Grand Café Oosterbeek

Raadhuisplein 2 6861 GT Oosterbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Oosterbeek

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
prima no nonsense tent om even een hapje te doen, het eten is oke, de prijs kwaliteitsverhouding is goed, dus we komen er graag zo op een doordeweekse avond
Mulderpeterj .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker gegeten op het enigszins winderig en door drukke weg wat lawaaierig terras. Bediening was ok, snel, zakelijk en corrrect.
Saté van mijn partner en mijn eigen Wiener Schnitzel Oosterbeek ( met boontjes, uitjes, spek en gevulde champignons) waren erg lekker.

Reisthijs .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Hier eet men de beste Sateh ( 250 gr varkenhaas) van Arnhem en omgeving ! Al enige jaren op zoek naar de betere varkenshaas sateh. Vaak geprobeerd in allerlei locaties in Arnhem en omgeving. Terras buiten was verzorgd De bediening was zeer gastvrij. De medewerker in kwestie hield alles in de gaten en was zeer correct in zijn optreden. Het decor is niet direct mijn smaak, wel zeer verzorgd ook qua kleurstelling, maar dat is voor mij van minder belang. Zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding.