Grand Café Neubourg

Marktstraat 1 6271 BE Gulpen Nederland Kaart
31-438520955

Over restaurant Grand Café Neubourg

In het hart van Gulpen

Grand café Neubourg is gelegen in het centrum van Gulpen en heeft een rustgevende uitstraling, zowel binnen als op hun zonnige terras. Dit is een plek waar jong en oud zich thuis voelt, en waar je elk moment van de dag terecht kunt voor een hapje en een drankje. Gastvrijheid staat hier hoog aan het vaandel en je voelt dat de bediening hier enorm zijn best voor doet. Geniet van heerlijk eten in dit knusse restaurant!

Meer informatie over restaurant Grand Café Neubourg

Maandag gesloten
Dinsdag t/m woensdag 11:00 - 00:00
Donderdag 11:00 - 00:00
Vrijdag en zaterdag 11:00 - 02:00

• Af te huren , Terras
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hier vanwege de goede scores naar toe. alles is ok. moest even wennen aan de ruimte. die is heel hoog waardoor die niet meteen gezellig is als die niet vol is. bediening vriendelijk. ons hoofdgerecht de tournedos vroegen wij om zeer rood. "liever koud dan gaar" . wij kregen een duidelijk in de oven na-gegaard rose stuk vlees. gegeven de mindere kwaliteit misschien wel beter. maar niet waar wij uitdrukkelijk om gevraagd hadden
Ons soepje vooraf was extreem zout.
wel schonken ze een mooie tempranillo . dat maakte veel goed.
Myrna K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Uiteten met kinderen en lang op hoofdgerecht wachten, niet fijn en geen reactie van het personeel. Teleurgesteld kind omdat er nauwelijks gehakt zat in de pasta bolognaise ( navraag: heel fijn gemaakt, nou het was niet te zien ). Ons voorgerecht en hoofdgerecht was lekker maar dat gevoel overheerst helaas niet.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Perfecte asperges, nog beetje met een bite, met de lekkerste hollandaise saus die ik ooit geproefd heb, luchtig, romig, zuurtje en heeeel klein beetje dragon (?) en op de voeten van de witte vrienden, een heerlijke kruidige plak ham, even aangezet in de boter, met een zalig gepocheerd eitje, nog warm en vloeibaar van binnen. Dat moet een echt vers ei geweest zijn!
Paar oven aardappeltjes maakten het af. Wat een feest!
Het voorgerecht carpatio met gemarineerde asperges werd dan ook overschaduwd, terwijl ook dit gerecht al genieten was!
Ruime porties en daarom afgesloten met koffie en een borrel.
Ook rest van gezelschap was zeer positief. Wij komen graag terug.
Prijs-kwaliteit prima!
Sicaro .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het 3 gangen menu is leuk geprijsd en ziet er qua samenstelling goed uit.
De smaken vallen voor een kritische eter echt tegen. Garing etc is prima maar echt smaakvol is het niet. Vrij vlak allemaal.
Entourage en bediening zijn goed, dus de kans om er meer van te maken is er zeker!!!
IcoKloppenburg .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Lekker gegeten op een winterse dag in Appel in Gulpen. Het was rustig en de bediening had dus alle tijd. Daardoor het verhaal over de lamp gehoord. Maar vooral een lekker voorgerecht, waarin verschillende soorten varken een sla bij elkaar kwamen. Zag er wat rommelig uit, maar smaakte super!
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Een jaar geleden waren we erg te spreken over deze zaak. Deze keer helaas minder. Het zal vast niet bemoedigend zijn, zo'n dinsdagavond vrijwel zonder klanten. Maar zorg dan ook dat je ze wél binnenhaalt, wat in dit seizoen en deze streek niet lukt als je geen asperges kunt aanbieden. Het saaiste was de waterige pompoensoep (€5,50), het interessantste de parfait van advocaat in het keuzemenu (drie gangen voor €25) plus de knabbeltjes bij het aperitief. De dragonsaus van vorig jaar kreeg bij de kip van het hoofdgerecht een minder geslaagde herhaling, een aanwijzing dat hier blijkbaar de inspiratie op is.
