Grand café Nautique (Delta Hotel)

Maasboulevard 15 3133 AK Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

De Brasserie van het Delta Hotel is gelegen op een unieke stek aan de Nieuwe Maas: een plek om lekker te eten of een borrel te drinken. Zonder poespas, eigentijds en informeel. Een brasserie opgedekt met linnen, waar u makkelijk aanschuift en die bruist van het leven. Goed, maar ook betaalbaar. Even de trap af om een fles wijn uit het rek te halen of eerst even een borrel op het terras. Op de menukaart maak je een culinaire reis langs de wereld havensteden. Een knipoog naar alles wat met zeilboten, zon, zee, gezelligheid en warmte te maken heeft. De plek voor uw lunch en diner!

Meer informatie over restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Jouw recensie over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Cocky Adams A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Wij kwamen op maandagmorgen voor koffie met gebak (na onze korte trouwceremonie). Het personeel was erg vriendelijk, de tafel voor 5 personen buiten was heerlijk, alleen was de keuze van gebak beperkt tot 1 soort. Dit was de reden voor 2 van de 5 personen om geen gebak te nemen. Beetje jammer. Voor de rest alles prima.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De ligging van het restaurant is geweldig met uitzicht op de Nieuwe Waterweg !
De bediening is vriendelijk maar vrij zakelijk.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk geluncht op het terras, erg vriendelijke bediening! Ik vind het echt voor herhaling vatbaar! Zeker met lekker weer.
K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten was heerlijk, sfeer heel gezellig op terras , mag alleen met die warme en zonnige dagen wat meer parasols aanwezig zijn. Het is anders niet uit te houden van de warmte. maar je wilt graag op terras zitten wegens de omgeving.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hadden een fijne plek op het terras, gezellige 2-persoons tafeltjes, mooi uitzicht op het water, waar altijd genoeg is te zien. Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, mooi opgemaakt. Erg vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Bij binnenkomst als niet Hotelgast voor het ontbijt, stond er niemand bij de bar. Na een tijdje (5 min) wachten zijn we maar gaan zitten. Toen er personeel uit de keuken kwam hebben we ons maar even gemeld. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid en wordt de hele tijd netjes aangevuld. De ligging en voornamelijk het uitzicht over de havens vindt persoonlijk fantastisch.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Lekker gegeten in een levendige omgeving, was vol. Stoelen mogen een stuk beter zijn. Wachttijd eten iets korter, waarschijnlijk langer door aantal mensen. Jammer dat we niet buiten konden lunchen vanwege het weer. Eten was goed. Prima locatie.
Robert N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Leuke plek, aardig en adequaat personeel. Goede gerechten. Smakelijke runderlende, goed gegaard. Lekkere frietjes. Leuke avond met vrouw en schoonouders gehad
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Hele mooie plek, prachtig in stijl gemaakt. Uitzicht op de Maas en heerlijk eten maken de beleving compleet...
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
lekker gegeten. Iedereen was tevredig. Pataat heerlijk, gouden bruin en knapperig!
dorade vis was lekker gemaakt alleen was te veel vocht op het boord, liefs ietsje droger.
Benny D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
lekker gegeten in een mooie locatie
surf en turf genomen prijs kwaliteit was goed
het nagerecht chocolade taartje met ijs en frambozen was lekker maar relatief duur voor het geen men kreeg
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Goede, vriendelijke bediening, attent met het zonnebranddoekje. Al was er bij de bestelling iets misgegaan, dit werd vriendelijk met excuses verklaard.
Bert F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Super bediening, voortreffelijke keuken en uiterst charmante inrichting. Kortom een absolute topper en een echte aanrader!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed rekening gehouden met mijn lactose intolerantie. Ik heb heerlijk gegeten en nergens last van gehad. Echt een aanrader.
Marion T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij hebben hier met mijn ouders van 89 en 92 gegeten en zij hebben genoten! Mooi ambiance, prachtig uitzicht en vooral een compliment voor de gastvrouw die onze tafel bediende, zij had alle geduld voor de wensen van de ouderen en daarbij ook nog tijd voor een vrolijke kwinkslag af en toe!
K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prima gelunched met familie genoten van het mooie uitzicht op de rivier. De bediening was uitstekend. De lunchkaart biedt voldoende mogeljkheden en er was voor elk wat wils. De gerechten die wij voorgeschoteld kregen smaakten prima. Het chocolaatje bij het verlaten van het restaurant maakte onze middag compleet.

een zeer tevreden familie Kramer.
Bertine G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Goede kaart (is weleens anders geweest), gekozen voor zeebaars, die was prima en echt heel erg lekkere verse extra groenten.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima eten. Was druk maar genoeg personeel om het aan te kunnen. Eten een prima kwaliteit. Goede locatie , schitterend uitzicht .
Klaas H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Eten was goed, niet heel speciaal. De sfeer en het uitzicht zijn hier het belangrijkste. Het vegetarische gerecht van mijn vrouw was wat saai.
D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Gewoon een goed restaurant om samen met vrienden in een ontspannen sfeer (entourage, bediening, etc) wat te gaan eten. Prima!