Grand Café Klunder

Canadaplein 2 1811 KE Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Klunder

Grand Café Klunder in Alkmaar is compleet verbouwd. Het Grand Café heeft een prachtige, nieuwe inrichting en uitstraling. Gelegen in het hart van de stad Alkmaar is het de ideale locatie om na het winkelen lekker te borrelen of lunchen. En of je nu vanwege een voorstelling in het theater komt of omdat je gewoon lekker wilt eten of drinken: je bent van harte welkom. Van een kop koffie tot een 4-gangendiner.

Grand Café Klunder heeft een zeer uitgebreide menukaart en er wordt zoveel mogelijk met streekgebonden producten gewerkt in de keuken. De ervaren keukenbrigade maakt alles á-la-minute klaar. Dit betekent dat alle op je bord vers en heerlijk is, ongeacht wat je bestelt. Genieten toch? Neem er nog een lekker drankje bij van de drankenkaart en je dag is helemaal goed. Zin om lekker te eten of drinken bij Grand Café Klunder in Alkmaar? Reserveer makkelijk online je tafel.

Meer informatie over restaurant Grand Café Klunder

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Klunder

G.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Met drie schoonzussen naar My Fair Lady. Vooraf naar Restaurant Klunder. Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Keurig verzorgt en op tijd klaar voor de musical.
ria J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het personeel is aardig, maar niet erg professioneel. Na het toewijzen van onze plaats, werd niet gevraagd of wij iets wilden drinken. Na lang wachten konden wij pas onze bestelling doorgeven. Tussendoor kwam er niemand langs om te vragen of alles naar wens was en na afloop moesten wij op zoek naar iemand om mee af te rekenen. Het eten was overigens oké.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De gerechten waren heerlijk, ook voor vegetariërs keuze. Bediening vriendelijk en kundig. Nog een prè: Pas geleden gemerkt dat de jonge jenever nu van het merk Ketel 1 is. Top!
h.spitz .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gezellig en goed restaurant. Bediening goed met humor en niet te snel achter elkaar.
Leuk avondje uit na het eten naar de Vest
plantey .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goed rekening gehouden met de aanvangstijd van de voorstelling .
Gaan we zeker nog een keer doen!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijk en alert personeel. Er wordt goed rekening gehouden met je wensen.
B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Wat vooral zeer op prijs is gesteld is het kunnen proeven van de verschillende wijnen op initiatief van de bediening.
Dus een prima wijn gedronken.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Prima avond gehad. Eten was van goede kwaliteit. Bediening vriendelijk. Kom hier zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vriendelijke mensen, die rekening houden met gasten die een avondje uit gaan. Het eten was goed. We komen vast een keer terug.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Grand café De Klunder zeer klantvriendelijk, prima service van het personeel en natuurlijk kwalitatief prima eten.
Komen zeker weer terug als wij naar theater De Vest gaan of anders op een ander moment als wij in Alkmaar zijn.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gezellig druk en heel goed en aardig personeel. Wij hebben er heerlijk gegeten met een heel goed wijntje erbij. Wij komen gauw weer!
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Vooraf aan de voorstelling Showponies van Alex Klaasen bij Klunder gegeten. Prima ontvangst. We waren wat laat, eten kwam mooi op tijd. We namen het menu bij de voorstelling allemaal lekkere hapjes. En ook goed: water van het huis. Lekkere witte wijn. We hadden een erg vriendelijk meisje die ons bediende, knoopte een praatje aan, was opgewekt. In de pauze stond ons drankje klaar op ons tafeltje. Helemaal top!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het blijft een feestje, eten bij klundert, kleine kaart maar heerlijk eten, kom graag elke keer weer terug, bedankt weer team, top.
Groet Gerda.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten ,alles was naar wens .
Leuke bediening en zelfs een tafeltje gereserveerd in de pauze .
Helemaal top
Ik kan dit restaurant echt aanraden voor lunch borrel of diner .
Johanna Z.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gezellige rustige ambiance. Gelegenheid om gezellig te zitten en de mogelijkheid om wat te lezen.
Attente bediening, die onze jassen meteen naar de gardarobe bracht, zodat wij deze na de voorstelling van die avond weer konden ophalen.
Prima klantvriendelijke service!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Zoals altijd weer heel lekker gegeten in een gezellig, informeel restaurant met heel vriendelijke bediening. Gastvrije ontvangst, goed tempo van bedienen.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Sfeervol begin van een theateravond! prima prijs-kwaliteit verhouding, ontspannen bediening, je jassen worden direct naar de theater garderobe gebracht. Al met al een aanrader
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Zoals altijd prima eten, gezellige sfeer, goed personeel, en heerlijk om zo Door te lopen naar de voorstelling. Gerda
Ant W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het eten is heerlijk, de bediening heel vriendelijk. We hebben hier al vaker gegeten en het is altijd prima. Alleen moet je niet leunen op het tafeltje want die dreigt dan om te kieperen.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hebben ter voorbereiding op Paulien Cornelisse heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en voorkomend en het eten uitstekend.