Grand Café Promenade

Waddenpromenade 5 8861 NT Harlingen Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Promenade

Grand Café Promenade is 365 dagen per jaar geopend op het mooiste plekje van Harlingen met uitzicht over de veerhaven en de Waddenzee.

Wij serveren verse vis uit de Wadden- en Noordzee, heerlijke taartjes,
mooie biologische wijnen en nog veel meer lekkers!

U bent van harte welkom voor ontbijt, koffie, lunch, borrel en diner.
Graag tot ziens in Harlingen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Promenade

Garnd Café Promenade is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. De bus stopt voor de deur en het treinstation Harlingen Haven bevindt zich op 2 minuten loopafstand.

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
P. P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten.
Alle gangen voldeden aan de verwachting.
We haden 2 AH kaarten wat de prijs behoorlijk drukte.
Kiek H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ontzettend leuke en sympathieke bediening. Het eten was redelijk, positieve uitschieter was het dessert met mango soep. Wij zijn niet bekend in de omgeving en wisten dan ook niet dat we in de 'stationsrestauratie' van rederij Doeksen hadden gereserveerd. We hadden van te voren het idee om samen gezellig te gaan eten, maar de ambiance ontbrak een beetje. Prima restaurant voor als je onderweg bent, maar minder als je gezellig een avondje uit eten wil.
Roelanda V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Top gegeten, smaakvol en erg leuk restaurant met mooi uitzicht. Personeel erg vriendelijk. Het AH menu was erg gevarieerd.
Ank.van.tilburg .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geen probleem, dat we veel vroeger dan afgesproken aankwamen. Goede ontvangst, eten smaakvol, bediening zeer vriendelijk en attent, locatie aan de haven bijzonder met mooi uitzicht.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Leuk locatie naast de haven van Harlingen, leuke sfeer en een speciaal menu voor de AH actie. Vriendelijke bediening en een heerlijke huiswijn.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuke bediening, erg vriendelijk bediening. Maakte leuk contact en toch ging ze door met haar werk. Mogen jullie super trots op zijn.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening, zelfs 3 kwartier eerder dan gereserveerde tijd was onze tafel al netjes gedekt, heerlijk gegeten en erg gezellig. Ook geschikte kindermenu's te krijgen.
Jswart .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
DE service, ontvangst, vriendelijkheid personeel was uitermate goed. We voelden ons echt als gast gewaardeerd. Omdat de locatie in de terminal van de veerdiensten zit en de laatste vaart was geweest voor die dag waren wij de enige eters. Dat mocht de pret niet drukken. Eten was zeer verzorgd, smaakvol en zeker voldoende. Goede ingrediënten die ook uit de streek kwamen, prima! Het enige minpuntje was het ontbreken van de basilicum in de bruschetta, terwijl dat speciaal werd genoemd in de benaming van het gerecht. Het deed geen afbreuk aan de smaak van het geheel. Deze was ook prima zo. We hebben een uitstekende ervaring bij dit restaurant!
Annajanetkok .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Grand Café Promenade was een goede keuze, er was een menu samengesteld en je kon kiezen uit 3 gerechten per gang. We hebben heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer! We komen zeker nog eens terug!
Cora M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
het was geen probleem dat wij 1 uur te vroeg waren!
onze tafel was al gedekt dus wij werden er vriendelijk naar toe gebracht!
Zeer smakelijk was alles voor herhaling vatbaar!!!
Edenan1 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het was geweldig. Het eten was uitstekend en de service helemaal super.
Wij hebben gegeten met de AH actie, maar dat was absoluut niet te merken.
Wij wilden wat afwijkende dingen: alles was mogelijk.
Bij de menu 's hoorde patat maar op verzoek werd er rijst gemaakt.
Wij zouden dit restaurant zeker aanraden aan vrienden.
Alie-f .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
er werd ingegaan op wensen zodat we lekker op het terras konden zitten.
vlotte bediening, en zeer aardig en vriendelijk.
keuze genoeg van de menukaart (AH)
alles lekker warm en voldoende
Jansenova .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten (AH actie) was prima in orde. Niet te weinig, niet te veel, precies goed. Het eten smaakte goed. Bediening ging wat rommelig maar zeer liefelijk en vriendelijk, ik heb me er niet aan gestoord. Prachtige plek, zo met uitzicht op de Waddenzee en ondergaande zon.
Heinenhilly .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
goede en vriendelijke ontvangst.tafel was gereserveerd en het zag er verzorgd uit
er was ruim voldoende tijd tussen voor en hoofd gerecht.personeel erg attent en vriendelijk.Gerechten zagen er verzorgd uit en van alles was ruim voldoende.Nagerechten werden na time out leuk opgemaakt gepresenteerd.we waren met acht personen en komen zeker terug Grand cafe Promenade namens ons bedankt.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij vonden het erg prijzig voor wat we hebben gehad, als we geen bon hadden
van ah zouden voor dat pizza broodje met een hamburger en een portie friet
€ 50,- hebben betaald, mogelijk dat u daar over nadenkt. Ook had de bediening kunnen vertellen dat het een ingepakte hamburger betrof zoals bij een MD. Dit leek niet op een drie gangen menu.
Veel succes.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gewoon fijn en ontspannen op het terras gegeten.
Eén van de bruchetta was nogal taai, maar de twee andere waren fijn knapperig. Mijn kabeljauw was lekker, precies goed. De waddenburger was niet zo lekker als thuis, maar ok genoeg. Patat een beetje te bruin en de sla ok. De sorbet was niet echt bijzonder.
Gewoon een pretentieloze plek, waar je rustig een hap kunt eten.
Niks bijzonders, niks verkeerd.
J.van.der.deure .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hadden vooraf gereserveerd en de tafel stond dus voor ons klaar. Lekker in de zon. We hebben heerlijk gegeten na een dagje Harlingen. Bediening was ook prima, zelf even overleg over direct of later serveren van het 'toetje'. Zeker aan te bevelen ook gezien de locatie en het uitzicht.
JorisGoed .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Locatie, ontvangst, bediening en prijs/kwaliteitsverhouding maken de Promenade tot een prima keuze. Misschien geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon een goede hap op een aantrekkelijke locatie.
SonjaJ .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
Het voorgerecht was uitstekend (salade met Fries gedroogde worst en de bruchetta met tomaatjes)
De waddenburger met frietjes en salade waren ook lekker.
Nagerecht appeltaart met kaneelijs en slagroom en de sorbet super.
In combinatie met de gezellige sfeer en het mooie uitzicht zeker een aanrader.
Slagroomijsje .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten in Cafe Promenade. Bediening was gastvrij en vriendelijk. Hoefden niet lang op het eten te wachten en het eten was zeer smakelijk. De waddenburger was heerlijk, iets minder was het hoe de presentatie van de burger was in een papiertje maar dat is smaken verschillen maar kwam op ons wat goedkoop over in zo'n leuk restaurant. We hadden een prachtig uitzicht op vlieland over de Waddenzee met de veerboot die aankwam. Echt een aanrader hier te eten!