Grand Café Kruiten

Kruitenstraat 3 1976 IJmuiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Kruiten

Duif56 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Op 2 juni bezochten wij het grand café. De ligging is mooi. Je hebt een mooi uitzicht over de vissershaven. Door het treinstation wat hier ooit stond, is het een nostalgische plek. We kozen eerst voor koffie en cappuccino. De cappuccino was goed van smaak. Vervolgens bestelden we een Waldkorn met carpaccio. De carpaccio was heerlijk zacht. De pesto gaf het geheel een fijne smaak. Ook de salade, de zongedroogde tomaatjes en de kappertjes deden het goed op dit vers knapperige broodje. We dronken hier een verse muntthee bij. De bediening wat attent en vriendelijk. Een plek om vaker te bezoeken!
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Dit Grand Café is gevestigd op de plek waar een eeuw geleden het treinstation was. De inrichting sluit daarbij aan. Mooi, eigentijds donkerbruin en schitterende lampen. De bediening is attent, snel en vriendelijk. Fijn om ook op een maandagavond welkom te zijn. Eerst een lekker tomatensoepje gegeten en daarna een saté-schotel. Deze laatste is te verkrijgen in een varkens- en een kipvariant. Bovendien is elke variant te bestellen op twee manieren: Met genoeg vlees of met veel vlees. In Kruiten eet je lekker, genoeg en voor een prima prijs. Bovendien wordt er matig met zout gewerkt, iets wat je te weinig tegenkomt in de restaurants. Dit adres kan zomaar een blijvertje worden.
Xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Heerlijk genoten van een bruine bol carpaccio tijdens de lunch, in het laatste zonnetje van dit jaar. Goede belegde bol, met huisgemaakte pesto. Wijntje erbij. Redelijke prijzen. Terras omringt door glas, dus lekker uit de wind. Dame in de bediening erg vriendelijk en oplettend (is wel eens anders bij deze tent, maar deze dag niets op aan te merken).
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Echt een top restaurant, de tapas zijn een aanrader. Je kan echt alle dingen eten die ook gewoon a la carte kan nemen, nu alleen dan van alles een beetje, heerlijk!! De bediening is ook echt super vriendelijk, zorgen dat je echt een avondje uit hebt!
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Gezellig restaurant met goede bediening. Heerlijke lunch gegeten op het terras.
Ciabatta met gerookte makreel met parmaham. Het gerecht wordt op een fantastische manier opgediend. De makreel met parmaham is absoluut een aanrader. Heerlijk met verse salade erbij. Personeel is heel vriendelijk en snel.
Kattenbabbels .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Kom hier geregeld voor een kleine lunch. Kies dan meestal broodje Walkorn kibbeling. Heerlijk! Goede porties, vers brood. En de zelfgemaakte remouladesaus is hemels. Inmiddels zijn de meeste serveersters wel op de hoogte van onze voorkeur en wordt daar leuk en vlot op ingespeeld.
Er is volop zitplaats, parkeergelegenheid en een ruim terras. Al is de bediening buiten niet altijd even goed en zijn we wel eens 'vergeten'.
Verder ziet het er keurig uit, is er een gezellig bargedeelte en hangt er een relaxte sfeer. Zie er vooral veel zakenmensen snel een broodje eten en locals een bijzonder biertje drinken.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Gaan voor de tweede week eten met z`n vieren, mijn pa is niet zo van het uit eten maar nu we hem hebben mee genomen gaan we voor de tweede keer eten. Hij eet niet veel maar wat er gegeten word vind hij erg lekker
Gezellige sfeer leuke bediening, wij doen het lekker rustig aan en eten lekker, voor ons dus een avondje uit erg gezellig en relaxt daarna ook nog ff gezellig aan de bar hangen voor een sluisje als afsluiter
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Vandaag heerlijk gelunched. Heerlijk vers gebakken waldkorn broodje met tonijnsalade en heel veel verse salade erbij. Bediening was prima. Gewoon heerlijk gegeten.
Edo S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Een aardig tapas conceptje neergezet voor 2 tientjes, net als het restaurant ernaast Perron zee. Bediening is niet vlot, niet meedenkend en passief. Als na 1 uur wachttijd de 1e ronde tapas er nog niet is, wordt alleen gezegd het is hiernaast erg druk ...( Gedeelde keuken dus..??) Ik neem wel vast volgende ronde op, tja daar schieten we wat mee op. Uiteindelijk komt het dan wel op gang en niet ontevreden over geleverde kwaliteit, hier en daar zelfs eigen gemaakte tapasjes. Kortom, voor ff een hapje eten wel aardig, maar bediening kan stuk beter en keuken dan wel een pepertje in het e weet wel gebruiken.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
het was alweer even geleden dat we hier waren geweest, dus het werd wel weer tijd. Gelegen op een saaie locatie in saai havengebied, wel een leuk restaurant met groot terras. Een tafeltje gereserveerd (is aan te raden, want het is er vaak druk) voor 3 personen. Het eten viel een beetje tegen, niet slecht, maar ook niet heel erg goed. Naast vlees of vis kregen we een bak sla en friet; heel klein beetje verse groenten op het bord en dat valt tegen. Personeel beetje humeurig, jammer..De vervelende verrassing kwam bij het afrekenen: er stonden aardig wat drankjes op die we niet hadden genuttigd. Dit werd gecorrigeerd, maar was wel erg slordig. Als excuus werd de drukte gegeven, maar dit is natuurlijk uit den boze.. Het was niet de eerste keer, dus goed opletten geblazen..Voor je het weet ben je minstens een tientje teveel kwijt..