Grand-Café Restaurant De Bunckman

Meer informatie over restaurant Grand-Café Restaurant De Bunckman

• Terras
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Afgelopen week heerlijk gegeten met mijn man en kinderen. Het wild menu in een fotolijstje is een leuk idee, blijkt ook nog eens een heerlijke menu te zijn voor een goede prijs. De service maakte de avond compleet. Fijn om zo goed geholpen te worden. Veel jong personeel die goed hun best doen, hangt een goede sfeer tussen het personeel en ze hebben allemaal veel kennis. Leuk dat het team ook geleid wordt door een jonge dame, die het overigens erg leuk doet. Leuk om te zien dat de gasten zo leuk op deze dame reageren door haar fijne en vriendelijke houding.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gezellig en lekker kip eten. Goede bediening en aardige mensen. Klein (we zaten binnen) maar fijn! Bistro achtige sfeer.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We waren onderweg en moesten in relatief korte tijd toch even uit eten. Dus neergestreken op het gezellige plein in Voorthuizen. Vlotte bediening. We kozen voor de spareribs en de kabeljauw. De spareribs waren heerlijk: vielen bijna van het bot, lekker gemarineerd en een fatsoenlijke portie. De kabeljauw was mooi gegaard: geen gebroken eiwitten, dus toch met de nodige zorg bereid en dat proef je. Kortom, lekker eten op een gezellig terras.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mooi weer was het vandaag bepaald niet op de Veluwe. Sterker nog: het goot. Des te meer reden om de dag prettig te gaan afsluiten bij Grand-Café Restaurant De Bunckman. We waren daar niet voor het eerst en wisten dus dat het liflafjes-menu ("klein genieten in drie gangen”) een leuke keuze is. Het woord tapasmenu zou ik liever voor echte Spaanse hapjes bewaren, maar dat is wél het idee: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht bestaan elk uit zes kleine hapjes, die gevarieerd en smakelijk zijn. Je kunt ook alleen het liflafjes-hoofdgerecht bestellen, wat mijn vrouw deze keer dan ook deed. Zelf koos ik voor linguine (pasta) met gemarineerde en gebakken gamba’s, verse groenten en een frisse vissaus: prima. De redelijk geprijsde kaart bij De Bunckman biedt uiteraard wat in een toeristenrestaurant altijd in de smaak valt, zoals spareribs of een boerenschnitzel, maar ook drie visgerechten én twee vegetarische gerechten die gelukkig van meer fantasie getuigen dan de geitenkaassalade of het preitaartje waarmee sommige restaurants denken je blij te kunnen maken. De bediening wordt verzorgd door vlotte en vriendelijke jonge mensen die hun best doen het je naar de zin te maken. Zij weten voldoende van de kaart en ook wel iets van de wijn af. De plek aan het centrale plein van Voorthuizen is aardig en het interieur is mooi. De Bunckman biedt ook de mogelijkheid om bij redelijk weer overdekt toch een beetje buiten te zitten en bij weersomstandigheden waar de vele vakantiegangers op hopen helemaal buiten. Dat laatste zat er vanavond niet in, maar dat deed aan ons zoveelste bezoek aan dit vriendelijke restaurant niets af.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vanwege afsluiting weekje vakantie in dit restaurant terecht gekomen. Lekker op het terras gezeten en zeer vriendelijke bediening. We hebben gekozen voor de spareribs en wat waren ze lekker.Jammer had wel een ribje extra op het bord gemogen.
Zijn wij in de buurt komen we zeker weer terug voor de spareribs.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Mooi trendy restaurant aan dorpsplein Voorthuizen. Voorgerecht Turks brood met kruidenboter, tapenade en aiolidip, erg lekker. De kogelbiefstuk was goed gebakken, maar miste zout/peper. De pepersaus, apart in schaaltje, maakt het niet goed. Groente wel aardig, patat zonder zout, klein bolletje aardappelpuree. Erg voorzichtig allemaal, had hoger op smaak mogen zijn. De bijgeleverde salade was prima. Bediening correct en vriendelijk.
Maritverbeek .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Geweldige avond gehad met vrienden. Al aantal keer eerder hier geweest, altijd vriendelijk personeel die de avond compleet maakt. Leuk menu buiten de kaart om, die elke keer al we komen anders is. Dit keer hebben we het liflaf menu gegeten. Echt een aanrader. Bediening kan goed adviseren, lekkere wijn bij het eten gedronken. Bedankt en jullie zijn super bezig!
