Grand Café Mynt

6,2
7,2
Nikki W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Decor is best OK. Redelijk luxe uitstraling.
Eten was ronduit vies! 2x brood met kroket besteld. Allereerst was er vanuit de keuken teveel gemaakt. Dit losten ze op door zelf het extra bord met eten op te eten. Ons eten stond klaar om uitgeserveerd te worden, maar dat werd even vergeten.
Uiteindelijk kregen we ons eten, koud! Brood leek oud. Geklaagd over het brood, we kregen nieuw brood maar dan geroosterd.
Uitleg van de serveerster gekregen, brood werd in de koelkast bewaard. Bah!
Ontevreden zijn we hier weggegaan.
Geen aanrader!
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Wij kwamen hier binnen voor de lunch en het zag er van buiten best leuk uit.
Hadden we het nou maar niet gedaan.
We bestelde een panini, kroket op brood en een pannenkoek voor ons kleintje.
Het drinken duurde al best lang voordat het er was, na ongeveer een half uur/ 45 min kwam de kroket op brood en de serveerster liep weer weg. Wij wachten en wachten maar het andere van onze bestelling werd niet gebracht. Wij na 10 minuten vragen en de serveerster zou (na een zucht) het even navragen.(waarom ze zelf het niet vreemd vond dat maar 1 persoon wat had vind ik ook raar).
Na het vragen ging ze eerst even met haar collega kletsen en andere mensen helpen en uiteindelijk kwam ze ons zeggen dat ze kok een foutje had gemaakt en dat hij nu de rest ging maken. We kregen een drankje van dr aangeboden dus dat was wel netjes.
Maar toen ging de ellende verder. Na ongeveer 15 minuten kwam eindelijk de rest. De panini was prima. Iets teveel kaas waardoor hij erg vet was maar geen ramp.
De pannenkoek was onze dochter was taai, heel dik en echt vies.
Na 1 hap wilde ze niets meer eten. Dit vonden wij heel jammer.
We hebben de pannenkoek terug gestuurd en we wilde niet eens meer een nieuwe.
We zijn daar zo snel mogelijk weg gegaan met een teleurgesteld klein meisje.
Al met al zullen ze ons daar nooit meer terug zien.
Kirstin H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
We liepen hier naar binnen omdat t er erg gezellig en sfeervol uitzag. Binnen konden we meteen bestellen en het drinken kwam al snel. We moesten echter ruim een uur wachten op ons eten(lunch!). De boerenomelet was aan de buitenkant verbrand en van binnen niet gaar. De panini's waren erg klein en van binnen soppig. Eten was daarnaast ook veel te weinig, niet vullend. Op de kaart leken de prijzen redelijk, maar vergeleken met wat je krijgt was het geld verspilling.

Er kwam gedurende de 1,5 uur dat we er hebben gezeten erg veel herrie uit de keuken, er werd met vanalles gegooid. Verder was er maar 1 iemand in de bediening die wel haar best deed. Ook waren de toiletten niet schoon.

Mij zie je hier niet meer terug!
Sahar A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Kwartier gewacht tot bediening kwam. Daarna kwartier gewacht voor een kop koffie. Te weinig aandacht voor de gasten.
slechte zaak!!!!
Patricia2774 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Ruime porties, verse ingredienten. Vriendelijke bediening.
geen culinaire hoogstandjes, wel lekker en snel.
restaurant is mooi en schoon.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Helaas geen goede ervaring, te lange wachttijd, weinig persoonlijke aandacht en weinig sfeer. Vergeten bonnen. Kortom ik zou zeggen probeer de passie weer terug te vinden voor dit mooie vak!
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Prima gegeten hier. Ik had de gamba's gemarineerd in witte wijn en knoflook. Die waren heerlijk. Goed bereid, niet te droog of taai. Mijn vrouw en dochter hadden beiden de zalm. Zij waren tevreden, maar de zalm had net een minuutje korter gebakken mogen worden. Was nu iets te droog. Mijn zoon heeft gesmuld van de spareribs. Die roken goed, over de smaak was hij zeer tevreden.
Personeel is vriendelijk en vlot. Inrichting vonden wij niet geweldig, maar oké. Het zesje voor decor komt vooral door de toiletten die erg onfris roken.
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Na een dagje Amsterdam heerlijke zalm met knoflook saus gegeten. Friet was heerlijk gekruid. Gevarieerde salade, niet standaard. Vriendelijke en snelle bediening. Keuken ziet er keurig uit. Hip interieur.
Lizmfht .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Gister heb ik hier heerlijk geluncht, hoewel ik een eenvoudige panini had genomen heb ik er wel echt van genoten.
Vanaf de buitenkant ziet het er niet gezellig uit, maar als je er binnen zit is het heel gezellig en als je beetje bij de ingang zit is het ook een goede plek om mensen te kijken.
Hansann .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Leuk modern eetcafe, goed eten, veel grill, pannekoeken en pizza, eenvoudig maar ook zeer betaalbaar. En dat gewoon in het winkelhart. Zeker een tip voor wie even snel en eenvoudig wil eten. Zij. Ook keurig geholpen!