Over restaurant Grand Cafe Merlot

Eten in de boslucht

Het motto van Grandcafe Merlot is kwaliteit eten voor een betaalbare prijs. En dat maken ze meer dan waar. Wat denk je van de lallende kip, Abraham en bierkoppen? Het landgoed met het terras aan de rand van het bos is een heerlijke plek om te ontspannen. Iedereen wordt hier door chef en gastvrouw gegarandeerd in de watten gelegd!

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
goede locatie
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten. Starten was een overheerlijke champignon in bierbeslag. Voor het hoofdgerecht kozen we het vis stoofpotje voor mijn vrouw ik ik nam de biefstukpuntjes met straganofsaus. Hierbij werden gebakken aardappeltjes, patatjes en groente geserveerd, die beetgaar was en niet te vergeten een overheerlijke appel compote. Als nagerecht namen we Een fris nagerecht met citroen. De bediening is uiterst vriendelijk en attent.
Baltus .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Eerst het positieve: we hebben "roomhaas" gegeten, was gewoon goed, niet bijzonder, maar gewoon, lekker.
Maar we waren er om 18.30 uur (gereserveerd), we zijn om 18.45 zelf maar de kaart gaan halen, om 18.50 is de bestelling opgenomen en om 19. 40 werd het eten opgediend. Het was inderdaad druk, maar daar moet je als restaurant in het hoogseizoen op bedacht zijn, of als je keuken het niet aan kan, minder tafels klaar zetten. Maar ca. 50 minuten wachten op het hoofdgerecht is echt niet acceptabel.
Omdat we niet het risico wilden lopen dat we ook nog eens geruime tijd op een nagerecht moesten wachten zijn we maar ergens anders een ijsje gaan eten.
De dames die ons bediend hebben waren vriendelijk.
Tip: als het zo druk is, informeer dan je klanten over de wachttijd !!
Sanderbrunsveld71 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
zeer klantvriendelijk.
De champions met bierbeslag was zeer lekker en zeker aan te raden.
Zeker om aan te raden om daar te gaan eten.
Ga er zeker vaker heen.
Leeuwerikweide Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Restaurant op een heel leuke locatie en hoewel we in de buurt wonen nog geen 10 km van Lochem hadden we niet eerder gehoord van deze locatie. Bediening was uitstekend, vlot, netjes en zeer vriendelijk. Het voorgerecht tomatensoep en mosterdsoep waren beide uitstekend en met name de tomatensoep was super. De keuze uit het hoofdmenu was beperkt maar met name de trio van vlees was heerlijk. De gepaneerde kip met ui etc garnituur was wel lekker maar de hoeveelheid ananas vond ik persoonlijk niet zo'n succes. Nagerecht Is met slagroom en chocolade was heerlijk. Voor ons zeker reden om wat vaker op de fiets te stappen en even een hapje te eten of te genieten op het buitenterras. Een aanrader dus voor de vele vakantiegangers in Vorden/Lochem e.o.
Nijmeijer-l .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Een echte aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding met een uiterst vriendelijke bediening. Dankzij de navigatie vrij eenvoudig te vinden. Eigen website van Grand Cafe Merlot geeft het wel duidelijk aan. Die van Iens vermeld alleen Ploegdijk 2.
BB17 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hadden het Shell menu, erg goed en lekker en meer dan voldoende. Personeel is erg leuk en staat echt voor je klaar. Leuke omgeving zeker met het mooie weer dat we hadden. Binnen is de aankleding wat minder.
Atikoene .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Heerlijk gegeten. Het eten was meerdan genoeg en op een bijzondere maniet bereid en opgediend. Zeer vriendelijk personeel.
Ebv .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
De uitstraling van dit restaurant is eenvoudig, maar het eten is goed bereid: warm, lekker en veel. Zelfs met het eenvoudige Iens menu (vanwege de Shell actie) goed gegeten. Vriendelijke bediening.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het eten was goed maar met name de bediening maakte het tot een geslaagd etentje.
Het eten was meer dan voldoende in omvang echter het vlees kwam niet van de grill zo als te verwachten. De kwaliteit was echter wel voldoende. De bijgerechten waren gewoon goed.
Teunalie .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
T+A

De tweede keer dat we hier hebben gegeten via de Shell actie. Het was nu gezellig druk met veel gezinnen met kinderen en dat vonden wij als 60 plussers best gezellig.Het was wederom voortreffelijk. Met name de biefstuk van de vleesschotel was heerlijk. Alles was mooi opgediend.
Weer voor herhaling vatbaar!
EdwardBaas .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We moesten er 6km voor lopen vanaf Hotel Woodbrooke maar het was het waard.
Het voorgerecht de champignons in bierbeslag en het hoofdgerecht het vis trio en de mixed grill waren voortreffelijk ook het nagerecht de mouse van de dag was lekker.
Ook de bediening was uitstekend, mochten we weer een keertje in de omgeving zijn dan gaan we er zeker weer eten.
Apx12 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Gezellige avond, heerlijke gerechten, goed gevulde warme soep. Vlees gerechten mooi opgemaakt en heerlijk van smaak, patat en gebakken aardappeltjes. Verschillende groente/rauwkost was lekker, conclusie een fijne avond.
WE GAAN ZEKER NOG EEN KEER ETEN BIJ MERLOT!!!!
alleen een beetje onduidelijke adres.
J.kwast .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellige avond, heerlijke gerechten, goed gevulde soep, vis/garnaaltjes gerecht prima op smaak met een lekker sausje. Vlees gerechten mooi opgemaakt en heerlijk van smaak, patat en gebakken aardappeltjes. Verschillende groente/rauwkost was lekker, conclusie een fijne avond lekker eten en een plezierige ontspannen service .WE GAAN ZEKER NOG EEN KEER ETEN BIJ MERLOT!!!!
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Bizar goed gewoon. Van de buitenkant geeft het totaal niet weer wat je binnen geserveerd krijgt. Een perfecte service. Onze verwachting veruit overtroffen.
Fambosma .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
zeer fijne sfeer in het restaurant alleen een beetje onduidelijke adres, dit ligt op een campingterrein. maar zeer zeker heen gaan.
Dhuurnink .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Grand Café Merlot is een gezellig restaurant, goede bediening en goed eten. De trio vis was erg lekker, voor mij iets teveel, maar beter teveel dan te weinig. lekkere warme groente erbij.
Heerlijk!!
Doremibonestroo18 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten. We hebben ook een keer a la carte gegeten . Zeker voor herhaling vatbaar. Bediening is vriendelijk en correct.
Toom1 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Echt heel er lekker gegeten. Goede smaak aan het vlees en genoeg te eten. Alleen het vlees van mijn man was niet zo heel warm, dat was het enige jammere. Voor de rest chapeau!
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Het eten was lekker maar eenvoudig. Gezien prijs kwaliteit was het goed. De bediening was goed. De uitstraling van het restaurant is niet geheel onze sfeer. Wij vinden het 'n kantine uitstraling hebben. Te licht en groot.