Grand Café Khotinsky

Noordendijk 148 3311 RR Dordrecht Nederland Kaart
31-782040000

Over het restaurant Grand Café Khotinsky

Restaurant Khotinsky in Dordrecht is voor een breed publiek toegankelijk voor zowel lunch, diner of borrel in een bijzondere omgeving. Het restaurant is gevestigd in het Energiehuis aan de Noordendijk. Een rauwe, industriële ruimte, met een hoge nok en verschillende plekken om lekker te zitten.

De ruimte is groot, maar toch gezellig en ondanks de ruimte voel je hier toch de warme en ongedwongen sfeer. Bij Khotinsky kun je dan ook voor elke gelegenheid lekker gaan zitten, je hebt er sowieso een fijne middag of avond samen met vrienden of familie. Wist je dat ze er ook een heel lekker terras hebben? Aan de kant van de molen zit je lekker buiten, tot 's avonds laat in de laatste zon.

Ook is Khotinsky in Dordrecht the place to be voor je verjaardag, vrijgezellenfeest, bedrijfsborrel of zakelijke lunch. Soms staan er leuke acties op de planning in samenwerking met Kinepolis, de bioscoop naast het restaurant. Denk bijvoorbeeld aan een bistrogerecht naar keuze + een voucher voor een bioscoopkaartje voor maar € 22, 50! Meer informatie over deze acties vind je op de Facebookpagina of website van het restaurant.

Wil jij ook lekker tafelen bij Khotinsky in Dordrecht? Reserveer dan nu je tafeltje!

Let op vanaf 13 juni zijn onze zomerse openingstijden in gegaan!

Meer informatie over restaurant Grand Café Khotinsky

Nadhina F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Gewoon een meer dan prima tent
D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Erg lekker gegeten, wel iets aan de prijzige kant voor normale gerechten. Smaken waren wel erg goed en een heel gezellige sfeer in het restaurant
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij hadden het tweegangenmenu met allemaal verschillende hapjes. Het was verrukkelijk
F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
De bediening is weinig professioneel. Wel vriendelijk en behulpzaam maar er ontbrak nogal wat: soep zonder lepel, niet meteen kunnen uitleggen of een vis gebakken is iets anders, de menukaart is niet in alle gevallen duidelijk over de gerechten, veel tijd tussen aankomen en bestellen, en tussen bestellen en bediend worden. Mijn soep was lekker maar had warmer gemoeten, de (gebakken) vis was waarschijnlijk bevroren in de pan gelegd want de huis kwam er moeilijk af en de vis zelf was droog.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Laten we het er op houden dat het deze keer (in tegenstelling tot een paar weken geleden toen we met vrienden zijn gaan eten) minder goed is gelukt. Maar een flesje Spa met een glas ijs hoeft toch geen kwartier te duren ...
Tjitske H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Prachtige plek met attente bediening en lekker eten. Oude fabriek die nu als cultureel centrum en eetgelegenheid dienst doet. Mooi gerestaureerd!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hebben heerlijk gelunched . Het was heerlijk, vers en ruim voldoende. De bediening was helemaal prima, en de loctie op zich prachtig industriëel.
Zeker weten voor herhaling vatbaar!
B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Precies goed voor ons. Zo konden we bijkletsen, niet benauwend of luidruchtig. Mooie lokatie. Menukaart mag wel wat grotere letters.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
wij waren er voor de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar een heel vriendelijk meisje die ook nog gezellig een praatje maakte het eten werd goed bij gevuld en was erg goed zo veel keus voor ieder wat wils toppie
wij komen terug
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
De temperatuur in het restaurant was te laag. kregen het op een gegeven moment gewoon koud en dat is jammer. Vandaar dat we ook geen koffie meer na hebben genomen.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Mooi groot pand in industriele stijl, maar door de grote van het pand wat kil, we hebben het best wel koud gehad vanwege de tocht.
Het brunch-buffet was goed, genoeg keuze en in verhouding met de prijs.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Anoniem V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Kerstbrunch op 2e kerstdag viel ons eerlijk gezegd nogal tegen. Sommige dingen waren ok, maar sommige dingen leken al een tijdje klaar te staan waardoor ze droog waren. Wij hadden in ieder geval meer verwacht van een speciale kerstbrunch voor bijna 30 euro per persoon. TIp voor restaurant: Ik zou de volgende keer de kant en klare pannenkoeken voor de kinderen, jus d'orange uit pak en de automatenkoffie achterwege laten.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Na een dagje shoppen op de kerstmarkt even uitrusten voor het eten op de heerlijke banken om daarna lekker te eten alvorens we naar het theater gingen.
Top locatie
H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
nou begon goed maar toen t eten kwam ging t helemaal fout.
ik had n bavette besteld en kreeg brabantse hoender die op een andere kaart stond. jongeman zegt dat ik de rouleau van gevogelte had besteld maar ik vroeg naar wat t hoofd gerecht in t menu koste. rouleau was ook lekker geweest maar k krijg dus kippepoten.
we moesten naar een optreden dus tijd voor n nieuw iets was er niet vond ik of hij had alle borden weg moeten halen en sorry moeten zeggen ipv eerst de fout bij mij leggen. hij heeft niet geluisterd en als ie t niet zeker wist had ie nog n keer moeten vragen.
Een kop koffie aanbieden was dan ook echt wel t minste maar nee helemaal niks hoeft niet maar was netjes geweest.

al met al nee niet voor herhaling vatbaar
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Op Sinterklaasavond hier gegeten met mijn man. Bij binnenkomst moest je op een knop drukken en kwam de bediening naar je toe. Vriendelijke jongeman die ons gelijk naar onze tafel bracht. We kregen snel de kaart en ik kon een karaf water besteld waar ijsklontjes inzaten, citroen en mint (en later zag ik dat we hier maar een euro voor hebben betaald, vond ik super).

We bestelden the Big Taste, een sharing diner waarbij je een proeverij krijgt van de voor en hoofdgerechten op een plank. De smaak was echt niet slecht, maar de presentatie was niet zo " fris" en zag er wat " reeds kant en klaar voorbereid" uit. De bediening was attent en vroeg regelmatig of het smaakte en of we nog wat wilden drinken.

Helaas werden we bij het weggaan niet meer gegroet toen we dit zelf wel deden.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Leuk grand café, goede uitstraling en lekker eten. Jammer dat de bediening weinig enthousiasme uitstraald.
P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Hele gave locatie! Vriendelijk personeel! Als tip moeten ze de reserveringen en het verwachtings partroon van gasten die een voorstelling hebben wel beter managen. Verder hele leuke locatie!
stewardenkatrien .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Ontvangst was wat warrig, zeer druk in de zaak en bleven onopgemerkt totdat wij zelfstandig op 1 van de serveersters af stapten. Ivm de grote deukte moesten wij zeer lang op onze gerechten wachten. Ongeveer 2,5 uur binnen geweest voor voor- en hoofdgerecht. Voor het 2-gangen vanalleswat menu gegaan. Voorgerechten redelijk, hoofdgerechten redelijk. Maar die lieten wel heel erg lang op zich wachten. Normaal gesproken zouden we dan, ter compensatie, een drankje van het huis verwachten, maar helaas. Niet voor herhaling vatbaar. Ondanks dat wel een gezellige avond gehad hoor.