Grand Café Promenade

Waddenpromenade 5 8861 NT Harlingen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Promenade

Grand Café Promenade is 365 dagen per jaar geopend op het mooiste plekje van Harlingen met uitzicht over de veerhaven en de Waddenzee.

Wij serveren verse vis uit de Wadden- en Noordzee, heerlijke taartjes,
mooie biologische wijnen en nog veel meer lekkers!

U bent van harte welkom voor ontbijt, koffie, lunch, borrel en diner.
Graag tot ziens in Harlingen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Promenade

Garnd Café Promenade is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. De bus stopt voor de deur en het treinstation Harlingen Haven bevindt zich op 5 minuten loopafstand.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
het was er wel erg koud en tochtig...heb mijn jas om me heen gehad! ...en er was niet veel groente alleen sla, zonder dressing...verder waren de gerechten prima!
ineke2 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Zondag (28 mei) hier gegeten nadat we met de snelboot van Terschelling naar Harlingen waren gevaren. Bewust gekozen om even rustig een hapje te eten voor de vervolgreis. We waren er op de heenweg al een hapje drankje gaan nuttigen en dat was erg goed bevallen, daarom even gereserveerd.
Wat is het personeel hier aardig en behulpzaam! Dat voelde echt heel vertrouwd aan, die vriendelijkheid.
Op de heenweg bitterballen genomen, heel goed, en we worden langzamerhand kenners daarvan.
Op de terugweg ook lekker gegeten: tompoes met geitenkaas (die had wel iets beter gekund, tompoes hoort met bladerdeeg en de geitenkaas had wel meer een echte mousse mogen zijn). Wel erg lekker waren de biefstukpuntjes in saus met lekkere salade (de frietjes waren niet helemaal naar smaak gebakken) gerecht verdient wel een dikke voldoende. De salade met linzen, geitenkaas etc. was ook heel goed.
De plek was leuk om een lang weekend Terschelling even in alle rust af te sluiten.
Al met al een erg leuke plek om even te relaxen, met erg vriendelijke bediening, en dan je reis verder in alle rust te vervolgen.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
wij voelden ons als gasten ontvangen en bediend door een enthousiaste medewerkers. Het driegangen menu was goed samengesteld, smakelijk bereid en bijgerechten een drank werden op verzoek snel aangevuld. Vriendelijke sfeer, mooi uitzicht en een goede keuken: een aanrader!
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We kwamen met (gezien de gemiddelde beoordeling op IENS) redelijk hoogespannen verwachting naar dit restaurant. Helaas voldeed de kwaliteit van de gerechten hier niet aan. Het vlees was niet erg mals en niet naar wens bereid (al kwam er na een klacht een iets betere versie op tafel), de friet was niet knapperig en melig van binnen, het groentestoofpotje karig en simpel en de salade (als enige groente) fantasieloos. Meer de statuur van een snackbar dan van een restaurant. Ook werd er geen gratis tafel-(kraan) water verstrekt, waarin dit restaurant helaas niet alleen staat in Nederland.....typisch Hollandse krenterigheid. De rekening tot slot stond niet in verhouding tot hetgeen werd geboden. Om met iets positiefs te eindigen: het uitzicht is leuk, de bediening vriendelijk en de wachttijd kort.
knabbel69 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het eten was redelijk. Niet heel erg goed, maar ook niet heel erg slecht. De service was echt uitstekend en de inrichting en sfeer gezellig.
avannes .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellige en vriendelijke bediening en een svhitterend uitzicht op de haven met b.v. vertrekkende en aankomende veerbotenen de op de zee. Aanbevolen! Alleen de toiletten zouden beter bereikbaar kunnen zijn.
Remco E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super service!!
