Meer informatie over restaurant Grand café Kasteel Groeneveld

• : Parkeerplaats

Duur
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met een groep van 21 mensen de verjaardag van mijn vrouw gevierd met een High Tea bij Grand Café Kasteel Groeneveld. Alle lof voor de vriendelijke bediening en de heerlijke sandwiches en de uitgebreide keuze aan hapjes. Een fantastisch goede ervaring, die voor herhaling vatbaar is en die wij zeker zullen adviseren aan vrienden en kennissen.
Freek T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na sluitingstijd hebben wij een verjaardagsborrel op deze locatie gegeven. De service, de hapjes, het eten: allemaal even waanzinnig! Waanzinnig vriendelijke mensen, erg meedenkende leidinggevende en de perfecte ambiance voor een borrel. Ik kom terug!!!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het Grand Café was de lokatie voor onze herfstbarbecue met het werk en wij hebben een super avond gehad! Gastvrije sfeer, prima bediening, heerlijk gegeten. Alles was perfect voor ons geregeld. Een aanrader! Wij komen zeker terug.
E B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Helaas nu voor de derde keer een minder goede ervaring met het restaurant waar we toch graag komen omdat de omgeving zo mooi is. De bediening komt vertellen dat er ziekte is en dat de lunch een half uur vertraging op zal lopen. De bediening is onderbezet, kan het niet aan, de keuken kan het niet aan, vele gerechten en drankjes van de kaart die wij bestellen zijn er niet en de avocadosalade mist het beloofde zachtgekookte ei. Bij navraag komt er een hard gekookte. De forelsalade is wel lekker met weinig forel en rommelig opgemaakt. Kost wel 9,50. We vinden een kroket met brood voor 6,95 ook niet goedkoop. We zitten hier lekker op het terras en hopen maar dat de service, de voorraad, de hoeveelheden, de prijs en de keuken wat beter zullen worden......
EefenDik .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Onze familiedag (de "Heukersdag") verliep super bij kasteel Groeneveld, en dat kwam niet in de laatste plaats door de prima ontvangst en verzorging door het grand café. Ontzettend aardig, behulpzaam en begripvol personeel (de club van 21 familieleden varieert in leeftijd van rond 50 tot 92!) en heerlijke koffie/thee en lunch. Echt een aanrader om met een gezelschap een dagje te doen, inclusief kasteel, wat ook echt heel leuk is. Wij komen graag nog eens terug!
Hondenkoekjes .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
De bediening is altijd even hartelijk, het eten is goed. Duidelijke kaart, met ook veel keuze, ook voor vegetariërs. Aanrader het broodje met geitenkaas.
Alleen 2 tips:
- liever iets eerder open, dus bijvoorbeeld 10.00u i.p.v. 11.00u;
- graag het broodje zalm weer terug op de kaart (gezond en super lekker!).
Achepee .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wij hadden iets te vieren en hebben het koetshuis van Kasteel Groeneveld afgehuurd.
Met 90 mensen zaterdagavond van een een "walking dinner" genoten. Voorbereidingen was prettig en constructief. Werd goed advies gegeven over menu en indeling. We hadden gasten met vegetarische wensen en ook gluten-allergie. Aan al onze wensen kon worden voldaan.
Binnen en buiten, op terras, heel mooi aangekleed met zit- en statafels.
Bediening was uitermate attent en professioneel.
De verschillende gangen waren smakelijk en mooi van opmaak.
Wij hadden het geluk dat het een zwoele mei-avond was en hebben tot 24:00 uur buiten kunnen staan.
Geweldige avond gehad en vele complimenten over lokatie en feest gekregen van onze gasten.
Een aanrader voor partijen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Na de lekkere paasbrunch de speciale moederdag high tea geprobeerd. Lekker was het weer met een warm soepje en mini quiche, allerlei huisgemaakte zoete lekkernijen aangevuld met bonbons, macaron en fruittartelet van een lokale biologische bakkerij.
Het was niet te zwaar zoals sommige high tea's kunnen zijn. Alles ging op!
En zoals altijd fijne service.
Mooi de open keuken, leuk om zo mee te kijken.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Op een donderdag middag geluncht in dit prachtig gelegen Grand Cafe. De locatie is werkelijk prachtig om te zien en we hebben dan ook heerlijk buiten genoten van een hapje en een drankje. Het terras zat vol en de bediening had het moeilijk om iedereen te kunnen bedienen. Wel waren ze, ondanks de drukte, erg vriendelijk en attent. Wij kozen voor kroketten met brood, die waren prima.

