Grand Café Maz

Jacob Kalffweg 4 1865 AR Bergen aan Zee Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Maz

Wat natuur te bieden heeft

Een heerlijk vakantiehotel midden in een natuurreservaat. Bos, zee en strand liggen aan je voeten. Als hotelgast of voor een avondje genieten kun je hier terecht voor een uiteenlopend seizoensgebonden Mediterraans menu van zachte kalfssukade, broodje hamburger tot tomatenrisotto met krokante brie. Maz weet hoe het moet!

Meer informatie over restaurant Grand Café Maz

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00

Suzen T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wij vonden de wijn voortreffelijk en de bediening erg gastvrij en vriendelijk. Omdat wij met de AH-actie meededen, verwacht je niet direct zo'n menu. Maar het was erg lekker. En de prijs was prima.

Wij schrokken van de buitenkant van het restaurant c.q. hotel. Maar binnen is het erg gezellig ingericht.
Renate W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten compliment aan de kok en de bediening.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,............................
Berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was behoorlijk goed, beter dan wij verwachtten in zo'n toeristenhotel. De rode huiswijn was ook bevredigend. Wij zijn zeker van plan hier terug te keren.
Heidiheuvel .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben super lekker gegeten en je zit er gezellig.
Bediening was erg vriendelijk.
Ze hadden een foutje gemaakt op onze rekening ,en zij kwamen daar pas achter toen wij al buiten liepen.
We werden teruggeroepen door de serveerster ,en betaalde ons het verschil terug.
Waar maak je dat nog mee!
Super!!!
Yolinda .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Had om een rustige tafel gevraagd, maar kreeg een in het pad naast de kassa. Niet bepaald een rustige plek.. Duurde tussen de 10 a 15 minuten voordat wij de kaart kregen. Pas bij het vragen van het vlees/gevogelte gerecht van de chef kregen wij een antwoord, terwijl het bij andere tafels gelijk aan tafel werd verteld. Al werkt het samen met hotel Victoria, persoonlijk en ook mijn partner, vinden hotel Victoria beter geregeld en medewerkers weten meer van de wijnen en spijsen.
Carla1bleiksloot1 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke gezellige zaak. Vriendelijk personeel. Eten goed. Nadeeltje brood met smeersel duur 6.75. Lekker achtergrond muziekje.
Jorn G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker gegeten bij Grand Cafe Maz met de Albert Heijn actie. Keuzemenu biedt voldoende ruimte; voor ieder wat wils! Service erg vriendelijk en inrichting stijlvol. Kortom, prima restaurant om nog eens terug te komen!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met AH kaart genoten van een voortreffelijk driegangen menu met een uitstekende en vriendelijke bediening. Ondanks de drukte kreeg iedereen de aandacht en behoefte er op de gerechten niet lang gewacht te worden. Zeker voor herhaling vatbaar!
Erik-marlous .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk aan de bar gegeten (ah actie). Het personeel is erg vriendelijk en goed op elkaar ingespeeld. We kregen het eten vlot geserveerd en was erg lekker. Van buitenaf gezien zouden we niet snel reserveren maar ben blij dat we er door ah actie terecht zijn gekomen en komen zeker nog een keer terug!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het Driegangenkeuzemenu (AH-restaurantactie) bood keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Voor een aantal keuzegerechten zoals de varkenshaasspiesjes golden toeslagen.
We bestelden vooraf de Soep van de Dag (van zoete aardappels en krab) die lekker was maar warmer had gemogen. Als hoofdgerecht 1x de spietjes en 3x 'Meat Lovers' dat bij navraag gebraden Tamme Eend in Portsaus op een bedje van linzen bleek te zijn. Een glas rode Spaanse wijn smaakte er goed bij Als dessert een bolletje vanille-ijs met stukjes vers seizoensfruit en een bakseltje van bladerdeeg. Zonder een zoete saus of slagroom. Mwah.
Op de kaart stond duidelijk dat de prijs van het driegangenmenu EUR 35 voor twee personen was.
