Grand Café Neubourg

Marktstraat 1 6271 BE Gulpen Nederland Kaart
31-438520955

Over het restaurant Grand Café Neubourg

In het hart van Gulpen

Grand café Neubourg is gelegen in het centrum van Gulpen en heeft een rustgevende uitstraling, zowel binnen als op hun zonnige terras. Dit is een plek waar jong en oud zich thuis voelt, en waar je elk moment van de dag terecht kunt voor een hapje en een drankje. Gastvrijheid staat hier hoog aan het vaandel en je voelt dat de bediening hier enorm zijn best voor doet. Geniet van heerlijk eten in dit knusse restaurant!

Meer informatie over restaurant Grand Café Neubourg

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Wij kozen het 3 gangenmenu voor € 25,- . Keuze uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten, als dessert, ijs of koffie met likeur toe. Zeer ruime keuze van likeurtjes. Ook de wijn was heerlijk.
Super lekker gegeten, de gerechten waren meer dan voldoende, gratis broodje en grote karaf kraanwater, zonder kosten. Heerlijk op het terras onder de bomen.
Het beviel ons zo goed, dat wij de volgende avond weer zijn geweest, gelukkig gereserveerd, dezelfde tafel, was zeer goed toeven bij de sub tropische temperaturen.
Dit restaurant is echt een aanrader!
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
super lekker gegeten,€ 25,- voor 3 gangenmenu, heerlijke wijnen, gratis karaf kraanwater en broodje.
heerlijk toeven op het terras, zijn 2 dagen achter elkaar geweest, helemaal top
paul H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
prima verzorgd was met 2 vrienden hier, die dit restaurant nog een keer/vaker gaan bezoeken
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Samen met mijn vrouw genoten van het 5 gangen surprise menu, het waren ook allemaal stuk voor stuk vakwerkjes en heerlijke smaken. erg genoten bedankt team chateau Neubourg.++++
Ger P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prettige en sfeervolle ambiance, prima bediening, uitstekend eten en erg betaalbaar. Aanrader. Wij gaan zeker terug.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super!!
Huub L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super lekker gegeten en heel vriendelijk personeel
Ine S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
afgelopen week 2x hier gegeten ivm korte vakantie in gulpen.
Uitstekend gegeten voor een zeer kleine prijs. 1e avond 3 gangenmenu voor 25 euro inclusief fles lekkere huiswijn. De salade nicoise en de zalm waren allebei prima bereid. ruimte portionering. 2e avond de vispasta gegeten en mijn partner de vegetarische variant, wederom uitstekend en ruime portionering. Knabbeltjes en knaagjes vooraf, brood met smeersel bij voorgerecht en kraanwater waren allen bij de prijs inbegrepen. Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik er elke week een keer eten.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier vanwege de goede scores naar toe. alles is ok. moest even wennen aan de ruimte. die is heel hoog waardoor die niet meteen gezellig is als die niet vol is. bediening vriendelijk. ons hoofdgerecht de tournedos vroegen wij om zeer rood. "liever koud dan gaar" . wij kregen een duidelijk in de oven na-gegaard rose stuk vlees. gegeven de mindere kwaliteit misschien wel beter. maar niet waar wij uitdrukkelijk om gevraagd hadden
Ons soepje vooraf was extreem zout.
wel schonken ze een mooie tempranillo . dat maakte veel goed.
myrna K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Uiteten met kinderen en lang op hoofdgerecht wachten, niet fijn en geen reactie van het personeel. Teleurgesteld kind omdat er nauwelijks gehakt zat in de pasta bolognaise ( navraag: heel fijn gemaakt, nou het was niet te zien ). Ons voorgerecht en hoofdgerecht was lekker maar dat gevoel overheerst helaas niet.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Perfecte asperges, nog beetje met een bite, met de lekkerste hollandaise saus die ik ooit geproefd heb, luchtig, romig, zuurtje en heeeel klein beetje dragon (?) en op de voeten van de witte vrienden, een heerlijke kruidige plak ham, even aangezet in de boter, met een zalig gepocheerd eitje, nog warm en vloeibaar van binnen. Dat moet een echt vers ei geweest zijn!
Paar oven aardappeltjes maakten het af. Wat een feest!
Het voorgerecht carpatio met gemarineerde asperges werd dan ook overschaduwd, terwijl ook dit gerecht al genieten was!
Ruime porties en daarom afgesloten met koffie en een borrel.
Ook rest van gezelschap was zeer positief. Wij komen graag terug.
Prijs-kwaliteit prima!
sicaro .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het 3 gangen menu is leuk geprijsd en ziet er qua samenstelling goed uit.
