Grand Café Perronn

• : Leeghwaterlaan en Parkeergarage Paleiskwartier

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 23:00 uur
Zaterdag en zondag 11:00 - 23:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Doorlopende service , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
6,6
6,5
6,5

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Perronn

Veggy72 K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
vandaag hebben we o.a. een frietje oorlog met kaassoufflé gegeten op het terras van de bijbehorende snackbar. De kaassoufflè was aan één kant gefrituurd?? De friet was niet goed gebakken en dus nog bleekjes. Alles smaakte naar oud frietvet.

De bediening is ronduit onbeschoft: ipv de bestelling even naar het terras te brengen werd er op het raam geklopt! Zonder te vragen werd er afgeruimd, er lag nog friet in onze bakjes! Toen we daar iets van zeiden kregen we een dodelijke blik en een diepe zucht.

Deze mensen hebben werkelijk geen idee van gastvrijheid en geen enkele vaardigheid in het bereiden van voedsel. Geen aanwinst op deze toch mooie lokatie.
wiesenrien .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heb hier vanochtend om 11.20 uur koffie gedronken met een vriendin; op haar vraag of er Bossche Bollen van Jan de Groot waren was het antwoord nee, terwijl het bord buiten aangeeft: Hier heeft men Bossche Bollen van Jan de Groot.
Heeft u dan iets anders? was de vraag. Krijgt ze de menukaart met nagerechten aangereikt. Op haar antwoord dat ze dan niets hoeft volgt er een snauw. Zeer gastvrij; geen wonder dat ze personeel vragen. Bij het afrekenen was de vriendelijkheid ook ver te zoeken.
Wij komen hier nooit meer terug!
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Ik ben gaan eten met collega’s. Het is een gezellige café met lekkere gerechten. De personeel is vriendelijk. Zeker een aanrader!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk ontbeten! Gerechten waren heerlijk bereid, prijzen zijn erg goed! Ik kom hier zeker terug.
Personeel was heel aardig,
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Dit is een prachtige locatie voor een restaurant. Nadat deze plek door de jaren heen iedere keer opnieuw leeg heeft gestaan zit er nu Grand Café Perronni. Wij wilden wel eens kijken wat het te bieden heeft. Nou dat valt niet mee. Wij werden door de ober verwelkomt met "dag jongeman, dag jongedame'' terwijl wij tot de leeftijdsklasse van de ( hoog) bejaarden horen. Dat vinden wij niet behoorlijk en niet geestig ook.
Ik koos bennies guvec. Dat smaakte wel, maar de portie was bepaald niet ruim. Mijn man koos per ongeluk penne veggie, daar was kraak noch smaak aan. Misschien was de variatie met kip beter geweest. De penne bestond uit een grote kom pasta met weinig veggie. De witte wijn was lauw en we waren het er over eens dat we veel beter zelf thuis hadden kunnen koken. We kunnen dit Grand café ook niet aanbevelen voor een snelle hap om de trein te halen. Het restaurant was behoorlijk leeg en toch was de bediening nogal traag. Jammer, we hopen nog altijd op iets moois op deze prachtige plek!
040H .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Ik ben hier vaker geweest voor zowel uitgebreid eten als alleen voor een drankje. Ik had linzensoep en deze was vers voorbereid, waardoor ik er zeker van heb genoten.
Tijdens het wachten was het nogal druk waardoor het langer duurde. Tijdens het wachten hebben wij tapas gekregen 'van de zaak'. Ik begrijp dat het soms door bepaalde redenen langer kan duren. Met zo een gebaar is het al helemaal niet erg meer. Ook aan onze avondmaaltijd was het goed te merken dat het vers was voorbereid. Zeker een aanrader! Ook handig dat het makkelijk bereikbaar is. Mijn persoonlijke favoriet is Bennies en Samy's chicken.