onaangekondigd met 11 mensen terecht. Super!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Erg lekker en gezellig eten bij de Bunckman. En het was nog erg lekker weer, dus gezellig op het terras buiten gezeten.
Altijd lekker en gezellig - een aanrader.
S K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten was echt heerlijk! Alleen kwa allerheid van de bediening op de glazen mag er wel zijn 2x een wijn glas gehad met rode lippenstift er op en de cava zat geen bubbel meer op.
G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Ik heb gisteren een messenger bericht via Facebook verzonden omtrent een paar puntje die niet helemaal lekker liepen, hierop is direct gereageerd.
Kamstea K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
nvt
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer goede sfeer, bediening is uitstekend en het eten is echt heel erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Zoals gewoonlijk weer heel erg genoten van de high wine/high beer, echt een aanrader.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Het eten was erg lekker en de service was ook top. Totdat we het hoofdgerecht op hadden, toen werd er geen aandacht meer geschonken aan onze tafel. We moesten ons best doen om een koffie te kunnen bestellen, aangezien de hoofdgerechten maar niet werden uitgehaald. En ook van de koffie bestelling werd een deel vergeten.
Al met al, begin was echt top, maar de avond eindigde daar helaas niet goed. Erg jammer.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
het ontvangst, de bediening etc was niets op aan te merken, doch bij de vleesgerechten had ik wel wat meer groente verwacht
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Wij mochten kiezen: binnen of buiten zitten. Uiteraard gingen wij buiten zitten. De enige tafel die in aanmerking kwam voor ons gezelschap van 5 personen. Was een enorme houten tafel. Mijn advies is: haal deze tafel weg! Hij is te breed, dus niet gezellig want je zit te ver weg van je medegasten. De stoelen bij deze tafel zijn veel te laag. Wij zijn dus, zodra er een tafel vrijkwam, ergens anders gaan zitten. Het eten was lekker; de keuze van de muziek minder.
HR F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Goede service, heerlijk eten en lieve serveerster die onze dochter behoorlijk in het zonnetje gezet heeft.
De volgen keer gaan we zeker weer.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Van een heerlijke high wine genoten. Voor herhaling vatbaar.
c D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij hadden het zgn. Liflaf menu. Voorgerechtjes onder ieder schaaltje zelfde grove blaadje krulsla. De gerechtjes vielen erg tegen. Weinig fantasie en weinig smaaksensaties. Droge brokken vlees, nauwelijks groenten. Dessert was overdreven veel. Nee, deze liflafjes zal ik nooit meer uitkiezen. Het broodje carpaccio van de lunchkaart is trouwens wel een aanrader op deze lokatie ?
Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Een must om te bezoeken. Erg prettig personeel en een verrassende keuken. Ondanks de drukte toch alle aandacht gekregen. Ook als je niet van vlees of vis houdt kun je hier heel goed terrecht.
Wij komen zeker weer een keer eten.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We komen hier wel vaker maar voor het eerst voor de Pinkster-brunch. Was heerlijk. Ook een aanrader: de high-wine en high-beer.
Dette M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Fijne bediening aardig gastvrij wel veel verschillende mensen aan tafel (bediening). Goed van smaak. Wijn fijn op temperatuur.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Leuke bedieing, allemaal heel aardig en we voelde ons welkom. Bediening is hier overigens altijd goed! Hier voelen we ons speciaal. Asperge menu was heerlijk dus ook complimenten aan de kok. Vooral desser was subliem.