Grand Café Kuhlman

Torenplein 15 3772 CX Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Kuhlman

Ambachtelijke producten

Maak kennis met de lekkerste gerechten uit de Gelderse Vallei. De producten die op jouw bord belanden zijn afkomstig van lokale leveranciers, zoals Wijnwinkel Barneveld en Echte Bakker van der Veer. Of je hier nou aanschuift voor een snelle lunch of een romantisch avondje uit, alles is mogelijk en het zal je hoe dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Grand Café Kuhlman

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Kuhlman

esther V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en kundige bediening. Voor herhaling vatbaar.
theo W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Wij werden zeer hartelijk ontvangen en de bediening
was perfect. De Pincho's waren zeer smakelijk. Hier gaan wij zeker weer naar terug.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen, we hebben ons laten verrassen door het verassing 's Pincho menu te kiezen wat erg lekker was en we vonden het er gezellig!
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij vonden het gezellig ,en gastvrij ontvangen,, en heel lekker gegeten,de tafeltjes staan vrij dicht bij elkaar.voor de restaurant was het prima.
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was prima, echter niet veel keus met de AH -actie. Keus tussen 2 voor en 2 hoofdgerechten. Eten was smakelijk, leuk geserveerd en ruim voldoende. Wachttijden waren wel erg lang, vooral op het bestellen van het nagerecht moesten we erg lang wachten.
Berta S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We kwamen met een Albert Heijn bon en hebben geen menu kaart gezien de keuze was beperkt
en uiteindelijk nog veel moeten betalen.
a.haanschoten .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Was ontspannen sfeer
Ik had de spareribs wat voor mij iets te veel was.
Maar werd netjes in gepakt dus geen verspilling
We gaan later terug voor de pincho,s
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Was fijne bediening, was druk maar we waren als eerste. uitsmijter smaakte lekker, en tosti voor broertje ook. Fijne dat je thee kon zetten, maar wel goed moest lezen wat er op blikjes thee stond, wat donker licht.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en de bediening was vriendelijk en correct.
jjhvb .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben Pincho's gegeten. Het zijn allemaal kleine gerechtjes, die je steeds op jouw eigen tempo besteld.
Je kunt kiezen uit 20 verschillende soorten.

We hebben het als bijzonder en lekker ervaren. Een heel leuke concept.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart(Pinchoconcept is heerlijk ruime keuze)
Voor €30 eten wat je wil fantastische gerechten
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hartelijke ontvangst. Duidelijke uitleg menu (met AH restaurantactie) en prachtig opgemaakte borden. Gerechten smaakten allemaal heerlijk.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg bij te maken keuzen. Eten was prima en leuk opgemaakt bijvoorbeeld friet in een mandje, saus in een flesje en vlees in een schaaltje. Heel belangrijk vond ik dat ook de temperatuur van alle onderdelen prima was.
Korstiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Echt super! Zeker de verrassingspinchos zijn een aanrader. Het is meer dan genoeg, heel erg lekker, omdat er zeker geen standaardgerechten langskomen. Veel afwisseling in warm, koud, pittig en zacht. Bovendien gezellige bediening, die prettig informeel is. Aanrader!
M. K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bij Grand café Kulhman wordt je verrast met de meest heerlijke combinaties van smaken die verwerkt zijn in de pincho's. Wat hebben wij opnieuw heerlijk gegeten!! De sfeer die in het restaurant hangt is ontspannen. Het personeel werkt hard en is erg vriendelijk. Een heerlijk avondje genieten!!
yvonnehoolwerf .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Je voelt je echt gast, heel welkom. Aardige en vlotte bediening. Wij aten pincho's met ah restaurantactie, dit is goed geregeld, zo proef je verschillende gerechten. Wij komen zeker terug!
john.mia .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het personeel was erg vriendelijk, het eten was uitstekend en de locatie was perfect en de mensen die ook op het terras zaten waren gezellig vooral de diaconessen.
Tot de volgende keer,
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij kwamen dan eindelijk met de bonnenkaarten van de AH. Bij de afrekening konden de kaarten niet inleveren omdat we géén driegangendiner hadden gebruikt. Jammer dat dit ons niet duidelijk gezegd was van te voren. Jammer, zonder pardon het volle pond betaald!
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een soort tapas gegeten, een aanrader.
Het is een avondvullend arrangement.
Alleen probeer je te beheersen, want je eet hiervan snel te veel en ga je met een te volle maag de nacht in.
sophiavw .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten (pincho's, dat kenden we niet, maar werd uitgelegd en is ons goed bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar) en erg vriendelijke bediening.