Grand Café Khotinsky

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Duur
Mbmf .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Op een zaterdag avond hier met een grote groep ( 20 personen) wezen eten. We hadden van te voren afgesproken dat we het shared menu wilden gebruiken. Hier was echter bij Khotinsky geen rekening mee gehouden gezien de tafel indeling, de tafel te smal en te dicht op elkaar. Niet echt handig...
Kwaliteit van het eten was ook niet optimaal. Vlees, kip, vis was droog, alsof het al een tijd onder de warm houd lamp stond. En te weinig frietjes...1 puntzakje voor zn vieren..
De locatie vind ik zelf wel erg leuk en dat heeft er toe geleid dat we een gezellige avond gehad hebben. Voor het eten en service kom ik niet meer snel terug in in ieder geval.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We zaten een beetje op de tocht, aan het eerste tafeltje na de trap. Maar het eten was heerlijk. Het menu: tartaar van rund (helaas een beetje weinig tartaar) en stoofvlees van black angus, nagerecht geconfijte? ananas met 'dingetjes' eromheen. Lekker en met veel aandacht opgemaakt. Partner had oosters gemarineerde zalm (lekker!) en een simmentaler hamburger. Dat was een behoorlijke hap, je moest de boel eerst demonteren en herindelen wilde je een beetje netjes kunnen eten. Precies wat je van een hamburger verwacht. Ook nog frietjes erbij en mayo en ketchup. De ketchup helaas behoorlijk voorzien van gerookte paprika poeder. Dat vind ik echt een minnetje maar voor de rest: super lekker! Ook de bediening was attent. We komen graag terug.
Suuusi .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Waardeloos een van ons gezelschap had en levende spin in zijn voorgerecht wat logisch is hij hoefde geen nieuwe meer. Kreeg als excuus 1 kopje koffie aangeboden spinnen voorgerecht werd niet van de rekening afgehaald en door niet accepteren van een kopje koffie kregen we alle 4 koffie
Zeer slecht opgelost door manager kwam niet en meisje van de service wist zich geen houding te geven en bleef zich verontschuldigen. Buiten de spin was het eten niet om naar huis te schrijven soep lauw als cijfer zou ik er en magere 3 geven prijsen zijn erg flink voor de kwaliteit en hoeveelheid
Maar wel met extra vlees (hooiwagen spin) waar het niet hoort.
Decor is super om wat te drinken en aanrader maar eten zou ik ergens anders doen opmaak eten erg mooi maar smaak laat veel te wensen over ook de temparatur.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Voor het eerst hier gegeten, maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk eten, mooie mannen in de bediening en een prima sfeer. Het bestek op tafel moesten we tot drie keer toe ruilen vanwege vuiligheid, maar dat werd prima opgepakt door de bediening.

Groot compliment dus en we komen zeker nog een keer terug.
Charley_ .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuke industriële uitstraling, lekkere taart en cocktails, en een bijzonder mooie jongen achter de bar/in de bediening! (;
Hi Charley,
Dankje voor je leuke recensie!
Wij zijn nu natuurlijk wel nieuwsgierig wie van onze barmannen jij bedoelt...

Reactie van proever:

Ja ik ben ook wel benieuwd wie dat is (; Hij had in ieder geval bruin haar en een mooi gezicht!
Roderick Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor de tweede keer met een paar mensen gegeten. De grote hal is smaakvol en gezellig ingericht. De voorgerechten waren goed, de 'tasting' is aan te raden. Vijf van ons hadden de roodbaars waar weinig smaak aan zat. De geroosterde quinoa had een vreemd smaakje. We hebben toen de half leeg gegeten borden werden meegenomen hierover een opmerkingen gemaakt maar daar is niet op terug gekomen. De black angus ongelet was een goede kwaliteit vlees maar moest wel direct worden gegeten omdat het complete gerecht lauw werd geserveerd. De crème brûlée hebben we terug gestuurd omdat deze erg waterig was. Ook nieuwe lichting crème brûlée hebben we niet gegeten. Er is een kleine korting op de rekening gegeven maar na de vorige ervaring die ook niet heel positief was en deze keer zullen we hier niet snel terugkeren.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Prima lunch gehad in Kothinski. Pulled porc was goed gegaard en heerlijk mals. Vriendelijke en attente bediening in een mooie industriële omgeving. Dit lijkt me ook een hele leuk plek voor een gezellige borrel.
abuis .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Wat een prachtig restaurant en wat een prettige bediening! Tijdens de lunch at ik een heerlijke zuurdesum boterham met o.a. makreel en dit is zeker een aanrader. Ik ga hier zeker ook een keer dineren.
MariusVisser .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Khotinsky is gevestigd op een bijzondere locatie en heeft een eigentijdse interieur.
Er zijn hier al vaker geweest en destijds gegeten van het bistro menu.
Deze keer een heerlijk stuk sucade op en mijn partner de kabeljauw. Beide fantastisch!
Ook het garnituur was prachtig en smaakte voortreffelijk. Zeker de aardappel gratin bij de kabeljauw was erg goed.
Als wijn hebben we gekozen voor de Calusari Chardonnay uit Roemenië, erg fris.
Bediening was vriendelijk ondanks de drukte.
Komen zeker terug.
Kyra R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Het leek wel of we deze avond met 8 mensen aan tafel zaten ipv 3, drankjes werden 3x verkeerd geleverd maar ach gelukkig was het personeel gezellig en konden zij ook een grapje maken. We hadden een tasting voorgerecht en daar heb ik niks op aan te merken. Als hoofdgerecht hadden we een black angus, die helaas niet rare was. Daarbij zat een aardappelpuree van zwarte olijven helaas was daar de smaak van weggelopen en er zouden gemarineerde groenten bij zitten maar dit was een soort lasagne geworden. We vonden het fijn dat de bediening openstond voor onze opmerkingen en hebben de avond afgesloten met een heerlijke cheesecake en koffie. Ik ben hier al vaker wezen eten en ondanks deze avond ga ik vaker komen !
Carola_vos .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wat een verassend leuke horecagelegenheid! Uitzonderlijke smaken! En misschien vreemd om te zeggen maar het eten rook alleen al fantastisch, dat gebeurt lang niet altijd! Leuke hapjes en deelbare gerechten zijn voor ons altijd een plus. The big Tast is erg lekker en mooi van smaak. Likkebaardend keken we naar de andere gerechten die passeerde. Dat wordt nog een keer terug gaan!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Khotinsky is gevestigd in een prachtig pand en heeft een goede sfeer met de vele verschillende lichtjes, niveau´s en zitjes.
Wij namen de Big Tasty, leuk geserveerd, lekker en zeer ruime porties. Vooral de charcuterie op het plankje van het voorgerecht, heerlijk! Enig minpuntje, de frites bij het hoofdplankje waren te vet.
De bediening is zeer vriendelijk en houdt alles goed in de gaten! Complimenten!
Donna24 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Al meerdere malen hier heerlijk gegeten. Bediening heeft het allemaal goed in de gaten. Zowel lunch als diner is hier heerlijk. Je zit in deze prachtige zaak lekker relaxed. Als ik met mijn zoontje langs kom van 6 maanden komt een serveerster mij helpen met het omhoog sjouwen van de kinderwagen. Daarna krijg ik een tafeltje toegewezen waar ik makkelijk de kinderwagen kan plaatsen. Wij kiezen voor de "Big taste". Dat beviel ons erg goed. Allemaal kleine hapjes, van alles wat. Het is wel een aardige portie, je moet een grote eter zijn om dit helemaal op te krijgen. Maar liever teveel dan te weinig.

