Grand Cafe Marktzicht

Kerkstraat 50 3751 AS Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Marktzicht

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lilo2013 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De inrichting en de naam is veranderd ( nu Smokehouse ) , een leuk terras met dit keer wél vlotte bediening.
De sate is qua smaak lekker maar niet echt warm , datzelfde geldt voor de spare-ribs ; als je niet alles binnen 7 min opgegeten hebt is het koud , en je hebt geen haast want je zit er toch voor je ontspanning ? En het terras was voor de helft gevuld , dus daar kan het niet aan liggen.
Wat wel een pluspunt is dat je een glas water bij de wijn krijgt . Uit de kraan dus en niet op de rekening ! Daar mogen andere restaurants een voorbeeld aan nemen !
De prijzen zijn net binnen de marge ; 16€ voor één spies kipsaté met iets kroepoek en een klein bergje sla ?? Allemaal erg minimaal.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Flexibele, vriendelijke en attente service. Ook grote groepen worden vlot bediend.Spakenburgse vissalade is een echte aanrader! Top!
Janneke334 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Bediening gaf aan dat er sinds kort nieuwe gerechten op de kaart stonden, deze vielen bij ons zeer in de smaak.
Leuke bediening met veel persoonlijke aandacht. Ook een gezellige inrichting en mooi terras buiten.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Gisteravond gegeten bij Marktzicht. We waren met 6 personen. We zaten in het achterste gedeelte. We moesten erg lang, een uur, wachten op ons eten. Als verklaring werd gegeven dat de mensen die op het terras zaten en binnen kwamen eten, eerder hadden besteld. Ok, verklaarbaar, maar dan is het nog lang voor relatief eenvoudige gerechten. Zelf vond ik de spareribs niet super. Wel voldoende, maar op veel plaatsen zwart verbrand. Wij stoorden ons erg aan al het personeel wat voor het raam in de steeg hun sigararetje ging roken. Dat was ronduit een vies gezicht, wanneer je eindelijk zit te eten.
Arno B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Voor mijn zieke vrouw (brancard) hebben wij Marktzicht gevraagd of het mogelijk was te lunchen. Wat een super dag is het geworden. Zowel wijzelf als onze gasten zijn voorzien van uitstekende service en heerlijk eten. Er werd bij wijze van uitzondering voor mijn vrouw een diner gerecht klaargemaakt (Gamba's) waar ze van heeft genoten en de hamburger die ik zelf nam was een big boy en een meer dan vullend en heerlijk lunch gerecht.

Bedankt voor een heerlijke lunch en liefde die is geserveerd. Dikke 10!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Met mijn ouders en vriendin wezen eten bij restaurant Marktzicht. De hoofdgerechten waren zalmfilet, saté van de haas, kabeljauw en entrecote. Binnen vijf minuten nadat we op het terras gingen zitten werd onze bestelling opgenomen. Het drinken werd binnen vijf minuten gebracht en het voorgerecht binnen 15 minuten. Nadat we klaar waren met het voorgerecht, werd ons gevraagd of het hoofdgerecht al gemaakt moest worden of dat we nog even wilden wachten. Ik vond het erg prettig dat dit gevraagd werd, aangezien het dineertempo zelf bepaald kan worden. Het hoofdgerecht werd ongeveer 30 minuten na het afronden van het voorgerecht geserveerd. Het eten was zeer goed en ook werd er tussentijds door de bediening gevraagd of alles naar wens was. na het hoofdgerecht hebben we afsluitend een dessert genomen.

