Grand Café Klunder

Canadaplein 2 1811 KE Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Klunder

Grand Café Klunder in Alkmaar is compleet verbouwd. Het Grand Café heeft een prachtige, nieuwe inrichting en uitstraling. Gelegen in het hart van de stad Alkmaar is het de ideale locatie om na het winkelen lekker te borrelen of lunchen. En of je nu vanwege een voorstelling in het theater komt of omdat je gewoon lekker wilt eten of drinken: je bent van harte welkom. Van een kop koffie tot een 3-gangendiner.

Grand Café Klunder heeft een zeer uitgebreide menukaart en er wordt zoveel mogelijk met streekgebonden producten gewerkt in de keuken. De ervaren keukenbrigade maakt alles á-la-minute klaar. Dit betekent dat alle op je bord vers en heerlijk is, ongeacht wat je bestelt. Genieten toch? Neem er nog een lekker drankje bij van de drankenkaart en je dag is helemaal goed. Zin om lekker te eten of drinken bij Grand Café Klunder in Alkmaar? Reserveer makkelijk online je tafel.

Meer informatie over restaurant Grand Café Klunder

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Klunder

L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zeer goed eten, werd netjes voor alle tafelgenoten gelijktijdig opgediend.
Ruim opgezet
Voldeed aan de verwachting, die door een collega al was geschetst

Dank,
Bas Rotteveel
Koedooder
S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Er heerst een fijne sfeer in het restaurant, en wanneer je aangeeft naar een voorstelling te gaan zorgen ze er altijd voor dat je gerecht ruim op tijd geserveerd wordt, zodat je rustig kunt eten! Goede en altijd beleefde service, en het nieuwe menu is om van te smullen (aanrader: de burger met truffelmayonaise en uiencompote!)
K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Een warm welkom bij aanvang, een goede kaart met mooie gerechten en een fijne bediening maken een avondje theater helemaal af.
V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was goed, maar te weinig groenten.
De combinatie van het restaurant met het theater is aantrekkelijk.
Konklusie: een aanrader!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De service was geweldig: Omdat we onvoldoende tijd hadden voor het nagerecht werd onze tafel gereserveerd voor de pauze, waar de likeurtjes en chocolaatjes klaarstonden. Na afloop van de voorstelling werd de tafel weer vrijgehouden voor het drankje dat in het arrangement zit inbegrepen. Veel persoonlijke aandacht en lekker eten!
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Jammer dat de daghap niet verkrijgbaar was ): Hadden hierop gerekend.
Het hoofdgerecht was prima met weinig patat, hierna extra bakje(:
D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vriendelijke bediening, die goed rekening hield met het feit, dat we na het eten naar een voorstelling in De Vest gingen. En top was het feit, dat onze jassen werden afgenomen en naar de garderobe van het theater werden gebracht, waardoor we direkt na de voorstelling daar onze jassen weer konden ophalen (en dus maar 1 keer in de rij stonden)
Hildedrent D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Prima gegeten, was gezellig drukdiverse vooraf proeverijtjes was prima, kippedijen met risotto, ook prima. Dessert diverse bonbons met koffie en likeurtje was een lekkere afsluiting.
nancy E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Altijd even makkelijk om iets te eten of je nu wel of niet naar het theater gaat. Er is altijd wel iets lekkers op of 'naast' de kaart
Arans .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Salades zijn populair: verse groenten, weinig koolhydraten en een verfrissend zomergerecht,. De prijzen liggen meestal tussen E10 en E15. Maar bij Klunder is de prijs voor een vissalade E17,50.

En… z'n prijs waard: veel, ingredienten van goede kwaliteit, rievierkreeftjes, garnalen, zalm en een stuk witvis, dit warm geserveerd. Smullen maar! Van harte aanbevolen.
nancy E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijke plek, lekker terras en bediening is super vriendelijk. Klap op de vuurpijl dat we spontaan een uitvoering kregen van de muziekschool.
S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima restaurant. Heerlijk gegeten en een vlotte bediening. Er zou wel meer sfeer in het restaurant kunnen worden gemaakt.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Goede service, perfect in combinatie met het theater.
Heerlijk gegeten en super mooi op tijd ,
na de voorstelling gelegenheid om nog gezellig na te praten.
Echt een aanrader.
W H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wij gingen met vriendinnen naar het theater en vooraf eten. Het voorgestelde theatermenu was prima en goed afgestemd op de aanvangstijd van de voorstelling. Personeel zeer vriendelijk.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gisteren hier voor een bijpraat-lunch terecht gekomen. Het personeel is vriendelijk en alert. Het restaurant is ruim/sfeervol. Prijs/kwaliteit is ook oké. De lunch zelf vonden wij wat 'eenvoudig'. Mijn champignons waren 'afgedekt' met een dikke plak kaas. Dat had wel wat minder gemogen, nu moest ik zoeken naar de champignons..
B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Was schitterend weer dus gezellig buiten gegeten. Leuke menukaart. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Er werd rekening gehouden met de aanvang van het theater. Prima gedaan!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zakelijke lunch bij Klunder. Zeer goede service en vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en voor een redelijke prijs! Zeker een aanrader...
passchier .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
wij gingen voorafgaand aan een concert in het Theater De Veste bij Klunder eten en het is ons heel goed bevallen. Heel relaxed en attent allemaal en het eten was heerlijk.
M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een hoofdgererecht was niet doorgegeven. Het kwam alsnog, maar het werd vergoedmet een gratis drankje.
Een goede oplossing. Prettige bediening.