Grand Café Mazaka

Voorstraat 61-65 4132 AN Vianen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Mazaka

Beleef Turkije in alle facetten

Hier gaat het verder dan een hapje eten en een glas. Bij Mazaka in hartje Vianen draait het om de totaalbeleving. Hun visie is dat goed eten begint bij kwaliteitsproducten. Of nou bekend bent met de Turkse keuken of niet, is dit de moeite waard! Een donker sfeervol restaurant dat is gedecoreeerd met oog voor detail, en ook op het terras overal bloemen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Mazaka

Maandag t/m donderdag 11.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 00.00 uur

• Mastercard
  • Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Zo heerlijk gegeten, echt een aanrader goede bediening. Zal er vaker naar toe gaan.
Hendrik J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij deze dames, een smaakbelevenis op zijn turks Ik kan het iedereen aanbevelen om in deze zaak een heerlijk bordje te gaan eten.
LisaLaagland K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben lekker gegeten van de rilspecialiteit: vooral de kip was goed. De service was snel. De ontvangst was hartelijk en er werd rekening gehouden met onze wensen, maar de service soms wat opdringerig: te vaak vragen of we nog wat wilden drinken, het visitekaartje bij de bon niet alleen aanbieden, maar toen ze bij afrekenen zagen dat we het kaartje niet meenamen, smekend vragen dat alsnog te doen. Dat was geen prettige afsluiting. Laat je gasten gewoon vrij.
Erik Jan E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De menukaart bevat genoeg keuze aan leuke Turkse mezes (~ tapas), hoofdgerechten en desserts. We hebben lekker gegeten. De service was goed en attent. Het duurde niet lang voor ons eten werd geserveerd. De inrichting is niet helemaal mijn smaak, maar is desalniettemin sfeervol. Dit restaurant heeft sinds kort overigens een nieuwe eigenaar, die zich geheel wil concentreren op de restaurantactiviteiten. Dat klinkt goed!
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Uitstekend eten voor een prima prijs. We hadden wat gecombineerde tapas en vlees/vis gerechten besteld. Alles was heerlijk en zeer gevarieerd. Eigenlijk veel beter dan verwacht!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, kan niet zeggen wat het lekkerste was. Ik vond alle gerechten erg lekker de tapas waren echt lekker. De bediening was zeer vriendelijk en vrolijk wat je etentje extra leuk maakt.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de tapas waren echt lekker. De bediening was zeer vriendelijk en vrolijk wat je etentje extra leuk maakt.