Grand Café Klunder

Canadaplein 2 1811 KE Alkmaar Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Klunder

Grand Café Klunder in Alkmaar is compleet verbouwd. Het Grand Café heeft een prachtige, nieuwe inrichting en uitstraling. Gelegen in het hart van de stad Alkmaar is het de ideale locatie om na het winkelen lekker te borrelen of lunchen. En of je nu vanwege een voorstelling in het theater komt of omdat je gewoon lekker wilt eten of drinken: je bent van harte welkom. Van een kop koffie tot een 3-gangendiner.

Grand Café Klunder heeft een zeer uitgebreide menukaart en er wordt zoveel mogelijk met streekgebonden producten gewerkt in de keuken. De ervaren keukenbrigade maakt alles á-la-minute klaar. Dit betekent dat alle op je bord vers en heerlijk is, ongeacht wat je bestelt. Genieten toch? Neem er nog een lekker drankje bij van de drankenkaart en je dag is helemaal goed. Zin om lekker te eten of drinken bij Grand Café Klunder in Alkmaar? Reserveer makkelijk online je tafel.

Meer informatie over restaurant Grand Café Klunder

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Klunder

Ris G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima plek om rustig te eten.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Het was super, wat een goede service en heerlijk eten!! Helemaal TOP voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader als je een avondje naar het theater gaat.
K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Fijne ontvangst, jas naar de garderobe gebracht door het personeel nadat ze gevraagd hadden of wij naar de voorstelling gingen. Lekker voorgerecht, zalig hoofdgerecht, (buiten de kaart om was er hertenbiefstuk). Koffie na en daarna richting de zaal voor de voorstelling. Kortom een aanrader voorafgaand aan een voorstelling!
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heel comfortabel om in het restaurant van het theater te kunnen eten. Het personeel houdt in de gaten wanneer de voorstelling begint. Ik heb diverse keren bij Klunder gegeten, vanwege dit comfort, maar het eten vind ik niet zo goed. Ik heb nu bijv. 2 keer verschillende soorten risotto besteld, maar tot 2x toe is het een soort 'smurrie' . De smaak van de smurrie is niet verkeerd, maar de consistentie van de risotto is zwaar en klef. De eerste keer was bieten risotte met (ik meen) feta. Maar de feta was erdoor geroerd en/of onvindbaar. De tweede keer paddenstoelen risotto, maar ook deze was ondefinieerbaar. En met alleen kip erbij in een soort (lekkere) zoete saus, mis ik frisheid aan het gerecht. Na de voorstelling lag de risotto nog steeds zwaar op de maag. Bij alle andere keren dat ik er gegeten heb, zou wat meer zorg aan de gerechten gegeven kunnen worden. Jammer, want het personeel is vriendelijk en de ambiance niet verkeerd. De formule dineren en theater is aangenaam. En als er gekookt wordt met wat meer liefde, dan is het zelfs goud.
Thalita S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We gingen naar een voorstelling en daar word dan ook rekening mee gehouden en alles word voor je geregeld. Super vriendelijk personeel! We komen zeker nog een keer..
A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor het theaterbezoek. Sfeer en service is geweldig. Erg leuk personeel. In de pauze van de voorstelling stond onze tafel met drankjes alweer klaar. We voelden ons VIP.
Ankie W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. De bediening was heel.goed. Er werd rekening gehouden met het feit dat we nog naar een voorstelling gingen. Het was gewoon top.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
We zijn hartelijk ontvangen en tafel stond al voor ons klaar. Het was gezellig druk, de gerechten zagen er goed uit en de smaakbeleving was daar dan ook naar. Kortom een aanrader voor een leuk avondje weg.
Maria A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
We werden prettig geholpen en er werd goed meegedacht.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Helemaal geen negatiefs over het theater restaurant te melden. Het was fantastisch. Heerlijk gegeten. Prima service en de ambiance is warm.
L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hadden gereserveerd maar waren te laat en de tafel was alweer bezet. Dit werd prima opgelost. Heerlijk en gezellig gegeten.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk relaxed gegeten en gedronken! Accurate en vriendelijke bediening!
Volgende keer iets meer stroganof bij de biefstuk en iets minder ijsblokken bij de 43!
M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Toch heerlijk dat je in het hartje van Alkmaar echt in alle opzichten een fijn avondje uit kan gaan. Super bediening in Grand Café Klunder waarbij je snel een goede service krijgt. Om ook in Theater de Vest een fijne voorstelling te mogen zien.. Zelfs in pauze stond een tafeltje klaar met drankjes.. Deze service kan niet altijd begrijpelijk en toch werd het gedaan! Dus dat voelde echt heel fijn. Dankbaar! Achteraf toch nog wat bitterballen genomen en ook weer een drankje. Want het voelde goed in de sfeer van ook het theater nog even te blijven.
Helena H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Alleen de wachttijd tussen 1e e 2e gerecht was te lang waardoor we niet rustig konden af eten of nog een koffie toenemen. i.v.m een voorstelling op 8 uur. Wij waren om 6 uur aanwezig. dat was jammer. Volgende keer gaan we wel een half uur eerder heen.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellige sfeer, goed eten en vriendelijke bediening!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat je van een grand café mag verwachten. Druk en gezellig en niet iets voor een intiem etentje. Vriendelijke en vlotte bediening. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Zeker aan te bevelen als je nog even voor de voorstelling in de Veste een goede hap wilt eten.
J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Voor de voorstelling maar even een reservering gemaakt om eerst wat te eten.
Prima diner, allen tevreden en smakelijk, evenals de wijn.
R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten voor de voorstelling. Handig dat je jas ook direct in de garderobe wordt opgehangen.
Per vergissing 1 verkeerd hoofdgerecht ontvangen, maar dat vonden we geen probleem. Werd evengoed prima opgelost. Volgende keer weer!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goede bediening, jammer dat jullie tbv de pauze bezoekers van het theater met tafel(s) en stoelen gaan schuiven. Eerder meegemaakt. Wacht even af en schat even in wanneer restaurant bezoeker weggaat.
P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
prima .snelle en persoonlijke bediening. Risotto bij gerecht kabeljauwfilet wat aan de "vochtige" kant. En krijg ik de melding dat ik minstens