Grand Café-Restaurant 1e klas

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Grand Café-Restaurant 1e klas

Grand Café Restaurant 1e Klas

Beleef de grandeur en glamour uit vervlogen tijden! Een uniek en authentiek restaurant aan spoor 2B in het Centraal Station van Amsterdam. Het monumentale gebouw (1885) is ontworpen door Pierre Cuypers, wereldberoemd door de architectuur van o.a. het Rijksmuseum. U ervaart de zelfde sfeer en ambiance! Het restaurant heeft ook twee private rooms: De 1e Klas Wachtkamer (1e Klas Heineken bar) en de 4 Seizoenen Wachtkamer.

In 1e Klas waan je nog in de tijd van eind 19e eeuw en heeft als eye catcher prachtige ornamenten, muurschilderingen, houtenlambriseringen en een imposante Victoriaanse bar. De Engelse kwaliteitskrant The Guardian plaatste 1e Klas op nummer 1 als beste stationsrestaurant van Europa!

Bereikbaarheid:

Vanaf 11 mei 2017 hebben Grand Café Restaurant 1é Klas en de 1é Klas Heineken Bar een eigen poortvrije entree. Deze monumentale en onlangs gerestaureerde entree is bereikbaar middels een trap aan de rechterkant van de centrale middenhal van het station. Grand café Restaurant en de Heineken Bar blijven dus poortvrij bereikbaar.

Indien u aankomt met de trein, of als bezoeker van het Grand café Restaurant en de Heineken Bar voornemens heeft met de trein te reizen kunt u bij de huidige ingang aan spoor 2b in- en uitchecken via een OV-chip-poort.

Meer informatie over restaurant Grand Café-Restaurant 1e klas

- Ontbijt 08:30 - 11:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Grand Café-Restaurant 1e klas

gerda.scholts .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Fijne ervaring. Mooie ambiance, echter die papagaai/kakatoe kan echt niet meer, zielig!
Aardig personeel en lekker vega gerecht. Graag meer vega opties volgende keer. Kom zeker terug.
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Mooie omgeving. Vriendelijk personeel. Jammer dat we tot 2x toe een foute rekening gepresenteerd kregen....
Entourage maakt veel goed :).
André V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.Prima huiswijn
Voor herhaling vatbaar
Fam.van der Wal
Zeewolde
H. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hadden het menu van de ah actie (is een uitgeklede kaart): Ik was niet onder de indruk en de tiramisu was ronduit slecht
J H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
heerlijk gegeten raad het iedereen aan ,kijk uit naar de volgende keer .meer weet ik niet te schrijven .imijn recensie moet 120 tekens bevatten ,nu ik kwam om te eten niet om te schrijven
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, bediening redelijk, het eten was mooi opgemaakt, de wijn was van zeer goede kwaliteit. Het geluid was iets te veel, waarschijnlijk door het hoge plafond.
greffier78 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gezellig, een beetje rumoerig in het restaurant maar wat wel past bij deze locatie. Eiegenlijk weinig aan te merken behalve dat de bediening iets vlotter zou kunnen. Het was ook een beetje onduidelijk wie ons nu bediende want we hadden 4 verschillende personen die ons iets brachten en we hadden een beetje de indruk dat de een niet wist wat de ander gedaan had. Kan beter. Eten was prima.
jose V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Fijne lokatie en wij voelden ons welkome gasten.
Ik heb dit adres van vrienden aanbevolen gekregen.Ik ga zelf ook over uw bedrijf een goede pers geven.
Mond tot mond reclame dus.
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst ,ruime keuze met de AH - actie ,lekkere gerechten , mooi geserveerd en smakelijk opgegeten .
Mooie locatie , iedereen moet hier een keer naartoe om dit te bewonderen en om lekker te drinken en/of te eten .
rietjewaaijer .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. De tijd vloog om. Goed d ten in ën gezellige omgeving hoort tot de goede dingen van het leven. En als de rekening dan ook nog meevalt. Is het helemaal het einde. Metro onder handbereik wat wil een mens nog meer.we gaan zeker nog eens terug.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was echt een station restaurant gezellig druk.Veel wisselde gasten die iets komen eten of drinken. Het eten was goed. En het is mooi dat het oude stijl is gebleven hoe het vroeger was.
Dani A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Goede bediening, mooie ambiance, goed eten.
p8r .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heel druk dus uitserveren maaltijden redelijk lang en door de hoge plafonds een beetje lawaaierig voor elkaar goed verstaan. Bediening beleefd en keurig gekleed. Eten van uitstekende kwaliteit en zeer smakelijk. Redelijk geprijsd dus zal er ook zonder ah actie zeker eens terugkomen.
corneliswans .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Mooie aparte locatie met een degelijke keuken en vriendelijke bediening. Het interieur is schitterend, kortom een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ondanks dat voor de Albert Heijn actie het menu beperkt is ( aparte kaart) was er voldoende keuze . Makkelijk te bereiken als het gezelschap uit diverse steden komen moet. Leuke inrichting en sfeer
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Carpaccio van rosbief zonder parmezaan, riekende vis, rauwe varkenshaas.
Weinig tot geen groente. Vriendelijk personeel.
Tineke L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Goed eten in prettige atmosfeer en heel handig zo vlak bij de treinen!
H.P. V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gezellig druk in een sfeervolle omgeving lekker gegeten, verder weinig aan toe te voegen al moet ik voor deze recensie tenminste 120 tekens leveren..
brandweermanjoop .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Op de kaart van Albert Heijn stond geen voor gerecht wat ik graag lustte.
Toen ik de ober vroeg of het mogelijk was om een simpele soep van de gewone kaart te krijgen met eventuele bij betaling was het antwoord resoluut nee.
Wat ik dus als zeer onvriendelijk en zeker niet klant gericht is.
Ik zal dus daar niet voor een tweede keer heen gaan terwijl we eerder in de week nog twee Albert Heijn kaarten hebben gebruikt waar het wel uitermate perfect was.
Fokke M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vlotte bediening. Lekker gegeten.
Verrekening met AH verliep uitstekend. De aparte menulijst voldeed goed. Een keuze kon gemakkelijk worden gemaakt.