Grand Café Krasnapolsky

Dam 9 1012 JS Amsterdam Nederland Kaart
31-205546114

Over het restaurant Grand Café Krasnapolsky

Rustpunt op de hectische Dam

Grand Café Krasnapolsky bestrijkt de gehele voorzijde van het hotel en biedt een uniek uitzicht op de Dam. De inrichting doet denken aan een typische brasserie zoals deze in het oude Parijs te vinden was, gecombineerd met modern en elegant design. Door de hoge ramen en plafonds is er een lichte ruimte ontstaan met sfeervolle ambiance. Grand Café Krasnapolsky biedt een toegankelijke menu, met klassieke gerechten op een moderne en intrigerende manier, onder signatuur van 3* Michelin Chef Jacob Jan Boerma van Restaurant De Leest. Elke dag om klokslag 18.00 uur, rinkelt er een belletje ter aankondiging van het Hors d'oeuvre uur. Gasten kunnen dan genieten van kleine hapjes, verse salades en fruits de mer – klein van formaat, maar groots in smaak – van onze hors d'oeuvre counter. Daarnaast kun je hier genieten van een kop heerlijke koffie, een ruim assortiment aan theespecialiteiten en bijzonder gebak uit eigen patisserie, uitgestald in de unieke Cake Room.

Meer informatie over restaurant Grand Café Krasnapolsky

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Krasnapolsky

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
arie D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
we hebben heerlijk gegeten en gedronken na een uitje in Amsterdam. van begin tot eind hebben we genoten van de gerechten van de uitstekende keuken !!
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
na een stroeve start (men plaatste ons aan een verkeerde tafel en wisten niet met hoeveel mensen we maren, kregen geen drinken of menu) kregen we twee zeer vriendelijke serveersters, die ons fijn bediende met goed eten. Het was een NRC aanbieding: voorafje van gerookte makreel en zalm, zeer malse kip met frites (zonder groente of sla) en heerlijk desert (patisserie selectie).
sdjmab .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima deal en heerlijk 3 gangen diner gehad ! Kan het iedereen aanbevelen die in december 2017 in Amsterdam is, we komen graag nog een keer.
Iranila P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Verschrikkelijke service. Ze vergaten mijn voorgerecht, en brachten die na mijn hoofdgerecht terwijl ik had gezegd, laat maar zitten. Ik moest 3 keer om mayonaise vragen voordat ik het kreeg. En toen vergaten ze ook nog het dessert. Het eten was verder niet slecht.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hebben een luxe high tea genoten maar deze was teleurstellend qua prijs en kwaliteit. Sandwiches en scones waren zeer summier. De salade sloeg kant nog wal. Een groot blaadje sla met een doorgesneden snoeptomaatje. Totaal geen smaak sensatie. Ja je zit wel vol want daarna krijg je toch een berg bon bon en cake. Had liever meer scones en sandwiches gekregen. Erg duur voor snoepgoed. Bediening doet echt zijn best maar is nog veel in de leer. Wij vonden dat niet heel erg maar als ik zakelijk kijk mag dit gewoon niet bij zo klasse hotel.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Grote teleurstelling!
Bij de reservering waren de allergieen goorgegeven, ter plekke keek men ons glazig aan. Het werd wel opgelost. Waarom in een vrijwel leeg restaurant mensen zo krap naast elkaar plaatsen.
Imed L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, heel leuk gezeten, hele vriendelijke bediening. Je moest alleen te lang wachten op de gerechten, op de drankjes, op de bediening. We hadden graag wat meer besteld, koffie, wijn, maar het was heel moeilijk om een personeelslid te pakken te krijgen.
EdenSus .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Als regelmatige bezoekers van de brasserie/grand Cafe van Krasnapolsky dit keer de lunch gebruikt. Nooit eerder hebben mijn echtgenote en ik het meegemaakt, dat in een dergelijke gelegenheid de "dish of the day" bestaande uit een pannetje in witte wijn en groentegarnituur gekookte mosselen wordt geserveerd met een bakje mayonaise en tomatenketchup. Dit, terwijl de uitsluitend Engels sprekende gastvrouw de mosselen had aangekondigd met begeleidende sauzen. De daarop volgende reclamatie mijnerzijds bij een eveneens rondlopende en opnieuw uitsluitend Engels sprekende ober werd kort daarna door hem beantwoord met de simpele "dooddoener", dat de kok van Italiaanse herkomst is en dat de mayonaise en ketchup de Italiaanse variant bij een pannetje mosselen is. Jammer, dat enkele zeer goed willende medewerkers binnen de Kras brasserie (met name de altijd vrolijke ober Frans) hun harde werken en het niet aflatend naar de zin maken van vaste klanten, door ongeïnteresseerde collegae verloren zien gaan. Jammer, dat enkele medewerkers van deze zeer gunstig gelegen pleisterplaats voor shoppende gasten het niet zo nauw nemen met kwaliteit en klanttevredenheid. Een zeer teleurstellende ervaring rijker.
Geachte Edensus,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen uw ervaringen met ons te delen.

