Grand Cafe Mahler

Velperbuitensingel 25 6828 CV Arnhem Nederland Kaart
31-263720740

Over restaurant Grand Cafe Mahler

Ongedwongen gezelligheid in Arnhem

Op deze monumentale ontmoetingsplek in het hartje van de stad lopen cultuur, ongedwongen gezelligheid en zakelijkheid dwars door elkaar heen. Of je nu komt voor een romantisch diner, een groep bruisende vrienden of een zakendiner, genieten ga je sowieso! Net zo gevarieerd als het publiek van Grand Café Mahler, is hun menukaart. Laat je verwennen door de vriendelijke service. Als je geluk hebt is er ook live jazz muziek!

Meer informatie over restaurant Grand Cafe Mahler

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zaterdag van 12:00 - 21:00 uur.
Zondag van 12:00 tot 20:00 uur.

Duur
Angelface .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hadden het theater menu. De gerechten waren 'zeer doorsnee'. Een verrassing waren de aardappelpuree bolletjes met iets gegrilde amandelschaafsel omhuld.Het toetje daarentegen was een echte topper. Teleurstellend en beetje flauw was dat we maar 2 drankjes gratis kregen omdat we 'geen huiswijn' hadden besteld.We waren met vier en hadden alle 4 theaterkaartjes voor de balletvoorstelling van Introdans.Mahler is wel een fijne plek om vooraf aan een voorstelling om met vrienden af te spreken. Ze zorgen ervoor dat je op tijd alles geserveerd krijgt!
Houvanlekkereten100 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vorige week heerlijk gegeten bij musis bij een hoofdgerecht krijg je aardappel garnituur en groenten geserveerd had zelf de graanhoen die was lekker mals goede ruime portie vond ik zelf het dessert was ook erg lekker likeur 43 ijs leuk bedacht!! De kok kwam het dessert zelfs nog brengen erg leuk! Bediening: vriendelijk wel beetje traag vaak met de rug naar de gasten decoratie: vind de ruimte net iets te open wat meer bloemen en decoratie zou wat meer passen
Moanna61 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Vond het een heel mooi restaurant ,vriendelijk personeel .
Eten was heerlijk
Zou er zo weer heen gaan ,had gebakken geitenkaas heerlijk .
De vleesspies was ook goed ,vond het beetje jammer dat de patatjes op me bord lagen
Verder super restaurant
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Bediening heel vriendelijk, maar traag. Het duurde 15 minuten voordat we een drankje hadden, terwijl er maar een paar tafeltjes bezet waren. Later ging het sneller. Ossobuco was niet voldoende mals. Het brood van de Mahlsburger bestond uit naan, een vreemde combinatie, niet helemaal mijn smaak.
Sox .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was wel drie kwartier. Het was bekend dat wij naar het concert gingen.
Dit was wel een uitzondering want meestal is er een speciaal concertmenu en gaat het prima en is het lekker. Ook de service is eigenlijk altijd heel goed.
Het personeel verontschuldigde zich niet en negeerde eerst zelfs onze vragen hoe het mogelijk was dat het zo lang duurde. Daar werden we niet vrolijk van.
Jacques N.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Echt een Grand café, over attente bediening - meerdere malen door verschillende medewerkers gevraagd of wij nog iets wilden, of het lekker was, etc etc. Beter dan geen aandacht, maar een beetje coördinatie mag wel. Prima concert menu.
Liesbethkuhlemaijer .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prima plek om voor een theatervoorstelling te eten!
Lekker eten gevarieerd en niet standaard vriendelijke vlotte bediening
Inacomello .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Het eten was heerlijk. We hadden de musis burger, maar voordat we opgemerkt werden om een drankje te bestellen, duurde zeker 15 minuten. We hadden gezegd dat we voor het concert kwamen, maar dat maakte qua wachten niks uit, want voor we de burger kregen, duurde het ook 30 minuten. Al met al, het eten en het decor is goed, maar de bediening niet. Toen we vroeger waar de burger bleef, omdat we naar het concert gingen, kregen we van een knulletje als antwoord: ja het is druk, want iedereen gaat naar het concert.........
Fmsmit1 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het eten was lekker, maar het was wat weinig. We hadden er friet en groenten moeten bijbestellen voor iedereen; dat zijn aparte bijgerechten op de kaart. De bediening was goed. We moesten op tijd bij de opera zijn en vele andere gasten moesten op tijd bij de Matheus Passion zijn en het was stampvol. Toch lukte het ze om iedereen op tijd te bedienen. Dat vond ik heel knap.
Batenburg.r .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Entrecote was stug en had veel vet .
Nadeel is dat als je extra groente of aardappel erbij wil dit extra moet betalen.
Nagerecht en voor gerecht waren zeer smaakvol
Brandt1 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
De kwaliteit van het eten van Cafe restaurant Mahler is er zeer op vooruitgegaan. Jaren geleden waren vele gerechten veel te zout. Wel opvallend is dat - ondanks het rijkelijk aanwezige personeel - de bediening soms aan de trage kant is; een euvel dat al sedert jaar en dag kenmerkend is voor dit etablissement.
Victor02 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
keurig licht diner voor aanvang van voorstelling, kleine tafeltjes staan wat verloren in de ruimte, daardoor niet erg knus
F.foole .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Groente niet gaar. Entrecote erg vet.
Moesten ons haasten vanwege start concert om 19.00 uur. Waren er al om 17.00 uur. Desert niet kunnen gebruiken van het driegangendiner vanwege tijdgebrek.
Raven B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Ik ging er koffie met gebak eten. De ober begroette mij netjes toen ik binnenkwam, evenwel na een kwartier had nog niemand mijn bestelling opgenomen en toen ben ik maar naar de bar gelopen. Ik zei "ik zit hier al 15 minuten maar niemand komt langs" waarop de ober zei "ik had je niet zien zitten..."Het tafeltje waar ik plaats had genomen was niet opgeruimd, er stond een theezakjesbak van de vorige klant, en het tafeltje naast mij was wel leeg maar de kaars stond op het randje van de tafel...zeker ook vanwege een vorige klant?
Er waren heel weinig klanten en veel personeel dat voornamelijk luidkeels met elkaar stond te kakelen en te discussiëren aan de bar.
Christela .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hadden kip met stampotje en tomatenjus, heel lekker en mooi gepresenteerd. We vonden het wel vreemd dat we de puree niet konden wisselen voor frieten. Frietjes moesten we dan maar apart bestellen en bijbetalen !
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
de Burger was verrassend lekker, goed gebakken (rosé) met voldoende groente etc. kortom een compliment waard. Zeker een aanbeveling voor de volgende bezoekers
Ellenvanhattem .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
We hebben, voorafgaand aan theaterbezoek, heerlijk gegeten bij Mahler. Mooi opgemaakte borden, aardige bediening. Een een leuke kaart met vertrouwde én aparte gerechten.
Ria-elbers .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Een hartelijk ontvangst. Het eerste drankje was van de zaak. We waren aan de vroege kant, maar was geen probleem en konden meteen aan tafel. Het eten was prima verzorgd. De inrichting vond ik aan de kille kant. Had het gevoel dat ik in een bibliotheek zat
K.h.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
De ontvangst was aardig met een drankje van het huis.
De carpaccio was beneden peil; niet zoals een carpaccio hoort te.
zijn en dat voor 9 euro. Geen pitjes erop, geen parmazaanse kaas en bleek roze plakjes van onbestemd vlees.
Zalm salade was goed maar de gebraden kippebout bleek en niet gaar.Hoefde ook nier betaald te worden. Het stamppotje smaakte naar niks.
Kortom gaan aanrader.
Drielj .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Aardig menuutje, afgestemd op aansluitend concert, heel schappelijk geprijsd en attente bediening. Eerste drankje gratis bij concertbezoek: dat was nieuw voor me. Door wat trage bediening toch nog krap in de tijd. Gezellige entourage, maar wat fris: op de één of andere manier "tocht" het wat: koude door het vele (dubbele) glas wellicht.