Grand Café Promenade

Waddenpromenade 5 8861 NT Harlingen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.75€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vitello tonnato: gebraden fricandeau met tonijnmayonaise, appelkappertjes, rucola en zongedroogde tomaatjes
      Bruschetta met tomaat, paprika, ui, turfgerookte ham en geraspte boerenkaas. Ook vegetarisch te bestellen!
      Vegetarische pomodorisoep
  • Hoofdgerechten
    • Waddenburger met gebakken spek, boerenkaas, augurken uienmarmelade
      Kabeljauwfilet met turfgerookte ham en mosterdsaus
      Huisgemaakte loempia met Oosterse groenten en een saus van soja en sesam
  • Nagerecht
    • Sorbet met vers fruit, boerenyoghurt en sorbetijs
      Wentelteefjes van Fries suikerbrood met kaneelijs
      Vanille-ijs, crumble en brownie met gezouten karamel

Over het restaurant Grand Café Promenade

Grand Café Promenade is 365 dagen per jaar geopend op het mooiste plekje van Harlingen met uitzicht over de veerhaven en de Waddenzee.

Wij serveren verse vis uit de Wadden- en Noordzee, heerlijke taartjes,
mooie biologische wijnen en nog veel meer lekkers!

U bent van harte welkom voor ontbijt, koffie, lunch, borrel en diner.
Graag tot ziens in Harlingen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Promenade

Garnd Café Promenade is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. De bus stopt voor de deur en het treinstation Harlingen Haven bevindt zich op 5 minuten loopafstand.

Maandag t/m zaterdag 08:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Promenade

Monique I.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
lekker buiten gegeten !Attente en vriendelijke bediening.
Reinier K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Voorafgaande aan ons weekendje Vlieland nog snel gegeten bij promenade, allebei het 12 uurtje gehad, smaakte heerlijk maar.. begin van de avond allebei buikpijn en misselijk, met braken tot gevolg. Uiteraard via Facebook ( bij gebrek aan gewoon e-mailadres) contact opgenomen met het cafe, maar geen reactie gehad, terwijl er wel nieuwe facebookpost zijn geplaatst. Voor ons was het dus geen aangenaam verblijf en ook de service valt ons hierdoor erg tegen. Jammer, zeker omdat ons weekendje weg er onder geleden heeft!
homeplate53 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het was even zoeken om het restaurant te vinden, aangezien het in een terminal ligt, wat wij dus duidelijk niet hadden verwacht.
De ontvangst was allervriendelijkst en het eten was gewoon goed.
Enige minpunt is dat er niet in de buurt geparkeerd kan worden en je wel een tijd bezig bent om je auto kwijt te raken.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker eten en een hele goede bediening. De omgeving is wel wat lawaaierig omdat de wachtruimte voor de mensen die met de boot naar de eilanden gaan 1 ruimte vormt met het restaurant maar de drukte met de veerboten die voor het restaurant aanmeren geeft ook wel weer een hoop kijkplezier. Al met al toch wel aan te raden om hier eens te gaan eten.
N O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We waren met ons vieren, Twee hadden er vis en twee vlees.. bij het voorgerecht was de soep op.
Het hoofdmenu hadden we biefstukpuntjes er was geen ander vleesgerecht maar die waren erg taai.
En bij het nagerecht was ook het puddinkje die besteld was op. Het personeel was erg aardig maar we zouden hier niet gauw meer terug gaan.
m.van.mameren .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Geen problemen met koolhydraatbeperkt dieet.
De afspraak kon zonder problemen verzet worden.
Zeer aardige bediening.
Prachtige locatie.
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij komen hier heel vaak. We rijden 25 km voor een kopje Latte Machiato. Dat zegt al genoeg. Het uitzicht is in een woord prachtig. De zee de schepen alles.
Ze verdienen een warme douche
elisabeth T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
we werden vriendelijk ontvangen in een gemoedelijke sfeer en kregen een leuk tafeltje bij het raam.
met de AH actie konden we kiezen uit drie voor-hoofd- en nagerechten. voor elk wat wils.
het eten was prima!! niets op aan te merken.
Zijl01 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een gezellig restaurant met een fantastisch uitzicht op de wadden. Vriendelijk personeel en heerlijke gerechten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Keuze uit 3 gerechten. De kok had echt zijn/ haar best gedaan. Vriendelijke bediening. Veel omgevingsgeluiden die storend kunnen zijn. Gesprekken o.a. letterlijk te volgen.
Ankie G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Prima restaurant, smakelijke gerechten en een mooi uitzicht over de Waddenzee! Ook de bediening is goed en het restaurant is smaakvol ingericht.
Wietske B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij hadden een AH.menu,wel goed maar verder niets bijzonders, alleen patat en wat sla erbij. Voorgerecht en nagerecht goed.
Lucie D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het bakje met groente zou wel wat meer mogen zijn. Voor twee personen is een bakje te weinig. Weinig variatie. Leuk dat ze met een actie meedoen maar dat hoeft niet te betekenen dat er weken achtereen hetzelfde wordt geserveerd. Weinig creativiteit.
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Keuzemenu met eerlijke, kwalitatief/kwantitatief alleszins acceptabele gerechten , lekkere wijnen en Uitstekende bediening.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heel gezellige omgeving prima eten met uitzicht op haven en scheepsverkeer beslist een aanrader reserve er vroeg in de Avond Dan is het erg gezellig met de aankomst en vertrekkende van de veerboten
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Super heel erg lekker gegeten en vriendelijk personeel . Mooi uitzicht. Komen hier vast nog eens terug.
Heerlijke avond gehad.
Tiny C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben lekker en gezellig zitten eten .
We hadden gespaard bij AH 1 plus 1 gratis dat was ook prima geregeld .
Het speciale menu was perfect , we hebben een leuke avond gehad.
Magda S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een aanrader, zeker als je met de boot over gaat naar Terschelling!
Zeer vriendelijk personeel.
Magda
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Net als vorig jaar weer uitstekend gegeten met de ah bon. Leuk en lekker menu.
Gezellig terras aan de haven en prettige bediening.
G.J D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekker eten ,vrolijke en vriendelijke bediening.