Grand café Nautique (Delta Hotel)

Maasboulevard 15 3133 AK Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Jouw recensie over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Cathy P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Kleine kaart, waar ik persoonlijk van houd. Veel vis, van mij mag er wel iets meer met vega gedaan worden. Ik zou hier zeker terug gaan, ware het niet dat er honden toegelaten worden. Dit stond nergens vermeld, anders hadden wij niet gegaan! Tot die tijd komen wij er niet meer. Heel onhygiënisch.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten en hele leuke bediening. Aardige ober die heerlijke cocktails heeft gemaakt! Tafeltje aan het raam stond zoals gevraagd voor ons klaar, waardoor je echt een tof uitzicht hebt op de waterweg.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Tja....wat kun je fout doen met een glaasje wijn, een biertje en een paar snacks? Een heleboel! En dat betreft dan vooral de bediening.....en die was prima! Dus gelukkig niets te zeuren.
Was gezellig, dames!
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het was te druk voor het aantal mensen in de bediening. Je merkte dat ze wat kortaf waren. Ons tafeltje werd voor ons schoongemaakt maar op de stoelen, en vooral op de grond, lagen veel kruimels. Kan beter !.
Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
High tea gehad met familie. Prijs 20 euro pp. Voor dat geld gemiddeld 1 minibroodje, 4 kleine stukjes cake/taart op afgevuld met 2 kleine warme pasteitjes en 1 bonbonnetje. Eigenlijk te weinig hapjes voor de grootte van het gezelschap en we zijn heus geen grote eters. Meerdere keren zelf moeten vragen om het bijvullen van de thermoskannen (wellicht toch in een mooie theepot de volgende keer?) met heet water.

Jammer dat we erg lang moesten wachten op de 2e gang (de warme pasteitjes), een aantal van ons was al bezig met het aantrekken van de jassen omdat we dachten ‘klaar’ te zijn.

Locatie is en blijft mooi en verzorgd. Bediening over het algemeen vriendelijk en correct.

