Grand Cafe Maastricht Soiron

• Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prima eten, leuke locatie
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Vriendelijke bediening, goede service en heerlijk gegeten. Ook gebruik gemaakt van een Bongo lunch welke zeer uitgebreid was.
carolien R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heel gastvrij en klantgericht. Lekker eten , mooi gepresenteerd en gezellige sfeer. Aangenaam geprijsd
Mady V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Uitmuntend Grand Café. Er wordt altijd rekening gehouden met mijn koemelk- en soja allergie. Lunchgerechten worden daarop aangepast.
Altijd gezellig of het nu op een zondagochtend is of door de week.
hpeters.peters17 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Hoewel onze reservering keurig en vriendelijk was bevestigd door het Grand Café, kregen we bij aankomst in Maastricht te horen dat zij niet meer meededen met de actie van deluxebox. Ze bleven ondanks onze voucher met waardecode die geldig was tot en met 30 juni 2016 weigeren ons te bedienen overeenkomstig de reservering. Onder protest hebben we toch daar geluncht en die was bovengemiddeld goed, Voor het museum waren we niet afhankelijk van onze voucher want we hebben een museumjaarkaart. We ons de Maastrichtse gastvrijheid iets anders voorgesteld.
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisteren hier neergestreken voor een lunch met een Bongo-bon. De lokatie aan het Vrijthof is mooi in het museum. Met een vastgestelde lunch vanwege de bon (karaf water, soep, 'bammeke' en koffie/thee) kregen we vooraf 'oma's kippensoep', die lekker maar niet bijzonder was. Daarna kozen we beiden voor het 'bammeke met gerookte zalm', met lekker volkorenbrood en goede gerookte zalm. Hoewel ik altijd het idee heb dat je met een Bongo-bon (of equivalent) niet altijd even gelijkwaardig als 'betalende gasten' wordt behandeld, was de service goed en attent. Mooie plek voor een lunch!
trudyhendriks H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Mooie locatie maar
weinig toiletten. Op de "dames (tevens invalide) toillet" was het omdat daar een minder valide persoon op was, erg lang wachten.....
Het eten was erg lekker en ook het serveren van de consumpties met het nootje en olijfje was top!
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Een prachtige locatie en een rustige omgeving.
De lunch was perfect, wel jammer dat er veel paprika in de salade zat.
De bediening is aardig en gastvrij maar helaas niet zo snel.
Toch een locatie om terug te gaan.
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag koffie met vla genuttigd. Koffie van Blanche Dael, heerlijk :-)
Al vaker geweest, ook "warm" gegeten. Altijd erg lekker!
Ambiance is prachtig; gelegen in het Museum aan t Vrijthof.
Vernam dat het amper had gescheeld of het hele pand zou een paar jaar ten prooi van sloopwerkzaamheden gevallen zijn (in meen ten behoeve van een bank), gelukkig dat daar een stokje voor is gestoken. Voor ons een soort van geheimtip: gelegen aan het Vrijthof maar niet bekend bij een ieder. We komen er graag (terug).
Ryanne H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Wij hadden gereserveerd bij Grand Café Soiron Maastricht met een Bongo lunchbon. Er was een tafeltje voor ons vrijgehouden en dat was geen overbodige luxe wegens de zaterdagmiddagdrukte. We kregen het dagsoepje (paprikasoep), die werkelijk heerlijk was. Daarna nog een dikke boterham naar keuze (in ons geval huisgemaakte tonijnsalade), en twee drankjes erbij. Goede koffie ook! Absolute aanrader voor een heerlijke lunch aan het Vrijthof in een mooie ambiance.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Lekker gegeten en zeer goede service. Komen zeker nog een keertje terug. De entourage is ook mooi in het museum. Zeer de moeite waard.
Ferran W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Omdat ze in ons hotel schofterig veel geld vroegen voor het ontbijt zijn we dat lekker hier gaan doen. Gezelliger, kwalitatief beter, per saldo goedkoper en een schitterend uitzicht over het prachtige Vrijthof op de koop toe! Niets op aan te merken: vlotte bediening, latte macchiato van het bovenste plankje, (h)eerlijke verse jus, een "Bammeke Gehak" en een "Bammeke Hin" om van te watertanden. Absoluut aan te raden voor ontbijt, lunch, of zomaar een "Teske koffie" met een heerlijke punt "Appelekouwevlaoj".
Domeniek B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Wij hadden met een bongo lunchtime bon gereserveerd voor een zondagmiddag. Vooraf hadden we al gezien dat je hier niet alleen een broodje zou krijgen, en dat het een mooie locatie is, dus de keuze was snel gemaakt. We hebben met deze bon een kop dagsoep met brood gekregen, een 'bammeke' (ipv een broodje versgebakken brood met beleg zoals brie, ham, tonijn) met een groene salade, een fles water en na afloop nog de keuze uit koffie, cappuccino, thee etc. Het was ook allemaal erg lekker en goed verzorgd. In vergelijking met wat je in andere zaken vaak krijgt voor bonnen, vonden wij dit dus ook absoluut waar voor ons geld!
De service was goed en vriendelijk, alleen in het begin en einde hebben we even moeten wachten. Dit had ook te maken met de drukte en bezetting van het personeel. Pluspunt: wij waren vergeten dat we ook nog koffie zouden krijgen en wilden dus afrekenen, waarop de serveerster meteen zei dat we dit nog mochten bestellen.
Al met al dus erg positief.
Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie punten! We zijn ontzettend trots, heel erg bedankt. We vinden het fantastisch dat we hebben kunnen bijdragen aan een leuke middag en lekkere lunch.

