Grand Café Kuhlman

Torenplein 15 3772 CX Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Kuhlman

Ambachtelijke producten

Maak kennis met de lekkerste gerechten uit de Gelderse Vallei. De producten die op jouw bord belanden zijn afkomstig van lokale leveranciers, zoals Wijnwinkel Barneveld en Echte Bakker van der Veer. Of je hier nou aanschuift voor een snelle lunch of een romantisch avondje uit, alles is mogelijk en het zal je hoe dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Grand Café Kuhlman

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00
Zondag Gesloten

Willem W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Kuhlman houdt zich niet aan de voorwaarden van de AH-actie. Wij maakten gebruik van de AH-actie, maar kregen niet de afgesproken korting: 2e maaltijd gratis. Als reden werd gegeven: vandaag geen eten van de kaart mogelijk, maar onbeperkt pincho's eten. Bij de reservering was dit echter niet aangegeven. In plaats daarvan was de korting nu 6,5 euro per persoon. Voor 2 personen was de korting 13 euro, terwijl bij een regulier 3-gangen-diner een korting van circa 30 euro zou zijn gegeven. We vinden dat niet correct.
De kwaliteit van de pincho's is prima, maar als je een kleine maaltijd wil gebruiken is de prijs te hoog.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijke pinxos gegeten. Zeer smaakvol, erg afwisselend en 'anders'. Zeer vriendelijke bediening en een heerlijke gin tonic gedronken. Erg aan te bevelen
EJW .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
De pinchos waren heerlijk, zo eet je eens wat anders. Iedereen heeft genoten van al het lekkers, het was een gezellige avond.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het restaurant is makkelijk te vinden en erg gezellig, we hebben heerlijk gegeten en prettig personeel.
Wat we gegeten hebben was prima en goed opgediend.
Adrie T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goed eten en een fijn en bijzonder leuk team.
De ambiance is niet zo mijn smask maar ziet er perfect uit.
Zeker voor herhaling vatbaar.
W V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prima restaurant, heel vriendelijk personeel. Alles is mogelijk. Super lekker gegeten. Alles ruim voldoende. Helemaal top!
F.Y. V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Met z'n vieren in een hoekje van2 banken was het heerlijk genieten van de gerechten en elkaar.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, heel lekkere biefstuk en frietjes en bij het bestellen van de wijn kregen we steeds de keuze uit drie wijnen mét uitleg. Erg goede service dit, heel positief!
Judy S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten smaakte top, mooi opgemaakte borden en voor ons goede grootte van de porties. Complimenten dus voor de kok. Bediening kwam echter onervaren en soms onprofessioneel over.
a.boer419 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk, en er heerste een gezellige sfeer Beslist een restaurant om nog eens terug te komen.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Beiden de hamburger gekozen: heerlijk gegrild broodje, lekker sappige hamburger en superlekkere, pittig gekruide salade eronder. Erbij: mandje frites, koolsalade en gekruide mayonaise. Verse jus d'orange was ook echt lekker en vers geperst. Leuke bediening, snelle service. Het was lekker druk maar er was toch tijd voor een gezellig praatje met de gasten. Voor ons het lekkerste lunchadres in Barneveld!
tonbos .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Januari 2017 gegeten bij Kuhlman in Barneveld. Was niet erg onder de indruk van wat we gegeten hebben. De bediening was attent en vriendelijk. Het was vrij donker in het restaurant en aan de bar zaten luidruchtige personen en dat is niet prettig als je gezellig wilt komen dineren.
mja.leliveld .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zoals altijd is het eten er heerlijk. Erg vriendelijke bediening, allemaal top. Deze keer alleen erg veel AH-bon eters, daardoor wachttijd wat langer dan normaal. Maar wachten in deze zaak is oo geen straf. Wijn is prima!
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Services was uitstekend. We hadden gereserveerd voor een lunch. Maar wilden toch diner. Was geen enkel probleem. Super vriendelijk personeel. Een aanrader dus. Ik kom hier zeker terug.
paterlo .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben hier de lekkerste spare ribs ooit gegeten! Het was wel duidelijk dat er veel mensen van de AH-restaurantactie zaten, maar dat stoorde niet.
Rejos1972 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We werden heel gastvrij en ontspannen ontvangen. We waren met de AH-bonnen gekomen en wisten niet wat we konden verwachten. We mochten a la carte kiezen, geen aangepast menu. Het eten was goed bereid en werd gezellig opgediend. We kregen uitleg als we erom vroegen en de sfeer was super! Een absolute aanrader, met of zonder ah-bonnen!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gisteren hier gegeten. Bij binnenkomst valt ons op dat de tafeltjes voor 2 personen behoorlijk dicht op elkaar staan wat privacy mbt je gesprek wat ongemakkelijk maakt. De nisjes daar en tegen zien we gezellig uit, 'aar ik snap ook dat ze die voor 4 personen gebruiken.
Het eten was van prima kwaliteit: de eendeborstfilet was heerlijk! Het duo van hert: biefstuk en rendang erg lekker en werd vergezeld met een heerlijke frisse salade met tzatiki en frietjes ( met mayonaise! Hoefden we niet eens om te vragen). Ook het toetje, de crème brullee was lekker . De hoeveelheden goed. Tempo was ook prima. Kortom, voor herhaling vatbaar!
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Blijkbaar een populair restaurant in Barneveld, want het was erg druk en vrij rumoerig.
Kon daardoor mijn tafelgenoten wat minder goed verstaan.
Maar aangezien we gebruik hebben gemaakt van de AH-actie, dan mogen we ook niet te veel eisen stellen, vinden wij.
Want door die actie was de prijs/prestatie natuurlijk bijzonder goed
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goede prijs/prestatie verhouding, gezellig restaurant.
Moest wel heel erg lang wachten voordat het personeel bij ons kwam voor de volgende gang of drinken.
We kwamen om 17:30 en gingen om 21:30 weer weg, wel een lange zit zo.
Niet erg attent deze keer met de voedselbeperking van mijn echtgenote omgegaan.
aliekraay .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
het garnituur kwam na dat het vlees opgediend was en de helft was al op en toen kwamen de aardappelen en groenten ,daar zat wel 6 min tussen .
de andere gerechten heerlijk en gelijktijdig opgediend . en erg goed van smaak.
wij gaan zeker weer .

Alie Kraaij