Voor ons geen volgende keer meer hier, daarvoor vinden we de prijs toch echt te hoog vergeleken met wat je daarvoor terugkrijgt!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben echt genoten van de high tea. Wat een verwennerij en wat een hoop lekkere hapjes. Je gaat absoluut niet met trek weg! Mooie plek met uitzicht over het water en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!
38vermeer42 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hadden van te voren gezien het aantal personen(16) geboekt. Menukaart per email ontvangen waaruit we 5 gerechten konden kiezen. Bij aankomst kregen we tafels , zoals verzocht , aan het raam. De bediening en de geserveerde gerechten waren heel goed.
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We komen hier best vaak de laatste jaren alleen viel ons nu op dat het door de inrichting minder sfeervol en gezellig geworden is. Deel van de stoelen zijn van hout met spijlen leuning. Niet echt comfortabel helaas.. De nieuwe tafels en stoelen maken het te cafetaria-achtig. Voor de rest natuurlijk top locatie en prima high tea!
ronneke .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met 3 personen genoten van een uitstekende lunch. Vers warm brood met zalige kroketten. Eenvoudig,maar uit ervaring weet ik dat zelfs een eenvoudige lunch verprutst kan worden. Bediening top en bijzonder beleefd. Kortom een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Dit restaurant is op een mooie manier gemoderniseerd. Fijne stoelen en tafels, de keuken voorzien van een enorm mooi raam, waardoor je kunt zien wat er gebeurt en veelal jong personeel. Een organisatie met toekomst die goed op elkaar is afgestemd! Eten is prima en ambiance goed. Prachtig unieke lokatie aan de Waterweg. Als ze dit zo blijven doen, komen ze voorlopig niet van ons af ????. Super!
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Was heel gezellig .vriendelijke bediening.
Genoten. Komen zeker nog eens terug.
Gr tevreden.iedereen succes als je daar gaat lunchen.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Wat een geweldig uitzicht heb je hier over de Nieuwe Waterweg. Je verveelt je geen minuut. Het eten is voor een hotel gewoon goed. De prijzen zijn behoorlijk. De bediening vond ik niet geweldig.
aart D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een prachtplek om te lunchen of te dineren, zeker op het terras. Het minpunt is dat in de buurt slecht aangegeven staat waar het Deltahotel te vinden is. Wij kwamen er alleen voor een kop koffie met gebak, en die waren dik in orde. Ook de bediening was vriendelijk. Een enkele dame was op het terras zo druk aan het sjouwen met kopjes, borden etc. dat de uienlucht die zij verspreidde ons niet kon ontgaan helaas....
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
2e Kerstdag waren wij met 11 personen om van het kerstbuffet te mogen "genieten". Een enorme tegenvaller waar veel geld voor betaald moest worden. Het koude gedeelte was redelijk het warme echter een drama. Droge hertenbiefstuk met een waterig smakeloos sausje, droge kip ook zonder saus. "Gamba's" die meer op een flinke Hollandse garnaal leken in een prutje met veel prei. Koude aardappelgratin en droge rijst. Alleen de stoofperen waren lekker en daar was dan een enorme run op. Uiteindelijk alleen de koude gerechten gegeten. Voor de 2e keer dit jaar een teleurstellende ervaring. Bij het afrekenen onze klachten neergelegd. Enige reactie was ik zal het aan de keuken doorgeven. Een gemiste kans denk ik. Hier komen wij zeker niet meer.
jane7 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Onlangs op een vrijdagavond hier gegeten. De ligging is schitterend, dat kan niet mooier. Als het nog licht is is het uitzicht op de boten die langsvaren fijn, in het donker zie je alle lichtjes van de havens.
De bediening is matig. Wij werden naar een tafel gebracht, maar het duurde zeker een kwartier voor er iemand dicht genoeg in de buurt was om iets te drinken aan te vragen en nog een kwartier voordat ik om de kaart kon vragen. Dat is vreemd als je in een restaurant komt om te eten.
En het kwam niet doordat het druk was. Veel tafeltjes waren leeg.
De rest van de avond was de bediening ook zo. Alles duurde lang en er moest actief om gevraagd worden in plaats van dat er iets aangeboden werd. De nagerechtenkaart hebben we daarom maar niet geprobeerd te krijgen. Geen zin meer in. Voor afrekenen zijn we na een half uur maar zelf naar de kassa gelopen.
Als voorgerecht hadden wij allebei soep, ik had uiensoep die zeker genoeg uien bevatte, maar ook weinig anders. Vrijwel geen andere smaak en een heel klein beetje kaas.
Als hoofdgerecht had mijn partner de Fish and Chips die uitstekend waren. Er zat alleen ook vrijwel niets anders bij, een zeer kleine salade was alles. Ik had penne met paddenstoelen en parmazaanse kaas. Dit was in een roomsaus. De parmazaanse kaas was er alleen een beetje overheen gestrooid, zodat de rest van het bord alleen penne, paddenstoelen en room was met wat rucola eroverheen wat dan nog voor wat smaak zorgde. Het was een zeldzaam saai gerecht. Het kan toch op z'n minst gekruid worden. Of wat meer kaas zodat het wat pit krijgt. Niet voor herhaling vatbaar.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We hebben tijdens deze vakantie geluk en worden tijdens onze lunches aangenaam verrast door de geboden kwaliteit en de locaties welke we bezoeken. Zo-ook bij het Delta hotel en was het grandioos weer en genoten we op het Maas-terras van onze lunch. Mijn vrouw van de tonijn en ik van de rundvlees kroketten welke speciaal gemaakt worden door een bakker uit de regio. Handmade kroketten dus en was dat te proeven. Heerlijk op dikgesneden boerenbrood en ontbrak er niets. Vriendelijke bediend en lekker schoon. Alles tiptop in orde en hebben we bij het verlaten van het Delta Hotel het gevoel of we echt "uit" geweest zijn. Ja mensen met een lunch van 2 personen, lekker buiten met een geweldig uitzicht is het een feest hier te zijn en te genieten.
Beste Huib, wat een prachtige recensie, hartelijk dank daarvoor en heel graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.