Wij willen onze gasten in alle opzichten perfecte service verlenen en vind het dan ook bijzonder spijtig dat wij niet geheel aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Ik bied u dan ook mijn oprechte verontschuldigingen aan voor deze uitermate vervelende ervaring.

Wij zouden het op prijs stellen als u contact met ons zou kunnen opnemen via info@grandcafekrasnapolsky.nl

Met vriendelijke groet,

Herman Klok - Hotel Director
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Jammer!, Teleurstellend! Door de gehaast-heid van de medewerkers voelde het als zeer onprettig en niet gewenst. Het begon al met de tafel keuze. We kregen het tafeltje naast de invoer van bestellingen. Er waren nog voldoende andere plaatsen, maar die waren gereserveerd. Wij hadden ook gereserveerd!!. Nieuwe gasten mochten wel plaatsnemen aan de "gereserveerde" tafels. Mijn partner eet geen vis. Dit hebben we bij de reservering aangegeven. We kregen als voorgerecht 6 verschillende hapjes, waarvan 2 met vis. Daardoor was de keuze voor haar beperkt. Alleen gele biet, pekelvlees, couscous geeft weinig smaak. Het hoofdgerecht was heerlijk. De borden waren nog niet opgeruimd of we kregen meteen het nagerecht. Dat was veel te snel. Nagerecht was ook heerlijk. Bij het afrekenen ging het ook mis. ik had al gepind, maar zag dat er een gerecht te veel opstond. De serveerster zei dat ik dan nog een keer zou moeten pinnen en dat ik mijn geld van het eerste keer terug zou worden gestort en dat dat 1 dag zou duren. Vandaag met Krasnapolski gebeld, en aangegeven dat ik het retourbedrag nog niet had ontvangen. Deze dame zei dat dat wel 5-7 dagen kan duren voordat het geld is terug gestort. Dat is toch niet meer van deze tijd. Retourpinnen zou direct moeten kunnen. Totaal niet klantvriendelijk. Al met al heel jammer. Wellicht een leerpunt om iets meer aandacht aan de gasten te geven.
L W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Wij hebben genoten van een prachtige high tea inclusief champagne en vele gangen met finger sandwiches, salades, scones, petit fours en nog een geweldig dessert. Bedienend personeel Frans, Sharon en Eduardo waren zeer vriendelijk en bekwaam.
G. M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met een gezelschap van 3 de Afternoon Tea met champagne genuttigd. Sfeervol restaurant met uitzicht op de Dam. Bediening was in een woord fantastisch en ook de Afternoon Tea zelf was geweldig. Heerlijke macaroni, sandwiches en scones met traditionele marmelade. De lunchgerechten die voorbij kwamen voor andere gasten zagen er ook super uit. Wij komen hier zeker nog eens terug voor lunch en diner!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Leuke en heerlijke afternoon hightea in het mooie en sfeervolle grand café. Super lekkere hartige en zoete hapjes, ruime thee keuze en een goede en zeer vriendelijke bediening! Echt een aanrader!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben genoten van een gezellige goedverzorgde afternoon tea met champagne, heerlijke sandwiches, een warme scone met zelfgemaakte jam en verschillende andere zoetigheden waaronder o.a. heerlijke macarons.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Vandaag een heerlijke afternoon tea gehad! Heerlijke broodjes en zoete lekkernijen! Bediening was bijzonder attent. Zeker voor herhaling vatbaar!
Theo Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijke hightea op een fantastische locatie. Prima service! Vooral de yuzu shooter was een bijzondere overgang van hartig naar zoet♡
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuke hightea, lekkere hapjes, leuke manier van thee-variatie, goede service en de yuzu-shooter was een leuk extraatje erbij & lekker!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in het Grand Café Krasnapolsky. Bij ontvangst werden we naar een mooi tafeltje gebracht met uitzicht op de Dam. Personeel was goed op elkaar ingespeeld, had veel product kennis en kon ons goed adviseren over de wijnen. Complimenten aan de keuken voor de heerlijke proeverij van de Hors d’Oevre counter en ook voor de rest van het diner. Het Grand Café is echt een aanrader als je een avond wilt genieten van perfecte service in combinatie met heerlijk eten.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in het grand cafe krasnapolsky.Leuke en vlotte bediening.Zag er netjes en schoon uit.Zal zeker nog eens terugkomen
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Fijne sfeer in het grand cafe krasnapolsky. Vriendelijk personeel. Eten mooi gepresenteerd en zeer op smaak. Al met al een gezellige avond gehad. En wij komen zeker terug!