Grand Café Marnix

Achterdoelen 11 6711 AV Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Marnix

VoermansE .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij hebben hier eenmaal geluncht maar ook nooit meer. Het brood was volgens ons net ontdooid en leek meer op fabrieksbrood dat je in de supermarkt kunt kopen. Ook de kroketten en kip sate waren flauw van smaak.
Waar je normaal in een grand cafe bij het bestellen van kroketten op brood 2 boterhammen met 2 kroketten krijgt blijkt het hier normaal te zijn dat je een wit bolletje met 1 kroket krijgt.
Ook werd 1 gerecht in het geheel niet gebracht. Deze werd pas geserveerd toen de rest al klaar was (oeps, vergeten door te geven aan de keuken). Het gratis drankje dat werd aangeboden als tegemoetkoming werd ook niet direct opgenomen maar kon pas vrij laat worden besteld.
Het eten dat je krijgt is vrij standaard en zeker niet restaurant of 'grand' cafe waardig. Thuis maken wij lekkerder broodjes kroket en kip sate en zijn we minder geld kwijt.
Personeel deed ook vrij laconiek over het feit dat ze 1 bestelling in het geheel niet aan de keuken hadden doorgegeven.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Zowel voor de lunch als voor een lekkere avondmaaltijd kun je hier goed terecht. Ik kom hier dan ook regelmatig als ik in Ede ben. De biefstuk, geserveerd met frietjes en salade, is goed mals en lekker gebakken naar wens (rood).
Ook de marnixburger is een aanrader, aldus mijn tafelgenoot.

Bediening is prima in orde en vriendelijk.

De sfeer en inrichting is gezellig en netjes.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Tijdens de lunch een half-om-half genomen (combinatie van een broodje warm vlees en een broodje beenham). Erg leuke combinatie voor een gerecht. De beenham had een bijzonder vloeibare honing-mosterdsaus, die letterlijk van het broodje afdroop. Bediening was verder prima. Een klein foutje gemaakt met een bestelling drankjes (er kwamen er drie i.p.v. één), maar wel netjes op de rekening opgelost.

Altijd bijzonder treurig om te zien dat er voedsel op borden uitgeserveerd worden waar stukjes vanaf gebroken zijn. De verontwaardiging van mijn opmerking daarover lag misschien wel in lijn der verwachting (de serveerster was verbaasd dat ik er een opmerking over maakte).

De ambiance van het oude schoolgebouw (wat de locatie vroeger was) is erg mooi. De kleine verhoginkjes geven het restaurant een speels interieur.
Ruudvanheumen .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
De Marnixburger. Wow, ik geloof dat ik nergens zo'n lekkere burger heb gegeten! Heerlijk terras ook en het personeel is erg vriendelijk.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
wat was dat jammer.. broodje van de week besteld. Gebakken champignons, spekjes , uitje, gebakken ei op toast. Bij elkaar waren er nog geen 2 champignons bij elkaar te sprokkelen op het bord, Leek het laatste uit de pan van de tafel ervoor. Toast was niet doorheen te komen. Toen wij er wat van zeiden, werd er laconiek op gereageerd en vervolgens niks mee gedaan. Prijs voor de `gebakken`lucht .. 6 euro.