Grand café Nautique (Delta Hotel)

Maasboulevard 15 3133 AK Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

De Brasserie van het Delta Hotel is gelegen op een unieke stek aan de Nieuwe Maas: een plek om lekker te eten of een borrel te drinken. Zonder poespas, eigentijds en informeel. Een brasserie opgedekt met linnen, waar u makkelijk aanschuift en die bruist van het leven. Goed, maar ook betaalbaar. Even de trap af om een fles wijn uit het rek te halen of eerst even een borrel op het terras. Op de menukaart maak je een culinaire reis langs de wereld havensteden. Een knipoog naar alles wat met zeilboten, zon, zee, gezelligheid en warmte te maken heeft. De plek voor uw lunch en diner!

Meer informatie over restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

Jouw recensie over het restaurant Grand café Nautique (Delta Hotel)

S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeer gezellig en prima restaurant. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer goede keuken.
Het uitzicht tijdens het dineren is schitterend. Eten is van zeer goede kwaliteit en met liefde bereid.

Is echt een aanrader.
Tonny E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Mijn verjaardag gevierd met een high-wine met 4 personen tafel bij raam gereserveerd maar het tochte dus andere tafel gekregen.
Bij 2e gang duurde het te lang werd gecompenseerd met een glas wijn.
Dus betere service is er niet
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Leuk restaurant mooie ligging 2e gedeelte ons dessert hebben we aan tafel 41 voortgezet daar was het helemaal tof.
Dini R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel, mooie entourage, goede bediening, heerlijk eten. Mooie hotelkamer, schoon, geweldig uitzicht.
Apve .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Uiterst vriendelijke bediening, maar daarnaast ook een fantastisch uitzicht, dat nooit verveeld.
In combinatie met prima gerechten maakt dat een bezoek zelden eenmalig zal zijn.
Aanbevolen!
S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We komen er graag heerlijk eten goede kaart en mooie lokatie! We worden er altijd vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze tafel.
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Top lokatie, leuke gerechten voor een prima prijs.
B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij hadden een zeer lekkere maaltijd voor een zeer redelijke prijs! Als je logeert in het hotel..een aanrader om hier een maaltijd te nemen!!
Agnesps .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Ondanks het warme weer heerlijke high tea bij dit prachtige aan het water gelegen restaurant/hotel.
Ook het personeel was zoals altijd zeer vriendelijk en attent
willem K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
ik had gevraagd om een rustige plek in een hoek. Na de borrel op het terras was ons een plek toegewezen, echter iemand van het personeel gaf die aan andere bezoekers. (communicatie) Er was wel een andere plek. Op een tweede drankje op die plek moesten we lang wachten. De serveerster liet het hengsel van de menukaart in een glas vallen. Ze kwam niet uit zich zelf met een ander glas.
De info over een driegangen diner moesten we uit de kaart halen en is niet even verteld.
De groente bij de dorado stelde niet veel voor en wat het was, ik weet het nu nog niet.
Ik ga op zoek naar een ander restaurant
Fokel S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Goed eten, ruime keuze en een redelijke prijs
V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
ga zo door.verander alleen wat meer de menu kaart,qua hoofdgerechten.
de ligging van (Delta). is uniek en de verbouwing is geslaagd.Prima ik (wij) komen hier graag terug.
JJG T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Leuk en mooi restaurant met uitzicht op Maas. Zowel binnen als buiten mogelijkheid om te eten. Goede keus en kwaliteit. De Mosselen waren fantastisch lekker en goede hoeveelheid. Aanrader als de daar verblijf. Jammer dat ze niet meedoen met AH actie 2e menu gratis.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Alles prima in orde! Heel klein puntje van aandacht : we moesten best wel lang wachten om iets te kunnen bestellen ! Dus dat zou iets verbeterd kunnen worden
E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Netheid van de vloer niet goed.s'morgens aan ontbijte was t'restaurant niet net op grond(niet gekuist)spijtig genoeg.ontbijtje was gevarieerd en lekker
Frankenaanzee .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het is eenUitstekende locatie met fijne bediening van prima eten en drinken, gevarieerde keuze. Goede fietsstalling. Heerlijk kijken naar de grote schepen die langsvaren
Cocky Adams A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Wij kwamen op maandagmorgen voor koffie met gebak (na onze korte trouwceremonie). Het personeel was erg vriendelijk, de tafel voor 5 personen buiten was heerlijk, alleen was de keuze van gebak beperkt tot 1 soort. Dit was de reden voor 2 van de 5 personen om geen gebak te nemen. Beetje jammer. Voor de rest alles prima.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
De ligging van het restaurant is geweldig met uitzicht op de Nieuwe Waterweg !
De bediening is vriendelijk maar vrij zakelijk.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk geluncht op het terras, erg vriendelijke bediening! Ik vind het echt voor herhaling vatbaar! Zeker met lekker weer.
K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten was heerlijk, sfeer heel gezellig op terras , mag alleen met die warme en zonnige dagen wat meer parasols aanwezig zijn. Het is anders niet uit te houden van de warmte. maar je wilt graag op terras zitten wegens de omgeving.