Meer informatie over restaurant Grand Cafe Open Doors

7,1
6,9
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Met een groep mensen gaan eten , de matige cijfers hebben een reden , het voorgerecht van Vittelo tonata was prima ( en daarom de reden voor de voldoende) maar met 8 mensen aan tafel verwacht je daarna allemaal samen te eten , dat gebeurde helaas niet ! Ik had Spare- Ribs en terwijl iedereen het eten had en al zat te eten mocht ik nog even wachten . Na ong 10 minuten maar even gaan vragen of het nog kwam ; antwoord, spare -Ribs duren iets langer ? Dus .... Maar laten zitten en vertrokken ! Ze stonden niet op de rekening ( echt waar?) hoorde ik later , en de bovenruimte kon niet open ( ivm hevige wind en geen airco) te warm , benauwd, om lekker te eten .al met al geen beste ervaring , ook niet voor de rest van het clubje
Karelkoksrealhot69 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
zalm besteld met een andere warme saus als mosterdsaus wat op de kaart stond dit was ook geen probleem volgens serveerster,(doordat mijn partner geen mosterdsaus lust)uiteindelijk werd de zalm toch met een mosterdsaus gereserveerd !
Ik had ondertussen dus ook al mijn gerecht 3 scholletjes met salade en frietjes
Na dit gemeld te hebben moest er eerst gevraagd worden door een ober wat hier aan te kunnen doen,paar minuten later kwam serveerster bord ophalen met excusses, ik ga een andere voor U halen, was het antwoord, niets vermoedend dat mijn scholletjes ook maar koud stonden te worden,na een min of 6 kregen we dan de zalm met een ravigotte saus,mijn scholletjes waren al wel koud, maar twerwijl mijn partner aan haar zalm wilde beginnen had ze geen mes,dus deze weer moeten vragen!
Uiteindelijk konden we 1 halfwarm en 1 koud gerecht opeten
Ook moesten wij ontzetten veel herrie aanhoren van het overdekte terras,dat door de wind het zeil ontzetten op en neer klapte in zijn geleiders ,
Je schrok er telkens van zo hard dat je dacht het dak vliegt eraf !
De kwaliteit van de gerechten waren overigens wel goed
Jammer van dit alles
Janlemain .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Dinsdagavond bleek het in dit restaurant biefstukavond te zijn. De biefstuk was botermals en werd begeleid door heerlijke vlaamse frieten en frisse salade. En dat alles voor net een tientje, een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten op het knusse terras.
WimB .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijk gegeten hier. Vriendelijke bediening. Ze zien dat je glas leeg is (de één vind dit opdringerig en een ander vind het attent). Ik had spareribs XL spicy en mijn vrouw mix grill. Spicy is hier lekker spicy, niet te scherp dus. Na hebben we een kaasplankje gedeeld want het hoofdgerecht was een flinke hoeveelheid. Jammer dat er bij de kaas niet werd uitgelegd welke kaas wat was. Als we in Noordwijk komen, gaan we er zeker naar terug.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
We hebben hier erg lekker gegeten voordat we naar Soldaat van Oranje gingen. Het zeer attente en vriendelijke personeel zorgde voor een vlotte bediening. De gerechten waren heerlijk. Mijn tafelgenoot had gamba's in look en ikzelf een bruscetta met mozzarella. Allebei vers gemaakt en erg goed qua smaak. De hoofdgerechten, een flinke portie sliptong en een zogenaamde calorieburger konden met het voorgerecht wedijveren. De tongen, 3 stuks, waren botermals en goed gegaard. Heerlijk. De burger, vooral bestaande uit heel veel verse groenten was een vondst. Heerlijk gewoon. Het broodje, speltbrood was al even smakelijk.
We hebben heerlijk gegeten, in een vlot tempo en met een super aardige bediening. De prijzen zijn ook alleszins redelijk, dus is dit echt een aanrader.
Nog twee dingen die ik wil vermelden, ten eerste de heerlijk huiswijnen en ten tweede het fraaie winterterras met verwarming.
Leuke tent!
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Spontaan binnengelopen voor de Lunch. Mooi opgemaakt, zeer royale hoeveelheid en vooral ook lekker. Daardoor prijs-kwaliteit zeker in orde. Ook prachtig interieur.
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Een keer bij OD geweest met een personeelsuitje. Eten was erg goed bevallen. Carpaccio smaakte goed, evenals het hoofd- en nagerecht. Gezellige avond gehad. Ook een keer in het weekend 's avonds rond 23:00 uur langsgegaan. Door omstandigheden hadden we nog niet gegeten en ondanks dat het niet in het menu van de nachtkeuken stond heeft de kok alsnog saté staan maken, welke heerlijk smaakte. Misschien vinden sommigen het wat ongepast, maar omdat het restaurant ging sluiten nam de bediening bij de bar een shotje en een serveerster kwam naar onze tafel om er één op het huis aan te bieden. Niet heel classy, maar laat op zaterdagavond kan ik er in een eetcafé wel om lachen. Een paar weken terug weer een keer 's avonds geweest en wat kleine hapjes genomen, de nacho's met gesmolten kaas zijn aan te raden (ik heb het thuis helaas niet kunnen repliceren). Binnen is het decor meer een bar/bistro, maar het terras vind ik redelijk strak ingericht. Verder hebben ik en mijn tafelgenoten de bediening prettig gevonden, hoewel één man net iets te amicaal is. Maar dat vind ik minder onprettig dan chagrijnige bediening. Kortom: leuk restaurantje als je een avondje informeel lekker wilt eten. Daarnaast is dus ook de nachtkeuken aan te raden!
BernadettedeKoning .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Heerlijk buiten op het terras gezeten. Bediening was uitermate vriendelijk en attent. We zaten met een groep van acht personen en sommigen van ons aten à la carte, anderen de daghap, vandaag pasta met pesto en kip. Heerlijk! Van de kaart zijn de Vitello Tonato en de Dorade echt een aanrader. Alle gerechten werden tegelijkertijd en goed warm geserveerd en alles even smaakvol. Prima huiswijn. Kortom zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Van buiten en binnen een leuk geheel, maar daar blijft het ook zeker bij.
Wij hebben ronduit matig gegeten!! Personeel heeft weinig tot geen fatsoen naar ons als gast!! Bijdehand gedrag en op een vervelend manier gevat tegen mijn vrouw. Ik heb hier wat van gezegd, echter werd hier niet gehoor aan gegeven...nee toen werden wij min of meer genegeerd door de ober in kwestie. Hoofd gerecht deels laten staan, afgerekend en snel weg daar. Nooit meer naar dit onbehoorlijk en ondermaats presterend horecagelegenheid!!!
Reese .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2013
!We hebben een fijne avond gehad bij Open Doors! De ontvangst was heel gastvrij en steeds attent op al onze wensen. Tegen een vriendelijke prijs hebben we een voor- , hoofd- en nagerecht gegeten. Voorgerecht was prima, de biefstuk smaakte uitstekend en het dessert was heerlijk. Gaan we zeker nog eens heen!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
De kok zegt dat vlees zijn specialiteit is, maar kan de biefstuk niet bleu bakken. Je kunt merken aan de matige kwaliteit dat er flik wordt bezuinigd aan de inkoopkant. Wat ons betreft geen aanrader!
Marit .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Leuk restaurant met goed eten & een leuke sfeer. Heerlijk op het terras gegeten. De dagschotel was super van smaak & de prijs-kwaliteitsverhouding is prima. De bediening was erg snel & vriendelijk .