Grand Café Kuhlman

Torenplein 15 3772 CX Barneveld Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Kuhlman

Ambachtelijke producten

Maak kennis met de lekkerste gerechten uit de Gelderse Vallei. De producten die op jouw bord belanden zijn afkomstig van lokale leveranciers, zoals Wijnwinkel Barneveld en Echte Bakker van der Veer. Of je hier nou aanschuift voor een snelle lunch of een romantisch avondje uit, alles is mogelijk en het zal je hoe dan ook aan niets ontbreken!

Meer informatie over restaurant Grand Café Kuhlman

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 00:00
Zondag Gesloten

Eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Blijkbaar een populair restaurant in Barneveld, want het was erg druk en vrij rumoerig.
Kon daardoor mijn tafelgenoten wat minder goed verstaan.
Maar aangezien we gebruik hebben gemaakt van de AH-actie, dan mogen we ook niet te veel eisen stellen, vinden wij.
Want door die actie was de prijs/prestatie natuurlijk bijzonder goed
Eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goede prijs/prestatie verhouding, gezellig restaurant.
Moest wel heel erg lang wachten voordat het personeel bij ons kwam voor de volgende gang of drinken.
We kwamen om 17:30 en gingen om 21:30 weer weg, wel een lange zit zo.
Niet erg attent deze keer met de voedselbeperking van mijn echtgenote omgegaan.
Aliekraay .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
het garnituur kwam na dat het vlees opgediend was en de helft was al op en toen kwamen de aardappelen en groenten ,daar zat wel 6 min tussen .
de andere gerechten heerlijk en gelijktijdig opgediend . en erg goed van smaak.
wij gaan zeker weer .

Alie Kraaij
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De ontvangst en de bediening waren heel goed ,we hebben heerlijk gegeten van alle gerechten .
de Tataki van zalm was geweldig lekker mooi opgemaakt en verrassend van smaak.
Hoofd gerechten waren prima maar het nagerecht van het chocolade taartje was weer verrassend van smaak en opmaak echt heerlijk.
Riaterharmsel .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De varkenshaasjes waren aan de droge kant, de vis was erg lekker en precies goed. Het zag er allemaal gezellig en verzorgd uit
Paulina V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij zaten aan de ronde tafel, beste van het restaurant.
Was de eerste keer bij restaurant Kuhlman we komen zeker terug.
Ah actie maar daar was niets van te merken erg goed gegeten, live muziek, goede sfeer, snel bediend conclusie erg goed.