Achteraf bleek (bij het bekijken van de rekening) dat , omdat wij 2 kroketten met brood bestelden, je los moest betalen voor de 2e kroket (2.95) en voor het brood ook (1.50).Best logisch uiteraard, maar het had wel even gezegd morgen worden.

Al met al hebben wij genoten van dit bezoek en komen zeker terug, al is het alleen maar om lekker te wandelen in de prachtige omgeving.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Tijdens Brocante Fair geluncht in dit hippe Grand Cafe behorende bij Kasteeltje Groeneveld. Drukke boel vandaag, maar gelukkig vlot een tafeltje vrij.
Wij kozen als voorgerecht de echt verse tomatensoep, geserveerd met 2 kleine broodjes en zoute boter....mmmmmm.
Verder kozen wij beiden de broodbol met warme geitenkaas, rucola, pesto en walnoten. Helemaal goed....echt lekker.
Later op de middag ook het buitenterras bezocht voor koffie en bosvruchten gebak. De lauwe espresso werd vlot omgewisseld voor hete...geen probleem. En geserveerd met glas water zo als het hoort.
Als laatste nog een bittergarnituur met overheerlijke langwerpige bitterballen.
De bediening was attent en de sfeer was vrolijk. Dit Grand Cafe is zeker een bezoek waard. Ga zo door.
Kopje-thee .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
We kwamen voor de officiële openingstijd aan, maar mochten toch vast naar binnen, dat vind ik er sympathiek.
Mooie, lichte ruimte en zicht op de keuken. Prima stoelen, op elke tafel wat bloemen en een menukaart (ik heb wel eens anders gezien...).
Voor de hond gelijk een bakje water (staat buiten ook) en een hondenkoekje. Prima koffie (machiato) die snel gebracht werd door een gastvrije en vriendelijke meneer. Heerlijke taartjes (en een volgende keer maar gaan lunchen, ziet er prima uit).
Buiten een vuurkorf met loungestoelen waar de kinderen marshmallows aan kunnen roosteren.
Helemaal top, in mooie omgeving en uitstekend te combineren met een wandeling en/of bezoek aan het kasteel.
Sapa .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteren geborreld in het Grand café. Het is mooi gelegen naast het kasteel. Leuk is ook dat je met koud weer buiten kunt zitten door de vuurkorven en de dekens die klaarliggen. De snacks waren van goede kwaliteit.
Helaas was de bediening op de dag dat wij er waren erg amateuristisch. Soms werden net binnenkomende gasten meteen geholpen en anderen, zoals wij die er al 20 minuten zaten, kregen geen aandacht.
Gobo .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Op zondagmiddag heerlijk in het bos gelopen en nog even wat gedronken bij het Grand Café. Het eten is er prima, maar de bediening kan het totaal niet aan.
Het begon met limonade die op was, de appelsap ook, dus maar glaasjes water voor de kinderen. Toen kwam het gebak, maar hier misten de vorkjes, die kwamen gelukkig snel.
Dat kon weer niet gezegd worden van de koffie, dat duurde nog 10 minuten nadat de taart er was.
De frietjes voor de kinderen kwamen ook pas veel later, toen het gebak allang op was.

De glaasjes water hebben we nooit gezien, maar de limonade stond nog wel op de rekening.

