Grand cafe Lien

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Grand cafe Lien

Genieten van een avondje uit

Grand cafe Lien is een gezellig en centraal gelegen restaurant in Wassenaar en is restaurant, lunchroom en bar dancing in een. Er is een uitgebreide kaart met een ruim aantal vaste gerechten bestaande uit Vis en Vlees en een 3-maandelijks wisselende keuze uit heerlijke Seizoensgerechten. Ook voor de kids zijn er speciale kindermenu’s. Grand cafe Lien is een echt familierestaurant, gewoon lekker, betaalbaar en voor iedereen. Kom snel langs voor een lekker etentje in een ongedwongen sfeer.

Meer informatie over restaurant Grand cafe Lien

Maandag 11:00 - 22:00
Dinsdag t/m Donderdag 09:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Grand cafe Lien

Martina H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was lang wachten op het eten, maar we waren ook met een grote groep.
Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. We hadden een topavond! De rekening deed ons achteraf verbazen.. (zeer goede kwaliteit - prijsverhouding!)
Annemieke U.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het eten zag er mooi verzorgd uit en smaakte ook nog eens heel lekker. Erg vriendelijk personeel. Ze deden erg hun best en waren zeer meewerkend. We gaan hier zeker terug komen. Een aanrader!
goldenoldey H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het eten was lekker, maar als ik de volle prijs had moeten betalen dan had ik het te duur gevonden! -50% was prima prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk bediening, niet druk bezet.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
bij binnenkomst werden wij met veel vriendelijkheid ontvangen. Alles ziet er netjes uit. hoofdgerecht was niet echt heet en friet tegen koud aan. Dit werd prima gecorrigeerd (binnen 7 min. nieuw friet en drankje van het huis)
Nikki V.
Heerlijk gegeten!
Voorafje was aan de grote kant en het uitserveren van brood met boter ( voorverpakt) kan veel leuker en beter!
Maar prima/goed personeel, prima eten en prima prijs!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima locatie! Lekker eten! Foutje bij de bestelling werd gecompenseerd met een gratis drankje,TOP!!
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening erg vriendelijk. Hebben een heerlijke avond gehad. Bedankt! Carpaccio was super lekker. Als hoofdgerecht de mosselen en de pasta gegeten was zeker een aanrader. Gaan zeker nog eens terug.
Jac V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
mieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met 5 vriendinnen een heerlijke lunch gehad.
Uitgebreide lunchkaart.Veel variatie.Ieder had een ander gerecht.
Kan het iedereen aanraden.Ga genieten!!!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heel gezellig restaurant klantvriendelijk zeker de moeite waard om daar te gaan eten.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mwah.. Eten was ok maar kan beter wanneer er meer aandacht aan wordt besteed. Kindermenu bestond uit heel veel friet en gefrituurde vis. De appelmoes, het enige 'gezonde' werd niet geserveerd terwijl het wel op de kaart stond. De angus burger was zwaar doorbakken terwijl je dit enigszins rood zou verwachten. De groeten was lauw en werd overigens netjes opnieuw geserveerd. Kortom, wanneer er meer aandacht aan wordt besteed is het een prima 'eetcafé' hap. Voor nu is het een mwah.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
In de afgelopen weken regelmatig even langs geweest bij Grand Cafe Lien. Voor een borreltje of lunch of diner.
Vanmiddag geluncht. T was weer heerlijk. Wij hadden een 12 uurtje vis en een Caesar salade. Voortreffelijk.
En jullie hebben nieuwe kaart vol heerlijke gerechten.
En in de nieuwe bedrijfskleding zien jullie er geweldig uit.
We komen gauw terug voor het diner.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De laatste tijd regelmatig bij Grand Cafe Lien geweest. Hetzij alleen om iets te drinken of lunchen of diner.
Vandaag zijn wij komen lunchen. Mijn partner had de Caesar salade met extra kip en ik had een 12 uurtje met met vis. Nieuw gerecht op de kaart. Was super lekker. De nieuwe kaart ziet er goed uit en wij zullen graag de gerechten komen proeven. En wat ziet iedereen er fantastisch.uit in de nieuwe bedrijfskleding. Echt top. Fijn dat jullie als jonge ondernemers proberen om je uiterste best te doen voor jullie gasten.
We komen snel weer terug
gerda333 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij komen regelmatig bij Lien en genieten altijd.
Mijn favoriet is de kipsate altijd lekker! Mijn man neemt vaak de zalm, echt een aanrader.
Bediening altijd netjes en gezellig, de nieuwe bedrijfskleding ziet er professioneel uit.
Wij komen snel weer eten!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima gegeten en goede service!
fay P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Afgelopen woensdag heerlijk met mijn kinderen en man wezen eten bij grand café lien. De kinderen hadden de heerlijke zoete spareribs genomen , mijn man ging voor d
e asperges met ham en ik met zalm. Het
was echt voortreffelijk kan niet anders zeggen. Bediening was zeer attent en vriendelijk. We zaten heerlijk buiten , we hebben binnen dus niet echt gezien. We komen uiteraard terug voor het heerlijke eten en voor de service
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Mijn man en ik eten regelmatig bij Grand cafe Lien. Het is er reuze gezellig, vriendelijk personeel en vooral fantastisch eten. Van de week hadden wij de asperges met ham en de hele kreeft. Een absolute aanrader.
Lieve mensen, ga zo door.
wij komen snel weer bij jullie eten
Mieps74 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vanavond met zijn vieren gegeten. Het voorgerecht de carpaccio en gamba's waren lekker. Alleen de carpaccio was wat aan de zoute kant. Als hoofdgerecht namen we alle 4 biefstuk Lien maar dat was echt slecht! Vreselijk zout, taai en het vlees smaakte naar van die diepvries biefstuk die je kan kopen bij de Dirk supermarkt of Lidl. Mijn vriendin en ik hebben het laten staan en de mannen hebben het wel gegeten maar niet met smaak.
Toen we klaar waren vroeg de serveerster of had had gesmaakt waarop wij eerlijk zeiden dat het erg zout was. Ze antwoorden hierop dat de kok inderdaad erg graag met zout strooit maar dat ze er wat van ging zeggen omdat er meer mensen hadden geklaagd. We namen een toetje die wel lekker was. We hadden eigenlijk een compensatie verwacht maar helaas. We hebben ze dan ook maar geen fooi gegeven. Bediening was vriendelijk maar het eten, vooral hoofdgerecht, zeer slecht
Joachim L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Omdat er iets te vieren viel gingen we met mijn zwager en schoonzus lunchen. Helaas was er een aantal goede en minder goede kanten.