Komt u snel nog eens terug voor een lekker kopje koffie met Limburgse vlaai?

Marlon W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Hier laatst een high wine genuttigd via groupon. In eerste instantie kregen we een wijn toebedeeld later bleek dat we ook konden kiezen. Wijn was van goede kwaliteit! De hapjes waren niet erg bijzonder. Chips en quiche lekker maar de rest standaard. Bediening zeer vriendelijk en proffesioneel. Jammer dat het zo leeg was en rommelig. Niet echt voor een jong (en hip) publiek.
Beste heer/mevrouw,
Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat wij niet goed gecommuniceerd hebben omtrent de wijnkeuze. Onze excuses hiervoor.

Komt u nog eens terug dan serveren wij u een lekkere wijn van het huis!

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Wij hadden via groupon een high wine arrangement geboekt. Ieder 3 glazen wijn, zelf uit te zoeken, van de kaart. De dame van de bediening, zeer attent, adviseerde ons de volgorde. Daarbij geserveerd een dienblad! vol lekkernijen: peppadews met roomkaas, olijven, gemengde noten, kaasstengels, oude en jonge kaas, warme taco's met gesmolten kaas en salsa en quiche Lorraine. Wat was dat lekker en uitgebreid!!! Bij ons volgende bezoek aan Mestreech gaan we hier zeker weer naar toe.
Beste heer/mevrouw,

Drie negens, wat fantastisch, hartelijk dank hiervoor. Heel erg fijn om te horen dat u zo genoten heeft van de hapjes en de wijntjes!

Zien we u nog eens terug?

RietJohn J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Geweldig mooie locatie, een pareltje in de binnenstad. Oase van rust. Alleen erg moeilijk te vinden, huisnummer ontbreekt , geen bord aan gevel, alleen een bakfiets aan de overkant. Eten prima verzorgd. Ik had gereserveerd, sms, mail alles o.k. via couverts maar binnen was niets bekend. Kwamen om 16:45 en keuken sloot om 17:00 uur. raar.
Beste heer Janssen,

Wij willen u graag bedanken voor uw beoordeling en we vinden het vervelend om te horen uw bezoek niet geheel vlekkeloos was. Onze excuses hiervoor.

Belt u een volgende keer dan zorgen we dat er iets lekkers voor u klaar staat!

Reactie van proever:

Paar weken nogmaals langs geweest en team heeft zich prima gerevancheerd met lekkere capuccino en vlaai naar keuze, zeer attent. Later nog eens langs geweest voor broodje , was wederom prima. En herkenbaarheid was ook verbeterd, maar lag aan strenge eisen van gemeente.
Zeker nieuw bezoek waard.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Super mooie locatie met gerestaureerde oude details. Onlangs de Sloaj Vés (salade vis, op z'n Limburgs) gegeten, je kunt merken dat er verse ingrediënten worden gebruikt.
Beste Chris,

Wat een fantastische beoordeling, heel erg bedankt hiervoor. Wij vinden het erg fijn om te horen dat de Sloaj Vés zo goed gesmaakt heeft.

Komt u snel nog eens terug om een ander lokaal gerecht te proeven van onze menukaart?

Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Koffie & vlaai - aantrekkelijke aanbieding in combinatie met bezoek aan het museum aan het Vrijthof over de geschiedenis van Maastricht.
Koffie wordt hier standaard geserveerd met koffielikeurtje - top!
Beste heer/mevrouw,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling! We vinden het erg fijn dat de aanbieding goed bevallen is.
Komt u nog een keertje terug? De koffie staat in ieder geval klaar!

N N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Als je binnen komt kijk je tegen een grote lege ruimte aan waardoor ik dacht dat ik verkeerd zat. Pas als je de hoek om gaat zie je tafeltjes staan. Dus niet bijzonder in mijn ogen. Qua eten, niet bijzonder, dit soort broodjes krijg je tegenwoordig overal. En we kregen bij het bestellen te horen dat het videeke niet meer te bestellen was (toevallig een week later gebeurde dat bij mijn echtgenoot ook!).
Bediening slecht, we hebben de hele middag daar gezeten, gezellig met vriendinnen aan de wijn. En elke keer als we weer wat wilden moesten we er 5 minutene over doen voordat iemand ons zag zwaaien. Ze hadden veel meer kunnen verdienen aan ons. Ik zal niet snel weer gaan.
Beste mevrouw,

We stellen het erg op prijs dat u uw ervaring met ons deelt en vinden het vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest.
Neemt u alstublieft contact op met info@grandcafemaastricht.nl dan zorgen wij voor een passende oplossing.