Black-Beauty .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Samen met vrienden een thuiswedstrijd. Nooit geweten dat je daar zo mooi kon zitten. helaas donker maar toch de boten zien aankomen en gaan. Levendig. Jammer dat het dan bij de wisseling wel iets rumoerig is omdat het restaurant een open karakter heeft. Maar dat is tevens weer de charme. Eten was goed. Voorgerechten top. Meloen met een brunch van kaas.. Nagerechten idem. Hoofdgerecht met de biefstuk van varkenshaas had al een belletje moeten doen rinkelen...Biefstuk van varkenshaas. Wat is het nu. Helaas waren ze erg droog,doorbakken en de boontjes net iets TE beetgaar maar de rest erg lekker. Ruim salade en friet erbij. De zalm was top en de spareribs ook heerlijk en lekkere sausjes erbij. We komen zeker terug. En in de zomer als het langer licht is en je van de activiteit in de haven kunt genieten.
Douwe F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben samen met vrienden een heerlijke avond gehad. Aardige en goede bediening in een ongedwongen sfeer met lekker eten en drinken. ( de wijn was top! ). Ondanks het feit ( of misschien dank zei het feit ) dat het eigenlijk een veredelde wachtkamer is voor de veerboten naar Vlieland en Terschelling. ( het restaurant bevind zich in de vertrekhal van rederij Doeksen ). Toen de Friesland na het geven van drie stoten op de scheepshoorn voor de laatste afvaart naar Terschelling was vertrokken werd het wel wat rustiger in het restaurant, maar de gezelligheid bleef. Top!
joosten53 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten. Alleen wat rumoerig omdat er ook mensen zitten die de boot moeten nemen en een deel van het restaurant is open naar de ruimte voor het wachten op de boot.
goudswaard74 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer leuke bediening en prima prijs kwaliteit verhouding! Helaas was het te koud om buiten of in de serre te zitten. Binnen is het iets lawaaierig.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met zeer veel genoegen hebben we hier gegeten.
Gewoon, gezellig, eten goed en leuke bediening.
Locatie prima.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Geeske V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij aten hier n.a.v. AH restaurantactie. Het eten was goed. We dachten vantevoren dat het misschien wat kil zou zijn, omdat het restaurant eigenlijk opgenomen is in de vertrekhal van de veerboten. Maar dat viel alles mee, het was gezellig en sfeervol. Het enige nadeel vonden we dat het zo in de winter niet echt warm is. Dus de wandelkleren aan, dan is het prima.
Dirkje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
we zijn hartelijk ontvangen de bediening was vriendelijk en behulpzaam met het aanschuiven van een extra tafel zodat de groep gezellig bij elkaar kon zitten het was zeker de moeite waard om nog eens daar naar toe te gaan
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alleen de site up to date houden is wel belangrijk, stonden anderen gerechten op de site dan in het restaurant
E J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
geweldig gezellig restaurant,prima eten,prima bediening ,prijs is prima, gaan er gauw weer eens heen.Ik zou niet weten wat je daar nog moet verbeteren,zo doorgaan. van ons een dikke 10.
P. P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten.
Alle gangen voldeden aan de verwachting.
We haden 2 AH kaarten wat de prijs behoorlijk drukte.
Kiek H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontzettend leuke en sympathieke bediening. Het eten was redelijk, positieve uitschieter was het dessert met mango soep. Wij zijn niet bekend in de omgeving en wisten dan ook niet dat we in de 'stationsrestauratie' van rederij Doeksen hadden gereserveerd. We hadden van te voren het idee om samen gezellig te gaan eten, maar de ambiance ontbrak een beetje. Prima restaurant voor als je onderweg bent, maar minder als je gezellig een avondje uit eten wil.
Roelanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Top gegeten, smaakvol en erg leuk restaurant met mooi uitzicht. Personeel erg vriendelijk. Het AH menu was erg gevarieerd.
ank.van.tilburg .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geen probleem, dat we veel vroeger dan afgesproken aankwamen. Goede ontvangst, eten smaakvol, bediening zeer vriendelijk en attent, locatie aan de haven bijzonder met mooi uitzicht.