Grand Café Khotinsky

Noordendijk 148 3311 RR Dordrecht Nederland Kaart
31-782040000

Over het restaurant Grand Café Khotinsky

Restaurant Khotinsky in Dordrecht is voor een breed publiek toegankelijk voor zowel lunch, diner of borrel in een bijzondere omgeving. Het restaurant is gevestigd in het Energiehuis aan de Noordendijk. Een rauwe, industriële ruimte, met een hoge nok en verschillende plekken om lekker te zitten.

De ruimte is groot, maar toch gezellig en ondanks de ruimte voel je hier toch de warme en ongedwongen sfeer. Bij Khotinsky kun je dan ook voor elke gelegenheid lekker gaan zitten, je hebt er sowieso een fijne middag of avond samen met vrienden of familie. Wist je dat ze er ook een heel lekker terras hebben? Aan de kant van de molen zit je lekker buiten, tot 's avonds laat in de laatste zon.

Ook is Khotinsky in Dordrecht the place to be voor je verjaardag, vrijgezellenfeest, bedrijfsborrel of zakelijke lunch. Soms staan er leuke acties op de planning in samenwerking met Kinepolis, de bioscoop naast het restaurant. Denk bijvoorbeeld aan een bistrogerecht naar keuze + een voucher voor een bioscoopkaartje voor maar € 22, 50! Meer informatie over deze acties vind je op de Facebookpagina of website van het restaurant.

Wil jij ook lekker tafelen bij Khotinsky in Dordrecht? Reserveer dan nu je tafeltje!

Let op vanaf 13 juni zijn onze zomerse openingstijden in gegaan!

Meer informatie over restaurant Grand Café Khotinsky

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Khotinsky

Jo S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Al verscheidene malen de zaak bezocht; telkens goed ontvangen en lekker gegeten. Nu wel erg lang moeten wachten; gelukkig kwam de jongedame na 30 minuten zich verontschuldigen omdat ze niet gezegd had dat een bepaald gerecht erg veel tijd vroeg....
T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Was zeer gezellig en zeker boven zit je rustig.zeer vriendelijk personeel hield er rekening mee dat we op tijd bij de film waren.
D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het was voor mij de eerste keer dat ik hier kwam,het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en het eten was heerlijk.
Het is zeker een aanrader om meer te bezoeken.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Brunch gereserveerd. Bij aankomst was niet duidelijk welke variant we hadden en voor welk bedrag. Het duurder erg lang voordat we iets te drinken kregen. Niet alles van de brunch hebben we gekregen. We misten de omelet, clotted cream en ambachtelijke jam (was gewoon kant en klaar jam uit een kuipje) zoals wel vermeld op de website. De smaak van het eten en de sfeer was wel erg goed!
Jette R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik vind het raar dat het niet lukt om iedereen aan tafel op hetzelfde moment te voorzien van een (koud) drankje. Verder hadden we gemeld dat we op tijd naar het theater moesten vertrekken. Toch kwam de tweede gang van The Big Taste erg laat en was het beslist te weinig voor 3 personen.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben met 47 vrouwen een high tea gebruikt bij grand café Khotinsky Tafels netjes verzorgd en ruim voldoende te eten. Alles geserveerd op planken. Weer een iets anders als een etagiare.
Cornelia P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuke locatie, vriendelijke bediening, prijs-kwaliteit verhouding is matig. Niet voldoende terwijl ik geen grote eter ben. Smaak was overigens wel prima en wordt leuk geserveerd, maar als je 3 verschillende hoofdgerechten bestelt met 5 personen en iedereen heeft een zelfde ervaring dan is het te weinig.
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Onze verwachtingen waren hoger. Eten was niet bijzonder en geen culinaire hoogstand. Vooral hapje eten bij een show.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Personeel niet erg vriendelijk. Uiterst onvriendelijke ober.
Hadden sharing diner. Niets bijzonders met een aantal onsmakelijke gerechten.
Inrichting minimaal met erg harde houten stoelen.
Nooit meer!
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het viel ons toch wel wat tegen, wij waren met 4 personen, 3 personenwilde de cote de boeuf dat was niet mogelijk het was 2 of 4 personen dus dat was jammer. Toen hebben ik mijn mijn vrouw de Big taste genomen en gevraagd of de zalm voor een andere vissoort vervangen kon worden, dat bleek naderhand niet te kunnen want we kregen wat verbrokkeld geitenkaas. En tenslotte de crème brulee voldeed gewoon niet aan de verwachting.
rene L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Geweldige ruimte en sfeer. Bediening erg wisselend. Serveerde niet wat werd gevraagd als borrelhapje.... Had goed geweest om nog even te vragen of groente en frietje wenselijk zijn. Anders alleeneen stukje vlees. Het was er wel snel. Top. Ook soep en salade waren lekker. Vleesplankje vooraf zag er uit of het twee dagen al ongekoeld had gestaan en zag er bedorven uit. Vlees was ook iets te ver doorgebaken. Kortom erg wisselend.
Marcelle L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Etiquete regels bediening mag aangescherpt worden.
Vlotte bediening past bij t concept maar zegt u het maar.... vind ik geen goede openingszin bij de tafel.
Bestek en glazen waren niet echt schoon. Een portable pin apparaat aan tafel is klantvriendelijker dan dat je naar de bar/balie moet.

