Grand Café Promenade

Waddenpromenade 5 8861 NT Harlingen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Promenade

Grand Café Promenade is 365 dagen per jaar geopend op het mooiste plekje van Harlingen met uitzicht over de veerhaven en de Waddenzee.

Wij serveren verse vis uit de Wadden- en Noordzee, heerlijke taartjes,
mooie biologische wijnen en nog veel meer lekkers!

U bent van harte welkom voor ontbijt, koffie, lunch, borrel en diner.
Graag tot ziens in Harlingen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Promenade

Garnd Café Promenade is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. De bus stopt voor de deur en het treinstation Harlingen Haven bevindt zich op 2 minuten loopafstand.

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Black-Beauty .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Samen met vrienden een thuiswedstrijd. Nooit geweten dat je daar zo mooi kon zitten. helaas donker maar toch de boten zien aankomen en gaan. Levendig. Jammer dat het dan bij de wisseling wel iets rumoerig is omdat het restaurant een open karakter heeft. Maar dat is tevens weer de charme. Eten was goed. Voorgerechten top. Meloen met een brunch van kaas.. Nagerechten idem. Hoofdgerecht met de biefstuk van varkenshaas had al een belletje moeten doen rinkelen...Biefstuk van varkenshaas. Wat is het nu. Helaas waren ze erg droog,doorbakken en de boontjes net iets TE beetgaar maar de rest erg lekker. Ruim salade en friet erbij. De zalm was top en de spareribs ook heerlijk en lekkere sausjes erbij. We komen zeker terug. En in de zomer als het langer licht is en je van de activiteit in de haven kunt genieten.
Douwe F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben samen met vrienden een heerlijke avond gehad. Aardige en goede bediening in een ongedwongen sfeer met lekker eten en drinken. ( de wijn was top! ). Ondanks het feit ( of misschien dank zei het feit ) dat het eigenlijk een veredelde wachtkamer is voor de veerboten naar Vlieland en Terschelling. ( het restaurant bevind zich in de vertrekhal van rederij Doeksen ). Toen de Friesland na het geven van drie stoten op de scheepshoorn voor de laatste afvaart naar Terschelling was vertrokken werd het wel wat rustiger in het restaurant, maar de gezelligheid bleef. Top!
joosten53 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima gegeten. Alleen wat rumoerig omdat er ook mensen zitten die de boot moeten nemen en een deel van het restaurant is open naar de ruimte voor het wachten op de boot.
goudswaard74 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer leuke bediening en prima prijs kwaliteit verhouding! Helaas was het te koud om buiten of in de serre te zitten. Binnen is het iets lawaaierig.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met zeer veel genoegen hebben we hier gegeten.
Gewoon, gezellig, eten goed en leuke bediening.
Locatie prima.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Geeske V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij aten hier n.a.v. AH restaurantactie. Het eten was goed. We dachten vantevoren dat het misschien wat kil zou zijn, omdat het restaurant eigenlijk opgenomen is in de vertrekhal van de veerboten. Maar dat viel alles mee, het was gezellig en sfeervol. Het enige nadeel vonden we dat het zo in de winter niet echt warm is. Dus de wandelkleren aan, dan is het prima.
Dirkje V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
we zijn hartelijk ontvangen de bediening was vriendelijk en behulpzaam met het aanschuiven van een extra tafel zodat de groep gezellig bij elkaar kon zitten het was zeker de moeite waard om nog eens daar naar toe te gaan
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alleen de site up to date houden is wel belangrijk, stonden anderen gerechten op de site dan in het restaurant
E J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
geweldig gezellig restaurant,prima eten,prima bediening ,prijs is prima, gaan er gauw weer eens heen.Ik zou niet weten wat je daar nog moet verbeteren,zo doorgaan. van ons een dikke 10.
P. P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten.
Alle gangen voldeden aan de verwachting.
We haden 2 AH kaarten wat de prijs behoorlijk drukte.
Kiek H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontzettend leuke en sympathieke bediening. Het eten was redelijk, positieve uitschieter was het dessert met mango soep. Wij zijn niet bekend in de omgeving en wisten dan ook niet dat we in de 'stationsrestauratie' van rederij Doeksen hadden gereserveerd. We hadden van te voren het idee om samen gezellig te gaan eten, maar de ambiance ontbrak een beetje. Prima restaurant voor als je onderweg bent, maar minder als je gezellig een avondje uit eten wil.
Roelanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Top gegeten, smaakvol en erg leuk restaurant met mooi uitzicht. Personeel erg vriendelijk. Het AH menu was erg gevarieerd.
ank.van.tilburg .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geen probleem, dat we veel vroeger dan afgesproken aankwamen. Goede ontvangst, eten smaakvol, bediening zeer vriendelijk en attent, locatie aan de haven bijzonder met mooi uitzicht.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Leuk locatie naast de haven van Harlingen, leuke sfeer en een speciaal menu voor de AH actie. Vriendelijke bediening en een heerlijke huiswijn.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke bediening, erg vriendelijk bediening. Maakte leuk contact en toch ging ze door met haar werk. Mogen jullie super trots op zijn.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening, zelfs 3 kwartier eerder dan gereserveerde tijd was onze tafel al netjes gedekt, heerlijk gegeten en erg gezellig. Ook geschikte kindermenu's te krijgen.
jswart .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
DE service, ontvangst, vriendelijkheid personeel was uitermate goed. We voelden ons echt als gast gewaardeerd. Omdat de locatie in de terminal van de veerdiensten zit en de laatste vaart was geweest voor die dag waren wij de enige eters. Dat mocht de pret niet drukken. Eten was zeer verzorgd, smaakvol en zeker voldoende. Goede ingrediënten die ook uit de streek kwamen, prima! Het enige minpuntje was het ontbreken van de basilicum in de bruschetta, terwijl dat speciaal werd genoemd in de benaming van het gerecht. Het deed geen afbreuk aan de smaak van het geheel. Deze was ook prima zo. We hebben een uitstekende ervaring bij dit restaurant!
annajanetkok .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Grand Café Promenade was een goede keuze, er was een menu samengesteld en je kon kiezen uit 3 gerechten per gang. We hebben heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer! We komen zeker nog eens terug!
Cora M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het was geen probleem dat wij 1 uur te vroeg waren!
onze tafel was al gedekt dus wij werden er vriendelijk naar toe gebracht!
Zeer smakelijk was alles voor herhaling vatbaar!!!
edenan1 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het was geweldig. Het eten was uitstekend en de service helemaal super.
Wij hebben gegeten met de AH actie, maar dat was absoluut niet te merken.
Wij wilden wat afwijkende dingen: alles was mogelijk.
Bij de menu 's hoorde patat maar op verzoek werd er rijst gemaakt.
Wij zouden dit restaurant zeker aanraden aan vrienden.