Rachmad V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Even een paar dagen weg met mn partner. Eind van de middag even wat gaan drinken bij Bunckman. Waarna we besloten om hier ook te gaan eten. We hebben heerlijke (onbeperkt) spare ribs gegeten. Waren goed gemarineerd en het vlees viel letterlijk van het bot af. Over de bediening alleen maar goeie woorden!! Heel gastvrij en attent. Na een beetje morsen van de chilisaus kwam de jonge man gelijk met een doekje om schoon te maken!! We hebben hier genoten!! Zeker een aanrader!!
JandL .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Tussen de middag een Spaanse uitsmijter gegeten in het restaurant "De Bunckman". Dat was geen zeer spectaculair gerecht, maar in zijn eenvoud wel heel erg goed, met chorizo, kaas, uien, olijfjes en salade. Vergeet niet om de sage van de Bunckman te lezen, de sage waaraan dit restaurant zijn naam heeft ontleend en vergeet niet om even rond het beeld van de Bunckman gemaakt door Marijke Ravenswaaij-Deege schuin aan de overkant van de Hoofdstraat te lopen. Alles bij elkaar een leuke ervaring in Voorthuizen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
hier echt goed gegeten , zeer vriendelijke bediening die de tafel goed onderhield . ze zeggen wel eens als je brood met smeersels besteld en dat is goed , dan is de rest het ook .... hier klopt het echt ! vers afgebakken turks brood met 3 soorten huisgemaakte smeersels echt top , dus op naar hoofdgerecht , herten biefstukjes.. echt goed gebakken zoals het hoort fijn van smaak de jus apart heerlijke bijgerechten. mijn tafelgenoot een heerlijke super malse spareribs ook zeer goed bereid. een goede zaak om nog eens te gaan eten
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Net terug van een heerlijke lunch bij restaurant de bunckman! Ik was hier samen met een vriendin die een broodje pulled pork bestelde, ik bestelde de liflafjes lunch. Beide zagen er heerlijk uit, en dat was het ook! De liflafjes lunch is echt een aanrader, een bord vol met allemaal overheerlijke kleine gerechtjes. Heel leuk als je niet van de veelzijdige kaart kan kiezen. Ik wil hierbij de bediening een compliment geven voor de tijd die ze voor de gast hadden, en de service ondanks dat het best wel druk was kwamen ze heel rustig en relaxed over, heel professioneel. De keuken complimenten voor het heerlijke eten dat er ook best snel was.

De bunckman ziet er in deze tijd heel sfeervol uit, het restaurant en de serre zijn heel mooi versierd voor kerst. Er staan verschillende kerstbomen, kaarsjes en allerlei lichtjes. Met een mooi muziekje op de achtergrond is het hier prima vertoeven.

Wij komen terug.
Cheyenne V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Na een dagje op bezoek te zijn gegaan bij een vriendin op de camping. Zochten wij een eetgelegenheid. Mijn vriendin rade de De Bunckman aan. We werden ontvangen door een vlotte jonge dame. Ons werd het liflaf menu uitgelegt. We hebben het geprobeerd en we rade het aan iedereen aan! Wat een leuk menu! Voor ieder wat wils in dit restaurant. En de bediening is vlot en weten wat ze doen! Wij zullen hier vaker terug komen.
Naomi12345 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Besloten op zaterdagavond een hapje te gaan eten bij restaurant de bunckman. We hadden niet gereserveerd maar toch maar een poging gewaagd. Bij binnenkomst zat het hele restaurant vol! Nadat een zeer vriendelijke bediende de deur voor ons opendeed en ze aan ons vroeg of we wat kwamen eten heeft ze uiteindelijk toch nog een plekje voor ons kunnen regelen. Dat was al een goed begin. Nadat mijn man een bockbiertje had besteld en ik een heerlijke rode wijn uit portugal kwam een andere vriendelijke bediende ons de kaart brengen. Ze hadden niet alleen a la carte maar daarnaast nog een liflaf menu een wildkaart en een chef special!! Zoveel keus! We konden echt niet kiezen. uiteindelijk toch een keuze kunnen maken. We zijn gegaan voor de hertenbiefstuk en het stoofpotje! De wijn uit portugal pastte er perfect bij! De bediende had veel kennis over de wijnen en oh wat smaakte het heerlijk. Als nagerecht gekozen voor een irish coffee en het liflaf nagerecht. ( allemaal kleine lekkernijen van ijs tot arretjescake tot pannacotta. We zijn echt in de watten gelegd deze avond en komen zeker weten terug. Het was echt top! Erg bedankt.
