Grand Café Restaurant Actania

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 09:00 - 10:30

Vcrrr .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Dit is het eerste 'restaurant' waar ik geen fooi heb achtergelaten en dat zegt genoeg.

Inrichting kan er mee door, simpel maar netjes. Wel jammer dat er een aantal lange tafels staan zodat je wellicht met vreemden aan één tafel komt te zitten. Ik spotte een behoorlijk spinnenweb inclusief bewoner achter een dichtbij staande bloempot.

Voorgerecht: brood met kruidenboter, het laatste was standaard, waarschijnlijk uit een pakje/zakje.

De kaart was erg teleurstellend. Er stonden maarliefst vier (!) vleesgerechten op de kaart (allen zogenaamde 'plates') en vier pizza's. Geen vis. Geen vegetarische gerechten...

De bestelde plates waren ook erg teleurstellend. Smaak van het vlees was goed, maar er lag vrijwel geen salade op het bord zodat het geheel wel een erg karige maaltijd opleverde.

De voor de kinderen bestelde pizza was ook om te huilen. Het ding was bedekt met een dikke laag gedroogde kruiden - niet lekker. En de rest.. Een Italiaan zou de kok voor de rechter slepen.

Spijt van dit bezoek! Landal valt vaker tegen maar dit is echt.. Behoorlijk triest.
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Hier vorige week geluncht,wij kregen een kaart in de handen gedrukt nota bene van het oerolfestival.Wat er op stond was alleen maar snelle gefrituurde happen.Het soepje(lauwwarm) in vierkant schaaltje.Kroket op een kamstra broodje.wij hadden toch wat beters verwacht.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Als gasten van Landal hier de eerste avond gaan eten. Het was verrassend lekker. Eetcafé plus nivo. Mooie schnitzel mer uitgebreide garnituur. Zeer smakelijk allemaal. Prima service. En niet duur.
T&js .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
door de wapperende 'Landal' banieren met niet al te grote verwachting naar binnengestapt, maar al met al bij Actania toch zeer verrassend en smaakvol gedineerd. Mooie samengestelde gerechten, mooie menukaart, een aanrader voor op Terschelling
Schylge78 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Wij hebben hier tijdens het pinkster weekend gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen. Het restaurant is compleet gerestyled en ziet er prachtig uit. Het eten was heerlijk, en de bediening erg prettig. De kinderen hebben zich prima vermaakt in de speelhal.
Wij komen hier zeker nog eens eten als we weer op Terschelling zijn!