Grand Café Klunder

Canadaplein 2 1811 KE Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Klunder

Grand Café Klunder in Alkmaar is compleet verbouwd. Het Grand Café heeft een prachtige, nieuwe inrichting en uitstraling. Gelegen in het hart van de stad Alkmaar is het de ideale locatie om na het winkelen lekker te borrelen of lunchen. En of je nu vanwege een voorstelling in het theater komt of omdat je gewoon lekker wilt eten of drinken: je bent van harte welkom. Van een kop koffie tot een 4-gangendiner.

Grand Café Klunder heeft een zeer uitgebreide menukaart en er wordt zoveel mogelijk met streekgebonden producten gewerkt in de keuken. De ervaren keukenbrigade maakt alles á-la-minute klaar. Dit betekent dat alle op je bord vers en heerlijk is, ongeacht wat je bestelt. Genieten toch? Neem er nog een lekker drankje bij van de drankenkaart en je dag is helemaal goed. Zin om lekker te eten of drinken bij Grand Café Klunder in Alkmaar? Reserveer makkelijk online je tafel.

Meer informatie over restaurant Grand Café Klunder

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Klunder

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Voor de middagvoorstelling van Debby Petter genoten van een heerlijke lunch, nog even lekker in de luie stoel een kop koffie. Erg leuk en voor herhaling vatbaar.
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijke avond met vrienden doorgebracht. Mede door de lekkere gerechten, de ruime moderne inrichting en de informele maar correcte bediening van Klunder. Aanrader!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ruim opgezet. Gezellige sfeer. Bediening uiterst vriendelijk. Het eten was gewoon goed. We moesten helaas voor het dessert afbreken omdat 1 lid van ons gezelschap zich niet helemaal goed voelde. Dat lag niet aan het restaurant overigens. We kunnen Klunder zeker aanraden.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Voortreffelijk gegeten en ontzettend vriendelijk en professioneel personeel. Goede sfeer, echt een aanrader. Een tip: een kleurplaatje of hoekje voor kinderen.
G E D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De sfeer in het restaurant is verbeterd sinds het nieuwe management. De menukaart is 'toegankelijker' geworden.
Bijzondere kaassoep, voortreffelijke zeebaars met risotto (veel en knapperige groente erin), mooie mixed grill. Alle gerechten zeer aantrekkelijk geserveerd.
Een aanrader!
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Super!!!! Alles prima en als extra service konden wij aan ons "eigen" tafeltje in de pauze van het concert van de 3JS ons pauzedrankje gebruiken wat al voor ons was klaargezet! Nog nooit zo'n service gehad!!
ineke B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Het was voor ons de eerste keer dat wij hier hebben gegeten. Het smaakt naar meer ! De combinatie fijn uit eten en het mooie Kerstconcert heeft ons een heerlijk gevoel gegeven.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Na de eerste, tegenvallende, ervaring met Klunder toch een herkansing gegeven. De combinatie met theaterbezoek blijft een pluspunt. We zijn zeer tevreden over onze beslissing.
Vooral de ontvangst en bediening zijn aanzienlijk verbeterd en dat maakt zo'n avond een stuk leuker. Op het eten was niets aan te merken (misschien nog een extra dessert buiten de kaart?). We zijn in ieder geval van plan het eerstvolgende theaterbezoek weer te koppelen aan een maaltijd bij Klunder.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Een goede plek om vooral je theater-bezoek te beginnen of te eindigen. De sfeer is rustig en gezellig, zodat je goed kan bijpraten en nakletsen. De bediening vriendelijk en ongedwongen. En het eten was lekker. Wij hadden de vis, was zalm, dagschotel en de vegetarische dagschotel. Overigens heeft de kaart een ruim vegetarisch aanbod. En... standaard kraanwater in een fles op tafel. Chapeau!
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Inlevend beleefd professioneel bedienend dienstbaar super personeel.
Na enige keren dit restaurant bezocht te hebben blijf ik bij mijn positieve beoordeling.
Voor mij en mijn vrouw een 10.
mariannepater .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten als start voor een avond je uit in de Vest echt een aanrader.goede service ,mooie locatie en een goede betaalbare kaart, na de voorstelling nog heerlijk nagenieten.
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Bij theaterbezoek kan tussentijd bij 3-gangen menu beter. Dessert was heel kort na het hoofdgerecht, dat even op zich liet wachten. Kwaliteit van het eten was prima. Personeel heel vriendelijk.
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Fijne plek om te lunchen en af te spreken. Wij hadden de beide salades, thee en witte wijn. Mooie gerechten, vriendelijk personeel. Kom graag terug.
Roswitha L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Niet opdringerig maar professioneel. Goede kwaliteit en porties. Gezellige sfeer en inrichting. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Extra compliment: er staat gewoon fles (gratis) water op tafel.
Nina97 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Jassen worden aangenomen, personeel is zeer actief en behulpzaam. Ook was het contact met de dames en heren van de bediening erg gezellig en grappig. We komen zeker terug , ik was er ook al eerder geweest.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zoals altijd, lekker eten, kleine kaart, maar prima gerechten, leuke sfeer, gezellige bediening, maar wel vakbekwaam.
Tot de volgende keer. Gerda.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en fijn dat je rustig alle tijd hebt voor de voorstelling in het theater begint.
Erg jammer dat we van het drankje dat erna al klaar stond niet meer hebben kunnen genieten ivm tijdsgebrek. Dit is een prima service!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heel erg lawaaiig! Het is voor ons zeer storend. Dat is zo jammer omdat Het eten, de sfeer, de inrichting en de wachttijd Prima is.
Hette R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben lekker en gezellig gegeten voor we naar de Operette gingen!
Komen vast nog wel een keertje eten.
De bediening was ook zeer correct en attent.
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk eten voor weinig geld, en als je klaar bent met eten, wandel je zó het theater in voor een mooie voorstelling. Idealer kan haast niet!