Grand Café Promenade

Waddenpromenade 5 8861 NT Harlingen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Promenade

Grand Café Promenade is 365 dagen per jaar geopend op het mooiste plekje van Harlingen met uitzicht over de veerhaven en de Waddenzee.

Wij serveren verse vis uit de Wadden- en Noordzee, heerlijke taartjes,
mooie biologische wijnen en nog veel meer lekkers!

U bent van harte welkom voor ontbijt, koffie, lunch, borrel en diner.
Graag tot ziens in Harlingen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Promenade

Garnd Café Promenade is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. De bus stopt voor de deur en het treinstation Harlingen Haven bevindt zich op 5 minuten loopafstand.

Maandag t/m zaterdag 08:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Promenade

Zijl01 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een gezellig restaurant met een fantastisch uitzicht op de wadden. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Keuze uit 3 gerechten. De kok had echt zijn/ haar best gedaan. Vriendelijke bediening. Veel omgevingsgeluiden die storend kunnen zijn. Gesprekken o.a. letterlijk te volgen.
Ankie G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Prima restaurant, smakelijke gerechten en een mooi uitzicht over de Waddenzee! Ook de bediening is goed en het restaurant is smaakvol ingericht.
Wietske B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hadden een AH.menu,wel goed maar verder niets bijzonders, alleen patat en wat sla erbij. Voorgerecht en nagerecht goed.
fedeltia .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het bakje met groente zou wel wat meer mogen zijn. Voor twee personen is een bakje te weinig. Weinig variatie. Leuk dat ze met een actie meedoen maar dat hoeft niet te betekenen dat er weken achtereen hetzelfde wordt geserveerd. Weinig creativiteit.
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Keuzemenu met eerlijke, kwalitatief/kwantitatief alleszins acceptabele gerechten , lekkere wijnen en Uitstekende bediening.
jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heel gezellige omgeving prima eten met uitzicht op haven en scheepsverkeer beslist een aanrader reserve er vroeg in de Avond Dan is het erg gezellig met de aankomst en vertrekkende van de veerboten
Tiny C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben lekker en gezellig zitten eten .
We hadden gespaard bij AH 1 plus 1 gratis dat was ook prima geregeld .
Het speciale menu was perfect , we hebben een leuke avond gehad.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Super heel erg lekker gegeten en vriendelijk personeel . Mooi uitzicht. Komen hier vast nog eens terug.
Heerlijke avond gehad.
Magda S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader, zeker als je met de boot over gaat naar Terschelling!
Zeer vriendelijk personeel.
Magda
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Net als vorig jaar weer uitstekend gegeten met de ah bon. Leuk en lekker menu.
Gezellig terras aan de haven en prettige bediening.
G.J D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker eten ,vrolijke en vriendelijke bediening.
SabineDurkjan .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Prima, niet een overdaad aan eten maar met een tevreden gevoel naar huis. Bediening was zeer hartelijk en gastvrij. Voor herhaling vatbaar.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke bediening We hebben lekker gegeten op het terras met 2 personen
Leuk uitzicht op de veerboten
Jammer dat 1 persoon met de rug naar het terras moest zitten.
Misschien is een andere tafelopstelling te overwegen.
MJ M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Met Iens AH actie hier gegeten. Lekker menuutje. Prima service en vriendelijke bediening. Heerlijk buiten op het terras gezeten dat veel gezelliger is dan binnen wat een beetje cafetaria achtig aandoet wat een beetje jammer is.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leukt restaurant aan de aanlegsteiger van de boten naar en van de Waddeneilanden
Leuke ontvangst, goed en vriendelijk personeel en heerlijk eten. Als we in de buurt zouden wonen voor herhaling vatbaar
Marie-Rose V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
vriendelijke ontvangst en alle begrip voor andere tafelkeuze omdat het niet zo buitenzit weer was,bediening was hele tijd vriendelijk en geïnteresseerd in wat wij wilden.De kwaliteit van het eten vond mijn zus j niet geweldig, haar wijn en brood waren niet lekker, bij mij waren de pataten wat te ver gebakken en daardoor droog, ik vond mijn maaltijd wel lekker verder en de witte wijn ook.Haar salade als vooraf was enorm maar kwa kwaliteit niet mijn salade bij de vis was heel weinig en redelijk.De heilbot met wortel en tomaat was echt lekker.
De keuze van de menukaart en presentatie wel heel goed, mooi servies, mooi opgemaakt en lekkere combinaties.Als toetje deelden we een dame blanche, die was best lekker maar de kwaliteit niet echt hoog,
Het uitzicht is geweldig, de stoelen op het met kunststofwanden afgeschermde terras zijn voorzien van een fleece dekentje zodat je je benen warm kunt houden of er tegen aan zitten bij veel wind, heel plezierig!
Alles bij elkaar ruim voldoende en zeker aan te raden!
Geertje J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Top locatie, gezellig aan de haven, eten erg goed en voor een goede prijs, vriendelijke bediening,keuze menu's zijn prima, zeker een aanrader!!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Fijne bediening, goed en (h)eerlijk eten en een mooi nautisch uitzicht op de haven en Waddenzee.
Er is veel reuring van gaan -en komende mensen die met de veerboot van/naar Terschelling en Vlieland mee varen.
Dat maakt het levendig
JR B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
vriendelijk personeel, prachtig uitzicht, lekker gegeten.........................................................................