Grand Café Promenade

Waddenpromenade 5 8861 NT Harlingen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Promenade

Grand Café Promenade is 365 dagen per jaar geopend op het mooiste plekje van Harlingen met uitzicht over de veerhaven en de Waddenzee.

Wij serveren verse vis uit de Wadden- en Noordzee, heerlijke taartjes,
mooie biologische wijnen en nog veel meer lekkers!

U bent van harte welkom voor ontbijt, koffie, lunch, borrel en diner.
Graag tot ziens in Harlingen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Grand Café Promenade

Garnd Café Promenade is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. De bus stopt voor de deur en het treinstation Harlingen Haven bevindt zich op 5 minuten loopafstand.

G.J D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
SabineDurkjan .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
MJ M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Met Iens AH actie hier gegeten. Lekker menuutje. Prima service en vriendelijke bediening. Heerlijk buiten op het terras gezeten dat veel gezelliger is dan binnen wat een beetje cafetaria achtig aandoet wat een beetje jammer is.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leukt restaurant aan de aanlegsteiger van de boten naar en van de Waddeneilanden
Leuke ontvangst, goed en vriendelijk personeel en heerlijk eten. Als we in de buurt zouden wonen voor herhaling vatbaar
Marie-Rose V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
vriendelijke ontvangst en alle begrip voor andere tafelkeuze omdat het niet zo buitenzit weer was,bediening was hele tijd vriendelijk en geïnteresseerd in wat wij wilden.De kwaliteit van het eten vond mijn zus j niet geweldig, haar wijn en brood waren niet lekker, bij mij waren de pataten wat te ver gebakken en daardoor droog, ik vond mijn maaltijd wel lekker verder en de witte wijn ook.Haar salade als vooraf was enorm maar kwa kwaliteit niet mijn salade bij de vis was heel weinig en redelijk.De heilbot met wortel en tomaat was echt lekker.
De keuze van de menukaart en presentatie wel heel goed, mooi servies, mooi opgemaakt en lekkere combinaties.Als toetje deelden we een dame blanche, die was best lekker maar de kwaliteit niet echt hoog,
Het uitzicht is geweldig, de stoelen op het met kunststofwanden afgeschermde terras zijn voorzien van een fleece dekentje zodat je je benen warm kunt houden of er tegen aan zitten bij veel wind, heel plezierig!
Alles bij elkaar ruim voldoende en zeker aan te raden!
Geertje J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Top locatie, gezellig aan de haven, eten erg goed en voor een goede prijs, vriendelijke bediening,keuze menu's zijn prima, zeker een aanrader!!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Fijne bediening, goed en (h)eerlijk eten en een mooi nautisch uitzicht op de haven en Waddenzee.
Er is veel reuring van gaan -en komende mensen die met de veerboot van/naar Terschelling en Vlieland mee varen.
Dat maakt het levendig
JR B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
vriendelijk personeel, prachtig uitzicht, lekker gegeten.........................................................................
Noralie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij hebben een geweldige avondje gehad. Ruime porties, heerlijk eten, vriendelijke en gastvrije bediening en genoten van een prachtige zonsondergang. Zou dit zeker aanraden!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk op overdekt terras gegeten. Biefstukpuntjes had ik zelf iets pittiger gehad willen hebben, maar het geheel was goed.
ga.kieft .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Boven verwachting, mooi uitzicht op haven en vriendelijk personeel. De gerechten waren smakelijk bereid. Ondanks dat het rustig was, kreeg je de tijd om te dineren.
gerda.wal .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Leuke locatie. Gemoedelijke sfeer. Zeer vriendelijk personeel. Eten was goed, maar porties van het hoofdgerecht waren karig.
Irene E.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
het was fijner geweest als het brood bij de heerlijke spinazie- garnalen soep even de oven had gezien en nog beter; knoflookbrood! De patat was erg donkerbruin. Maar het eten zelf, van voorgerechten tot en met desserts: prima.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
het was er wel erg koud en tochtig...heb mijn jas om me heen gehad! ...en er was niet veel groente alleen sla, zonder dressing...verder waren de gerechten prima!
ineke2 O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Zondag (28 mei) hier gegeten nadat we met de snelboot van Terschelling naar Harlingen waren gevaren. Bewust gekozen om even rustig een hapje te eten voor de vervolgreis. We waren er op de heenweg al een hapje drankje gaan nuttigen en dat was erg goed bevallen, daarom even gereserveerd.
Wat is het personeel hier aardig en behulpzaam! Dat voelde echt heel vertrouwd aan, die vriendelijkheid.
Op de heenweg bitterballen genomen, heel goed, en we worden langzamerhand kenners daarvan.
Op de terugweg ook lekker gegeten: tompoes met geitenkaas (die had wel iets beter gekund, tompoes hoort met bladerdeeg en de geitenkaas had wel meer een echte mousse mogen zijn). Wel erg lekker waren de biefstukpuntjes in saus met lekkere salade (de frietjes waren niet helemaal naar smaak gebakken) gerecht verdient wel een dikke voldoende. De salade met linzen, geitenkaas etc. was ook heel goed.
De plek was leuk om een lang weekend Terschelling even in alle rust af te sluiten.
Al met al een erg leuke plek om even te relaxen, met erg vriendelijke bediening, en dan je reis verder in alle rust te vervolgen.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
wij voelden ons als gasten ontvangen en bediend door een enthousiaste medewerkers. Het driegangen menu was goed samengesteld, smakelijk bereid en bijgerechten een drank werden op verzoek snel aangevuld. Vriendelijke sfeer, mooi uitzicht en een goede keuken: een aanrader!
Adriaan Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We kwamen met (gezien de gemiddelde beoordeling op IENS) redelijk hoogespannen verwachting naar dit restaurant. Helaas voldeed de kwaliteit van de gerechten hier niet aan. Het vlees was niet erg mals en niet naar wens bereid (al kwam er na een klacht een iets betere versie op tafel), de friet was niet knapperig en melig van binnen, het groentestoofpotje karig en simpel en de salade (als enige groente) fantasieloos. Meer de statuur van een snackbar dan van een restaurant. Ook werd er geen gratis tafel-(kraan) water verstrekt, waarin dit restaurant helaas niet alleen staat in Nederland.....typisch Hollandse krenterigheid. De rekening tot slot stond niet in verhouding tot hetgeen werd geboden. Om met iets positiefs te eindigen: het uitzicht is leuk, de bediening vriendelijk en de wachttijd kort.
knabbel69 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het eten was redelijk. Niet heel erg goed, maar ook niet heel erg slecht. De service was echt uitstekend en de inrichting en sfeer gezellig.
avannes .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellige en vriendelijke bediening en een svhitterend uitzicht op de haven met b.v. vertrekkende en aankomende veerbotenen de op de zee. Aanbevolen! Alleen de toiletten zouden beter bereikbaar kunnen zijn.
Remco E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017