Grand Café Kuhlman

Torenplein 15 3772 CX Barneveld Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Kuhlman

Ambachtelijke producten

Maak kennis met de lekkerste gerechten uit de Gelderse Vallei. De producten die op jouw bord belanden zijn afkomstig van lokale leveranciers, zoals Wijnwinkel Barneveld en Echte Bakker van der Veer. Of je hier nou aanschuift voor een snelle lunch of een romantisch avondje uit, alles is mogelijk en het zal je hoe dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Grand Café Kuhlman

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Kuhlman

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart(Pinchoconcept is heerlijk ruime keuze)
Voor €30 eten wat je wil fantastische gerechten
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hartelijke ontvangst. Duidelijke uitleg menu (met AH restaurantactie) en prachtig opgemaakte borden. Gerechten smaakten allemaal heerlijk.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg bij te maken keuzen. Eten was prima en leuk opgemaakt bijvoorbeeld friet in een mandje, saus in een flesje en vlees in een schaaltje. Heel belangrijk vond ik dat ook de temperatuur van alle onderdelen prima was.
Korstiaan V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Echt super! Zeker de verrassingspinchos zijn een aanrader. Het is meer dan genoeg, heel erg lekker, omdat er zeker geen standaardgerechten langskomen. Veel afwisseling in warm, koud, pittig en zacht. Bovendien gezellige bediening, die prettig informeel is. Aanrader!
M. K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bij Grand café Kulhman wordt je verrast met de meest heerlijke combinaties van smaken die verwerkt zijn in de pincho's. Wat hebben wij opnieuw heerlijk gegeten!! De sfeer die in het restaurant hangt is ontspannen. Het personeel werkt hard en is erg vriendelijk. Een heerlijk avondje genieten!!
yvonnehoolwerf .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Je voelt je echt gast, heel welkom. Aardige en vlotte bediening. Wij aten pincho's met ah restaurantactie, dit is goed geregeld, zo proef je verschillende gerechten. Wij komen zeker terug!
john.mia .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het personeel was erg vriendelijk, het eten was uitstekend en de locatie was perfect en de mensen die ook op het terras zaten waren gezellig vooral de diaconessen.
Tot de volgende keer,
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij kwamen dan eindelijk met de bonnenkaarten van de AH. Bij de afrekening konden de kaarten niet inleveren omdat we géén driegangendiner hadden gebruikt. Jammer dat dit ons niet duidelijk gezegd was van te voren. Jammer, zonder pardon het volle pond betaald!
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een soort tapas gegeten, een aanrader.
Het is een avondvullend arrangement.
Alleen probeer je te beheersen, want je eet hiervan snel te veel en ga je met een te volle maag de nacht in.
sophiavw .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten (pincho's, dat kenden we niet, maar werd uitgelegd en is ons goed bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar) en erg vriendelijke bediening.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Kuhlman houdt zich niet aan de voorwaarden van de AH-actie. Wij maakten gebruik van de AH-actie, maar kregen niet de afgesproken korting: 2e maaltijd gratis. Als reden werd gegeven: vandaag geen eten van de kaart mogelijk, maar onbeperkt pincho's eten. Bij de reservering was dit echter niet aangegeven. In plaats daarvan was de korting nu 6,5 euro per persoon. Voor 2 personen was de korting 13 euro, terwijl bij een regulier 3-gangen-diner een korting van circa 30 euro zou zijn gegeven. We vinden dat niet correct.
De kwaliteit van de pincho's is prima, maar als je een kleine maaltijd wil gebruiken is de prijs te hoog.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijke pinxos gegeten. Zeer smaakvol, erg afwisselend en 'anders'. Zeer vriendelijke bediening en een heerlijke gin tonic gedronken. Erg aan te bevelen
EJW .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
De pinchos waren heerlijk, zo eet je eens wat anders. Iedereen heeft genoten van al het lekkers, het was een gezellige avond.
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het restaurant is makkelijk te vinden en erg gezellig, we hebben heerlijk gegeten en prettig personeel.
Wat we gegeten hebben was prima en goed opgediend.
Adrie T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Goed eten en een fijn en bijzonder leuk team.
De ambiance is niet zo mijn smask maar ziet er perfect uit.
Zeker voor herhaling vatbaar.
W V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Prima restaurant, heel vriendelijk personeel. Alles is mogelijk. Super lekker gegeten. Alles ruim voldoende. Helemaal top!
F.Y. V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Met z'n vieren in een hoekje van2 banken was het heerlijk genieten van de gerechten en elkaar.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening, heel lekkere biefstuk en frietjes en bij het bestellen van de wijn kregen we steeds de keuze uit drie wijnen mét uitleg. Erg goede service dit, heel positief!
Judy S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten smaakte top, mooi opgemaakte borden en voor ons goede grootte van de porties. Complimenten dus voor de kok. Bediening kwam echter onervaren en soms onprofessioneel over.
a.boer419 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk, en er heerste een gezellige sfeer Beslist een restaurant om nog eens terug te komen.