Grand Café Mazaka

Voorstraat 61-65 4132 AN Vianen Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Mazaka

Beleef Turkije in alle facetten

Hier gaat het verder dan een hapje eten en een glas. Bij Mazaka in hartje Vianen draait het om de totaalbeleving. Hun visie is dat goed eten begint bij kwaliteitsproducten. Of nou bekend bent met de Turkse keuken of niet, is dit de moeite waard! Een donker sfeervol restaurant dat is gedecoreeerd met oog voor detail, en ook op het terras overal bloemen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Mazaka

Leo H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de tapas waren echt lekker. De bediening was zeer vriendelijk en vrolijk wat je etentje extra leuk maakt.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, kan niet zeggen wat het lekkerste was. Ik vond alle gerechten erg lekker de tapas waren echt lekker. De bediening was zeer vriendelijk en vrolijk wat je etentje extra leuk maakt.