JoyceSlenaken .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Absoluut helemaal oneens met de eerdere relatief negatief gekleurde recensies.
Wij eten vaak bij Gand Cafe Neubourg en het behoort dan ook zeker tot onze favorieten.
Het is sjiek uit eten in een relaxte sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is bijzonder goed, mooie en verse producten worden gebruikt.
Wij nemen meestal het 5 gangen surprise menu, maar ook andere dingen van de kaart wel gehad.
Bereidingen zijn gewoon goed. Sausjes uitmuntend. Ook erg creatief.
Complimenten aan chef Roy en zijn brigade.
Gewoon doen!
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Alleen een lunch gebruikt, maar dan wel een bijzonder lekkere. Een sandwich met zalm en rivierkreeftjes. Ik nam het witte brood, maar dat was ook al bijzonder. De Limburgers kennen een spreekwoord om aan te geven dat iets goed belegd is: Dun van leer en dik van smeer. Dat is absoluut van toepassing hier! Gewoon goed, veel verse sla, fijne dressing, lekker zilte gerookte zalm. Het glas Gulpener Lentebok past er perfect bij. O ja, het interieur. Zeer kunstzinnig en architectonisch doordacht. Ondanks de relatief kleine ruimte word je omringd door kunst en esthetiek. I like it!
Ine S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
afgelopen week 2 x hier gegeten. 1e avond was erg rustig, werden erg goed bediend en knabbeltjes en knaagjes vooraf. Gezellig.
Het 3 gangen menu was prima, ware het niet dat het voorgerecht wel erg overladen was met uitgebakken spekjes. Dat moet je lekker vinden.
Verder niets op aan te merken.
2e avond (zaterdag) was het erg druk en dat was te merken ook aan de bediening. Bij ons werden de knabbeltjes dit keer vergeten, terwijl alle andere tafels deze wel mochten ontvangen. Voorgerecht kwam nl al binnen 10 minuten nadat wij de kaart hadden teruggegeven. Het tempo was moordend ook aan de andere tafels. Duidelijk verschil met donderdagavond. Jammer, was nl niet gezellig op deze manier.
Eten was wederom prima zeker gezien het prijsniveau.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
all carte eten was vrij beperkt (diverse dingen niet verkrijgbaar). Wel menu van het huis (was valentijn menu). Was netjes verzorgd, en was lekker. Service was goed, al zat een echtpaar naast ons meer als een half uur te wachten op een besteld nagerecht. Dit werd wel via een verontschuldiging, en een extra kopje koffie recht gezet. Locatie was leuk ingericht. Al met al een aanrader.
Mirpet .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Op de bonnefooi bij dit restaurant naar binnen gestapt. Er was een grote groep aanwezig op de begane grond waardoor wij ervoor gekozen hebben om boven (op de vide) te gaan zitten. De bediening liet een beetje op zich wachten, maar dat is niet geheel onbegrijpelijk met 1 hele grote groep in huis.

Het eten was echt heerlijk. Het voorgerecht "proeverij voor 2 personen" is een aanrader! Echt een mini weergave van wat er op de kaart staat, dus deze moet je zeker proberen als je de kans krijgt.
Als we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker nog eens!

Enige minpuntje was de temperatuur. De vide zit boven de keuken en warmte stijgt omhoog.... We hebben het zeker niet koud gehad.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
We hadden onze trouwdag te vieren en op advies van iemand van kasteel Wittem, dat helaas was gesloten, kwamen we bij Neubourg terecht.

In een prettige ambiance werden we welkom geheten en we kozen voor het tafeltje aan het raam met uitzicht over het plein met de een deels ondergronds riviertje, dat de Geul of de Gulp moet zijn, vergeten te vragen.

Het advies was perfect, blij werden we daarvan, erg blij, wat was de kok in vorm.

