Grand Café Perronn

6,3
6,8
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Dit is een prachtige locatie voor een restaurant. Nadat deze plek door de jaren heen iedere keer opnieuw leeg heeft gestaan zit er nu Grand Café Perronni. Wij wilden wel eens kijken wat het te bieden heeft. Nou dat valt niet mee. Wij werden door de ober verwelkomt met "dag jongeman, dag jongedame'' terwijl wij tot de leeftijdsklasse van de ( hoog) bejaarden horen. Dat vinden wij niet behoorlijk en niet geestig ook.
Ik koos bennies guvec. Dat smaakte wel, maar de portie was bepaald niet ruim. Mijn man koos per ongeluk penne veggie, daar was kraak noch smaak aan. Misschien was de variatie met kip beter geweest. De penne bestond uit een grote kom pasta met weinig veggie. De witte wijn was lauw en we waren het er over eens dat we veel beter zelf thuis hadden kunnen koken. We kunnen dit Grand café ook niet aanbevelen voor een snelle hap om de trein te halen. Het restaurant was behoorlijk leeg en toch was de bediening nogal traag. Jammer, we hopen nog altijd op iets moois op deze prachtige plek!
040H .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Ik ben hier vaker geweest voor zowel uitgebreid eten als alleen voor een drankje. Ik had linzensoep en deze was vers voorbereid, waardoor ik er zeker van heb genoten.
Tijdens het wachten was het nogal druk waardoor het langer duurde. Tijdens het wachten hebben wij tapas gekregen 'van de zaak'. Ik begrijp dat het soms door bepaalde redenen langer kan duren. Met zo een gebaar is het al helemaal niet erg meer. Ook aan onze avondmaaltijd was het goed te merken dat het vers was voorbereid. Zeker een aanrader! Ook handig dat het makkelijk bereikbaar is. Mijn persoonlijke favoriet is Bennies en Samy's chicken.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
20 minuten gewacht op een patatje. Toen ik dachtd at deze voor mij klaar stond, kregen de mensen die na mij besteld hadden de patat. Omdat ik lang wachtte vroeg ik of ik hem mocht hebben omdat ik aan de beurt was, maar dit kon niet en ik moest maar even' rustig aan doen'. Ik gaf aan dat ik 20 minuten gewacht had op 1 patatje en dat best lang vond, waarop werd gezegd dat dit niet waar was. Bij nazoeken van besteltijd kreeg ik vervolgens geen reactie meer omdat het wel degelijk klopte. De manager zelf nog gevraagd hiernaar, maar weigerde zelfs een excuses te geven. Het zijn jongens die totaal niet servicegericht zijn en met hun uitlatingen de klant een uiterst onaangenaam gevoel geven