Grand Cafe Maastricht Soiron

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 18:00

Hpeters.peters17 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Hoewel onze reservering keurig en vriendelijk was bevestigd door het Grand Café, kregen we bij aankomst in Maastricht te horen dat zij niet meer meededen met de actie van deluxebox. Ze bleven ondanks onze voucher met waardecode die geldig was tot en met 30 juni 2016 weigeren ons te bedienen overeenkomstig de reservering. Onder protest hebben we toch daar geluncht en die was bovengemiddeld goed, Voor het museum waren we niet afhankelijk van onze voucher want we hebben een museumjaarkaart. We ons de Maastrichtse gastvrijheid iets anders voorgesteld.
Marcoen V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gisteren hier neergestreken voor een lunch met een Bongo-bon. De lokatie aan het Vrijthof is mooi in het museum. Met een vastgestelde lunch vanwege de bon (karaf water, soep, 'bammeke' en koffie/thee) kregen we vooraf 'oma's kippensoep', die lekker maar niet bijzonder was. Daarna kozen we beiden voor het 'bammeke met gerookte zalm', met lekker volkorenbrood en goede gerookte zalm. Hoewel ik altijd het idee heb dat je met een Bongo-bon (of equivalent) niet altijd even gelijkwaardig als 'betalende gasten' wordt behandeld, was de service goed en attent. Mooie plek voor een lunch!
Trudyhendriks .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Mooie locatie maar
weinig toiletten. Op de "dames (tevens invalide) toillet" was het omdat daar een minder valide persoon op was, erg lang wachten.....
Het eten was erg lekker en ook het serveren van de consumpties met het nootje en olijfje was top!
Ahpelzer .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Door de enorme drukte in de stad, hebben we meer dan 1 uur gezocht naar een parkeerplaats. Daardoor kwamen we ongeveer 20 minuten later dan afgesproken.
Onze gereserveerde tafel was toen al bezet door andere mensen. We hebben toen een tijdje moeten wachten tot er weer een tafel vrij kwam.
Erg teleurstellend.
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Een prachtige locatie en een rustige omgeving.
De lunch was perfect, wel jammer dat er veel paprika in de salade zat.
De bediening is aardig en gastvrij maar helaas niet zo snel.
Toch een locatie om terug te gaan.
Ralph68 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag koffie met vla genuttigd. Koffie van Blanche Dael, heerlijk :-)
Al vaker geweest, ook "warm" gegeten. Altijd erg lekker!
Ambiance is prachtig; gelegen in het Museum aan t Vrijthof.
Vernam dat het amper had gescheeld of het hele pand zou een paar jaar ten prooi van sloopwerkzaamheden gevallen zijn (in meen ten behoeve van een bank), gelukkig dat daar een stokje voor is gestoken. Voor ons een soort van geheimtip: gelegen aan het Vrijthof maar niet bekend bij een ieder. We komen er graag (terug).
Ivke D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We waren aangenaam verrast van hun lekker eten en service!!! We komen zeker terug om te genieten van hun kunnen. Merci hiervoor.
Ryanne H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Wij hadden gereserveerd bij Grand Café Soiron Maastricht met een Bongo lunchbon. Er was een tafeltje voor ons vrijgehouden en dat was geen overbodige luxe wegens de zaterdagmiddagdrukte. We kregen het dagsoepje (paprikasoep), die werkelijk heerlijk was. Daarna nog een dikke boterham naar keuze (in ons geval huisgemaakte tonijnsalade), en twee drankjes erbij. Goede koffie ook! Absolute aanrader voor een heerlijke lunch aan het Vrijthof in een mooie ambiance.
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Voor de eerste keer hier geluncht. Jammer van de beperkte kaart (essentiële dingen zoals clubsandwich, eiergerechten of tweede soep ontbreken). Burger Grand Café en panini mozzarella besteld. Smaken redelijk, zien er een beetje fastfood-achtig uit. Gevulde tomatensoep wel goed. Wel lekkere witte wijn. Personeel aardig maar niet al te snel.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Prima koffie en heerlijke warme chocola met lekker zoete slagroom uiterst liefdevol geserveerd in een prachtige entourage. Wij waren hier voor het zondagmiddagconcert en zowel de Horeca als de muziek was van grote klasse.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Lekker gegeten en zeer goede service. Komen zeker nog een keertje terug. De entourage is ook mooi in het museum. Zeer de moeite waard.
Lekvingerlekdoum .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Hier gaan lunchen met vijf mensen. Van tevoren telefonisch ronde tafel gereserveerd aan de voorzijde van de lunchroom. Bij aankomst was de tafel bezet. No biggie, maar wel suf.

De ober komt met een kladblokje vragen wat we graag zouden willen. 'Uh, een menukaart misschien?'

Salade met vis was vers maar wel zielig qua portie. Een boel gemengde sla, een paar stukjes gerookte zalm, een miezerig stukje gerookte forel en onderin wat verloren kloddertjes zoete mayonaise-achtige vissalade waarvan je je af kunt vragen of hij zelfgemaakt is.