Een van mijn favoriete bistro's voor zowel de lunch als diner.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Afgelopen dinsdag hier lekker geluncht,ik koos van de uitgebreide kaart toch de welbekende twee kroketten met brood,zeker geen spijt van gekregen,heerlijk brood en heerlijke kroketten,hele vriendelijke bediening,die duidelijk weten wat ze doen en dit ook uitstralen.Maar eigenlijk zou je enkel voor de gave locatie al is moeten gaan,ik kan het iedereen aanraden!
Henryette W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Vanmiddag "gelunched" in Khotinsky. We bestelde een proeverij
met bruschetta, minimaal 2 personen. Er kwam een plankje met
acht stukjes stokbrood van 1 cm voor twee personen.
Ik dacht het maar even door te snijden maar er was niet door te komen. Bikkelhard en toen ik besloot maar te happen hapte ik in een bikkelhard stukje stokbrood dat direkt in mijn mond tot kruimeld ineen viel. Dus oud stokbrood, daarbij smaakte de laatste die met vis belegd was niet fris en vers. Dus ook niet smakelijk.
Het was ons eerste bezoek en tevens het laatste. Dit heb ik ook gezegd aan de dienster die vroeg of het gesmaakt had. Waarop ik zei "Nee ! ". Wij zijn te aardig om zo'n dienster er bij te roepen dat het niet te eten is maar dit ga ik in het vervolg wel doen. Thuis hebben we nog maar even wat genomen want we hadden nog steeds trek.
Ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Groot maar erg gezellig, met 10 man gegeten voor een concert.
De bediening was vlot en goed, vrijwel allemaal tegelijk ons bordje
Prima bevallen.
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Khotinsky is een leuk restaurant met een moderne, industriële look. Bij dit bezoek heb ik een heerlijke hamburger genomen. De burger was goed gekruid, voorzien van allemaal smakelijke toppings en vergezeld door heerlijke frietjes.
De bediening was vriendelijk en gaf ons de tijd om de kaart te bekijken, maar was ook op het juiste moment terug om de bestelling op te nemen. Het dessert en de koffie wilden wij beneden op de bank bij de kerstboom nuttigen en dat was geen probleem.
Bij Khotinsky kan je dus zeker terecht voor een goed, eerlijk hapje eten op een toffe locatie.
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Ik vind Khotinksy voor ieder moment van de dag een heerlijke plek om iets te eten of te drinken. Gezellig, mooi decor en lekker eten. De espresso martini is een aanrader! Gebak is wel aan de dure kant: voor €4,00 krijg je een klein stukje blondie. Het vult prima, maar had een lagere prijs verwacht voor wat het was. Bediening mag ook wel iets sneller, zeker op een rustige zondagmiddag.
Curly .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Gaan eten voor theater voorstelling. Mijn eerste ervaring was niet denderend maar vooruit 2e kans. Big Taste genomen en moet zeggen, ik draai mijn mening wel wat bij. Erg lekker. Bedieing goed. Hip grand cafe inderdaad, weinig poespas maar lekker gegeten. Prima in combinatie met voorstelling waar ze ook echt rekening mee houden.
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vanmiddag genoten van een heerlijke lunch, het desembrood met makreel was lekker, enige minpunt vond ik dat er iets teveel bosui op zat. De bediening was zoals altijd vlot en vriendelijk.