Grand café Nautique (Delta Hotel)

Maasboulevard 15 3133 AK Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

De Brasserie van het Delta Hotel is gelegen op een unieke stek aan de Nieuwe Maas: een plek om lekker te eten of een borrel te drinken. Zonder poespas, eigentijds en informeel. Een brasserie opgedekt met linnen, waar u makkelijk aanschuift en die bruist van het leven. Goed, maar ook betaalbaar. Even de trap af om een fles wijn uit het rek te halen of eerst even een borrel op het terras. Op de menukaart maak je een culinaire reis langs de wereld havensteden. Een knipoog naar alles wat met zeilboten, zon, zee, gezelligheid en warmte te maken heeft. De plek voor uw lunch en diner!

Meer informatie over restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Jouw recensie over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Marina G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een superrestaursntbmet superbediening
En super lekker eten
Kortom een aanrader
Mooi gepresenteerd en lekker klaar gemaakt
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Met vriendinnen besproken voor de lunch in het Delta hotel. De 12-uur lunch was uitstekend, de accommodatie gezellig en het uitzicht prachtig!
G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
de bestelde salade was niet wat ik er van verwachte,veel sla en weinig pulled meat en sauce dus een beetje droog weinig variatie.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten, een aanrader ... zowel voor, hoofd en nagerecht zagen er goed uit. De prijs is echter aan de hoge kant dus "vaak" zal er niet gegeten gaan worden.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ik vind het een kruideniersmentaliteit om voor een kan water (nadrukkelijk is gevraagd om kraanwater) € 1,50 in rekening te brengen. Het getuigt van een goede service als er (ongevraagd) een kan water wordt neergezet. Ik maak dit in veel restaurants mee en het geeft je een gevoel van welkom.
nrjsmit .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Kom hier regelmatig en de service en het eten is altijd goed, daarom kom ik hier regelmatig eten met een gezelschap of alleen met mijn vrouw.
Vriendelijk personeel en als je wat wil eten wat niet op de kaart staat , dan proberen ze dat altijd te regelen.
Leendert S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Gezellig en lekker gegeten met familie in het door ons aangegeven tempo. Goede kaart met veel keuzen mogeliijkheden. Vriendelijke en goede bediening.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Het was zeer rustig, weer tafeltje bij het raam, prima als altijd. Drankje besteld en gekregen. Ieder 3 oesters vooraf en een voorgerecht van de kaart. Het duurde bijna een half uur om zes oesters open te maken. Toen ze eindelijk kwamen hebben we zeer getwijfeld om ze terug te sturen......net niet fris. Mijn vrouw kreeg daarna de gefrituurde sushi waar ze tevreden over was; alleen, hoe eet je dat met van die korte wegwerpstokjes? Ik kreeg een ordentelijke vleesproeverij, maar wel een maaltijdportie!
De lege glazen bleven lang op tafel staan terwijl de dames bij de kassa stonden te kletsen, geen leiding!
Kortom, ze kunnen beter maar deze keer helaas een mager zesje.....
nrjsmit .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
wij komen hier regelmatig en het eten en de sfeer en het uitzicht is altijd prima.
tot de volgende keer op 11 januari.
groeten en fijne feestdagen.

Familie Smit uit Maassluis.
Leontine L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, fantastisch personeel, leuk ingericht en fijne sfeer. In mijn beleving is het wat rumoerig qua geluid maar ik ben daar dan ook gevoelig voor.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Restaurant in het delta hotel, helemaal in de sfeer van de scheepvaart. Het uitzicht is ook geweldig. Met alle langskomende schepen. Letop: in het donker zie je weinig. Maar overdag is het een traktatie. Eten is ook van prima kwaliteit.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Restaurant op prachtige lokatie aan het water. Was heel gezellig om daar te lunchen met 3 vriendinnen. De bediening was heel vriendelijk en het eten was heerlijk!
Cathy P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Kleine kaart, waar ik persoonlijk van houd. Veel vis, van mij mag er wel iets meer met vega gedaan worden. Ik zou hier zeker terug gaan, ware het niet dat er honden toegelaten worden. Dit stond nergens vermeld, anders hadden wij niet gegaan! Tot die tijd komen wij er niet meer. Heel onhygiënisch.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten en hele leuke bediening. Aardige ober die heerlijke cocktails heeft gemaakt! Tafeltje aan het raam stond zoals gevraagd voor ons klaar, waardoor je echt een tof uitzicht hebt op de waterweg.
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Tja....wat kun je fout doen met een glaasje wijn, een biertje en een paar snacks? Een heleboel! En dat betreft dan vooral de bediening.....en die was prima! Dus gelukkig niets te zeuren.
Was gezellig, dames!
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Het was te druk voor het aantal mensen in de bediening. Je merkte dat ze wat kortaf waren. Ons tafeltje werd voor ons schoongemaakt maar op de stoelen, en vooral op de grond, lagen veel kruimels. Kan beter !.
Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
High tea gehad met familie. Prijs 20 euro pp. Voor dat geld gemiddeld 1 minibroodje, 4 kleine stukjes cake/taart op afgevuld met 2 kleine warme pasteitjes en 1 bonbonnetje. Eigenlijk te weinig hapjes voor de grootte van het gezelschap en we zijn heus geen grote eters. Meerdere keren zelf moeten vragen om het bijvullen van de thermoskannen (wellicht toch in een mooie theepot de volgende keer?) met heet water.

Jammer dat we erg lang moesten wachten op de 2e gang (de warme pasteitjes), een aantal van ons was al bezig met het aantrekken van de jassen omdat we dachten ‘klaar’ te zijn.

Locatie is en blijft mooi en verzorgd. Bediening over het algemeen vriendelijk en correct.

Voor ons geen volgende keer meer hier, daarvoor vinden we de prijs toch echt te hoog vergeleken met wat je daarvoor terugkrijgt!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben echt genoten van de high tea. Wat een verwennerij en wat een hoop lekkere hapjes. Je gaat absoluut niet met trek weg! Mooie plek met uitzicht over het water en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!
38vermeer42 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hadden van te voren gezien het aantal personen(16) geboekt. Menukaart per email ontvangen waaruit we 5 gerechten konden kiezen. Bij aankomst kregen we tafels , zoals verzocht , aan het raam. De bediening en de geserveerde gerechten waren heel goed.
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We komen hier best vaak de laatste jaren alleen viel ons nu op dat het door de inrichting minder sfeervol en gezellig geworden is. Deel van de stoelen zijn van hout met spijlen leuning. Niet echt comfortabel helaas.. De nieuwe tafels en stoelen maken het te cafetaria-achtig. Voor de rest natuurlijk top locatie en prima high tea!