Grand Café LUST

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Grand Café LUST

Anja D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij hebben heerlijk genoten van een High Wine, erg leuk en lekker en gezellige locatie in het centrum. 5 wijnen geproefd met een bijpassende gerecht bij elke wijn. De serveerster gaf ons op een keurige wijze uitleg over de wijnen. Echt een aanrader. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer in de serre maar ook binnen heb je knusse plekjes.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Vriendelijk personeel. Saté van varkenshaas was goed.
C. K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zaterdagavond 17 novzember hebben wij heerlijk gegeten een 3 gangen menu voor een goede prijs.
De bediening was vlot/behulpzaam en zeer vriendelijk. vanaf het moment van binnenkomst hebben wij ons thuis gevoeld. Probeer dit vol te houden
Karinkim M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellige sfeer, goede stoelen, vriendelijke bediening.
Heerlijk gegeten, de smaken. Voor de normale eter is alleen de zeebaars normale maat erg klein 3 grote happen. Voor normale portie had ik meer verwacht. De andere hadden wild, varkenshaas en spareribs en dat was goed
Walter T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima eten in fijne ambiance met vriendelijke bediening.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een goede bediening..
Hier komen we vaker....
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Prima eten, leuke sfeer. Prijs is wat ons betreft te duur voor een veredeld café menu, maar het was lekker en goed. In de serre zat een enorm lawaaiige groep, wat de romantische sfeer verminderde. Nadat we gingen zitten moesten we na een tijdje vragen om de menukaart en werd daarna de wijn niet bezorgd. Ook het water duurde lang, bestek werd vergeten bij het voorgerecht en extra mayonaise werd vergeten. De eigenaar gaf ons de fles wijn cadeau ter excuses, wat een royaal goedmakertje was wat ons betreft. Denk dat we net wat pech hadden: Overall gewoon goeie tent en goed eten.
Krijn B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
vanavond heerlijk gegeten bij Grand Cafe LUST. Het eten was super lekker en ook leuk opgemaakt. Bijkomend voordeel: je kunt kiezen tussen klein, middel en grote porties ideaal. De bediening was aardig maar niet heel attent, het kostte vrij veel moeite om hun aandacht te trekken, hierdoor liep het niet heel vlot. Toen onze glazen leeg waren, haalde ze deze weg, maar vroegen niet of we nog wat wilde drinken, heel apart.
Reinard D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
tijdens optreden pianoman heer heerlijk gedineerd.
Vooraf 4 soorten bruschetta, net zo lekker als bij de Italiaan!
Voorger. vitello tonato en carpaccio, ook dat was zo weg.
Hfd ger. Lady iron steak, m chimi churi / pepersaus, prachtig stukje goed bereid en juiste cuisson en lekkere salade erbij m friet.
Dessert ; sorbet m citroen ijs, mango + bosvruchten - lekker bij 30 graden + frambozenijstaartje m glas Moscate Alte Adige - super.
We hebben weer genoten!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Leuk buiten gezeten in de veranda. Eten was goed en voor een gemiddelde eter voldoende. De biefstuk was alleen niet medium maar te ver doorgegaard. Vlees was wel mals. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen.
Reinard D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Betreft culinair event - 10 gangen diner met Wijnand kookt m big Green Egg. Fantastisch en de bedoeling is dit elke 6 weken te herhalen. Heerlijke gerechten met bijzondere wijnen!