Grand Café Palacio

Markt 7 5688 AJ Oirschot Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Champignon truffelsoep
      Carpaccio
      Nacho gegratineerd met kaas en creme fraiche uit de overn
  • Hoofdgerechten
    • Porksteak met pepersaus en verse frietjes
      Mediteraanse witvis met salsa verde truffel olie en verse frietjes
      Bacon&Cheese burger met verse frietjes
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Huisgemaakte ijstaart
      Cappucino van bosvruchten met vanille ijs

Over het restaurant Grand Café Palacio

Warm, hip en gezellig

Een veelbelovende kaart en een geweldige sfeer, wat wil je nog meer? In Grand Café Palacio verwen je jezelf met een heerlijke lunch, diner, high wine of gewoon een vers kopje koffie. Speciaal voor de dames is woensdagavond Ladies Night, hier kijk je de hele week naar uit. Ben je je lunch vergeten of heb je geen tijd om rustig te lunchen? Bestel dan broodjes to go, lekker, versgebakken en royaal belegd.

Halve fles mineraalwater

Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Allemaal heerlijk en voldoende gegeten. Porties best groot. Wel harde friet, en voor extra tafelbrood of salade wordt best wat berekend. Wel allemaal tevreden van tafel....
Riet L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hebben een reuze gezellige avond gehad met vrienden.
Lekker buiten gegeten.
Alles was goed verzorgd op 1 minpuntje na. Bij het 3-gangen keuzemenu van de AH was de porksteak op dus bleef de vis en de burgers over. Mijn vriendin heeft gevraagd of we geen alternatief konden krijgen ; gelukkig kon dat en kregen we heerlijk rundvlees.
William W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Bediening was slecht meer dan een 1 uur moeten wachten voordat er iets op tafel kwam -bediening wist niet wat een tripple was - er was geen varkensvlees - daarna het hoofdgerecht zonder groente al bij al zeer terleurstellend
Wendy P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Restaurant is duidelijk nog niet ingesteld op de AH-actie.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De bediening was vriendelijk, het eten matig. Het vlees van de carpaccio aan de taaie kant. De "witvis" (een soort Victoriabaars met pesto erover heen) werd geserveerd zonder groenten, sla en stokbrood moest apart bij besteld worden. Het toetje werd geserveerd met slagroom uit een spuitbus.
W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
heerlijk gegeten en voor ieder wat wils. een fijn restaurant om met mensen met verschillende wensen (mensen die niet alles lusten) te eten, zodat iedereen lekker heeft kunnen eten. Komen graag nog een keertje terug !
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuk restaurant op een mooie locatie met uitzicht op de basiliek. Wij begonnen met een startersplank met drie tapas en smeersels. Een goed idee dat meer navolging verdient! Hoofdgerechten van burgers tot grotere gerechten. De hoeveelheid bijgeleverde frites is ontzagwekkend. Mijn salade met lauwwarme geitenkaas was uitstekend. Verder goede wijn en bieren. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Prima eetgelegenheid. Warme ontvangst en bediening. Gerechten zijn van prima kwaliteit en er is zorg aan besteed. In de zomer is het terras ideaal. Binnen is de inrichting goed met voldoende ruimte tussen de tafeltjes.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Gezellig restaurant met een leuke sfeer en heerlijk eten! Service was vlot en vriendelijk.
Leuk uitzicht op de schaatsbaan buiten.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Één minpuntje, er werd veel te veel frites bij onze gerechten geserveerd, dit is zonde want de helft bleef op het bord achter
Annie G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. De gereserveerde tafel stond keurig gedekt op ons te wachten. We hadden een tafel bij het raam. Onze buren spraken erg luid. We mochten een andere tafel uitkiezen, maar gaven toch de voorkeur aan de tafel bij het raam. We begonnen met een glas cava.
Mijn vriendin had als voorgerecht de rundercarpaccio en ik de champignontruffel soep. Beide waren uitstekend.
We hadden allebei gekozen voor de kogelbiefstuk. Deze werd geserveerd op een bedje van aardappelpuree en met rode kool. Ook werd een schaaltje met frietjes meegeleverd. De kogelbiefstuk was mooi rosé van binnen en mals. De aardappelpuree, rode kool en frietjes waren prima. Kortom een heel goede ervaring .
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vanavond hier gegeten met 4 personen. Al snel bleek dat het personeel de drukte niet aan kon, terwijl het restaurant maar halfvol zat. Het duurde erg lang voor de volgende gang geserveerd werd en helemaal voordat het dessert op tafel kwam. Wel was er telkens tijd om te vragen of we nog wat wilden drinken....Toen het eten eindelijk geserveerd werd, was wel lekker en goed warm.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met ons team naar de ladies night geweest. Het menu klopte helemaal niet met wat op de website stond

Voorgerecht: twee verbrande garnalen in een te dikke deeg, waardoor de garnalen niet meer te proeven waren. Aangegeven bij de bediening, antwoord: de kok zal het proeven. Resultaat: twee iets minder verbrande garnalen. Niet te eten.
Hoofdgerecht: een te zoute witte vis waarover een nog zoutere saus. Aangegeven bij de bediening, geen reactie. Niet te eten.
Nagerecht: tiramisu was goed.

Erg teleurstellend. Gelukkig was het wel gezellig, maar het eten heeft daar niet aan bijgedragen.
kaatjeblanche .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We zijn er geweest om te lunchen. We hebben de mannenburger besteld en het was lekker. De bediening was vlot en vriendelijk en het decor binnen was modern en elegant. We hebben tijdens ons bezoek buiten gezeten vanwege het warme weer. We komen zeker een keer terug
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ik heb bij Grand Café Palacio gegeten op weg van de ene naar de andere klant en het was een aangename pauze. De ossenstaartsoep vooraf was lekker èn heet. Ik had als hoofdgerecht een slibtong met aioli en wat groenten en dat was ook lekker. Koffie met een drankje na en de huiswijn is ook goed.

Een aangenaam eetcafé met een prettige atmosfeer, een goede prijs-kwaliteitverhouding en een vriendelijke en goedlachse gastvrouw. Wat wil je nog meer? Voor een eetcafé is dit gewoon prima.