Eten goed /mooi opgemaakt.
1 carpacio was vers de andere was verkleurd. Smaakte wel goed maar oogde minder.

Leuk om te zien dat deze tent zo goed draait. De sfeer is goed. Leuk ingericht. Leuk publiek.
B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
na veel negatieve recensies hier een goede vriendelijk personeel, snel geholpen, ondanks drukte, goed gegeten
Ondanks dat er een partij van 150 gasten binnen kwam, konden wij toch onze theatervoorstelling in Kunstmin op tijd halen. Even zeggen tegen het personeel, zodat zij er rekening mee konden houden. Het eten was heerlijk Wij hebben genoten.
San Z.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hadden bij het reserveren aangegeven dat we naar Kunstmin gingen. De serveerster was echter zo laat met het uitvragen van ons eten (pas nadat ik zelf naar haar was toegelopen) dat we maar 10 minuten hadden om ervan te genieten en 3 minuten voor aanvang van de voorstelling in theater zaten. Echt waardeloos.
A D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Gezellige paasbrunch. Voldoende keus! ( Uitgebreid ontbijt met soep/kroket en gebak)
Aankleding van de tafeltjes zou wat gezelliger kunnen ipv witte tafelkleden.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben genoten van een heerlijke paasbrunch in een sfeervolle ambiance . Het eten was in voldoende mate aanwezig en van goede kwaliteit
Rita N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Bij binnenkomst viel de bijna lege slordige taartvitrine op, met hier en daar een paar omgevallen gebakjes en kruimels. Het tafeltje waar we gingen zitten, was vies, onder de tafel eierdoppen en meer rommel. We kwamen rond een uur of 12, de ober maakte excuses voor de ontbijtrommel en vermeldde dat er meer dan 100 mensen werden verwacht voor de high tea. Een ober was ruim een half uur aan het schuiven met stoelen op de stenen vloer, wat in een behoorlijk irritant geluid veroorzaakte. Andere obers waren aan het sjouwen met kratjes glazen, broodjes enz., die de een ergens neerzette, de ander dit weer verplaatste en de derde het weer terugzette. Ongeorganiseerd door elkaar lopen, een ober liep te fluiten, anderen liepen wat met elkaar te stoeien achter de bar. Duidelijk een gebrek aan organisatie, gebrek aan leiding. Het eten was best goed, maar we voelden ons niet welkom. Ze waren duidelijk aan het wachten op de gasten van de high tea en de gasten die daarvoor binnenkwamen werden niet gezien. Jammer.
E. de Graeve D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Door de borden koelt het vlees snel af, jammer want het is lekker maar laatste stukken zijn koud. Tip verwarm borden goed voor
Els B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heel lekker en goed gegeten, menu kaart prima .Leuke en fijne bediening
zeker een aanrader om te doen voor theater of film bezoek , er wordt rekening met de aanvangstijd gehouden.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Onvoorstelbaar. Voor ons geen bestaansrecht.
Eerst getracht telefonisch te reserveren voor 4 personen. Telefoon wordt niet opgenomen. Dan maar reserveren per mail. Blijkt bij aankomst er niets gereserveerd te zijn. Bij drukte worden de mails niet gelezen.
Soep werd bij 1 persoon geserveerd en gemorst zonder excuus en een doekje om het schoon te maken moesten we 2 keer om vragen. Tevens was de soep lauw. Zout en peper ook 2 keer, en de extra patat 3 keer de we erbij besteld hadden. Als service bij het afrekenen werd 1 patat niet gerekend.
Eigenlijk te gek voor woorden wat hier gebeurd.