Grand Café Ontspannerij de Vlietlanden

Droge Wijmersweg 5 1693 HP Wervershoof Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Ontspannerij de Vlietlanden

Erika B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Vanavond heerlijk gegeten met zijn viertjes. Vanwege de goede recensies kwamen we hier terecht vanaf het Villapark IJsselhof.
Ons viel de kindvriendelijkheid al direct op: een leuke speelhoek voor onze kleinzoon. De kaart was uitgebreid, er waren veel vleesgerechten voor 12,50 en een menu van de dag. Wij kozen voor de varkenshaaspuntjes, de schnitzel en de Drentse biefstuk. Alles werd leuk aangekleed geserveerd en was erg smakelijk. Grote porties trouwens. Kortom, helemaal top. Een gezellige bediening maakte alles compleet.
Rieky B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Wervershoofse kermis !!! De mannen te kermis ! en wij dames lekker uit-eten ! En dat kan je goed bij Jan en Tineke !!!!!
Tot gauw ??? Rieky.
MBerkheij .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Met 8 volwassenen en twee kinderen (3 en 5) gegeten in de Ontspannerij de Vlielanden. Eerlijk is eerlijk, van buiten ziet het er niet echt uitnodigend uit: grijze bakstenen, weinig ramen. Eenmaal binnen wordt je (zoals ik ergens anders ook al had gelezen) dan toch blij verrast met een vriendelijk en ruim opgezette ruimte in sfeervolle aarde tinten. De grote ramen partij kijkt uit over de tennisbaan. Om half zeven op hemelvaartsdag waren de meeste tafeltjes bezet, later zou alles bezet zijn, of zelfs voor een tweede ronde vol komen. We kregen een tafeltje naast de kinderhoek (met o.a. Keuken en bbq!), zodat de kinderen direct hun afleiding hadden.
We bestelden vooraf mandjes met kruidenboter. Deze was niet bijzonder (niet vers afgebakken o.i.d), maar maakte het goed in kwantiteit.
Als hoofdgerecht bestelden we scholfilet, zalm, Drentse biefstuk of mixed grill. Voor de kinderen sate en kipnuggets. Omdat de prijzen klein zijn (€ 12, voor de sommige visgerechten + € 2 of € 3), was de verwachting dat de porties ook niet heel groot zouden zijn... Maar dat viel alles mee! Er kwamen mooie porties op tafel, waar iedereen voldoende aan zou hebben. De biefstukken waren mals en mooi rose gebakken. De kipfilet bij de mixedgrill, toch altijd lastig, bleek boter mals te zijn. Ook de andere gerechten vielen in de smaak. Bij de gerechten werden bakjes patat, aardappelpartjes, worteltjes en salade geserveerd. Op de salade werd een eitje gemist, maar dat is een kleinigheidje. Ook de toetjes (o.a. Dame blanche en fruitcocktail) werden met veel smaak gegeten.
We werden bediend door twee vriendelijke, vlotte dames die op het moment dat het druk werd letterlijk een tandje harder liepen. Ze deden dit zeker niet voor het eerst!

Alles bij elkaar genomen is dit een restaurant waar we zeker gezien de prijs-kwaliteitverhouding en bediening nog eens terug komen!
Smaakbeleid .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Met vier personen bij Grand Cafe Ontspannerij de Vlietlanden gegeten. Wel eerst gebeld of ze, zoals ik op deze website las, inderdaad hun koers gewijzigd hadden en voor een "all you can eat"-formule waren gegaan. Dat was niet het geval. Dat bleek het restaurant aan de overkant te zijn.

Dit Grand café voert een niet pretentieuze kaart, waarop, met uitzondering van twee visgerechten, alle hoofdgerechten 12 euro kosten. De kwaliteit van wat er geboden wordt, is - en blijft - gelukkig hoog: goede producten die voortreffelijk klaargemaakt zijn. De mixed grill was weer uitstekend, het stoofpotje werd geprezen en de twee personen die als hoofdgerecht sliptong aten waren uiterst content. Ook de dessertgerechten waren klassiekers, maar prima van samenstelling en uiterst fatsoenlijk geprijsd.

De bediening was attent en wie wat aangevuld wilde hebben, kreeg direct meer groente etc.

De inrichting van het grand café was sinds ons laatste bezoek stevig onder handen genomen. Een gezellige inrichting. Echt een zaak om goed en betaalbaar te gaan eten.
Kwatz .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Deze Camping kantine wordt gerunt door verveelde Tienermeisjes.
Het restaurant biedt een All you can eat arrangement van de kaart aan.
Het arrangement bestaat uit, volgens eigen zeggen, verfijnde kleine hapjes. In de praktijk komt dit neer op b.v. 2 halfrauwe garnalen op, jawel, een bedje van sla. Dit bedje van sla is overigens het wederkerende thema.
Om 19:00 met een gezelschap aangeschoven waarna we pas om 20:30 uur ons eerste verfijnde hapje kregen. Het restaurant sluit om 22:00 uur.
Toen de garnalen ( 2 stuks ) van mijn zoons niet gaar bleken te zijn, en de hollandse kaas loempias ( leeg gebakken/gelopen bleken te zijn heb ik de bediening gevraagd hier aktie op te nemen.
De bediening bestaat hier uit goedkope vakantie krachten van rond de 16 jaar welke niet de moeite nemen om je uit te laten spreken en je na een klacht met een vernietigende en arrogante blik aankijken.
Kortom geen aanrader.
Dit verhaal in mijn kennisenkring breed uitgedragen, waarbij ik mijn ervaring meerdere malen bevestigd kreeg.
Uiteindelijk maar gewoon vertrokken zonder de rest af te wachten of te betalen. Ons 25 jarig huwelijk maar afgesloten met een broodje Shoarma.