De smaken vallen voor een kritische eter echt tegen. Garing etc is prima maar echt smaakvol is het niet. Vrij vlak allemaal.
Entourage en bediening zijn goed, dus de kans om er meer van te maken is er zeker!!!
IcoKloppenburg .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Lekker gegeten op een winterse dag in Appel in Gulpen. Het was rustig en de bediening had dus alle tijd. Daardoor het verhaal over de lamp gehoord. Maar vooral een lekker voorgerecht, waarin verschillende soorten varken een sla bij elkaar kwamen. Zag er wat rommelig uit, maar smaakte super!
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een jaar geleden waren we erg te spreken over deze zaak. Deze keer helaas minder. Het zal vast niet bemoedigend zijn, zo'n dinsdagavond vrijwel zonder klanten. Maar zorg dan ook dat je ze wél binnenhaalt, wat in dit seizoen en deze streek niet lukt als je geen asperges kunt aanbieden. Het saaiste was de waterige pompoensoep (€5,50), het interessantste de parfait van advocaat in het keuzemenu (drie gangen voor €25) plus de knabbeltjes bij het aperitief. De dragonsaus van vorig jaar kreeg bij de kip van het hoofdgerecht een minder geslaagde herhaling, een aanwijzing dat hier blijkbaar de inspiratie op is.
JoyceSlenaken .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Absoluut helemaal oneens met de eerdere relatief negatief gekleurde recensies.
Wij eten vaak bij Gand Cafe Neubourg en het behoort dan ook zeker tot onze favorieten.
Het is sjiek uit eten in een relaxte sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is bijzonder goed, mooie en verse producten worden gebruikt.
Wij nemen meestal het 5 gangen surprise menu, maar ook andere dingen van de kaart wel gehad.
Bereidingen zijn gewoon goed. Sausjes uitmuntend. Ook erg creatief.
Complimenten aan chef Roy en zijn brigade.
Gewoon doen!
ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Alleen een lunch gebruikt, maar dan wel een bijzonder lekkere. Een sandwich met zalm en rivierkreeftjes. Ik nam het witte brood, maar dat was ook al bijzonder. De Limburgers kennen een spreekwoord om aan te geven dat iets goed belegd is: Dun van leer en dik van smeer. Dat is absoluut van toepassing hier! Gewoon goed, veel verse sla, fijne dressing, lekker zilte gerookte zalm. Het glas Gulpener Lentebok past er perfect bij. O ja, het interieur. Zeer kunstzinnig en architectonisch doordacht. Ondanks de relatief kleine ruimte word je omringd door kunst en esthetiek. I like it!
Ine S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
afgelopen week 2 x hier gegeten. 1e avond was erg rustig, werden erg goed bediend en knabbeltjes en knaagjes vooraf. Gezellig.
Het 3 gangen menu was prima, ware het niet dat het voorgerecht wel erg overladen was met uitgebakken spekjes. Dat moet je lekker vinden.
Verder niets op aan te merken.
2e avond (zaterdag) was het erg druk en dat was te merken ook aan de bediening. Bij ons werden de knabbeltjes dit keer vergeten, terwijl alle andere tafels deze wel mochten ontvangen. Voorgerecht kwam nl al binnen 10 minuten nadat wij de kaart hadden teruggegeven. Het tempo was moordend ook aan de andere tafels. Duidelijk verschil met donderdagavond. Jammer, was nl niet gezellig op deze manier.
Eten was wederom prima zeker gezien het prijsniveau.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
all carte eten was vrij beperkt (diverse dingen niet verkrijgbaar). Wel menu van het huis (was valentijn menu). Was netjes verzorgd, en was lekker. Service was goed, al zat een echtpaar naast ons meer als een half uur te wachten op een besteld nagerecht. Dit werd wel via een verontschuldiging, en een extra kopje koffie recht gezet. Locatie was leuk ingericht. Al met al een aanrader.
Mirpet .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Op de bonnefooi bij dit restaurant naar binnen gestapt. Er was een grote groep aanwezig op de begane grond waardoor wij ervoor gekozen hebben om boven (op de vide) te gaan zitten. De bediening liet een beetje op zich wachten, maar dat is niet geheel onbegrijpelijk met 1 hele grote groep in huis.

Het eten was echt heerlijk. Het voorgerecht "proeverij voor 2 personen" is een aanrader! Echt een mini weergave van wat er op de kaart staat, dus deze moet je zeker proberen als je de kans krijgt.
Als we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker nog eens!

Enige minpuntje was de temperatuur. De vide zit boven de keuken en warmte stijgt omhoog.... We hebben het zeker niet koud gehad.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Gekozen voor 3 gangen menu, dat op alle onderdelen prima smaakte en goed verzorgd was. Als dessert kozen we voor koffie met een likeur naar keuze wat een prima afsluiting was.
Voor ons een aanrader om daar te gaan eten !