Grand Café Maz

Jacob Kalffweg 4 1865 AR Bergen aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Maz

Wat natuur te bieden heeft

Een heerlijk vakantiehotel midden in een natuurreservaat. Bos, zee en strand liggen aan je voeten. Als hotelgast of voor een avondje genieten kun je hier terecht voor een uiteenlopend seizoensgebonden Mediterraans menu van zachte kalfssukade, broodje hamburger tot tomatenrisotto met krokante brie. Maz weet hoe het moet!

Meer informatie over restaurant Grand Café Maz

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00

Gelly V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
021 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten erg vriendelijke bediening en leuk, smaakvol ingericht restaurant !
Voldoende keuze in gerechten. Leuke locatie
henkvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
leuk sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, heerlijk. al met al een prima gelegenheid met genoeg parkeergelegenheid en het strand om de hoek. komen hier graag nog eens terug.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke, correcte bediening. Goede sfeer. Prettig meubilair. Redelijk, qua ruimte, in de zin van privacy. En, zoals gezegd: de kwaliteit van de gerechten is heel goed.
Cornelia F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Genoeg tijd tussen de gerechten. De vis was goed bereid. Voorgerecht curry kokos soep was erg lekker. Het dessert heerlijk en mooi gepresenteerd.
Ernest M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geweest met AH bon. Keuze was prima. Sfeervol ingericht en gezellig druk. Eten was perfect van voorgerecht tot dessert. Echt een aanrader. Zonder bon is het niet een echt goedkoop restaurant.
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Een simpele kaart, niks speciaals.
Gerrie L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Goed restaurant ,heel vriendelijk personeel , wachttijd was iets te lang , met excuus werd er een glas wijn aangeboden, goede servic
JK Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
De parfait van witte chocolade als nagerecht was ronduit heerlijk, het uitzicht op zee adembenemend. Jammer dat voor het terras geen tafel gereserveerd wordt.
busyto .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De verbazing was dat wij voor een karaf water 1,80 moesten betalen, zonder waarschuwing vooraf. Volgens ons mag het ook niet.
Floortje B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ontvangst was vriendelijk, maar de kwaliteit van de gerechten niet in orde, zowel de kwaliteit van de producten als de wijze van bereiden vonden wij uitermate teleurstellend.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Gigantisch lange wachttijden, dit eerder bij beoordelingen gezien.
Kwaliteit eten niets bijzonders of je moet ook niets gewend zijn.
Zou om een bord wat aan te kleden niet met tientallen kleuren en waren uit blik aankomen, zoals bij ons voorgerecht, al die smaken door elkaar waren niet lekker en waterig.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hoofdgerecht is wat sumier maar de smaken zijn uitstekend zeker de moeite waard. Fijne bediening en gezellige sfeer. Vlakbij het strand.
berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We aten hier eerder en vonden het eten toen niet slecht, maar de ontvangst kon voorkomender en gastvrijer. Deze keer werden wij zo onaangenaam bejegend dat we na korte tijd zijn vertrokken. Wij hadden twee dagen van tevoren gereserveerd en om een tafeltje bij het raam verzocht. In plaats daarvan werden wij naar een onaantrekkelijke uithoek van het restaurant gedirigeerd, naar een tafeltje met hoge krukken waarop wij (75 en 71 en niet goed ter been meer) niet konden zitten. Toen wij daarop wezen, werden wij door het geërgerde personeel naar een tafeltje pal naast een soort stoom blazende machine verwezen. Daarop zijn wij vertrokken, om hier begrijpelijkerwijs nooit meer terug te komen.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, Ossenhaas spiesjes waren mals, voorgerechten beetje weinig en voor 1 broodje met tappenade 6,50 vonden wij te duur. Evengoed voor herhaling vatbaar.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima restaurant en bediening. Redelijk klein voor- en nagerecht, hoofdgerecht was prima. Gezellige sfeer. De hoge tafels zitten echter wat ongemakkelijk. Wij komen zeker terug!
berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij waren hier voor de tweede keer en werden weer niet teleurgesteld. Het eten was behoorlijk goed, binnen de beperkte keus van de AH-aanbieding. De wijn was zeer goed (een gunstig geprijsde Viognier). De bediening was oké, alleen bij binnenkomst hadden we wel iets sneller kunnen worden verwelkomd. Hoe dan ook een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellige en mooie inrichting. Bediening vriendelijk maar veel intern overleg wat je als gast niet wilt en hoort te horen. Het eten was heerlijk! Aanrader
g-wijdenes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wezaten aan hoge tafels op hoge krukken, aan elke Kant vlak naast ons andere gasten, niet fijn
We maakten gebruik v.d AH actie, dus betaalden 1 diner, anders kwaliteit /prijs te duur
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk zeker omdat je vaak hoort, dat als je met AH kaart komt het wat minder is. Maar hier besteedden ze echt aandacht aan alles. Zeker een aanrader.