Grand Café Klunder

Canadaplein 2 1811 KE Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Klunder

Grand Café Klunder in Alkmaar is compleet verbouwd. Het Grand Café heeft een prachtige, nieuwe inrichting en uitstraling. Gelegen in het hart van de stad Alkmaar is het de ideale locatie om na het winkelen lekker te borrelen of lunchen. En of je nu vanwege een voorstelling in het theater komt of omdat je gewoon lekker wilt eten of drinken: je bent van harte welkom. Van een kop koffie tot een 3-gangendiner.

Grand Café Klunder heeft een zeer uitgebreide menukaart en er wordt zoveel mogelijk met streekgebonden producten gewerkt in de keuken. De ervaren keukenbrigade maakt alles á-la-minute klaar. Dit betekent dat alle op je bord vers en heerlijk is, ongeacht wat je bestelt. Genieten toch? Neem er nog een lekker drankje bij van de drankenkaart en je dag is helemaal goed. Zin om lekker te eten of drinken bij Grand Café Klunder in Alkmaar? Reserveer makkelijk online je tafel.

Meer informatie over restaurant Grand Café Klunder

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Klunder

nancy E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke plek, lekker terras en bediening is super vriendelijk. Klap op de vuurpijl dat we spontaan een uitvoering kregen van de muziekschool.
S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima restaurant. Heerlijk gegeten en een vlotte bediening. Er zou wel meer sfeer in het restaurant kunnen worden gemaakt.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening.
mariannepater .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Goede service, perfect in combinatie met het theater.
Heerlijk gegeten en super mooi op tijd ,
na de voorstelling gelegenheid om nog gezellig na te praten.
Echt een aanrader.
W H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wij gingen met vriendinnen naar het theater en vooraf eten. Het voorgestelde theatermenu was prima en goed afgestemd op de aanvangstijd van de voorstelling. Personeel zeer vriendelijk.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gisteren hier voor een bijpraat-lunch terecht gekomen. Het personeel is vriendelijk en alert. Het restaurant is ruim/sfeervol. Prijs/kwaliteit is ook oké. De lunch zelf vonden wij wat 'eenvoudig'. Mijn champignons waren 'afgedekt' met een dikke plak kaas. Dat had wel wat minder gemogen, nu moest ik zoeken naar de champignons..
B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Was schitterend weer dus gezellig buiten gegeten. Leuke menukaart. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Er werd rekening gehouden met de aanvang van het theater. Prima gedaan!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zakelijke lunch bij Klunder. Zeer goede service en vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en voor een redelijke prijs! Zeker een aanrader...
passchier .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
wij gingen voorafgaand aan een concert in het Theater De Veste bij Klunder eten en het is ons heel goed bevallen. Heel relaxed en attent allemaal en het eten was heerlijk.
M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een hoofdgererecht was niet doorgegeven. Het kwam alsnog, maar het werd vergoedmet een gratis drankje.
Een goede oplossing. Prettige bediening.
Riekje M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten met allemaal verse producten , prima bediening . Niet duur een echte aanrader zeker ook voor vegetarische gasten
corry L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Door een vergissing moesten we erg lang wachten op onze maaltijd.
Dit werd later op een goede manier opgelost.
Onze kennismaking met het restaurant was goed maar tamelijk rumoerig.
V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
alleen gegeten door omstandigheden, prima en naar wens verlopen, verder geen commentaar.
wat moet ik er nog meer over zeggen?
waarom per sé 120 tekens?
T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Vriendelijk en kwalitatief goed. Gezellig en alles zag er goed verzorgd uit. Wij waren ruimschoots
op tijd voor de voorstelling van My Fair Lady. Een goed restaurant om te dineren voor de voorstelling.
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Prima plek om voor een voorstelling te gaan eten, heel relaxed omdat het personeel rekening houdt met het feit dat je op tijd voor de voorstelling wilt zijn. De keren dat ik er gegeten heb, was het personeel vriendelijk en attent.
G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Met drie schoonzussen naar My Fair Lady. Vooraf naar Restaurant Klunder. Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Keurig verzorgt en op tijd klaar voor de musical.
ria J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het personeel is aardig, maar niet erg professioneel. Na het toewijzen van onze plaats, werd niet gevraagd of wij iets wilden drinken. Na lang wachten konden wij pas onze bestelling doorgeven. Tussendoor kwam er niemand langs om te vragen of alles naar wens was en na afloop moesten wij op zoek naar iemand om mee af te rekenen. Het eten was overigens oké.
S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De gerechten waren heerlijk, ook voor vegetariërs keuze. Bediening vriendelijk en kundig. Nog een prè: Pas geleden gemerkt dat de jonge jenever nu van het merk Ketel 1 is. Top!
h.spitz .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig en goed restaurant. Bediening goed met humor en niet te snel achter elkaar.
Leuk avondje uit na het eten naar de Vest
plantey .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goed rekening gehouden met de aanvangstijd van de voorstelling .
Gaan we zeker nog een keer doen!