Grand café Luxor

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Grand café Luxor

Maria S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ben al vaker in dit restaurant geweest, de laatste keer was het niet bijzonder lekker. Verder hebben ze een niet erg uitgebreide kaart wat niet erg is maar er is al een aantal jaren niets meer veranderd aan de menukaart. Ik vind het geen aanrader meer.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Aankleding is sfeervol en cinema-esque, de bediening aardig, het eten is echter een sechte prijs-kwaliteit verhouding. Er wordt vooral moeite gedaan het op het bord mooi uit te laten zien. Verder wordt er veel uit pakjes en potjes gekookt.
Voorgerecht zalmcarpaccio met volledig smaakneutrale zalm. Bosje sla en paar dikke druppels saus uit kant-en-klaar flesje kostte rond de €7.
Hoofd kalfsbiefstukjes overgoten met een donkerbruine glimmende saus uit pakje voor ongeveer €18.
Verassingstoetje was twee bollen ijs met een waterige klodder spuitbusroom. €6
Wel hebben wij een euro korting op de filmkaartjes mogen ontvangen
Augusta A.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gezellig terras, uitstekende bediening en heerlijk lokaal bier. Mijn man at een perfecte biefstuk en ik een eveneens perfecte roodbaars. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Absoluut een aanrader!
Daisy B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Qua geluid lijkt het alsof je in een overvolle kantine zit. De akoestiek is verschrikkelijk. Mijn quiche leek opgewarmd uit een magnetron begeleid met aangebrande uitjes, een berg rucola zonder dressing en een sausje/soepje waarvan niet helemaal de bedoeling van duidelijk was.
De visspies van mijn man kende bijna geen vis en na drie kwartier ben ik zelf maar gaan vragen waar ons drinken bleef.
Eens maar nooit weer.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
redelijk gegeten. Service houdt niet over. Gerechten zijn erg standaard en met weinig variatie. Prijs- kwaliteit verhouding niet in balans.
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
We verbleven op Landal Lommerbergen.
Overdag gekeken welk restaurant in Reuver ons kon bekoren, Luxor leek ons wel wat.
Vooraf brood met kruidenboter.
Als hoofdgerecht: met katenspek omwikkelde kipfilet met spruiten stamppot en een heerlijke saus van trappisten bier, champignons, ui en spek.
Mijn man de Varkensmedaillons met grove mosterdsaus.
Beide menu's waren om op te zuigen de smaak was op momenten verrassend.
Het dessert was niet groot van formaat maar wel verrassend smakelijk.
Voor nog geen 53,- met 2 personen een aanrader.

Irwan L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
We hebben vanavond hier heel lekker gegeten. Eten is eenvoudig maar goed bereid. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Grandcafe Luxor 'zit vast' aan de bioscoop op het Raadhuisplein. Toen wij op zaterdagavond arriveerden, was er nog net een tafeltje vrij voor 4. Dat was een goed teken!
De uiterst vriendelijke bediening verwees ons naar de bovenverdieping, waar je gezellig en best intiem kunt zitten.
De kaart bevat voor ieder wat naar wens en je kunt voor 23,50 zelf een 3 gangenmenu samenstellen. Dat hebben wij ook gedaan.
Er is eigenlijk niks mis met wat er wordt geserveerd. Zelfs de biefstuk, die ik net-niet-medium wilde hebben, werd precies goed opgediend. En steeds was daar die gezellige lach!
De nagerechten konden ons ook prima bekoren en zodoende verlieten wij Luxor met een tevreden gezicht!