Zaak ziet er wel prachtig uit.
Ferran W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Omdat ze in ons hotel schofterig veel geld vroegen voor het ontbijt zijn we dat lekker hier gaan doen. Gezelliger, kwalitatief beter, per saldo goedkoper en een schitterend uitzicht over het prachtige Vrijthof op de koop toe! Niets op aan te merken: vlotte bediening, latte macchiato van het bovenste plankje, (h)eerlijke verse jus, een "Bammeke Gehak" en een "Bammeke Hin" om van te watertanden. Absoluut aan te raden voor ontbijt, lunch, of zomaar een "Teske koffie" met een heerlijke punt "Appelekouwevlaoj".
Domeniek B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Wij hadden met een bongo lunchtime bon gereserveerd voor een zondagmiddag. Vooraf hadden we al gezien dat je hier niet alleen een broodje zou krijgen, en dat het een mooie locatie is, dus de keuze was snel gemaakt. We hebben met deze bon een kop dagsoep met brood gekregen, een 'bammeke' (ipv een broodje versgebakken brood met beleg zoals brie, ham, tonijn) met een groene salade, een fles water en na afloop nog de keuze uit koffie, cappuccino, thee etc. Het was ook allemaal erg lekker en goed verzorgd. In vergelijking met wat je in andere zaken vaak krijgt voor bonnen, vonden wij dit dus ook absoluut waar voor ons geld!
De service was goed en vriendelijk, alleen in het begin en einde hebben we even moeten wachten. Dit had ook te maken met de drukte en bezetting van het personeel. Pluspunt: wij waren vergeten dat we ook nog koffie zouden krijgen en wilden dus afrekenen, waarop de serveerster meteen zei dat we dit nog mochten bestellen.
Al met al dus erg positief.
Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie punten! We zijn ontzettend trots, heel erg bedankt. We vinden het fantastisch dat we hebben kunnen bijdragen aan een leuke middag en lekkere lunch.

Komt u snel nog eens terug voor een lekker kopje koffie met Limburgse vlaai?

Ies_den_Hartog .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Ons kerstdiner hebben wij gehouden in Grand Café Soiron. De communicatie/overleg vooraf over hoe en wat verliep uitermate soepel. De avond zelf was super! De locatie was mooi versierd en verlicht, de temperatuur aangenaam, het personeel bekwaam; de glazen werden goed bijgevuld, zonder dat het idee ontstond dat ze continue achter je stonden. Het diner zelf was heerlijk!
We hebben op deze locatie nog tot in de late uurtjes nageborreld, dit kwam vooral door de super ambiance! Absoluut een aanrader!

Ies den Hartog, Aon Risk Solutions Maastricht
Beste mevrouw den Hartog,

Wat een mooie beoordeling, we zijn super TROTS. Heel erg bedankt hiervoor en we vinden het heel fijn dat we aan een mooie avond hebben mogen bijdragen.

Komt u binnenkort nog eens langs voor een kopje koffie met een lekker stuk vlaai?

Marlon W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Hier laatst een high wine genuttigd via groupon. In eerste instantie kregen we een wijn toebedeeld later bleek dat we ook konden kiezen. Wijn was van goede kwaliteit! De hapjes waren niet erg bijzonder. Chips en quiche lekker maar de rest standaard. Bediening zeer vriendelijk en proffesioneel. Jammer dat het zo leeg was en rommelig. Niet echt voor een jong (en hip) publiek.
Beste heer/mevrouw,
Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat wij niet goed gecommuniceerd hebben omtrent de wijnkeuze. Onze excuses hiervoor.

Komt u nog eens terug dan serveren wij u een lekkere wijn van het huis!

Sphinx .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Vanwege het heerlijke eten, de mooie locatie en de goede service heeft ons bedrijf in het Grand Cafe Maastricht Soiron voor de tweede keer een grote klantontvangst gehouden. Het voorbereidend werk wordt steeds zeer professioneel uitgevoerd en speciale eetwensen zijn absoluut geen probleem. Een genot om mee samen te werken. Onze gasten waren zeer te spreken over het goede eten, de service, prachtige locatie en niet onbelangrijk het vriendelijke personeel. Een aanrader ! Tot de volgende keer!
Beste heer/mevrouw,

Dit zijn de punten die we graag zien. Fantastisch, hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Geweldig dat we weer hebben mogen samen werken en we hopen dat we dit in de toekomst weer mogen doen.

Nogmaals dank en graag tot ziens!

wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Wij hadden via groupon een high wine arrangement geboekt. Ieder 3 glazen wijn, zelf uit te zoeken, van de kaart. De dame van de bediening, zeer attent, adviseerde ons de volgorde. Daarbij geserveerd een dienblad! vol lekkernijen: peppadews met roomkaas, olijven, gemengde noten, kaasstengels, oude en jonge kaas, warme taco's met gesmolten kaas en salsa en quiche Lorraine. Wat was dat lekker en uitgebreid!!! Bij ons volgende bezoek aan Mestreech gaan we hier zeker weer naar toe.
Beste heer/mevrouw,

Drie negens, wat fantastisch, hartelijk dank hiervoor. Heel erg fijn om te horen dat u zo genoten heeft van de hapjes en de wijntjes!

Zien we u nog eens terug?

Rob D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
lekkere maastrichtse gerechten op de kaart, enthourage is mooi en bijzonder. strak maar toch ook wel maastrichts. We hebben op het terrasje aan de voorzijde gezeten waar je lekker in de luwte zit, maar toch de charme van het vrijthof hebt.
Beste heer/mevrouw,

Wat een mooie punten, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te horen dat u bij ons heeft genoten van het zonnetje.

Zien we u nog eens terug in het voorjaar?

Ferens .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Het Grand Cafe is prachtig gelegen in het museum aan het Vrijthof. Voor mijn afscheidsreceptie bij mijn werkgever, heb mijn relaties kunnen verblijden met deze mooie plek en de uitstekende ontvangst en bediening door het personeel van het GC.
Van mijn gasten heb ik zeer positieve reacties gehad. Ik en zij zullen de plek en het grand cafe zeker positief uitdragen.
Nogmaasl bedankt voor de goede zorgen.
Beste heer/mevrouw,

3 negens! Wat een fantastische punten, we zijn ape trots en zullen uw beoordeling delen met ons team. Wij vinden het erg fijn dat we hebben mogen bijdragen aan een mooi afscheid.

Graag tot ziens!