Grand cafe Lien

Kerkstraat 2 2242 HG Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand cafe Lien

Genieten van een avondje uit

Grand cafe Lien is een gezellig en centraal gelegen restaurant in Wassenaar en is restaurant, lunchroom en bar dancing in een. Er is een uitgebreide kaart met een ruim aantal vaste gerechten bestaande uit Vis en Vlees en een 3-maandelijks wisselende keuze uit heerlijke Seizoensgerechten. Ook voor de kids zijn er speciale kindermenu’s. Grand cafe Lien is een echt familierestaurant, gewoon lekker, betaalbaar en voor iedereen. Kom snel langs voor een lekker etentje in een ongedwongen sfeer.

Meer informatie over restaurant Grand cafe Lien

Maandag 11:00 - 22:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Grand cafe Lien

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Vlotte prettige service, zeer vriendelijk personeel.
Een aanmerking: ondanks online reserveren ( met bevestiging email en SMS) geen reservering vastgelegd. Dat gaf verwarring...helaas.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Leuke sfeer en inrichting. Eten was zeer matig, weinig op smaak en geen goede cuisson. Service niet vriendelijk en weinig kennis van hospitality.
Beste Jeroen,

Wij betreuren het zeer dat uw bezoek aan ons restaurant deze indruk bij u heeft achtergelaten.
Ik zou graag van u horen om welke gerechten het ging, en wanneer u bezoek is geweest.
Zodat wij samen met ons team ervoor kunnen zorgen dat niemand ons restaurant in het vervolg verlaat met deze indruk. U kunt mij mailen op info@grandcafelien.nl. Daarnaast nodigen wij u graag uit om nog een keer, volledig op onze kosten, te komen eten. Om hopelijk uw mening over ons restaurant bij te kunnen stellen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,
Francies Zeegers
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten, de uiensoep was voortreffelijk. Vriendelijk personeel.
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten
Martina H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was lang wachten op het eten, maar we waren ook met een grote groep.
Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. We hadden een topavond! De rekening deed ons achteraf verbazen.. (zeer goede kwaliteit - prijsverhouding!)
Annemieke U.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Het eten zag er mooi verzorgd uit en smaakte ook nog eens heel lekker. Erg vriendelijk personeel. Ze deden erg hun best en waren zeer meewerkend. We gaan hier zeker terug komen. Een aanrader!
goldenoldey H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Het eten was lekker, maar als ik de volle prijs had moeten betalen dan had ik het te duur gevonden! -50% was prima prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk bediening, niet druk bezet.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
bij binnenkomst werden wij met veel vriendelijkheid ontvangen. Alles ziet er netjes uit. hoofdgerecht was niet echt heet en friet tegen koud aan. Dit werd prima gecorrigeerd (binnen 7 min. nieuw friet en drankje van het huis)
Nikki V.
Heerlijk gegeten!
Voorafje was aan de grote kant en het uitserveren van brood met boter ( voorverpakt) kan veel leuker en beter!
Maar prima/goed personeel, prima eten en prima prijs!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima locatie! Lekker eten! Foutje bij de bestelling werd gecompenseerd met een gratis drankje,TOP!!
Mireille D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening erg vriendelijk. Hebben een heerlijke avond gehad. Bedankt! Carpaccio was super lekker. Als hoofdgerecht de mosselen en de pasta gegeten was zeker een aanrader. Gaan zeker nog eens terug.
Jac V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Goed
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
mieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met 5 vriendinnen een heerlijke lunch gehad.
Uitgebreide lunchkaart.Veel variatie.Ieder had een ander gerecht.
Kan het iedereen aanraden.Ga genieten!!!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heel gezellig restaurant klantvriendelijk zeker de moeite waard om daar te gaan eten.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Mwah.. Eten was ok maar kan beter wanneer er meer aandacht aan wordt besteed. Kindermenu bestond uit heel veel friet en gefrituurde vis. De appelmoes, het enige 'gezonde' werd niet geserveerd terwijl het wel op de kaart stond. De angus burger was zwaar doorbakken terwijl je dit enigszins rood zou verwachten. De groeten was lauw en werd overigens netjes opnieuw geserveerd. Kortom, wanneer er meer aandacht aan wordt besteed is het een prima 'eetcafé' hap. Voor nu is het een mwah.
Jolanda1958 V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
De laatste tijd regelmatig bij Grand Cafe Lien geweest. Hetzij alleen om iets te drinken of lunchen of diner.
Vandaag zijn wij komen lunchen. Mijn partner had de Caesar salade met extra kip en ik had een 12 uurtje met met vis. Nieuw gerecht op de kaart. Was super lekker. De nieuwe kaart ziet er goed uit en wij zullen graag de gerechten komen proeven. En wat ziet iedereen er fantastisch.uit in de nieuwe bedrijfskleding. Echt top. Fijn dat jullie als jonge ondernemers proberen om je uiterste best te doen voor jullie gasten.
We komen snel weer terug
Jolanda1958 V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
In de afgelopen weken regelmatig even langs geweest bij Grand Cafe Lien. Voor een borreltje of lunch of diner.
Vanmiddag geluncht. T was weer heerlijk. Wij hadden een 12 uurtje vis en een Caesar salade. Voortreffelijk.
En jullie hebben nieuwe kaart vol heerlijke gerechten.
En in de nieuwe bedrijfskleding zien jullie er geweldig uit.
We komen gauw terug voor het diner.
gerda333 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij komen regelmatig bij Lien en genieten altijd.
Mijn favoriet is de kipsate altijd lekker! Mijn man neemt vaak de zalm, echt een aanrader.
Bediening altijd netjes en gezellig, de nieuwe bedrijfskleding ziet er professioneel uit.
Wij komen snel weer eten!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima gegeten en goede service!