Wij waren met z'n vieren en hadden twee volle spaarkaarten ingeleverd, dus verwachtte ik voor het eten 35 euro voor 2 personen te moeten betalen. Maar dat bleek niet te kloppen. Op de rekening van in totaal EUR 107 stond 2x35=70 euro voor het eten. Volgens de serveerster die met mij afrekende zou ik de eerste klant zijn die hierover begon...
Samenvattend, het eten bij Max is goed maar niet bijzonder en te duur. Voor (minder dan) EUR 35 p.p. kun je in de buurt een lekkerder driegangenmenu krijgen. Bijvoorbeeld in Schoorl in restaurant Bourgogne van Hotel Merlet. Daar eet je in een mooie, chique ambiance heerlijk voor 29,50 p.p. Maar helaas doet Bourgogne niet mee aan de AH restaurantactie.
Busyto .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Tweede keer en met AH bon. Gezellig, goede service, humor en vooral de eend was voortreffelijk. Niet droog wat vaker gebeurd.
Jan Arie D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Geweldig lekker gegeten! In tijden niet zo goed gehad. Uitstekend klaargemaakt, keurig glutenvrij zoals gevraagd. Bediening en ambiance prima. Vanwege de kwaliteit is de prijs-kwaliteit voordelig!
J.munck .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De zon scheen volop, zodat we buiten konden eten op de loungebank, was eigenlijk geen plek om te eten maar geen probleem.
Eten was fantastisch!
Lidiawiggers .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De bediening was uitstekend, en erg vriendelijk.
Vooral het voorgerecht en het dessert was verrukkelijk.
Een aanrader!!!
Nens40 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Goede locatie. 50 meter van strand af. Eten is goed. Wij misten alleen extra schaaltje met groenten of frites. Bij het hoofdgerecht krijg je een klein beetje groenten. Echter grote eters zullen hier niet genoeg aan hebben. Bediening was erg vriendelijk. Grote eters zullen
Marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vriendelijke ontvangst door het bedienend personeel. De ambiance is gezellig. Wij hebben online bestelt voor het AH diner voor twee. Als voorgerecht een aardappelsoep die erg lekker was maar nogal vulde. Mijn man had Noorse zalm die prachtig gerookt was en erg lekker. Als hoofdgerecht hadden wij gekozen voor de varkenshaas piri-piri die lekker pittig was en voor de kabeljauw filet dat een prachtige moot was en heerlijk van smaak. Mijn man had voor verse vruchten met vanille ijs gekozen en ik voor de chocolade mousse. Wij hebben heerlijk gegeten en de prijs kwaliteit was uitstekend.
Janny L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was erg goed vooral het verrassende zoete aardappelsoepje met Noordzee krab. Vriendelijke bediening. Voor water moet betaald worden en div. keuken? De amuse misschien? We hadden de AH actie, maar de nota gaf ipv 29,50 toch gewoon 35,00 aan. Dat verschil zie ik dan maar als de fooi die ik vergat mee te rekenen bij betaling.
hartelijk dank voor uw reactie, ons menu is € 35,00 en daarom weet ik niet waar u € 29,50 heeft gezien?

Reactie van proever:

Excuses, ik heb mij vergist. Ik had het menu van een ander restaurant in mijn hoofd waar ik eerder was.

anf 2e reactie van restaurant:

helemaal in orde en bedankt voor uw komst.
met vriendelijke groet,

Marc van de Pas
HOTEL MEYER
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
heerlijke koolvis, een aanrader! Ook de sfeer was prima! Genoten na een heerlijk moment aan zee. De prijs kwaliteit verhouding is top.
Opawim .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Voorgerecht kwam vrij snel, daarna een uur moeten wachten op het hoofdgerecht.
Bitter weinig groente, geen excuus voor lange wachttijd.
Het menu was geen € 35 waard, eerder iets voordeligs van € 20.
bedankt voor uw reactie en bij deze onze excuses voor het wachten, u heeft voor € 17,50 pp gegeten dus de prijs is in verhouding, dank u wel..
H.nicodem .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De zoete aardappelsoep is een aanrader. Hoofdgerecht heel goed en het dessert een schilderij en heel lekker. Bediening gezellig, informeel maar attent.