Grand Café Palacio

Markt 7 5688 AJ Oirschot Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Champignon truffelsoep
      Carpaccio
      Nacho gegratineerd met kaas en creme fraiche uit de overn
  • Hoofdgerechten
    • Porksteak met pepersaus en verse frietjes
      Mediteraanse witvis met salsa verde truffel olie en verse frietjes
      Bacon&Cheese burger met verse frietjes
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Huisgemaakte ijstaart
      Cappucino van bosvruchten met vanille ijs

Over het restaurant Grand Café Palacio

Warm, hip en gezellig

Een veelbelovende kaart en een geweldige sfeer, wat wil je nog meer? In Grand Café Palacio verwen je jezelf met een heerlijke lunch, diner, high wine of gewoon een vers kopje koffie. Speciaal voor de dames is woensdagavond Ladies Night, hier kijk je de hele week naar uit. Ben je je lunch vergeten of heb je geen tijd om rustig te lunchen? Bestel dan broodjes to go, lekker, versgebakken en royaal belegd.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Josjonker J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We waren verrast dat er geen tafel voor ons gereserveerd was; er was nog wel plaats.
Uitleg over ah-menu was niet meteen duidelijk; na vragen werd het ons uitgelegd.
eten was goed.
José V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gevarieerd 3keuxe menu, met vooral voor en nagerecht verrassend lekker.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het duurde lang voor we drinken hadden en de tijd tussen de gerechten door was ook veel te lang. Na het hoofdgerecht duurde het 40 min voor we het toetje hadden. Verder was het vooral ook allemaal heel erg weinig. Bv bij de salade zalm (extra tussengerecht waar 7,50 extra voor betaald moest worden) was een lachertje en er zat zelfs geen toast of stokbrood bij, bij het nogatine gebak na geen bolletje ijs, het kwam allemaal een beetje karig over. Aan het einde van de avond toch een behoorlijke rekening en niet geheel voldaan naar huis.
Jammer!! Maar dit weten we ook weer...... Wij gaan niet meer terug.
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Door de kermis op het marktplein was her wellicht wat rumoeriger dan normaal, maar niet storend.
Ger.lodder L.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Van Brabanders hadden wij niets anders verwacht, dus... voor anderen ga hier na toe, andere mis je wat
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Het was weer heerlijk wij kennen de mensen daar en dat is ook fijn.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Erg lekker gegeten in een rustige atmosfeer. Gezellig en goed verzorgd met snelle bediening.
De inrichting is modern met moderne kleuren hetgeen goed past in deze tijd.
Evita V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het duurde best lang voor onze bestelling opgenomen werd. De ober had ook veel oog voor de voetbalwedstrijd op tv. Begrijpelijk maar daarmee gaat wel een stukje service verloren. 10euro bijbetalen voor een tournedos bij de Ah actie vind ik wel erg veel.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Goede bediening, leuke ambiance en eten was heerlijk
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten ..en bediening was vriendelijk eigenlijk alles goed ..
Thom L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Van de AH bon gegeten maar het was erg karig. Wij hadden als service de extra groente er bij verwacht maar daar moest je 6€ extra voor betalen ( schandalig) wij wilde bij het nagerecht een andere keuze maken een kopje thee zelfs dat kon niet eens. Onze beoordeling is dan als cijfer een 5. We zijn in ieder geval weer een ervaring rijker en haal het positieve er maar uit en dat was dat ik met mijn vrouw aanwezig was.

Mvg Thom en Karen Lardinois

Ps ik zou dit restaurant niemand aanbevelen
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Komen zeker terug
R.klompmaker K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Vriendelijke bediening goede sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Robenanneke K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Voor het geld prima gegeten. Geen hoogstandje, maar dat kun je ook niet verwachten.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Lekket eten, niet duur, vriendelijke bediening, mooie plek
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wilde spontaan even uit eten gaan met ah menu, dat viel tegen alleen het voorgerecht was prima in orde, duurde meer dan een uur voor we het hoofdgerecht hadden, slappe frites en een veel te zoute burger, de salade die je apart bij moest bestellen stelde ook niets voor geen dressing of wat dan ook.Wilde snel drinken bij bestellen van weeg de veel te zoute burger maar dat viel ook niet mee, ober had totaal geen aandacht voor ons. het nagerecht zou nogatine taart zijn, ook dat kon ik er niet in herkennen, een glaasje dat gevuld was met bastognekoek kruimels en gevulde met ijs en chocolade saus erlangs een grote hoop slagroom waardoor alles plakte .Nee het was bepaald geen succes en dan is 45 euro nog te veel !
Peterrooijakkers R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Na veelbelovend voorgerecht, helemaal goed, viel hoofdgerecht behoorlijk tegen 'n snitsel bepansterd met dikke paneerlaag en een berg zeer slechte friet zorgde dat eetlust totaal verdween gestopt met eten.
Afrekenen wegwezen en nooit meer terug.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gezellig leuk ingericht restaurant, beetje hip en casual ongedwongen voor jonge mensen en jonge seniors. Kwaliteit van het eten is meer dan goed en in uitstekende verhouding tot de prijs. Vlotte en vriendelijke bediening. Mooie locatie aan de markt. Dus alles bijeen een aanrader.