Paulina Verhoef
Elles B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Restaurantactie AH; gegeten met 5 personen. Prima maar wij vonden de prijzen te hoog voor wat je kreeg. Wel lekker gegeten maar vond t weinig aandacht voor opmaak etc. Bediening superaardig.
Hjdeboer .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Helaas waren wij niet zo tevreden over Grand Café Kuhlman. Wanneer je binnenkomt loop je a.h.w. tegen een muur van etenslucht op, wat uiteraard ook in je kleding gaat zitten. De bediening was vriendelijk, maar chaotisch. Ze vergaten bijna de bestelling voor het eten op te nemen en eenmaal opgenomen komt er een volgende bediende vragen of we onze bestelling al doorgegeven hebben. De bediening heeft blijkbaar geen vaste tafels waardoor men enkele malen achter elkaar kwam vragen of we nog wat te drinken wilden. De spelregels van de AH-actie was ook een verrassing, er werd namelijk geen 3-gangen menu gratis verstrekt, maar het goedkoopste gerecht werd van de rekening afgetrokken. Sommige gerechten waren vrij flauw, met name de carpaccio en de satéstok.
W. K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Ondanks dat we in de lunchtijd waren hebben we toch kunnen kiezen uit de hoofdgerechtenlijst.
De bediening was vriendelijk en vrij snel. We hebben heerlijk gegeten en vanwege de
AH actie ook goed voor de portemonai. Echt een aanrader als je eens in de buurt bent.
L.kolfschoten8 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
gezellige mensen in de bediening.
Leuke en lekkere kaart. lekkere porties, niet teveel niet te weinig!
De cheesecake was lekker maar zo petit dat ie in je holle kies paste.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We konden buiten eten op sfeervolle terras. Mooie tafel gereserveerd. Door personeel gastvrij welkom geheten.
Heerlijk vers voorgerecht (vissalade), ook hoofdgerecht zeer smaakvol (ribeye) en nagerecht naar keuze, incl "koffie met wat er in". Heel vriendelijke bediening. Kortom erg tevreden.
H.vrielinde .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben rib eye gegeten en dat was erg lekker ook het snijden van het vlees ging als een mes door de zgn.boter, de bediening was ook prima, kortom een aanrader.
Fj.sijmons .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hadden carpaccio als voorgerecht en mijn man spareribs en ik kipsate met als dessert cheesecake . Alles was zeer goed. Kregen een goede bediening. Toppie
Adivandermaten .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Konden lekker buiten zitten. Bediening was vriendelijk. Het duurde wat lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Verder een aanrader!
Moderator .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Erg lekker eten, heel goede bediening. Plek redelijk. Prijs met AH-kortingkaart natuurlijk leuk, maar anders wat aan de hoge kant.
Devv .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten en erg leuk dat je uit de hele menu kaart kunt kiezen, het goedkoopste gerecht is gratis. De kwaliteit was uitstekend en de grootte van de gerechten waren voor ons aan de ruime kant, maar we hebben er van genoten. Zeker aan te raden hier vaker naar toe te gaan.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Via een social deal hier gereserveerd. Uit de wijnkast een fles witte Custoza gekozen: lekkere, droge en toegankelijke Italiaanse wijn die prima bij ons gekozen menu paste. Wij hadden als voorgerecht de kipsalade en de vissalade. Mijn kipsalade was verrukkelijk, rijkgevuld met warme kipdijfilet en krokante coppa di Parma, cashewnoten en was heerlijk aangemaakt. Erbij een gekruide broodstengel. De vissalade was eveneens erg lekker, flinke portie gerookte zalm, gegrilde gamba's en gerookte forelsalade. Ik heb zelden zo'n lekkere salade gegeten! De hoofdgerechten: op een houten plank een grote stok kipdijsate met lekkere satesaus, een mandje frites met mayo, een klein bakje salade, een bakje cassave kroepoek en een groenteloempia. Goede kwaliteit, uitstekend bereid! Voor mijn man de gegrilde ribeye met kruidenboter, een puree van zoete aardappel, salade en een mandje frites. Alles mooi gepresenteerd, de ribeye was perfect gegrild! Het nagerecht: de dame blanche was lekker alleen te veel. Wij hadden aan voor- en hoofdgerecht eigenlijk meer dan genoeg. Verder werd er totaal niet moeilijk gedaan over een karaf kraanwater op tafel! Uitstekende bediening, en een vlotte eigenaresse die, als de gelegenheid er is, een gezellig praatje komt maken. Wij komen zeker terug!!
Bjowni .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bij aankomst bleek onze reservering niet doorgegeven te zijn, desondanks mochten we een tafeltje uitzoeken.
Het eten was in één woord geweldig, goede kwaliteit van de producten en mooi geserveerd.
Van alles meer dan voldoende.
Ook het team krijgt van ons een dikke pluim, ze zijn beleefd, en hun inzet is zeer goed.
Ondanks de drukte nemen ze de tijd voor een praatje.
Chapo voor dit jonge team.
De inrichting van het restaurant is ook zeer smaakvol.
We komen hier zeker terug.
A.haanschoten .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
we hebben een gezellige avond gehad.
voelde ons echt welkom konden buiten zitten.
Bedienging was goed en het eten heerlijk konden van de kaart kiezen en het goedkoopste was gratis. dit vinden wij een mooi systeem de sfeer was ontspannen en gaan zeker nog een keer terug.
Hartogjes .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heel erg lekker gegeten. We zaten lekker buiten. De bediening was erg goed vriendelijk en gastvrij. Zeker een locatie waar wij nog eens terug gaan komen.