We zaten op het terras en hoewel de temperatuur zodanig was dat de jassen in eerste instantie aanbleven, was het goed vertoeven. Vanwege de vele expats in Wassenaar is de menukaart aan twee zijden bedrukt: Nederlands en Engels. Mijn Maltese, en dus Engelstalige schoonzus was hier aangenaam door verrast.

De gerechten waren helaas iets minder aangenaam voor sommigen. Mijn zwager koos de soep van de dag: erwtensoep met roggebrood en spek. Dit bleek een goede keuze te zijn. Het werd geserveerd in een klein pannetje en had een verfijnde smaak. Thuis maak ik de erwtensoep robuust maar voor een lunch was dit uitstekend.

Zelf ging ik voor de clubsandwich. De kip bestond uit zelf gesneden kipfilet en niet, zoals in veel andere restaurants, uit plakjes vleeswaar. Het kon niet anders dan met mes en vork worden gegeten. Hoewel ik dat bij een clubsandwich niet graag doe geeft het wel aan hoe royaal het was belegd. De chips werden geserveerd in een frituurmandje maar de sla leek uit een zak te komen.

Mijn schoonzus koos voor de chicken fajitas. Dit werd een teleurstelling. Er was teveel zout gebruikt en dat deed erg afbreuk aan het geheel.

Mijn partner nam de rundvleeskroketten met frites. Deze laatste werden heel leuk in het kleine frituurmandje geserveerd. Op de kroketten was niets aan te merken maar de, overigens mooi krokant gefrituurde frites, veel en veel te zout.

Ik weet niet of ik terugkom bij Lien. De bediening was heel voorkomend en vriendelijk maar de keuken behoeft, hoewel de kaart er uitstekend uitziet, nog enige aandacht. Nu is de kwaliteit van de gerechten nog te wisselend!