RS8081 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Onlangs bij de Bunckman gegeten, een prachtige zaak met gemotiveerd personeel die er moeite voor doen er een mooie avond van te maken voor de gasten.
Ze geven net dat beetje meer zonder het opvallend te laten blijken.
Eten was goed bereid en prima op smaak en ook mooi gepresenteerd.
Ook hele goede wijn-spijscombinaties!
Absolute aanrader!
Schilderjanvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij zeggen wel eens:"of de duivel er mee speelt". Iedere keer als (naam gevraagd) kitty er niet is gaan wij niet tevreden naar huis. Zonde van het geld. Als je bepaalde dingen niet mag eten en er wordt gezegd ik geef het door verwacht je dat dan ook. Voorgerecht komt. Ik zie dat ik het niet mag eten (saus met suiker). O, sorry. Krijg andere. Prima niets mis mee. Hoofdgerecht. Je raadt het waarschijnlijk al. Helft aan mijn man gegeven. Rauwkost ook dressing met suiker. Lossen ze op door bakje rauwkost te geven zonder iets erop. Ik ben geen kok, maar thuis lukt het mij toch ook om lekker te eten zonder suiker. Beetje olie en azijn kom je al een heel eind. Ik had gegeten en gedronken noemen we dat. Ze hebben wel iets aan de rekening gedaan zonder dat we dat gevraagd hebben, maar ik had liever lekker gegeten.
Sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Samen met mijn dochter gegaan voor het Liflafjes Menu. Het voorgerecht was lekker en gevarieerd. Wij eten beiden geen vis, maar hier werd prima rekening mee gehouden. Capaccio aan de flauwe kant. Soepje was lekker en de huisgemaakte dip bij het brood was goed,
Bij het hoofdgerecht bleek het lastiger om zonder vis te eten dus kregen we twee keer sate ( die wel lekker was). Schnitzel was prima, de salade matig en het aardappeltaartje ronduit flauw. De ossenhaas was dan wel weer erg lekker.
Het dessert was super. Lekkere huisgemaakte boterkoek, zalige Arretjescake en smoothie van vers fruit.
Het terras kan met schermen dicht gemaakt worden, wat lekker is tegen de wind. Helaas zaten er vier dames naast ons die er samen een grootverpakking PallMall doorheen gepaft hebben en die rook kan dan ook niet meer weg.
Koga .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Vandaag woensdag, de lunch gebruikt op het terras, wat geheel windstil is verbouwd.
De kwaliteit van het eten was goed, voor een redelijke prijs.
De jonge bediening was netjes te noemen en waren beleefd.
Ook de hond mocht op het terras liggen, wat voor mij belangrijk is.
Er werd zelfs gevraagd, of de hond een bakje water mocht hebben.
Dat was niet nodig, aangezien wij alles bij ons hebben voor de hond, dus overal met dat beest kunnen neerstrijken.
Kareliennobl .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Mooie zaak, 2e pinksterdag laat nog even wat gegeten met wat vrienden.
helaas toen wij op de aangeleverde kaart kroketten zagen staan en mijn vrienden hiernaar vroegen werd ons verteld maar naar de daltons (snackbar) er tegen over te verhuizen.
toen wij dat niet deden kregen wij een smakeloze schnitzel met een witte saus die naar champignons zou moeten smaken.
langzame bediening maakte de avond er alleen maar ondragelijker van. jammer
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We kozen voor het hoofdmenu met kleine gerechtjes a 17 euro pp. Liflafjes staat er op de site...heerlijk en eerlijk. Laat dat laatste maar weg. Het was zo minimaal dat je na afloop meer honger had als er voor. Karig is nog te bescheiden gezegd. We hebben het doorgegeven aan 2 serveersters. Zij zouden het doorgeven aan de keuken....jaja die doen er vast wat mee. Ga hier niet eten...je loopt teleurgesteld en 34 euro lichter weg.
Harco V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Met drie personen wezen eten. Warme chique zaak.perfecte gastvrouw die duidelijk laat zien te weten wat gastgerichtheid inhoudt Ruime opstelling van de tafels dus genoeg privacy Voor zakelijke lunch of diner
En de keuken? Gewoon zoals we gewend zijn. continuïteit in kwaliteit
Een echte aanrader dus.