Vooraf lieten we ons verrassen door de chef, een keur aan warme en koude voorgerechtjes, allemaal heerlijk. Twee werkelijk verrukkelijke soepjes, één van zwarte knoflook en nog één waarvan in de naam kwijt ben, beiden subliem van smaak. Het recept heb ik helaas niet kunnen los peuteren. Daarnaast een cocktail met kreeft, een carpaccio, een aantal wildgerechtjes, volgens lief erg lekker, een garnalenkroket en een bonbon van gerookte zalm. Wat een start van de avond!!

Vervolgens ging manlief voor het stoofpotje van wild zwijn en ondergetekende voor scholfilets met coquilles, erbij een verrukkelijke gratin van aardappel en lekkere beetgare groenten. Ook hier weer lof, mooi bereid, mooi gepresenteerd en heerlijk.

Echtgenoot naam nog kaas na.

Bij het geheel dronken we respectievelijk een merlot en een chardonnay, beide gewoon goed, twee koffie tot besluit en we konden met de geleende paraplu weer richting ons hotel.

Gelijk getipt aan onze kinderen, die vrienden hebben in Ubachsberg, dit adres, zal hun ook zeker bevallen.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Gekozen voor 3 gangen menu, dat op alle onderdelen prima smaakte en goed verzorgd was. Als dessert kozen we voor koffie met een likeur naar keuze wat een prima afsluiting was.
Voor ons een aanrader om daar te gaan eten !
Siebbe .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Op een doordeweekse dag een geweldige avond gehad!! Binnenkomst was een beetje vreemd, liepen naar binnen en zagen als eerste een bargedeelte met daar 2 medewerkers achter, en werden niet meteen verwelkomd, hebben even gewacht en toen zelf maar gevraagd of er een plek was Om te dineren, dit was mogelijk. We konden een tafeltje uitzoeken in het restaurantgedeelte dat mooi aangekleed was, en waar een schitterende lamp hing gemaakt van bestek en glazen. We kozen voor het 4 gangen surprise menu, wat een geweldige keuze bleek. Als hapje kregen we croutons met huisgemaakte tapenade heerlijk. Het voorgerecht was een combinatie van gemarineerde kreeft en cocktail van rivierkreeft en krab , mooi opgediend en heerlijk van smaak. Hierbij kregen we brood dat in een papieren zakje gepresenteerd werd leuk!! De tweede gang was een soep van pompoen en Kerry met coquille en scampi, wederom mooi opgemaakt ( de chefkok kwam zelf aan tafel nog een koud schuim erbij doen wat heerlijk combineerde!!) Het hoofdgerecht was het beste van de avond heerlijk mals kalfsvlees met krokant gebakken zwezerik en een saus van morielje! Voor het toetje konden we een keuze maken uit een zoet dessert of een assortiment van kazen, wij kozen voor het zoete dessert. Ook weer prachtig opgemaakt en lekker, bestond uit diverse kleine gerechtjes op 1 bord . De bediening was zeer attent !! kortom we hebben heerlijk genoten en komen hier zeker terug
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij hebben als stel samen heerlijk gegeten met onze dochter van 1,5 jaar oud. De uitgebreide menu kaart voor kleine mensjes, trok ons over de streep om hier te gaan eten. En wauw wat hebben de dames hun best gedaan om er een leuke avond van te maken. Snelle, vrolijke, oplettende bediening en lekkere gerechten maakte de avond compleet. De zaak ziet er fris uit: schone glazen en tafels. Heerlijke brood-crackers met tapanade & popcorn kaas vooraf: Mjammie! Ik zou gewoon gaan!
