Grand Cafe Lebowski

5,6
Erg lang
ManonB282 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Leuke sfeer! Personeel is vriendelijk, maar niet even snel. Het eten is lekker, maar hetduurde telkens erg lang voordat ze kwamen kijken of we wat nodig hadden / het brengen van drankjes en eten (terwijl er behalve ons slechts twee andere tafeltjes bezet waren).
Ka87 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Erg lang gewacht op koud broodje rosbief. Hier werd niet over gecommuniceerd. Erg jammer, het personeel oogt wat star en nors.
Ziza06 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Nu tijdelijk pop-up restaurant op Domplein: keuken wordt verbouwd en is naar buiten verplaatst. Hier bovenop kun je zitten. Leuk plekje dus, maar duurde een eeuwigheid voordat er iemand van de bediening boven kwam. Ook geen drank- en menukaart op de tafels. Na het eindelijk kunnen bestellen van eten duurde het bijna een uur (!) voordat er eten gebracht werd (ondanks diverse kern navragen waar ons eten bleef) en vervolgens was er niets met de speciale wens (zonder kaas) gedaan, zodat het (papieren) bord weer terug kon en we nog langer moesten wachten. Vervolgens werd er chips ipv aardappels geserveerd omdat de aardappels zonder kaas volgens de kok niet lekker zouden zijn. Slechte service, lange wachttijden, hamburger veel te doorbakken en nog niet eens een suggestie voor compensatie vanwege het lange wachten en het verkeerde gerecht. Leuke plek om te zitten weliswaar, maar daar is dan ook werkelijk alles mee gezegd. Voor eten moet je er niet willen zijn.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Van binnen ziet het er leuk uit. Helaas houd het daarbij op. De ober sprak alleen gebrekkig engels en kon niet uitleggen wat de specials inhielden.
Als voorgerecht Italiaanse gehaktballetjes besteld. Het pannerje waar het in geserveerd was, was gloeiend heet. De balletjes waren net warmer dan kamer temperatuur.
Dan maar hopen dat de huisgemarineerde spareribs beter zijn. Helaas bleek het om droge ongekruide ribs te gaan met karig wat bbq saus erover gegoten.
Na aangegeven te hebben dat het eten niet naar wens was werd dit wel doorgegeven aan de keuken, maar verder niets mee gedaan. Ik kom niet meer terug
Irisyh .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We zijn hier met vriendinnen een aantal biertjes gaan drinken, maar dat doen we nooit meer. Drinken werd niet doorgegeven aan de bar, na het meermaals vragen moesten we het alsnog zelf naar de bar gaan om het nogmaals te vragen. Personeel was onbeschoft, chagrijnig en niet hulpzaam. Drankjes werden steeds verkeerd aangeslagen, maar wat dan wel werd aangeslagen was eten dat we nooit hebben gehad, maar waar we wel voor moesten betalen. Het eten dat we wel besteld hadden werd bij verkeerde tafels bezorgd. Het was één grote bende en een excuus hoef je ook vooral niet te verwachten. Vooral het personeel was verschrikkelijk. Een foutje kan, maar ze deden letterlijk alles verkeerd. Ga alsjeblieft ergens anders heen, want anders kom je nog chagrijnig terug van je avondje uit.
Alec H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Prachtig decor en een goede sfeer. Helaas was er enigszins een domper op de avond vanwege de slecht gevulde pitchers. We hadden voor 14,50€ een pitcher besteld, het bier was half dood en er kon net iets meer dan vier bier uit geschonken worden. Een enkel biertje is 2,50€, we dachten dus dat een pitcher minstens zes bier zou bevatten; dit was dus niet het geval. Toen we er iets van zeiden kregen we niets als compensatie. Jammer, had deze bar graag leuk willen vinden, maar ons zijn ze kwijt als klandizie.
Marije C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Tijdens de pub quiz night hier gegeten. We waren hongerig, dus bij de drankjes meteen nachos besteld, maar die duurden erg lang, ook na nogmaals navragen. Eten goed, lekker, maar wel erg fantasieloos opgediend. Het oog wil ook wat en dit kan zeker aantrekkelijker. Visfilet in saus, een apart bakje salade en een apart bord friet met mayo. Geen opmaak. Smaak wel goed, vis goed bereid. Service vriendelijk. Wel wat laat met onze eerste bestelling nachos. Decor is geweldig en sfeer super.
N-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Wat een toffe tent! De inrichting is helemaal overdacht. Het eten is goed, je krijgt wel erg grote porties. De bediening is heel enthousiast en erg vriendelijk. Ook de prijzen zijn niet hoog. Ook zeker voor studenten een aanrader!
Saar1234 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Wat een heerlijke sfeer! Hele aardige bediening, erg snel geholpen en goede info gekregen over de biertjes op tap&fles. Het eten was gewoon goed, prijs/kwaliteit verhouding klopt.
Nienke E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Op een drukke donderdagavond een hapje komen eten. Niet alle tafels zijn even geschikt om aan te eten, maar ja, het was overal in de stad druk en we waren blij dat we hier terecht konden. Eenmaal plaatsgenomen hebben we een kwartier moeten wachten tot we een drankje konden bestellen. Aangegeven dat we wilden eten, maar vervolgens nog 10 minuten moeten wachten op de menukaart. Uiteindelijk na dik een half uur eten kunnen bestellen..een stroef begin. Uiteindelijk kregen we redelijk snel onze maaltijd en smaakte dit prima, simpele maaltijd maar verse producten en niet duur. Akoestiek is dramatisch, het werd een avondje liplezen vanwege het lawaai. Zal er niet heel snel terugkomen om te eten, hooguit voor een drankje.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Op een rustige donderdag in het zonnetje van de dom genoten. Helaas niet de beste ervaring. Bediening was niet erg vlot, de koffie was slap en toen ik om een tandenstoker vroeg moest ik dat vooral zelf even bij de bar vragen/halen. Oké slecht was het zeker niet, maar dit kan beter... of heb je op zo'n geweldige plek toch geen klagen over klandizie?
Jur R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Aardige tent. Lunch gedaan en dit was redelijk. Tuna Melt was wat droog, hoewel de gesmolten kaas beetje vet was. Prijs/kwaliteit is prima. Geen aanrader maar een keer gewoon hapje eten op het terras kan goed en sfeervol zijn...
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Heerlijk in de middag gegeten bij Lebowski. Hotdogs waren erg lekker met worst van Brandt & Levie, wel vond ik die een beetje aan de prijs. De spareribs waren ook erg lekker. Bediening was erg vriendelijk, maar ze vergaten weleens wat. Interieur vind ik geweldig :).
Mark Uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Na een beklimming van de Domtoren met een netwerk strijken we hier neer voor het diner. Een grote zaak met veel "oude" elementen die jeugdherinneringen oproepen.

