Grand Café Maz

Jacob Kalffweg 4 1865 AR Bergen aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Maz

Wat natuur te bieden heeft

Een heerlijk vakantiehotel midden in een natuurreservaat. Bos, zee en strand liggen aan je voeten. Als hotelgast of voor een avondje genieten kun je hier terecht voor een uiteenlopend seizoensgebonden Mediterraans menu van zachte kalfssukade, broodje hamburger tot tomatenrisotto met krokante brie. Maz weet hoe het moet!

Meer informatie over restaurant Grand Café Maz

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Maz

eggepie .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie locatie. Goede stoelen. Gezellige inrichting. Goede kaart. Vriendelijke bediening.
Eten was mooi opgediend. Smaakte erg goed. Met ah bon een 35 euro menu. Sommige gerechten hebben een suplement datief worden bijbetaald. Deed dan niet mee met de 2 voor 1 actie. Met 4 personen voor 125 euro goed gegeten en voldoende gedronken
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
prima plekje voor een ontspannen, niet gehaast diner, goed bereikbaar en een gemoedelijke sfeer. Mix van Hotelgasten en andere bezoekers.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Maz heeft goede gerechten ( geen echte bijzonderheden of originele dingen: een moderne redelijk "uitwaai" sfeer door de inrichting. Past geheel op de plek en goed om gewoon uit eten te gaan.
rita I.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
was een mooie avond, goed gegeten en was gezellig. een mooi restaurant om te vertoeven. prettige bediening en het eten was top. voor herhaling vat baar
roeliesmid .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
met mijn 4 dochters heerlijk, ontspannen gegeten.
Zelden zo,n fijne ambiance gehad en ervaren, vriendelijk personeel!
Heerlijk eten en precies genoeg ruimte tussen de 3 gangen.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Rik L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima resataurant, vriendelihke bediening. Was wel wat druk, waardoor ze soms geen tijd hadden. Eten was prima, maar niet bijzonder.
hans_colette .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker eten op een gezellige locatie in Bergen aan Zee. Zowel de visschotel, kabeljauw opgemaakt met cantharel, als de vleesschotel waren heerlijk. Aardige bediening en wat ons opviel, weinig mobieltjes en geen harde muziek. Nu hadden we het weer mee en konden op het terras zitten, dit maakte het helemaal top. Prima restaurant.
nettie D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede dag.
Een leuk restaurant vriendelijke bediening.
Leuke locatie.Een minpunt waardoor ik daar niet,
meer ga eten omdat er honden in het restaurant waren,
Sorry maar dat vind ik niet kunnen. M.v.g. Mevr de Wekker.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prachtig menu in zeer goede prijs/kwaliteit verhouding! Vriendelijke klantgerichte bediening! Leuke ambiance op loopafstand van de kust! Kortom een aanrader!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker gegeten, gerechten op een mooie manier aangeboden, in een hele gezellige en ontspannen ambiance!! Echt een aanbeveling!!
A.M. O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het eten was teveel en smakeloos.
We moesten erg lang wachten tussen de gerechten. We moesten 2x vragen om een karaf water.
Teh kiss of fire was lauw.
ingridvan .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
In een mooie ambiance heerlijk gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk en de bediening was vlot maar niet te vlot. Precies goed. Een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben prima gegeten en het hoofdgerecht was echt heerlijk! We hadden lam. We hadden alleen echt ongezellige mensen naast ons wat de sfeer niet ten goede kwam.. wel leuke bediening!
Maro B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening.
Gelly V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten en werden erg vriendelijk geholpen. De sfeer was erg goed. E werd goed uitgelegd wat we op ons bord kregen.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten erg vriendelijke bediening en leuk, smaakvol ingericht restaurant !
Voldoende keuze in gerechten. Leuke locatie
henkvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
leuk sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, heerlijk. al met al een prima gelegenheid met genoeg parkeergelegenheid en het strand om de hoek. komen hier graag nog eens terug.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke, correcte bediening. Goede sfeer. Prettig meubilair. Redelijk, qua ruimte, in de zin van privacy. En, zoals gezegd: de kwaliteit van de gerechten is heel goed.
Cornelia F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Genoeg tijd tussen de gerechten. De vis was goed bereid. Voorgerecht curry kokos soep was erg lekker. Het dessert heerlijk en mooi gepresenteerd.
Ernest M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geweest met AH bon. Keuze was prima. Sfeervol ingericht en gezellig druk. Eten was perfect van voorgerecht tot dessert. Echt een aanrader. Zonder bon is het niet een echt goedkoop restaurant.