The_only_one .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Een mooie IENS-notering lokte ons naar dit restaurant. Ondanks het prachtige weer werd 't een koude start, met als oorzaken topdrukte en onderbezetting. De bediening vergat de belofte om ons tafeltje eerst schoon te vegen en eigenlijk ons verder ook. Toen we zagen dat nieuwkomers voorrang kregen, zijn we zelf - vriendelijk - binnen om de kaart gaan vragen. Dat ging zo maar niet; we moesten onze beurt netjes afwachten nadat we vermanend waren toegesproken: 'Vroeger hadden mensen nog tijd!' Toen onze bestelling vervolgens een klein uur op zich liet wachten, hebben we wijselijk maar lijdzaam gezwegen (we hadden tijd). En daar werden we ruimschoots voor beloond: chapeau voor de keuken die onze roodbaars + scampi's respectievelijk kabeljauw + coquilles, frites en ander toebehoren op werkelijk goddelijke wijze had bereid. Dat vergoedde heel veel! De prijs/kwaliteit-verhouding van dit restaurant is opvallend goed. Een aanrader.
Ilja W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Hier twee keer gegeten. Kleine keuzekaart maar wat een goede bereiding. De kalfslende met zwezerik was uitmuntend. De knoflooksoep idem. De rundercarpaccio was niet bijzonder. Niet slecht maar ook niet van het niveau van de eerste twee gerechten. De bediening is vriendelijk. De tweede keer moesten we wel heel lang wachten op het hoofdgerecht. Er waren blijkbaar problemen met bevoorrading. We merken wel vaker dat wanneer er problemen zijn er niets wordt gezegd. Leg het gewoon uit. Dat werkt veel beter.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
We waren tijdens 2 dagen Gulpen eigenlijk van plan om bij het veel geprezen l'Atelier te eten. Maar helaas was dit restaurant beide avonden gesloten. We hebben een uitstekende vervanging gevonden bij Grand Cafe Neubourg. 's Middags op het terras alvast een flesje rose gedronken en als je als huisrose een lekkere Extreme schenkt dan heb je bij ons al punten gescoord. 's Avonds koos ik voor het dagmenu met carpaccio en truffelcreme (dag lijkt niet origineel maar was wel heel erg lekker) en als hoofdgerecht 2 verwerkingen van het Livarvarken. Mijn partner koos voor een cocktail met rivierkreeftjes en Hollandse garnalenburgertje als voorgerecht en een pasta met scampi en coquilles met een saus van pernod/pesto als hoofdgerecht. Alles was ronduit perfect; ver boven het niveau van het gemiddeld Grand Cafe. Toe namen we een lekker Limburgs/Frans kaasplankje. Het was geen enkel probleem om mijn geplande toet te vervangen voor dit plankje. De bediening was lekker los, ontspannen en attent. De inrichting van Neubourg is mooi en verzorgd. Kortom: een topavond!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Hier prima gegeten. Erg vriendelijk personeel, jonge meisje had goed gevoel voor humor. Voor en nagerecht waren erg lekker, hoofdgerecht was veel te zout. Goed eetcafé, voor deze prijs prima kwaliteit.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Volop eethuizen in het bruisende hart van Gulpen (dat bruisen komt vooral door het riviertje de Gulp dat zich met waterval en al door het centrum perst). Wij kozen op goed geluk voor dit 'grand café', dat zich vanaf dinertijd tot een plezierig restaurant ontpopt. Lekker eten voor kleine prijzen, zeker wanneer je zoals wij het (keuze)menu Neubourg neemt, 3 gangen voor €25, en géén hogere wiskunde met supplementen (mag dat ophouden alstublieft?). Wel kun je bijgerechten bestellen, bijvoorbeeld vijf goed bereide asperges voor slechts €4. Betaalbare wijnen, vooral uit Italië. Carpaccio vóór en crème brûlée na, dat is misschien niet goed voor de originaliteitsprijs, maar men serveert er hier onberispelijke versies van. Het hoogtepunt van ons maal was het hoofdgerecht, twee bereidingen van Livar, het befaamde Limburgse varkensvlees, met een memorabele dragonsaus. En waar ze elders bezuinigen op brood, krijg je hier een gulle zak vol. Wat een goede keus van ons!