Grand Café Maz

Jacob Kalffweg 4 1865 AR Bergen aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Maz

Wat natuur te bieden heeft

Een heerlijk vakantiehotel midden in een natuurreservaat. Bos, zee en strand liggen aan je voeten. Als hotelgast of voor een avondje genieten kun je hier terecht voor een uiteenlopend seizoensgebonden Mediterraans menu van zachte kalfssukade, broodje hamburger tot tomatenrisotto met krokante brie. Maz weet hoe het moet!

Meer informatie over restaurant Grand Café Maz

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00
- Ontbijt 08:00 - 11:00

berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We aten hier eerder en vonden het eten toen niet slecht, maar de ontvangst kon voorkomender en gastvrijer. Deze keer werden wij zo onaangenaam bejegend dat we na korte tijd zijn vertrokken. Wij hadden twee dagen van tevoren gereserveerd en om een tafeltje bij het raam verzocht. In plaats daarvan werden wij naar een onaantrekkelijke uithoek van het restaurant gedirigeerd, naar een tafeltje met hoge krukken waarop wij (75 en 71 en niet goed ter been meer) niet konden zitten. Toen wij daarop wezen, werden wij door het geërgerde personeel naar een tafeltje pal naast een soort stoom blazende machine verwezen. Daarop zijn wij vertrokken, om hier begrijpelijkerwijs nooit meer terug te komen.
StienaT .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten, Ossenhaas spiesjes waren mals, voorgerechten beetje weinig en voor 1 broodje met tappenade 6,50 vonden wij te duur. Evengoed voor herhaling vatbaar.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima restaurant en bediening. Redelijk klein voor- en nagerecht, hoofdgerecht was prima. Gezellige sfeer. De hoge tafels zitten echter wat ongemakkelijk. Wij komen zeker terug!
berttvuijsje .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij waren hier voor de tweede keer en werden weer niet teleurgesteld. Het eten was behoorlijk goed, binnen de beperkte keus van de AH-aanbieding. De wijn was zeer goed (een gunstig geprijsde Viognier). De bediening was oké, alleen bij binnenkomst hadden we wel iets sneller kunnen worden verwelkomd. Hoe dan ook een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellige en mooie inrichting. Bediening vriendelijk maar veel intern overleg wat je als gast niet wilt en hoort te horen. Het eten was heerlijk! Aanrader
g-wijdenes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wezaten aan hoge tafels op hoge krukken, aan elke Kant vlak naast ons andere gasten, niet fijn
We maakten gebruik v.d AH actie, dus betaalden 1 diner, anders kwaliteit /prijs te duur
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk zeker omdat je vaak hoort, dat als je met AH kaart komt het wat minder is. Maar hier besteedden ze echt aandacht aan alles. Zeker een aanrader.
henkvanzelst .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. een aanrader.
robert V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hartelijke ontvangst, prima eten in een gezellig familierestaurant vlak aan zee zodat we ook nog even een stuk over strand liepen na afloop. Vooral de zoete aardappelsoep met stukjes kreeft was verassend - lekker!
margjen .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Gerechten waren goed van smaak en ruim voldoende.
Zag er mooi uit op het bord. Misschien de aardappels wat ruimer in schaal ,nu wat gepropt om te zien.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten met groep van 8 met AH-bonnen. Leuke inrichting en sfeer. Aardige maar ietwat chaotische bediening. Dan het eten. Voor en nagerecht waren wat magertjes. Goede smaak maar erg minimaal. Daar kan nog wel wat verbeterd worden. Werd helemaal goed gemaakt door het hoofdgerecht. Mooie porties en goed van smaak. Huiswijn wit viel wat tegen, aan de zure/bloemige kant, rood daarentegen was een prima wegdrink wijn. Al met al aangenaam en gezellig.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gerechten waren goed van smaak en mooi opgediend. De omgeving is levendig maar niet storend. De medewerkers zijn rustig en attent.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant. De versiering aan de wanden sprak ons aan. Het AH menu was verrassend maar ook lekker. Lekkere soep en een mooi stukje kabeljauw. Ondanks de volle "tent" ging alles mooi op tijd. Aanrader dus
Els K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en een mooi restaurant.
Goede prijs kwaliteitsverhouding, een positieve aanrader!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekend restaurant, vriendelijk en behulpzaam personeel. Culinair hoogstandje, prima prijs/kwaliteit. Sfeervol zitten
CNooij .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker gegeten, de dag specialiteiten zijn een aanrader (wel afhankelijk van wat dat zijn natuurlijk;) )! Goede bediening.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Eigenlijk was alles matig. Dat is jammer want met net wat meer aandacht voor de bediening, het uitserveren (op warme borden) en het eten (crème brulee is geen vanille vla) zou het een leuke tent zijn.
Nu is het net niet.
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij zijn heel erg tevreden. Eten was voortreffelijk, we hadden keuze uit verschillende gerechten met ook vegetarische keuze.
Soep was heerlijk, risotto was lekker maar lauw opgediend. Chocoladeparfait was goddelijk.
Disgenoten hadden andere gerechten maar waren ook zeer tevreden. Een opmerking: bij dessert vers fruit met ijs was het bladerdeeg overbodig.
vrievank .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Waren met jonge kinderen,moesten (te)lang wachten na het voorgerecht,hadden wel gereserveerd..te weinig personeel in de keuken....?
Overigens mooie gelegenheid vlakbij ons voor een weekend gehuurde woning.
Plaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en gekozen voor dit restaurant vanwege de positieve reacties. Deze kunnen we deels bevestigen. Het is een heel mooi en gezellig ingericht restaurant. Helaas werden we aan een kleine hoge tafel met aan de ene kant krukken (met een lage rugleuning) en aan de andere kant een diepe bank werden gezet, evenals de andere deelnemers aan de AH actie. Aan het einde van de avond had een van ons daarom last van zijn rug.
Toen kregen we de vraag of we een broodje vooraf wilden. Dat wilden we wel. Later bleek uit de speciale AH kaart dat we voor de 6 sneetjes stokbrood (met aioli en tapenade) E 6,50 moesten betalen. Een stevig bedrag. Het voorgerecht, een carpaccio van tomaat met geitenkaas was waterig en smakeloos. Het andere voorgerecht, een salade met gerookte kip was redelijk goed van smaak. De hoofdgerechten, spiesjes van varkenshaas (E 2,50 extra) en kabeljauw waren goed verzorgd en lekker van smaak. Het dessert bestaande uit een chocoladeparfait was best lekker, maar zo hard bevroren dat je er amper een lepel in kreeg.
Al met al een gemengde ervaring. Bij een dergelijke aanbieding (AH), waarbij je relatief weinig betaalt, kun je ook niet heel veel verwachten misschien. Maar ook dan kan wat je serveert in ieder geval goed en smakelijk uitgevoerd zijn. Dit was hier niet in alle gevallen zo.