Grand Café Java

Prins Hendrikplein 7 9641 GJ Veendam Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Java

Het zonnetje in huis

Hoe donker het buiten ook is, bij Grand Café Java schijnt altijd de zon. Je vindt er een typische mix van Hollandse gezelligheid en delicatessen uit de wereldkeuken. Dat smaakt naar meer! Aan het Prins Hendrikplein heb je een mooi uitzicht op toeristen en Veendammers, onderweg of genietend van het moment. Elke week zijn er aanvullend op de kaart, wisselende daghappen. Voordelig geprijsd en heel makkelijk als je geen zin hebt om te koken.

Meer informatie over restaurant Grand Café Java

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 15:30 - 23:00
Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 02:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super gezellig gehad. Leuke bediening. Het 'valentijn' eten heeft ons lekker gesmaakt.
Fieneke W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. De voorgerechten, gefrituurde champignons, mosterdsoep en zalmtartaar waren heerlijk evenals de ribroast en trio van vis. Bijlagen ook erg lekker. Bediening ontspannen en vriendelijk. Kortom, een heel gezellige, leuke ensmaakvolle avond!
miep M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Altijd gezellig. Sfeervol restaurant waar je lekker kan eten en drinken. Goede vriendelijke bediening.
Paar keer gegeten maar eigenlijk altijd tevreden.
31081951 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heeeeerlijk gegeten smaakvol opgemaakt vriendelijk personeel echt een aanrader maar wat ik vreemd vond dat we hadden een mix grill werd er gezecht dat ze geen varkenshaas hadden nu geen probleem een stoflagen daar voor in de plaats wat schetst onze verbazing ??? Er kwamen 2 dames binnen deden ook de ah actie bestelde een mevrouw varkens haas en Viola mevrouw kreeg varkens haas moesten ze zeker nog eerst het stoofvlees nog even slijten jammer dit
J D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten, en de bediening was zeer goed.
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
vrijdagavond 27 jan gegeten samen met mijn zus bij Grand Cafe Java..
met de AH restaurantbon!!
het eten was heerlijk,de bediening was top,leuke muziek op de achtergrond!
jammer dat het geen 3 gangenmenu was...1 hoofgerecht en 1 dessert werd van de rekening afgetrokken..
thuis gekomen bleek dat we 5 consumpties hebben betaald,terwijl we er 4 hadden gehad...
fiebo K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie locatie. Gunstige ligging. Prima restaurant
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Vriendelijke bediening door een vlotte dame!
Jammer genoeg zaten we in het achterin het pand waar de ambience heel erg verschilt met het voorste gedeelte waar het grand café gevoel meer aanwezig is!
marjanp .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We aten hier met twee personen vegetarisch via de AH-restaurantactie. Een leuke kennismaking met dit sfeervol ingerichte Grand Café dat blijkens de inleiding op de menukaart al zo’n 150 jaar bestaat! De kaart is eenvoudig, passend bij een Grand Café – wel een tikkie beperkt als je vegetarisch wilt eten: keus uit twee hoofdgerechten, maar voor een eerste bezoek hebben we ons daar uitstekend mee gered. Voor vleeseters: grote porties!! (gewicht van het vlees staat op de kaart, je kan kiezen).

Als voorgerecht namen we de Groninger mosterdsoep in vegetarische uitvoering – heerlijk!! Hoofdgerecht: gevulde courgette voor de een, gevulde portebello’s voor de ander. Presentatie was fraai, smaak wel oké. Aangeraden rode wijn paste hier prima bij. Begeleidende aardappeltjes en frietjes, plus als warme groente witlof in saus en als koude groente een beetje salade was prima – en als je hiervan nog wat meer wilde, kon je zo om wat extra vragen.
Nagerecht: sorbet en crème brulee, allebei heel goed!

Het allerbeste van dit Grand Café vonden wij zonder enige twijfel het personeel, de bediening tilde alles deze avond naar een hoger niveau: ze hielden steeds goed contact met de gasten, snel, attent, vriendelijk, duidelijk, alert en probleemoplossend – alles wat je als gast zou willen hadden deze twee (jonge) dames in huis! Echt TOP!

Alles bij elkaar: hier komen we vast nog ‘ns terug, wat ons betreft een aanrader. We zijn benieuwd naar de (vegetarische ;-)) ontwikkelingen op de kaart!
remato .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima plek om te zijn. Lekker eten en keurige bediening. De dames mogen iets meer kennis van de dranken kaart. We wilden graag vermouth maar dat hadden ze niet volgens een van de dames. Stond echter wel op de kaart.
Janita B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben zoals altijd weer heerlijk. Gegeten! Aardige bediening en zowel voor, hoofd en nagerecht was erg lekker. We komen zeker terug.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig Grand Café.
Leuke, vlotte bediening en een gevarieerde menukaart.
Heerlijk gegeten. zeker voor herhaling vatbaar.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vorige keer ook bij hotel Java gegeten.
Was super! Dus met vriendinnen deze x, want het was zo goed. Meteen gereserveerd ook aangegeven waar we willen zitten.
En ja hoor komen we daar. Gevraagde tafel bezet.... mmm.
Moeten we in een zaaltje achteraf zitten. Was geen aangename temperatuur. Kil. Begon goed.
Voorgerecht prima. Hoofdgerecht . Ik had varkenshaas met champignonesaus. Saus het leek wel aardappelpuree, geen champignons erin. En met z'n 5-en 4 kleine schaaltjes. Met friet, aardappeltjes en 2 met groente. Als we niet genoeg hadden moesten we het maar zeggen. Kon meteen wel weer bestellen.
Nagerecht: geen warme kersen meer. Dan aardbeien maar. Even later crème brullee was op...
Dan maar wafel met vanille ijs en slagroom. En wat krijgen ze. Wafel met aardbeienijs... alles gemeld. Ze gaf het door...
Al met al geen succes, zo doe je niet aan klantenbinding. Dit was teveel.
Begon al bij verkeerde tafel.
Albertien M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We vonden het eten prima alleen een beetje donker qua licht en niet te warm waar wij zaten. Verder prima.
mulder_31 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goed eten! Echt alles was lekker.
Heerlijk stoofpotje gehad.
Zeer vriendelijke bediening.
Gaan we zeker nog een keer doen.
cp.koning .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het was redelijk vol, een kok en een in de bediening was aan de zuinige kant maar het ging geweldig.
Het personeel was heel vriendelijk en correct.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontvangst en bediening prima. Keuze uit kaart, maar boven17,50 bijbetalen. Een van de meisjes liet een bakje saus op de grond vallen, waardoor de saus ook op mijn jas terechtkwam. Werd niet gezegd dat dit opgelost zou worden. Bij afrekenen gevraagd of ik de rekening van de stomerij daar kon inleveren indien jas niet schoon werd bij wassen. Moest eerst overlegd worden met eigenaar. Welke niet tevoorschijn kwam. Hij had tegen de bediening gezegd, werd wel schoon en anders kon ik jas daar wel laten ging hij hem uitwassen. Wat is dat voor antwoord. Het is winter, dan ga je niet zonder jas naar huis. En wassen kan ik zelf wel. We wilden persoonlijk kontaktmet de eigenaar maar kwam dus niet. Bleef in de keuken. Niet klantvriendelijk. Heb nog mailtje gestuurd hierover. Niks gehoord. Dus.....
S V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer teleurstellend
Was niet druk maar bediening liet wel erg lang op zich wachten, eten niet warm, veel te veel lobbige satésaus over het vlees, te weinig mayonaise, extra gevraagd maar werd gebracht toen we klaar waren met eten.
Jammer.
Grietje P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik ben er met mijn zusje en broer geweest we zijn een drieling en we vonden het eten super lekker en de bediening was zeer vriendelijk en we hebben veel gelachen ,ook met de bediening een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar een dikke 10

Mvg Jan ,Grietje en Ellie prins
dehaan32 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Voor onze trouwdag hadden we hier gereserveerd met de AH restaurant actie. Heel vriendelijk ontvangen, mooi tafeltje voor twee gekregen en vrije keus uit de kaart voor een drie gangen diner. Heerlijk gegeten in een gezellige entourage. Zeker voor herhaling vatbaar.