Grand Café Koekenbier

Maandag t/m Zondag vanaf 09:30

7,2
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een vriendin heeft haar bruiloft feest in koekenbier Medemblik gevierd. Het eten was heerlijk en het personeel was top!!'
J.a.vanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eens maar nooit meer! "Je en jouwen", vissalade? Geef ff door! Sorry, zo spreek je niet tegen je klanten.
Op de vraag of het brood bij de salade vervangen kon worden, dan moest er drie euro worden bijbetaald. Of geen brood erbij, dan werden de salades iets groter, wat bij het uitserveren niet het geval was. Na drie keer vragen werd mijn brood nog niet geleverd.... Ik zou een gratis kopje koffie krijgen, maar deze stond wel op de factuur en niet aangepast. Bij het kopje koffie hadden we een glaasje water besteld, maar deze werd ook weer vergeten. Gastvrijheid staat wel erg laag in het vaandel bij dit restaurant. Betreurenswaardig!
Fijnproever789 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Leuk gezellig aangekleed grand café en de bediening is top!
Jammer genoeg valt het eten zwaar tegen.
Van de kipsate was de kip gortdroog en de satesaus proefde naar kant en klare satesaus. De 'salade' stelt ook niks voor.
Patatjes waren nog wel te doen en wel fijn dat je er gratis mayonaise bijkrijgt.
De vis was... tsja wat vis op een bordje. Kon wel wat leuker worden aangekleed.

Vind het de prijzen in ieder geval niet waard!

Dolfbvk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Echt leuk eetcafé. Wij namen de drie sliptongetjes, die goed in het vlees zaten en de mosselen, gekookt in een uitstekend bouquet. Goede kwaliteit, maar de bakjes met saus en mayo mogen wel wat groter zijn. Werden overigens op verzoek wel aangevuld. Het garnituur en de gerechten (uitstekend gebakken frietjes en salade met een erg lekkere dressing) waren, zoals het in een eetcafé hoort, zonder flauwekul, maar van prima kwaliteit.
Voldoende verschillende gerechten op de kaart, zodat iedereen wel iets van zijn gading zal vinden.
MaritS .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Via de AH actie hier gegeten. Echt oud eetcafe met zeer vriendelijk personeel. Het proeverijtje voor 2 personen vooraf, ik een saté, mijn vriend de parelhoen onze zoon een burgertje. Allemaal een taartje of een ijsje toe. Er wordt ouderwets gekookt zonder veel opsmuk en verrassingen. Niet wild maar een nette kwaliteit prijs verhouding. Oh ja, het is er vrij groot, dus ook handig met kleine kinderen.
19masja83 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het eten is lekker. Kom je voor een lunch dan heb je een redelijke keuze. Kom je voor een diner dan krijg je een lijst met een zeer klein arrangement. Lekker, maar als je allergisch bent en je vraagt of ze een bepaald kruid kunnen weglaten dan kan dat niet omdat het gerecht 's middags al is voorgemaakt. Dagvers dus, maar niet helemaal handig. Dan blijven er nog 2 keuzes over.. waarvan je pech hebt als je geen visfan bent of geen lasagne lust.. kortom.. iets meer keus is leuk. Verder is een kopje munt thee erg lekker, maar erg klein na prijsverhouding.. leuk om daar te zitten, maar ik kom liever lunchen bij koekenbier dan er te dineren.
George52 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Op uitnodiging hebben we met een gezelschap van 12 personen een heerlijke avond gehad bij Grand Cafe Koekenbier. De gerechten waren smakelijk en goed warm. Echter de wachttijd tussendoor was gewoon te lang. Ook moest de bediening nog wel eens herinnerd worden aan de bestelde drankjes, die soms lang op zich liet wachten. Een echte aanrader is de sukade van het Black Angus rund. Deze was heerlijk en werd door velen gewaardeerd. Al met al was het wel een zeer geslaagde avond en adres om nog eens terug te komen.
Dionne H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Oei het kerstdiner was blijkbaar iets te hoog gegrepen. Voorgerecht van tartaar van makreel was heerlijk, het tussengerecht van parelhoen ook maar het hoofdgerecht was erg slecht. De heilbot was op sommige plekken droog en andere plek niet gaar, de risotto was niet meer te herkennen en leek wel een plakkerige brei. Verder was de bediening erg vriendelijk en zag het restaurant er heel gezellig uit. Wat mij ook opviel was dat de muziek uit stond. Deze is later wel aan gezet. Afijn, leuke ambiance, middelmatig eten.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Hier eerste kerstdag gegeten. We werden vriendelijk ontvangen door de bediening. Na een tijdje wachten kregen we een amuse; de bonbon van carpaccio met morille crème. Deze smaakte erg goed. Vervolgens had ik de carpaccio van gerookte biefstuk met rode uien-compote gegeten, welke ook lekker was. Helaas viel het tussengerecht (parelhoen suprême met truffel rissone) en het hoofdgerecht (duo van hert) tegen. We vonden dit een beetje smakeloos. Het eten was een beetje saai. Het nagerecht was wel weer redelijk.

