Grand Café Oosterbeek

Lang

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Oosterbeek

Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het mooie weer lokte mij met vrouw en 2 vrienden naar deze gelegenheid om buiten in de schaduw te lunchen. De drankjes werden snel gebracht door de vrouwelijke bediening. De warme lunch liet nogal op zich wachten. De vriendelijke serveerster zei dat het te lang duurde en bood een drankje van het huis aan. Dat waardeerden wij zeer. Gezien het fantastische weer ervoeren wij het wachten nog niet als hinderlijk. De gerechten filet mignon en mosselen smaakten ons goed. Omdat na het afruimen van de borden ons niets meer werd gevraagd, gaf ik uiteindelijk zelf de desserts maar door. De buitenbediening was intussen in mannelijke handen gekomen. Deze maakte mijn vrouw er na toiletbezoek op attent dat de drankjes nog niet waren betaald. Zij legde uit dat wij aan het eten waren. Dat hielp niet want wederom werd op betaling van de drankjes aangedrongen. De man verscheen vervolgens aan ons tafeltje om een nieuwe drankbestelling op te nemen. Ik legde uit dat wij op het dessert aan het wachten waren. Aan tafel ging de man dat op zijn bestelmobiel controleren om te concluderen dat mijn mededeling juist was. Het ijsdessert smaakte overigens goed. Wij zaten prima en hadden geen haast. Het lange wachten - mijn vrouw moest zelfs de auto herparkeren - mag toch niet leiden tot een bepaald onelegante, namelijk wantrouwende behandeling.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
we komen hier graag eten, zo eens in de maand, gezellige plek, lekker centraal, vriendelijke bediening, mensen die begrijpen wat je wilt als je eens afwijkt van de menukaart.
Maggy ..
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij zijn in de afgelopen 20 jaren regelmatig in het Grand Café Oosterbeek geweest en altijd was de bediening vriendelijk en professioneel, het eten erg smakelijk en de prijs/kwaliteit verhouding super.

Een echte aanrader.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
prima no nonsense tent om even een hapje te doen, het eten is oke, de prijs kwaliteitsverhouding is goed, dus we komen er graag zo op een doordeweekse avond
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Lekker gegeten op het enigszins winderig en door drukke weg wat lawaaierig terras. Bediening was ok, snel, zakelijk en corrrect.
Saté van mijn partner en mijn eigen Wiener Schnitzel Oosterbeek ( met boontjes, uitjes, spek en gevulde champignons) waren erg lekker.

Reisthijs S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Hier eet men de beste Sateh ( 250 gr varkenhaas) van Arnhem en omgeving ! Al enige jaren op zoek naar de betere varkenshaas sateh. Vaak geprobeerd in allerlei locaties in Arnhem en omgeving. Terras buiten was verzorgd De bediening was zeer gastvrij. De medewerker in kwestie hield alles in de gaten en was zeer correct in zijn optreden. Het decor is niet direct mijn smaak, wel zeer verzorgd ook qua kleurstelling, maar dat is voor mij van minder belang. Zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding.