Grand Café Java

Prins Hendrikplein 7 9641 GJ Veendam Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Java

Het zonnetje in huis

Hoe donker het buiten ook is, bij Grand Café Java schijnt altijd de zon. Je vindt er een typische mix van Hollandse gezelligheid en delicatessen uit de wereldkeuken. Dat smaakt naar meer! Aan het Prins Hendrikplein heb je een mooi uitzicht op toeristen en Veendammers, onderweg of genietend van het moment. Elke week zijn er aanvullend op de kaart, wisselende daghappen. Voordelig geprijsd en heel makkelijk als je geen zin hebt om te koken.

Meer informatie over restaurant Grand Café Java

Willy H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dit was de derde keer dat we kwamen, die keren erg lekker en goed.
Gisteravond echter erg slecht, vlees was taai, personeel rommelig en gehaast.
Melding gemaakt dat het vlees taai was met harde stukken erin, klacht was reeds een paar maanden bekend, ze hadden al meerdere klachten over het vlees gehad, maar konden er ook niet inkijken....
H D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goed personeel en vlotte bediening. spare ribs iets te moeilijk van het bot,smaak erg goed. rest van het diner,vis
divers erg goed van smaak.minder goed de gefrituurde zoete aardappel,taai, niet krokant. verder alles leuk opge-
maakt. voor herhaling vatbaar.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
hebben heerlijk gegeten, waren met 4 dames en zaten heerlijk in een hoekje van het restaurantgedeelte; ook met het AH menu, veel keus. ga zeker nog een keer heen.
Menno S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en maken zeker weer een afspraak.
A D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gemoedelijke sfeer, prettige omgeving,, zeer leuke opmaak van de borden, kwaliteit van het eten erg goed. Bediening prima
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Duurde wat lang voordat de stokbroodjeas kwamen en ook met het drinken ging het een paar keer mis, maar verder goede service en heerlijk gegeten!
Frejuul .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was niet zo bijzonder. Ik had als voorgerecht 2 tijger garnalen gebakken in knoflook met een witte wijnsaus, maar ik kreeg 4 gamba's met een salade. Ook lekker, maar niet wat ik besteld had. Daarna een biefstuk die echter doorgebakken was in plaats van medium. Ik kreeg netjes een nieuwe toen ik erover klaagde maar deze biefstuk was zo taai als leer. Toen ik dit aangaf, werd mij opnieuw een nieuw stukje vlees aangeboden, maar mijn partner was al klaar met zijn eten (een lekkere ribroast) dus heb ik dit niet aangenomen. Wel kreeg ik mijn nagerecht gratis..
Prima opgelost dus.
Als bijgerechten kregen we dikke Vlaamse frieten die nog erg licht waren, krielaardappeltjes zonder smaak en sugarsnaps met draad.
Het dessert ( crème brulé) welke lekker was, maar in plaats van het beloofde bananenijs zat er vanille ijs bij.
Wij zullen er niet zo gauw weer gaan eten.
Femmyvdme .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij werden hartelijk ontvangen. Het eten was voortreffelijk. Wij hoefden niet lang te wachten op de gerechten. Ondanks dat het vrij druk was had de bediening toch tijd voor een praatje. Ze kwamen regelmatig langs of er nog iets aangevuld moest worden. Wij komen zeker terug.
Lizz13 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima in orde, gezellig en super lekker!! We waren al eerder geweest en toen ook al prima, deze keer wederom dikke prima!!
Harrie H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer goed gegeten in een fijne omgeving.
Komen zeker nog een keer terug, zeer de moeite waard.
De gerechten waren voortreffelijk.
Onze complimenten!!
Elma W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een ontdekking via A H zegels geboekt met hulp van de bediening van restaurant Java Veendam
Ook op de avond was de bediening vriendelijk en vlot.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en goede combinaties. Als voorgerecht zijn zeker de champignons aan te bevelen. Hoofdgerecht trio van vis en kippenfilet, goed op smaak. Een heerlijke creme brulee na
Martincv51 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De keuze was uit de hele kaart en van een goede kwaliteit. We moesten wat lang wachten op het dessert. Was mooi opgemaakt en de smaakt was ook goed. De inrichting heefr een huiselijke sfeer. We zullen hier zeker nog een keer weer komen en aanraden bij vrienden en kennissen.
D.siemens .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening en een goede maaltijd. De bijgerechten kwamen wat laat bij het hoofdgerecht, kan een keer gebeuren. Een gezellige gelegenheid om lekker te eten voor een faire prijs
Gesina P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Mix gril was voortreffelijk gemaakt. Vlees goed gegrild. Varkenshaas was heerlijk Dessert voortreffelijk. Vriendelijk personeel. Een gezellige sfeer. Restaurant kunnen we aanbevelen.
Luuk P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten ,hebben gekozen voor 3 gangen .Het was allemaal goed in een gezellige sfeer.Komen er zeker terug.
Oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De carpaccio was voortreffelijk en bijzonder lekker. Ook de mix grill was uitstekend. Ook de nagerechten waren mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk.