Grand Café Khotinsky

Noordendijk 148 3311 RR Dordrecht Nederland Kaart
31-782040000

Over het restaurant Grand Café Khotinsky

Restaurant Khotinsky in Dordrecht is voor een breed publiek toegankelijk voor zowel lunch, diner of borrel in een bijzondere omgeving. Het restaurant is gevestigd in het Energiehuis aan de Noordendijk. Een rauwe, industriële ruimte, met een hoge nok en verschillende plekken om lekker te zitten.

De ruimte is groot, maar toch gezellig en ondanks de ruimte voel je hier toch de warme en ongedwongen sfeer. Bij Khotinsky kun je dan ook voor elke gelegenheid lekker gaan zitten, je hebt er sowieso een fijne middag of avond samen met vrienden of familie. Wist je dat ze er ook een heel lekker terras hebben? Aan de kant van de molen zit je lekker buiten, tot 's avonds laat in de laatste zon.

Ook is Khotinsky in Dordrecht the place to be voor je verjaardag, vrijgezellenfeest, bedrijfsborrel of zakelijke lunch. Soms staan er leuke acties op de planning in samenwerking met Kinepolis, de bioscoop naast het restaurant. Denk bijvoorbeeld aan een bistrogerecht naar keuze + een voucher voor een bioscoopkaartje voor maar € 22, 50! Meer informatie over deze acties vind je op de Facebookpagina of website van het restaurant.

Wil jij ook lekker tafelen bij Khotinsky in Dordrecht? Reserveer dan nu je tafeltje!

Let op vanaf 13 juni zijn onze zomerse openingstijden in gegaan!

Meer informatie over restaurant Grand Café Khotinsky

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 01:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Khotinsky

Nicoline E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Mooi restaurant met terras. Aardige mensen. Wij waren met 10 personen. Er was 1foutje bij bestellen. Dat kan gebeuren. Maar de croque monsieur kwam pas toen wij allemaal klaar waren. Jammer... het was gewoon een tosti, niet ingewikkelds. Verder allles prima. Aardige accurate bediening.
Koen M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We kregen chardonnay ipv sauvignon blanc. Dat werd voor kennisgeving aangenomen. En achteraf bleek er bijna 60 euro te veel in rekening te zijn gebracvht. Aan het einde van de avond (na een bezoek aan het theater) zijn we teruggegaan met de rekening en we kregen overigens heel snel ons te veel betaalde geld terug
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Was heerlijk: lekkere wijn en de Big Taste blijft een aanrader!
Jerry V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het is goed toeven in deze voormalige fabriekshal. Mooie ambiance, rustig en goede bediening. Kies voor Big taste! aanrader.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten was prima. De gasten aan twee tafeltjes naast ons kwamen later dan wij en hadden al afgerekend toen wij nog ons hoofdgerecht moesten ontvangen.
Vervelend dat er extreem weinig groente bij geserveerd werd. Ook met de bijbestelde groente bleef het maar een zeer matige hoeveelheid.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Via Iens hier gereserveerd voorafgaand aan een voorstelling in het Energiehuis. Mooie grote ruimte en wij kregen een plaatje op het entresol. De drankjes kwamen snel en wij bestelden The Big Taste. Een variatie van voor- en hoofdgerechten. Het werd mooi gepresenteerd maar men was vergeten dat ik geen kaas eet. Dat heb ik wel aangegeven. Na melding werden er, met excuses, direct extra “kaasloze” gerechtjes bijgebracht. Alles heerlijk. Het duurde echter wat lang voordat het hoofdgerecht kwam. Omdat wij, zoals vooraf aangegeven, de voorstelling moesten halen hebben wij slechts een klein, maar heerlijk, deel van de gerechten kunnen proeven. Toen wij dat melden werd er zeer goed gereageerd. Afrekenen hoefde nu niet en na de voorstelling zou er wat geregeld worden. Toen wij terugkwamen mochten wij kiezen hoe verder te gaan. Opnieuw het hoofdgerecht of iets anders. Wij kozen voor een voortreffelijk ijsdessert met een lekkere kop koffie. Dat was allemaal voor rekening van het huis kortom, met wat strubbelingen hebben wij hier bijzonder lekker, gezellig, en gastvrij gegeten. We komen zeker terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Om op tijd bij de film te komen moesten we aangeven haast te hebben. Dit werd direct met de keuken opgenomen die snel het eten op tafel wist te krijgen. Helaas hadden we geen tijd voor een lekker toetje. Dat komen we zeker nog eens doen. Gezellig restaurant met goed eten en vriendelijk personeel.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Eten was best lekker, maar de stoelen en tafels in de bistro zaten niet heel comfortabel helaas. Ik zou hier niet snel eten
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Deze zomer twee keer gegeten bij Khotinsky. Beide keren subliem. Verder prachtige locatie binnen en buiten. Prettig en proffessioneel personeel. Doe mij vaker zo’n eetgelegenheid. SUPER!!
Nils K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Leuke plek, prima eten, we moesten alleen erg lang op ons hoofdgerecht wachten omdat er een groot gezelschap net voor ons was
V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk eten, leuke combinaties met diverse groenten en goede prijs/kwaliteit verhouding in een prachtig gebouw met mogelijkheden binnendoor om naar Bibelot te gaan ... handig!
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Gisteren hier wezen eten met een groep van 10 personen.
Op internet was een andere menukaart te lezen dan dat we kregen in het restaurant. Op de internet menukaart stond een:
Côte de Boeuf, Dry aged, geserveerd met frites en salade 39 p.p.
ca. 500 gram p.p., per twee personen te bestellen.

Hier hadden we de hele dag naar uitgekeken. In het restaurant kregen we te horen dat het een oude kaart betrof. Sinds 2 dagen hadden ze een nieuwe kaart.
Op deze kaart stond: Rib Eye, Dry aged ,190 gr., toen we deze wilden bestellen, kon dat niet aangezien het vlees nog niet "rijp" genoeg was en ze pas sinds 2 dagen deze kaart hadden.
Dit was de 1e tegenvaller.

De 2e tegenvaller was dat de overgebleven hoofdgerechten waren vis of hamburger. Iets anders was er niet.
Het eten was redelijk van smaak, maar het personeel zeer onkundig, onvriendelijk en te jong om serieus te nemen. Vooral als 10 mensen (van de 10) hetzelfde voorgerecht nemen, aan iedere persoon vragen of zij dit besteld hadden,.......?!?!
De hoeveelheid van de porties was gewoon te weinig in vergelijking met de prijs. Patat was gebakken in oude olie en de mayonaise zat in een dusdanig klein bakje dat met 3 frietjes je mayo op was.
Het dessert, een crème brulee, was overgaar. Het leek meer op een goedkope pudding van de Aldi.
Ps. chef-kok wanneer je crème brulee maakt, doe er dan vanille in,...dit is een standaard onderdeel van het recept!
Dit dessert werd dan geserveerd met een bolletje ijs, nou het bolletje was zo "groot" dat het voor 75% al gesmolten (en dus weg was) voor het dessert op tafel stond.

De WC waren ronduit smerig, oud en stinkend. Bovendien liep er een kat (ja, een dier) in de WC ruimte.

Vroeger stond dit restaurant redelijk hoog aangeschreven in Dordrecht en omstreken, maar met deze te kleine gerechten (en ook het gebrek aan variatie hiervan), deze prijzen en deze personeelsleden is de sfeer en kwaliteit duidelijk achteruit gegaan.
Achteraf gezien was het dan ook niet zo vreemd dat voor een zaak zo groot als deze er maar 4 tafels bezet waren tijdens de piek uren van een restaurant (tussen 1830 en 2100 uur).

Nee, voortaan maar ergens anders kijken.

Opmerking voor het restaurant:
Als jullie een nieuwe menukaart maken (en laten drukken op heel mooi, duur papier) kijk dan eerst of er taalfouten in staan:
Voorbeelden:
ronderbouillon moet zijn runderbouillon
Crème brulee met persenijs moet zijn crème brulee met perenijs.
en zo haalden we nog 4 simpele taalfouten van de menukaart af.

Het is maar een tip!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Al verscheidene malen de zaak bezocht; telkens goed ontvangen en lekker gegeten. Nu wel erg lang moeten wachten; gelukkig kwam de jongedame na 30 minuten zich verontschuldigen omdat ze niet gezegd had dat een bepaald gerecht erg veel tijd vroeg....
T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Was zeer gezellig en zeker boven zit je rustig.zeer vriendelijk personeel hield er rekening mee dat we op tijd bij de film waren.
D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het was voor mij de eerste keer dat ik hier kwam,het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en het eten was heerlijk.
Het is zeker een aanrader om meer te bezoeken.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Brunch gereserveerd. Bij aankomst was niet duidelijk welke variant we hadden en voor welk bedrag. Het duurder erg lang voordat we iets te drinken kregen. Niet alles van de brunch hebben we gekregen. We misten de omelet, clotted cream en ambachtelijke jam (was gewoon kant en klaar jam uit een kuipje) zoals wel vermeld op de website. De smaak van het eten en de sfeer was wel erg goed!
Jette R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ik vind het raar dat het niet lukt om iedereen aan tafel op hetzelfde moment te voorzien van een (koud) drankje. Verder hadden we gemeld dat we op tijd naar het theater moesten vertrekken. Toch kwam de tweede gang van The Big Taste erg laat en was het beslist te weinig voor 3 personen.
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben met 47 vrouwen een high tea gebruikt bij grand café Khotinsky Tafels netjes verzorgd en ruim voldoende te eten. Alles geserveerd op planken. Weer een iets anders als een etagiare.
Cornelia P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuke locatie, vriendelijke bediening, prijs-kwaliteit verhouding is matig. Niet voldoende terwijl ik geen grote eter ben. Smaak was overigens wel prima en wordt leuk geserveerd, maar als je 3 verschillende hoofdgerechten bestelt met 5 personen en iedereen heeft een zelfde ervaring dan is het te weinig.
Alida V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Onze verwachtingen waren hoger. Eten was niet bijzonder en geen culinaire hoogstand. Vooral hapje eten bij een show.