De bediening was de hele avond zeer vrolijk. In het begin moesten we lang wachten op onze gangen. Maar later ging dit in een mooi tempo. Daarnaast is het restaurant leuk ingericht.
Charlie102 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
We hebben een bedrujfsuitje gehad bij het grand café koekenbier met 200 man. Het bedrijf blijfgroep heeft het georganiseerd. Alle locaties van het bedrijf verspreid over het land waren uitgenodigd. En het was heel gezellig en fijn. Bediening was perfect. En het eten was geweldig. Bedankt Grand Café Koekenbier.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
vanavond na lange tijd weer eens gegeten bij koekenbier en 't viel tegen me vriends menuutje was goed roquefort rucola salade entrecote van t varken en rabarbercrumble(crumble was ver te zoeken) met vanille ijs, ik had uiensoep (leek eerder kippenbouillon met TEveel aan tijm) me entrecote van rundvlees was verkeerd gebakken t vet was te taai en niet gaar en niet weg te kauwen en me kleine coupe met ijs zat vol met ijskristallen ...de bediening was goed zeer vriendelijke jongens en de inrichting laat maar vooral niet naar plafond kijken of losse draadjes ....
Haa J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Na een dagje shoppen in Alkmaar zijn we neergestreken bij Koekenbier. We willen een lekker hapje eten niet al te moeilijk. Na te zijn voorzien van een lekkere sauvignon en het menu, bleken we onafhankelijk van elkaar exact hetzelfde te hebben uitgekozen. Als voorafje een soort van palingpaté, die ons verraste met de volle smaak en de heerlijke rivierkreeftensaus. Daarna hadden we allebei de parelhoenfilet, die op het bord stond als specialiteit apart van de normale kaart. Wederom werd ons zéér smakelijk gerecht voorgezet. De filet was goed gegaard en heerlijk mals. Zoiets had ik niet verwacht in een eetcafé. Al met een beleving, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Leuke tent! Prima eten en vriendelijke bediening. Goede sfeer en goed geprijsd. Eigen parkeerplaats en heel geschikt ook voor kinderen; iedereen heeft de ruimte.
Nightzack50 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Onlangs met 46 personen buffet genoten bij Koekenbier. Het was prima georganiseerd en we hebben erg lekker gegeten. Het buffet bestond uit warme en koude gerechten. Het grand dessert was heerlijk. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Tijdens de voorbereidingen kwam de eigenaar zelf met het idee vooraf aan het buffet met de gasten wat te drinken in het cafe beneden waar op dat moment live muziek aanwezig zou zijn. De zaal boven, waar het buffet plaatsvond, was knus en gezellig, grand cafe stijl. De tafels waren mooi gedekten we konden gebruik maken van de aanwezige geluidsinstallatie en beamer.
Kortom; een aanrader
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede kerstdag met de hele familie de kerstbrunch gedaan.
Prima kerstbrunch, goed verzorgd en een uitstekende bediening.
Jeannet_en_Igor .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Vandaag hebben we gebruik gemaakt van de kerstlunch bij Koekenbier. We waren met 8 personen, waaronder twee kinderen. De tafels waren leuk aangekleed en het eten was prima op orde. Etagiares met broodjes, kroketjes, ragout en pastei. Er was een losse tafel met zoetigheden als desert. Er stond ruim voldoende op tafel en er werd zelfs er werd meerdere malen gevraagd of er nog iets aangevuld moest worden. Dit laatste is kenmerkend voor de huidige eigenaren: echt een top service. We hadden twee mensen met een glutenvrij dieet en een met een notenallergie en overal werd keurig rekening mee gehouden en zelfs iets extra's voor bedacht. Je kunt hier zelfs met kerst ongedwongen en gezellig zitten eten voor een goede prijs. Aanrader!
Francina B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Heb er vorige week n hele gezellige middag gehaald , waar ik heerlijk verwend ben met glutenvrije hapjes en n glutenvrije diner ..helemaal top geregeld , dank daardoor , gr Francina Schipper
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Als vader en moeder werd het hoogtijd om ook eens een recensie te schrijven over het bedrijf van onze zoon. We eten er bijna wekelijks dus kunnen er heel goed over oordelen. Parkeren op eigen terrein verderis een heerlijk ruim Grand Cafe met een heerlijke hang naar het verleden. Rode gordijnen een grote leestafel en gezellige kaarsen doen de rest. Een plek waar je je direct thuis voelt. Perfecte wifi. Dan de kaart. Een uitgebreide lunchkaart van tosti, broodje heerlijke kroketten tot gerookte zalm op toast. De dinerkaart is beperkt tot populaire gerechten aangevuld met dagverse specialiteiten op de krijtborden. Alles wordt met zorg bereid door chefkok Bianca die met hart en ziel de septer zwaait en iedereen wil verwennen met heerlijke gerechten. Kortom overtuig jezelf en kom langs het is er echt lekker en gezellig!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Zakelijke afspraak met 4 man en een heerlijk lunch gebruikt. Bediening was vriendelijk en de inrichting zoals je dat van een grand café verwacht. Een grote plus was ook de ruime parkeergelegenheid voor de auto's.
Ik werd aangenaam verrast door snel wifi, ik kon met het grootste gemak een Youtube presentatie afspelen. Het personeel vertelde mij dat ze 2 weken geleden een speciaal wifi systeem hadden laten installeren.
TinekeJ .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Ik kom hier bijna elke week met collega's/vrienden/vriendinnen op verschillende tijdstippen voor een kopje koffie, lunch of soepje naar gelang onze trek.
De ontvangst is altijd hartelijk en belangstellend. De service is prima en vandaag was de pastinaaksoep overheerlijk.
Het verbaast mij dan ook dat sommige klanten dit anders ervaren. Wat mij betreft een dikke pluim voor de huidige uitbaters. Ik blijf komen met wie ik dan ook wil. Tot snel!