Door het arrangement is er keuze uit burgers en spareribs. Ik val voor de Lebowski burger. Helaas is deze niet bijster warm. (later blijkt dat dit bij meer gasten het geval was.)

Nuttige tip voor de bediening, om bij een grote groep duidelijk te communiceren welke gang van het menu de volgende is. Als sommige gasten reeds genieten van de koffie wordt er nog een dessert opgediend.

Geschikte plek om met een grote groep met z'n allen lekker te tafelen in hartje Centrum.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Hier eten is altijd een groot avontuur! Prachtig decor, erg origineel met een geweldige sfeer. Jammer dat ons niet werd aangesproken of we nog wat te drinken wilden. De hotdog was erg lekker! Een erg leuke tent om even wat de drinken.
Supermiek .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Onlangs hier gegeten met een vriendin. Allebei een quinoa burger. Op zich smaakte de burger prima. Op een gegeven moment merkte mijn vriendin dat er iets raars tussen haar burger zat. In eerste instantie leek het op een hard stuk sla, maar het bleek een stuk plastic. We riepen de bediening erbij. Het meisje zei dat ze het door zou geven aan de keuken. Vervolgens kwam ze er niet op terug. Bij het afrekenen vroeg ik naar de reactie van de keuken. Kwam erop neer dat het vaker voorkwam en dat ze er niets aan konden doen omdat de burger al half op was (omdat het stuk plastic helaas niet bij de eerste hap al ontdekt werd). Hadden we het maar eerder moeten opmerken.
Sjoerd O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Een aparte zaak onder de Domtoren. Interieur moet je van houden, veel tierelantijntjes. Eten was super, burger vers en lekker, ribs top. Bediening leuk en snel.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Wat een geweldige zaak, als je van chaos houdt. Verwacht geen rustig diner met fluisterende obers. Nee, we zijn in een druk restaurant in de jaren 30, ergens in Afrika. Het eten is prima, maar het duurt langer dan je zou verwachten. Prijs is prima, gastvrouw is super.
Vandermill .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Het decor is de smaakmaker van deze zaak. Erg, erg leuk. De bediening is ook in principe in orde. Ze komen vaak langs en zijn gezellige opgewekte jongelui. Het eten is wat je mag verwachten. Niks mis mee, en niks overdadig.

Wat me echter stoort is dat ik de laatste drie keer een verkeerde bon heb gekregen. Dat schijnt bij meer zaken tegenwoordig moeilijk te zijn. De laatste keer had ik de koffie van de buurman bij mij op de bon staan. Ik blijf er gewoon komen omdat het voor de rest een erg fijne zaak is, maar doe wat met de bonnen.
MarkSchervan .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Op donderdagavond gezellig met mijn vriendinnetje bij Lebowski wezen eten. Wij mochten een tafeltje uitzoeken dus hebben wij uiteraard op het podium plaats genomen. Vervolgens lekker van een Colaatje en een Duveltje genoten. Wauw, wat een decor. Alsof je een andere wereld naar binnen stapt. In een woord: rocknroll! Vervolgens een enorme burger gegeten onder het genot van een wijntje. Prijs kwaliteit? Een dikke 10! Burger smaakte absoluut heerlijk. (Naam burger: The big Lebowski , een aanrader) Service was top! Hele aardige en vrolijke mensen. Gelukkig was er nog genoeg ruimte om samen met mijn meisje een appeltaartje te delen en avond af te sluiten.
Hou je van rustig strak gedecoreerde tentjes? Wil je liever een stuk zalm eten waarvan je enigszins al weet hoe het gaat smaken? Heb je geen zin in overweldigende ervaring en luister je liever naar een rustig lounge muziekje op de achtergrond? Dan is Lebowski niks voor jou. De Lebowski geeft een beetje de indruk van een hard rock café maar dan toch nog met zijn eigen imposante stijl en decor. Durf, sta open en het zal zeker niet tegen vallen!!!