Grand Café Palacio

Markt 7 5688 AJ Oirschot Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Palacio

Warm, hip en gezellig

Een veelbelovende kaart en een geweldige sfeer, wat wil je nog meer? In Grand Café Palacio verwen je jezelf met een heerlijke lunch, diner, high wine of gewoon een vers kopje koffie. Speciaal voor de dames is woensdagavond Ladies Night, hier kijk je de hele week naar uit. Ben je je lunch vergeten of heb je geen tijd om rustig te lunchen? Bestel dan broodjes to go, lekker, versgebakken en royaal belegd.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Engels gesproken , Terras
Erg duur
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met ons team naar de ladies night geweest. Het menu klopte helemaal niet met wat op de website stond

Voorgerecht: twee verbrande garnalen in een te dikke deeg, waardoor de garnalen niet meer te proeven waren. Aangegeven bij de bediening, antwoord: de kok zal het proeven. Resultaat: twee iets minder verbrande garnalen. Niet te eten.
Hoofdgerecht: een te zoute witte vis waarover een nog zoutere saus. Aangegeven bij de bediening, geen reactie. Niet te eten.
Nagerecht: tiramisu was goed.

Erg teleurstellend. Gelukkig was het wel gezellig, maar het eten heeft daar niet aan bijgedragen.
Kaatjeblanche .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We zijn er geweest om te lunchen. We hebben de mannenburger besteld en het was lekker. De bediening was vlot en vriendelijk en het decor binnen was modern en elegant. We hebben tijdens ons bezoek buiten gezeten vanwege het warme weer. We komen zeker een keer terug
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ik heb bij Grand Café Palacio gegeten op weg van de ene naar de andere klant en het was een aangename pauze. De ossenstaartsoep vooraf was lekker èn heet. Ik had als hoofdgerecht een slibtong met aioli en wat groenten en dat was ook lekker. Koffie met een drankje na en de huiswijn is ook goed.

Een aangenaam eetcafé met een prettige atmosfeer, een goede prijs-kwaliteitverhouding en een vriendelijke en goedlachse gastvrouw. Wat wil je nog meer? Voor een eetcafé is dit gewoon prima.
Erikuitbest .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
We hadden vier gerechtjes besteld.
Moesten ruim een half uur wachten tussen de gerechtjes.
Soep en vless waren niet warm maar lauw.
Tegenvaller voor ruim 90 euro voor twee personen.
Geen aanrader