Ten slotte, boterhammen voor kinderen op de menukaart is een schitterend idee, maar €5,50 voor twee boterhammen is schandalig.
Anoniemmm .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Geluncht. Brood met geitenkaas, noten en honing besteld. Dit werd geserveerd op een wit zacht bolletje. Zo'n bolletje waar normaal een kroket tussen zit. Ik gaf aan dat dit niet de bedoeling kon zijn. De serveerster zei dat er geen andere bolletjes in de oven kunnen. Dit broodje kostte rond de 7,50 euro en smaakte in combinatie met het beleg niet lekker. Slappe hap.
Ook verse muntthee besteld. Prijs 3,95, wat ik vrij veel vind voor verse muntthee.
AnneBvo .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Vorige week heb ik wederom weer genoten van een heerlijke lunch bij Grand Café kasteel Groeneveld. Mijn moeder en ik werden snel geholpen door de vriendelijke en enthousiaste bediening. Wij kozen voor het broodje van de dag. Het broodje was heerlijk vers en verrassend lekker. Complimenten voor de kok! Als ik weer in de buurt ben weet ik dat ik snel weer langs Grand Café kasteel Groeneveld ga want het is een super prijs-kwaliteit en het is een plek waar je meteen voelt dat je welkom bent.
FamilieHabers .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
We komen al een aantal jaren elke zomer een keer bij Grand Cafe Groeneveld met onze vrienden. We wonen zelf niet in de buurt, maar vrienden van ons wonen in Soest. Ook afgelopen zondag (tussen de buien door) met 4 personen en 2 hondjes heerlijk gewandeld op het landgoed. Na de wandeling neergestreken onder de grote parasols op het terras van het Grand Cafe.

We werden vrolijk begroet door een jonge dame, onze bestelling werd snel opgenomen. Ondanks het buiige weer zat het terras behoorlijk vol. Medewerkers waren snel en hadden een frisse, vrolijke uitstraling. We hoefden niet lang te wachten op onze drankjes. De jonge dame die ons bediende adviseerde een salade met vergeten groenten (nadat ik aan had gegeven dat ik vegatarier ben). Salade was heerlijk en zag er mooi verzorgd uit met bloemetjes uit eigen tuin (zo hoorden we later). Ook de andere gerechtjes (2 x bospaddenstoelensoep en broodje kroket) waren erg smakelijk.

Onze hondjes werden ook niet vergeten! Ze kregen een bak water en hondenkoekjes. Zeer attent! Al en al weer een zeer geslaagde middag op Groeneveld. Hartelijk bedankt en tot volgende zomer!

Eldo B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Na ons bezoek aan het kasteel nog even heerlijk neergestreken op het terras in de zon. Frietjes besteld voor mijn kleindochter en wij aan de koffie. De bediening was zeer goed. We hebben heerlijk genoten van de plek in de zon en het uitzicht op kasteel Groeneveld. Een echte aanrader dit grandcafe
Peter50 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
We hebben samen met ouders en schoonouders de verjaardag van mij vriendin gevierd met een high tea. De high tea was lekker, goed verzorgd en meer dan voldoende. De bediening was attent en zorgde regelmatig voor aanvulling van t theewater. Daarna hebben we een mooie wandeling gemaakt over t landgoed. Een heerlijk dagje uit.
Paulien W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Kort geleden aan een jarige vriendin een high tea cadeau gedaan: we besloten hem te gelden te maken bij Grand café Kasteel Groeneveld. Wat een uitgebreid en uitgekiend geheel:
eerst een heerlijk soepje, daarna prachtige hartige hapjes, mooie cakejes, zoete koekjes en heerlijke taartjes. Natuurlijk was er ook een grote pot thee waarin een prachtige openende bloem te zien was.
Last but not least : bijzonder aardige bediening!
De prijs is wel pittig maar je krijgt wel iets bijzonders.
AnnemiekVidel .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Heerlijk op het terras genoten van een biologische lunch met vriendin en dochtertjes. Zeer vriendelijke en snelle bediening. Onze kinderen kregen direct een kleurplaat. Op het terras ook een kindertafel en speelgoed aanwezig. Lunch smaakte zeer goed! Lokatie prachtig bij het kasteel.