Reactie van proever:

Dank voor uw bedankje, het is zoals het is. Ere wie ere toekomt. Veel succes met uw prachtige etablissement. Met vriendelijke groet, Huib van Leeuwen
Nic_ .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Een heerlijke avond gehad op het prachtige terras van het Delta hotel. Wij waren met 4 personen en we hebben alle4 heerlijk gegeten. Zeker in combinatie met prachtige uitzicht echt een aanrader! Wij komen zeker terug.
Beste gast, erg leuk om te lezen dat jullie genoten hebben op ons terras van het diner. Laten we duimen dat de weergoden ons een mooie en zwoele zomer gunnen zodat wij jullie wederom op ons terras mogen verwelkomen. Ook bij minder weer uiteraard welkom in ons restaurant. Het prachtige uitzicht is daar in elk geval hetzelfde! Hartelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.
Amber200 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vandaag gedineerd bij het Delta Hotel te Vlaardingen. Bij binnenkomst viel het erg op dat het resturant aanzienlijk leeg oogde voor het tijdstip waarop wij binnenkwamen. Achteraf weten wij wel een beetje waar de aan lag. De glazen waren vies/slecht gepoleerd/kapot. Bestek niet gepoleerd en vettig. Naderhand werd er ook nog aan mijn dochter gevraagd of zei haar legentimatie wilde tonen nadat de wijn al was enige tijd ingeschonken en er al van was gedronken, dit had zei niet bij haar terwijl ze wel meerderjarig is en bovendien met haar ouders aan het dineren was. Dit was erg vervelend. De serveerster schaamde zich naar mijn idee ook dat ze dit moest vragen van haar leidinggevende maar volgensmij deed deze serveerster oprecht haar best! Wij kozen alle die voor een 5-gangen verssingsmenu. Dit viel best wel tegen. Eten niet goed op smaak gebracht of juist weer veel te zout. Daarnaast gooide sommige serveersters het eten zo voor je neus en zei monotoom 'eendenborst' een meter van onze tafel, daarnaast ook passieve houding zoals leunen op stoelen tijdens het uitserveren. In mijn leven heb ik in best wat restaurants gegeten maar dit stelde ons wel echt zwaar teleur.
Beste Amber, op de eerste plaats mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Wat jammer dat het diner in ons restaurant niet naar wens is verlopen. Wij bespreken jouw opmerkingen intern, wij leren hiervan en wij doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Een high wine hier gehad. We hebben hier wel eens meer gegeten, toen viel het eten tegen. We kwamen hier toen echt alleen maar voor het uitzicht... Maar deze keer was het lekker! Heerlijke broodjes, zoetigheden en een quiche. Zo ook met de bediening. Voorgaande keren viel het tegen, en deze keer was de bediening zeer aardig. Ik weet niet of het dus een momentopname is, of dat het nu veranderd is. Reden om nog een keer te komen om te checken ;-).
Beste gast, Wat fijn dat de high wine goed is bevallen alsmede de service van onze bediening. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.
Roemi .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hebben voor flessepost 4-gangenmenu gekozen. Dat is een menu met vis- en vleesgerechten. Ik zag dat er roomijs werd geserveerd bij het dessert. Dus gaf ik aan dat ik geen roomijs hoefde i.v.m. mijn lactose intolerantie. De bediende zou het door geven aan de kok. Even later kwam een andere bediende me vragen naar mijn intolerantie. Bleek in alle 4 gangen lactose te zitten!! Mijn gezelschap en ik kregen dezelfde gerechten, alleen werden de mijne dus steeds zonder lactose klaargemaakt. Wat heb ik ervan gesmuld!!! Lactosevrij eten is een feest in restaurant Nautique. Verder zijn we te spreken over de bediening en de inrichting met mooi uitzicht over het water. Ik heb wel een minpuntje: de tafels stonden heel dicht bij elkaar, waardoor het rumoerig was aan onze tafel. Voor slechthorenden is het dus moeizaam communiceren.
Beste Roemi, reuze bedankt voor de moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen in ons restaurant met ons te delen. Fijn dat er goed is ingespeeld op de voedselallergie, met veel plezier gedaan! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.