Grand café Nautique (Delta Hotel)

Maasboulevard 15 3133 AK Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

De Brasserie van het Delta Hotel is gelegen op een unieke stek aan de Nieuwe Maas: een plek om lekker te eten of een borrel te drinken. Zonder poespas, eigentijds en informeel. Een brasserie opgedekt met linnen, waar u makkelijk aanschuift en die bruist van het leven. Goed, maar ook betaalbaar. Even de trap af om een fles wijn uit het rek te halen of eerst even een borrel op het terras. Op de menukaart maak je een culinaire reis langs de wereld havensteden. Een knipoog naar alles wat met zeilboten, zon, zee, gezelligheid en warmte te maken heeft. De plek voor uw lunch en diner!

Meer informatie over restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Jouw recensie over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Henny T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Goede service dochter was jarig en kreeg nog een aardigheidje mee.
Ger M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De pokébowl groot met forel was heel veel sla en heel weinig forel. Dat was jammer.
J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
we waren voor de tweede keer in het restaurant ,het eten was prima,een gezellige sfeer,wij vinden bakboord een mooie locatie voor herhaling vatbaar
Lidia B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Gisteren met zn 8-en gegeten. Ontvangst was niet erg gastvrij, veschillende serveersters bleven achter de balie met elkaar praten en na een aantalminuten heb ik maar een serveerder gemeld dat we een tafel hadden gereserveerd.
Service was sowieso matig. Een van ons kreeg geen menukaart, is slordig. Later hadden we water besteld maar moesten we veel te lang op wachten.
Het eten was goed van kwaliteit al is het heel raar dat je bij de sate apart frites moet bestellen, terwijl er wel frites wordt geserveerd bij andere gerechten. Heel raar. Bij de schelvis krijg je ratatouille en aardappel wat inhoudt dat je 3 kleine stukjes groente krijgt en 2 aardappelschijfjes. Is veel te weinig.
De kwaliteit van het eten was prima en de locatie erg leuk en sfeervol.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
De menukaart is weer gewijzigd ten opzichte van een jaar geleden. Een nieuwe chef ambitieus met een kaart die niet bij de naam Grand Cafe voelt passen. Het menu van de dag werd mondeling opgelepeld, dit maakt kiezen lastig. Wat een moeite om een printje of een bord te maken? De ontvangst , bediening en hun taalgebruik voelden licht arrogant aan. Kwaliteit van het eten overigens prima.
C-ketting1955 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Dit was mijn 9e high tea en gelijk de laatste. Mijn vriendin lust geen vis, bij binnenkomst aangegeven toch kwam er een broodje met vis, zij kreeg daarna een broodje met eiersalade terwijl er al een sandwich met eiersalalde bij lag.brood was niet vers, scones waren hard, warme gedeelte bestond uit 1 quich en 1 pasteitje.
Voorheen kregen wij van ieder 1 per persoon. Het zoete gedeelte was ook minder dan anders. Wij hadden op een gegeven moment koud water, lichtje was niet aangestoken. Deksel omgedraaid en bij de 3e serveerster die langs kwam heb ik het zelf maar gevraagd. Wij zaten bij het raam, er lag behoorlijk wat stof en ongedierte op de balken tegen de ruit.
ken
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gewoon goed, fijn, lekker en gezellig
Cindy P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk restaurant met prachtig uitzicht over het water. De sfeer is rustig, het personeel is altijd vriendelijk en het eten (dit keer was het een lunch) was erg lekker!
Mariël K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een hele leuke High Wine met vriendinnen in Nautique. Aanrader. Leuk personeel ook. Gerechten waren heerlijk. Wat mij betreft mogen er ook karaffen met leidingwater, maar dat is onze schuld want we hebben gewoon water laten komen (dus kregen we flessen die betaald moesten worden).
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Lekker geluncht met vrienden,vriendelijke bediening en zoals altijd een prachtig uitzicht met veel scheepvaart verkeer die dag!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Wij komen graag hier voor de lunch met vrienden.
Het is een sfeervolle locatie met prachtig uitzicht en heerlijk eten tegen redelijke prijzen. Het personeel is erg vriendelijk.
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prijs / kwaliteit verhouding lag niet in balans, iets te duur voor een brasserie.

Jammer dat je niet echt naar buiten kan kijken door de spiegeling van de ramen en de verlichting. Personeel super aardig en attent ????
V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De temperatuur in het restaurant mocht best wat hoger! Er was een constante koude tocht die ons deed rillen. Nochtans waren we best wel warm gekleed met wollen rolkraagtrui en sjaal.
S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer gezellig en prima restaurant. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer goede keuken.
Het uitzicht tijdens het dineren is schitterend. Eten is van zeer goede kwaliteit en met liefde bereid.

Is echt een aanrader.
Tonny E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Mijn verjaardag gevierd met een high-wine met 4 personen tafel bij raam gereserveerd maar het tochte dus andere tafel gekregen.
Bij 2e gang duurde het te lang werd gecompenseerd met een glas wijn.
Dus betere service is er niet
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuk restaurant mooie ligging 2e gedeelte ons dessert hebben we aan tafel 41 voortgezet daar was het helemaal tof.
Dini R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel, mooie entourage, goede bediening, heerlijk eten. Mooie hotelkamer, schoon, geweldig uitzicht.
Apve .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Uiterst vriendelijke bediening, maar daarnaast ook een fantastisch uitzicht, dat nooit verveeld.
In combinatie met prima gerechten maakt dat een bezoek zelden eenmalig zal zijn.
Aanbevolen!
S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We komen er graag heerlijk eten goede kaart en mooie lokatie! We worden er altijd vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze tafel.
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Top lokatie, leuke gerechten voor een prima prijs.