Grand Café Mazaka

Voorstraat 61-65 4132 AN Vianen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Mazaka

Beleef Turkije in alle facetten

Hier gaat het verder dan een hapje eten en een glas. Bij Mazaka in hartje Vianen draait het om de totaalbeleving. Hun visie is dat goed eten begint bij kwaliteitsproducten. Of nou bekend bent met de Turkse keuken of niet, is dit de moeite waard! Een donker sfeervol restaurant dat is gedecoreeerd met oog voor detail, en ook op het terras overal bloemen.

Meer informatie over restaurant Grand Café Mazaka

Maandag t/m donderdag 11.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 00.00 uur

• Mastercard
  • Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Uitstekend eten voor een prima prijs. We hadden wat gecombineerde tapas en vlees/vis gerechten besteld. Alles was heerlijk en zeer gevarieerd. Eigenlijk veel beter dan verwacht!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, kan niet zeggen wat het lekkerste was. Ik vond alle gerechten erg lekker de tapas waren echt lekker. De bediening was zeer vriendelijk en vrolijk wat je etentje extra leuk maakt.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de tapas waren echt lekker. De bediening was zeer vriendelijk en vrolijk wat je etentje extra leuk maakt.