Grand Café Khotinsky

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Khotinsky

Otto V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker geluncht, vriendelijk en vlot geholpen in een, voor ons, heel apart maar leuk restaurant. Zeker aan te bevelen aan vrienden, kennissen end.
Raymond L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prima restaurant, snelle en zeer vriendelijke bediening en uitstekende gerechten. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Een echte aanrader dus.
Ilse .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gegeten in de bistro en dat was prima! Het is ongeveer een jaar geleden dat wij hier voor het laatst hebben gegeten. Toen vonden wij het niet best, alles was het toen net niet. Maar we wilden het toch weer eens proberen, want het is super leuke lokatie en zoals gezegd nu was de bediening, sfeer en het eten prima! We komen nu weer sneller terug!
Danny J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heb je last van een voedselallergie of -intolerantie? Ga hier dan niet eten!
Het eten was op zich wel goed, maar alles wat op het vlak van doorgifte van allergieën was gebeurd (zij hadden zelf aangegeven hier rekening mee te kunnen en willen houden), was voor niets.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima locatie in het Energiehuis waar veel te doen is. Het eten is goed en wordt aantrekkelijk geserveerd. Best aan de prijs voor een grand café. De wachttijd is aan de lange kant. We hadden 1.5 uur en dan heb je alleen tijd voor een hoofdgerecht en koffie.
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten voorafgaand aan het concert van guus.
Keurig op tijd klaar. Bediening was top.
We komen zeker terug.
eduard D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gerecht groente stoofpotje is echt een klein beetje voor 18€ ,maar wel smakelijk.Lijkt meer op een voorgerechtje. Vorig keer bij het bezoek was de soep die we bestelden ook maar een klein bodempje voor ca 6€. Doet sterk onder voor de entourage en bediening die erg leuk is.
Winnetou .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijke lunch gehad met verse gember thee en stuk citroen. Leuk geserveerd. Heerlijke salade gegeten en een zoet onweerstaanbaar stukje taart/cake met cranberry daarna, die vult behoorlijk maar zo lekker!!
wegzum .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zijn met 2 personen wezen lunchen op zaterdag 4 november.
Voor ons een bekend adres, maar voor onze gasten was het nieuw.
Alles is goed gegaan, heerlijke lunch en vooral ook fantastische wijnen.
Goed personeel, vriendelijk en professioneel.
Aanbevelings waardig !
Nicolette F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke en snelle service. Sfeervolle inrichting. Een zeer goede locatie voor een borrel. Heerlijke hapjes bij de borrel. Een aanrader.
ronkoreman .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen personeel mag iets vriendelijker zijn, beetje mat . Mooie ambiance, de oude energiehal.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
WIj hadden aangegeven dat we die avond naar het theater gingen en dus op tijd moesten vertrekken. Het voorgerecht kwam snel maar het hoofdgerecht duurde te lang. Hebben bij de ober aangegeven dat we weg moesten en toch graag nog rustig van ons hoofdgerecht wilden genieten. Helaas kwam dit te laat waardoor we nog maar 10 minuten hadden om het hoofdgerecht te nuttigen. Wel werd ons een drankje aangeboden voor de overlast.
riant23 V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geluncht bij Khotinsky. Brood met omelettaart was heerlijk en portie was prima. Vriendelijke bediening. Ondanks dat het hoge ruimte is die industrieel en mooi ingericht is, is akoestiek prima. Een aanrader. Heb ook al keer high tea gehad en die was ook prima.
CoraBaggerman .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Sfeer is goed! Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.Opstelling van de tafels slecht. Jammer dat er twee 2-persoons tafeltjes bijna boven op elkaar staan, waardoor je het gevoel hebt met vreemden aan één tafel te zitten. Niet prettig voor een gesprek met elkaar omdat je precies hoort wat de andere tafel bespreekt. Dit was de al voor de derde keer zo. Tref het slecht zeker, volgende keer geef ik het van te voren aan. Optie om de tafel te verschuiven, te draaien of nog beter .. gewoon weg te halen.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooi restaurant, warme sfeer, goede service, vriendelijke werknemers. Goed eten, leuke opmaak van de borden. Alles bij elkaar fijn gegeten en het geluidsniveau was aangenaam zodat je rustig een gesprek kon voeren.
Ev S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Eten prima goede prijs kwaliteit verhouding. Lokatie mooi. Tafels niet te dicht bij elkaar. Bediening bijna chagrijnig, ze lijken zich niet te realiseren dat uiteten gaan ook betekentdat de gast het gezellig wil hebben en niet allen betaald voor het eten. Plezier onder elkaar ontbreekt ook volkomen. Jammer! Je moet ze steeds roepen en vervolgens vergeten ze te komen. Vragen of je nog iets wilt is er ook niet bij. Gemiste kans.
Eem D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Mooie ambiance, bediening begin vd avond vriendelijk en vlot. Later niet meer te zien en erg onvriendelijk. Ook eten liet te wensen over. Niet erg smaakvol en soep was lauw. Haar bij hoofdgerecht. Dessert half bevroren. Geen aanrader.
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Met z'n tweeën gegeten. Rundercarpaccio en een SIMMENTALER BURGER, beiden erg lekker. Als nagerecht Crème brûlée en DESSERT VAN DE CHEF. De crème brûlée was erg romig en daardoor te zwaar naar mijn smaak. Ik vroeg een glas water te drinken, maar kreeg geen gewoon kraanwater maar een flesje Sourcy (€ 4 ! ). De gerechten en dranken zijn ook flink prijzig. De bediening was erg vriendelijke en het gebouw waarin het restaurant is gehuisvest volledig naar onze smaak (voormalig energiehuis).
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Beknopte maar duidelijke kaart, leuke lokatie maar gezien de drukte begon het in de hoge ruimte wat te galmen. Bediening was vriendelijk maar heel zakelijk kon moeizaam een lachje af. Geserveerde gerechten waren prima.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Op een zaterdag avond hier met een grote groep ( 20 personen) wezen eten. We hadden van te voren afgesproken dat we het shared menu wilden gebruiken. Hier was echter bij Khotinsky geen rekening mee gehouden gezien de tafel indeling, de tafel te smal en te dicht op elkaar. Niet echt handig...
Kwaliteit van het eten was ook niet optimaal. Vlees, kip, vis was droog, alsof het al een tijd onder de warm houd lamp stond. En te weinig frietjes...1 puntzakje voor zn vieren..
De locatie vind ik zelf wel erg leuk en dat heeft er toe geleid dat we een gezellige avond gehad hebben. Voor het eten en service kom ik niet meer snel terug in in ieder geval.