Samengevat waren we zeer tevreden over het eten, de bediening en wachttijden. naast dat is de locatie van dit restaurant in het bruisende centrum erg goed door de gezellige drukte die aanwezig is.
Colinda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Heb woensdagavond heerlijk gegeten in Marktzicht. We werden bijzonder gastvrij ontvangen en kregen een heerlijke wijn bij ons eten geserveerd. Niet was te veel gevraagd. We hadden geen zin in een hoofdgerecht maar wilden graag een combinatie van voorgerechten geserveerd met friet. Dit was geen enkel probleem. We hebben gamba's pil pil gegeten, een surf en turf van garnalen spiesjes en yakatori spiesjes en een werkelijk overheerlijke sashimi van tonijn. De bediening was erg vriendelijk en de sfeer in dit restaurant is erg gezellig met een schitterende bar in het midden van het restaurant. Echt een aanrader voor ieder. Wilt u een heerlijk ontspannen avondje uit, kom dan naar Grand Cafe Marktzicht in Spakenburg. Het zit midden op het Spuiplein vlak aan de schitterende haven van Spakenburg. Eet Smakelijk!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Erg lang wachten op een zeer matige lunch.

Wat valt dat tegen in Spakenburg, en bij Restaurant Marktzicht.
Het toeristen-seizoen is nog niet begonnen (wat dagjes-mensen en een paar fietsers) en toch moeten we bij Restaurant Marktzicht eerst lang wachten voordat iemand onze bestelling opneemt en daarna nog eens drie kwartier wachten voordat onze bestelde lunch wordt gebracht. Het terras (niet sfeervol gelegen op een groot plein) zit wel vol.
De kaart ziet er leuk uit, maar de door mij bestelde Casino Royal stelt erg teleur.
Een klein, eenvoudig kopje tomatensoep en drie bruine, zeer eenvoudige boterhammen.
Een belegd met rosbief, een met een kroket en een boterham met een kleintje plakje smakeloze kaas.
Allemaal zeer eenvoudig. En dat voor € 9,95.
Nee, dat moet echt beter kunnen.
Goedemiddag, ik heb uit uw recensie begrepen dat u geen fijne ervaring heeft gehad in ons grand café. Dat vind ik erg vervelend voor u. Graag verneem ik van u wat u wel had verwacht van het lunchgerecht, misschien kunnen wij het gerecht en de service verbeteren. Met vriendelijke groeten, alice
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Alle terrassen in Spakenburg zaten vol, behalve bij Marktzicht, waar we ontvangen werden door een vriendelijke goede bediening. De witte huiswijn was prima, de visproeverij als voorgerecht ook (paling, zalm, forel), en toen kwam een grote schaal knapperige frieten (prima) om de gegrilde (?) zeebaars te begeleiden, maar die was helaas niet gaar. Het pleintje is op een zonnige avond heel leuk, maar die baars was een afknapper.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Leuk grand cafe waar je kan lunchen en dineren.
Bij mooi weer gezellig op het terras gelunched.
Lekkere club sandwich marktzicht op zweeds polarbrood echt een topper. Mijn man had de marktzichtburger, lekker mals en alles erop en eraan. Vlotte oplettende bediening. Ik kom zeker nog eens terug!
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Lekker gegeten de spare ribs zijn verre weg de beste van de provincie. De bediening is heel gastvrij. De ligging van de grandcafe is ook top. De borden waren ook netjes heel schoon, het is gewoon een grandcafe om mensen aan te raden.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
De zeetong bij Grand Café Marktzicht was een recht toe, recht aan klaargemaakt, maar smaakte verder prima. De bediening was vlot. De prijs-kwaliteit-verhouding is zeer redelijk (€34,75 inclusief twee drankjes, voorgerecht en koffie). Kortom geen culinair hoogstandje, maar wel een goede maaltijd voor een aanvaardbare prijs. Het uitzicht op het Spuiplein is aardig vanwege de, althans in de vakantieperiode, levendigheid.
Beelen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
ik heb hier zoete spare ribs gegeten en ik moet zeggen top nergens betere gegeten bediening was ook goed en behulpzaam prijs kwaliteit was top
Koelewijn1982 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heb hier woensdag avond heerlijk op het terras gezeten
De zeebaars was super lekker, en geserveerd met gebakken aardappeltjes en zoete boontjes. De bediening was lekker vlot en gastvrij.
We kregen lekker een glaasje water aangeboden bij onze wijn. Ook de sfeer werd s'avonds steeds gezelliger. De kaarsjes lekker aan en een gezellig muziekje! We hebben nog heerlijk nageborreld! Leuke tent!