Grand Café Neubourg

Marktstraat 1 6271 BE Gulpen Nederland Kaart
31-438520955

Over het restaurant Grand Café Neubourg

In het hart van Gulpen

Grand café Neubourg is gelegen in het centrum van Gulpen en heeft een rustgevende uitstraling, zowel binnen als op hun zonnige terras. Dit is een plek waar jong en oud zich thuis voelt, en waar je elk moment van de dag terecht kunt voor een hapje en een drankje. Gastvrijheid staat hier hoog aan het vaandel en je voelt dat de bediening hier enorm zijn best voor doet. Geniet van heerlijk eten in dit knusse restaurant!

Meer informatie over restaurant Grand Café Neubourg

9,2

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Neubourg

marco O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Kwaliteit voor een nette prijs
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Jonger ploeg en goede kok. Een aanrader!
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij Haden gereserveerd maar omdat wij een hond bij ons hadden werden we in een tochtig voorportaal gezet. De jongeman zei dat ik hit protest mijn jas aan deed maar het was daar echt koud
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima service en heerlijk eten !
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We waren het eens heel goede kwaliteit en heel lekker voor een heel schappelijke prijs. De ruimte zorgt er wel voor dat je elkaar soms moeilijk kunt verstaan. Verder zou het misschien een idee zijn om smalle spiegels aan de rechtermuur te bevestigen zodat je ook iets van de rest meekrijgt als je met je gezicht naar de muur zit.
Wij komen voor het eten beslist terug.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Neuborg, alles klopte! Leuke gastvrouw! Kortom heerlijk gegeten! Gratis brood vooraf. We zaten binnen, want we vonden het helaas te fris om buiten te eten
mi-cha S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hadden lang van te voren gereserveerd, op de dag zelf kregen we een tafel in het voorportaal. Hier was het erg koud. Er kon helaas niet gewisseld worden ivm groepen die aan het eten waren. Er jammer want het was te gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw. Had dit vermeld bij het reserveren. Helaas totaal geen aandacht voor. Het eten en personeel vergoede veel. Alleen het management dient te leren plannen, en meer gastvrij te zijn.
Vandaar inrichting sfeer zeer teleurstellend
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Wij kozen het 3 gangenmenu voor € 25,- . Keuze uit 2 voor- en 2 hoofdgerechten, als dessert, ijs of koffie met likeur toe. Zeer ruime keuze van likeurtjes. Ook de wijn was heerlijk.
Super lekker gegeten, de gerechten waren meer dan voldoende, gratis broodje en grote karaf kraanwater, zonder kosten. Heerlijk op het terras onder de bomen.
Het beviel ons zo goed, dat wij de volgende avond weer zijn geweest, gelukkig gereserveerd, dezelfde tafel, was zeer goed toeven bij de sub tropische temperaturen.
Dit restaurant is echt een aanrader!
Gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
super lekker gegeten,€ 25,- voor 3 gangenmenu, heerlijke wijnen, gratis karaf kraanwater en broodje.
heerlijk toeven op het terras, zijn 2 dagen achter elkaar geweest, helemaal top
paul H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
prima verzorgd was met 2 vrienden hier, die dit restaurant nog een keer/vaker gaan bezoeken
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Samen met mijn vrouw genoten van het 5 gangen surprise menu, het waren ook allemaal stuk voor stuk vakwerkjes en heerlijke smaken. erg genoten bedankt team chateau Neubourg.++++
Ger P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prettige en sfeervolle ambiance, prima bediening, uitstekend eten en erg betaalbaar. Aanrader. Wij gaan zeker terug.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Super!!
Huub L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super lekker gegeten en heel vriendelijk personeel
Ine S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
afgelopen week 2x hier gegeten ivm korte vakantie in gulpen.
Uitstekend gegeten voor een zeer kleine prijs. 1e avond 3 gangenmenu voor 25 euro inclusief fles lekkere huiswijn. De salade nicoise en de zalm waren allebei prima bereid. ruimte portionering. 2e avond de vispasta gegeten en mijn partner de vegetarische variant, wederom uitstekend en ruime portionering. Knabbeltjes en knaagjes vooraf, brood met smeersel bij voorgerecht en kraanwater waren allen bij de prijs inbegrepen. Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik er elke week een keer eten.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier vanwege de goede scores naar toe. alles is ok. moest even wennen aan de ruimte. die is heel hoog waardoor die niet meteen gezellig is als die niet vol is. bediening vriendelijk. ons hoofdgerecht de tournedos vroegen wij om zeer rood. "liever koud dan gaar" . wij kregen een duidelijk in de oven na-gegaard rose stuk vlees. gegeven de mindere kwaliteit misschien wel beter. maar niet waar wij uitdrukkelijk om gevraagd hadden
Ons soepje vooraf was extreem zout.
wel schonken ze een mooie tempranillo . dat maakte veel goed.
myrna K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Uiteten met kinderen en lang op hoofdgerecht wachten, niet fijn en geen reactie van het personeel. Teleurgesteld kind omdat er nauwelijks gehakt zat in de pasta bolognaise ( navraag: heel fijn gemaakt, nou het was niet te zien ). Ons voorgerecht en hoofdgerecht was lekker maar dat gevoel overheerst helaas niet.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Perfecte asperges, nog beetje met een bite, met de lekkerste hollandaise saus die ik ooit geproefd heb, luchtig, romig, zuurtje en heeeel klein beetje dragon (?) en op de voeten van de witte vrienden, een heerlijke kruidige plak ham, even aangezet in de boter, met een zalig gepocheerd eitje, nog warm en vloeibaar van binnen. Dat moet een echt vers ei geweest zijn!
Paar oven aardappeltjes maakten het af. Wat een feest!
Het voorgerecht carpatio met gemarineerde asperges werd dan ook overschaduwd, terwijl ook dit gerecht al genieten was!
Ruime porties en daarom afgesloten met koffie en een borrel.
Ook rest van gezelschap was zeer positief. Wij komen graag terug.
Prijs-kwaliteit prima!
sicaro .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het 3 gangen menu is leuk geprijsd en ziet er qua samenstelling goed uit.
De smaken vallen voor een kritische eter echt tegen. Garing etc is prima maar echt smaakvol is het niet. Vrij vlak allemaal.
Entourage en bediening zijn goed, dus de kans om er meer van te maken is er zeker!!!
IcoKloppenburg .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Lekker gegeten op een winterse dag in Appel in Gulpen. Het was rustig en de bediening had dus alle tijd. Daardoor het verhaal over de lamp gehoord. Maar vooral een lekker voorgerecht, waarin verschillende soorten varken een sla bij elkaar kwamen. Zag er wat rommelig uit, maar smaakte super!