Grand Café Palacio

Markt 7 5688 AJ Oirschot Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Champignon truffelsoep
      Carpaccio
      Nacho gegratineerd met kaas en creme fraiche uit de overn
  • Hoofdgerechten
    • Porksteak met pepersaus en verse frietjes
      Mediteraanse witvis met salsa verde truffel olie en verse frietjes
      Bacon&Cheese burger met verse frietjes
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Huisgemaakte ijstaart
      Cappucino van bosvruchten met vanille ijs

Over het restaurant Grand Café Palacio

Warm, hip en gezellig

Een veelbelovende kaart en een geweldige sfeer, wat wil je nog meer? In Grand Café Palacio verwen je jezelf met een heerlijke lunch, diner, high wine of gewoon een vers kopje koffie. Speciaal voor de dames is woensdagavond Ladies Night, hier kijk je de hele week naar uit. Ben je je lunch vergeten of heb je geen tijd om rustig te lunchen? Bestel dan broodjes to go, lekker, versgebakken en royaal belegd.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Palacio

Evita V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het duurde best lang voor onze bestelling opgenomen werd. De ober had ook veel oog voor de voetbalwedstrijd op tv. Begrijpelijk maar daarmee gaat wel een stukje service verloren. 10euro bijbetalen voor een tournedos bij de Ah actie vind ik wel erg veel.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goede bediening, leuke ambiance en eten was heerlijk
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten ..en bediening was vriendelijk eigenlijk alles goed ..
Thom L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Van de AH bon gegeten maar het was erg karig. Wij hadden als service de extra groente er bij verwacht maar daar moest je 6€ extra voor betalen ( schandalig) wij wilde bij het nagerecht een andere keuze maken een kopje thee zelfs dat kon niet eens. Onze beoordeling is dan als cijfer een 5. We zijn in ieder geval weer een ervaring rijker en haal het positieve er maar uit en dat was dat ik met mijn vrouw aanwezig was.

Mvg Thom en Karen Lardinois

Ps ik zou dit restaurant niemand aanbevelen
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Komen zeker terug
R.klompmaker K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Vriendelijke bediening goede sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Robenanneke K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Voor het geld prima gegeten. Geen hoogstandje, maar dat kun je ook niet verwachten.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekket eten, niet duur, vriendelijke bediening, mooie plek
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wilde spontaan even uit eten gaan met ah menu, dat viel tegen alleen het voorgerecht was prima in orde, duurde meer dan een uur voor we het hoofdgerecht hadden, slappe frites en een veel te zoute burger, de salade die je apart bij moest bestellen stelde ook niets voor geen dressing of wat dan ook.Wilde snel drinken bij bestellen van weeg de veel te zoute burger maar dat viel ook niet mee, ober had totaal geen aandacht voor ons. het nagerecht zou nogatine taart zijn, ook dat kon ik er niet in herkennen, een glaasje dat gevuld was met bastognekoek kruimels en gevulde met ijs en chocolade saus erlangs een grote hoop slagroom waardoor alles plakte .Nee het was bepaald geen succes en dan is 45 euro nog te veel !
Peterrooijakkers R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Na veelbelovend voorgerecht, helemaal goed, viel hoofdgerecht behoorlijk tegen 'n snitsel bepansterd met dikke paneerlaag en een berg zeer slechte friet zorgde dat eetlust totaal verdween gestopt met eten.
Afrekenen wegwezen en nooit meer terug.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig leuk ingericht restaurant, beetje hip en casual ongedwongen voor jonge mensen en jonge seniors. Kwaliteit van het eten is meer dan goed en in uitstekende verhouding tot de prijs. Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie locatie aan de markt. Dus alles bijeen een aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
5,50 voor 1 kaiserbroidje met kruidenbiter staat niet in verhouding
7,50 betalen voor een tussengerecht ook absurt
Prijs/ kwaliteit laat te wensen over
Paddy J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Erg jammer van de enorm harde en aangebrande spekjes op de carpaccio en als je daarover een opmerking maakt, wordt er een discussie aangegaan. Vervolgens worden ze simpelweg van je eten afgehaald, maar de restjes zitten er nog gewoon op. Frietjes zijn inclusief bij een burger, maar voor groenten moet je bij betalen. En als je een tournedos wilt, moet je opeens 10 euro bij betalen bij de menuprijs. Kortom, beetje teleurstellend.
Joop V.
Prima eten
André G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Alle gerechten smaakten heerlijk. De bediening is snel. Wij komen hier zeker terug.
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
De vis was niet gaar en de patat veel te lang gebakken. De bediening was wel vriendelijk.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten met het AH menu! Bediening erg vriendelijk snelle en vriendelijke service! Top
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Alles was lekker, alleen het toetje was een berg slagroom. Dat was veel te veel en te machtig.
Henderika V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Prima locatie in het centrum,leuke bediening.Eten goed.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Kaart van Albert Heijn 2e gratis was zeer gunstig geprijsd. Eten was lekker we moesten wel lang wachten.