Grand Café Java

Prins Hendrikplein 7 9641 GJ Veendam Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Java

Het zonnetje in huis

Hoe donker het buiten ook is, bij Grand Café Java schijnt altijd de zon. Je vindt er een typische mix van Hollandse gezelligheid en delicatessen uit de wereldkeuken. Dat smaakt naar meer! Aan het Prins Hendrikplein heb je een mooi uitzicht op toeristen en Veendammers, onderweg of genietend van het moment. Elke week zijn er aanvullend op de kaart, wisselende daghappen. Voordelig geprijsd en heel makkelijk als je geen zin hebt om te koken.

Meer informatie over restaurant Grand Café Java

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig Grand Café.
Leuke, vlotte bediening en een gevarieerde menukaart.
Heerlijk gegeten. zeker voor herhaling vatbaar.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vorige keer ook bij hotel Java gegeten.
Was super! Dus met vriendinnen deze x, want het was zo goed. Meteen gereserveerd ook aangegeven waar we willen zitten.
En ja hoor komen we daar. Gevraagde tafel bezet.... mmm.
Moeten we in een zaaltje achteraf zitten. Was geen aangename temperatuur. Kil. Begon goed.
Voorgerecht prima. Hoofdgerecht . Ik had varkenshaas met champignonesaus. Saus het leek wel aardappelpuree, geen champignons erin. En met z'n 5-en 4 kleine schaaltjes. Met friet, aardappeltjes en 2 met groente. Als we niet genoeg hadden moesten we het maar zeggen. Kon meteen wel weer bestellen.
Nagerecht: geen warme kersen meer. Dan aardbeien maar. Even later crème brullee was op...
Dan maar wafel met vanille ijs en slagroom. En wat krijgen ze. Wafel met aardbeienijs... alles gemeld. Ze gaf het door...
Al met al geen succes, zo doe je niet aan klantenbinding. Dit was teveel.
Begon al bij verkeerde tafel.
Albertien M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We vonden het eten prima alleen een beetje donker qua licht en niet te warm waar wij zaten. Verder prima.
mulder_31 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goed eten! Echt alles was lekker.
Heerlijk stoofpotje gehad.
Zeer vriendelijke bediening.
Gaan we zeker nog een keer doen.
cp.koning .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het was redelijk vol, een kok en een in de bediening was aan de zuinige kant maar het ging geweldig.
Het personeel was heel vriendelijk en correct.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontvangst en bediening prima. Keuze uit kaart, maar boven17,50 bijbetalen. Een van de meisjes liet een bakje saus op de grond vallen, waardoor de saus ook op mijn jas terechtkwam. Werd niet gezegd dat dit opgelost zou worden. Bij afrekenen gevraagd of ik de rekening van de stomerij daar kon inleveren indien jas niet schoon werd bij wassen. Moest eerst overlegd worden met eigenaar. Welke niet tevoorschijn kwam. Hij had tegen de bediening gezegd, werd wel schoon en anders kon ik jas daar wel laten ging hij hem uitwassen. Wat is dat voor antwoord. Het is winter, dan ga je niet zonder jas naar huis. En wassen kan ik zelf wel. We wilden persoonlijk kontaktmet de eigenaar maar kwam dus niet. Bleef in de keuken. Niet klantvriendelijk. Heb nog mailtje gestuurd hierover. Niks gehoord. Dus.....
S V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer teleurstellend
Was niet druk maar bediening liet wel erg lang op zich wachten, eten niet warm, veel te veel lobbige satésaus over het vlees, te weinig mayonaise, extra gevraagd maar werd gebracht toen we klaar waren met eten.
Jammer.
Grietje P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik ben er met mijn zusje en broer geweest we zijn een drieling en we vonden het eten super lekker en de bediening was zeer vriendelijk en we hebben veel gelachen ,ook met de bediening een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar een dikke 10

Mvg Jan ,Grietje en Ellie prins
dehaan32 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Voor onze trouwdag hadden we hier gereserveerd met de AH restaurant actie. Heel vriendelijk ontvangen, mooi tafeltje voor twee gekregen en vrije keus uit de kaart voor een drie gangen diner. Heerlijk gegeten in een gezellige entourage. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
WE HEBBEN 90 MINUTEN MOETEN WACHTEN VOORDAT DE GOEDE MAAR ZEER EENVOUDIGE MAALTIJD OP TAFEL STOND.
HET ETEN WAS GOED DE ONTVANDST MATIG MAAR HET WAS ERG DRUK DUS ALLE BEGRIP DAARVOOR DOCH ANDERHALF UUR MOETEN WACHTEN OP DE MAALTIJD VIND IK NIET ACCEPTABEL.
EEN AFRADER DUS
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Grand Café Java. Het is een sfeervol eetcafé. Een groot bruin eetcafé.
Het personeel is vriendelijk, het eten is lekker en er is genoeg keuze.
Ondanks dat het groot was waren er toch knusse plekjes.
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het restaurant maakte de verwachtingen die ik erover had, meer dan waar. Mijn partner die ik verraste met een drie gangen menu was net alk ik aangenaam verrast. Goed eten tegen een betaalbare prijs in een prettige sfeer, Open haard, prettige bediening. Wij zaten boven dus een stukje verwijderd van de bar. Dat gaf ons een stukje privacy. Wij zijn dik tevreden en zullen het restaurant zeker nog eens bezoeken.
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke gerechten met veel smaak en een goede prijs kwaliteit verhouding. Je ziet dat ze hier echt bezig zijn met het product en de kwaliteit. Verder was de bediening heel vriendelijk en gastvrij. Niks is teveel gevraagd. Gezellige overgeving en een hele leuke sfeer. Wij komen zeker terug
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik ben voor de 2e keer uit eten geweest met mijn beste vriendin. Net zoals de 1e keer is het ons prima bevallen. Het eten was heerlijk, en het is er heel gezellig. Mijn vriendin koos de schnitzel en die was best heel groot. En ik koos de mixed grill. Heerlijke stukjes mals vlees. Was met frietjes en aardappelblokjes, heerlijk roomandijvie, rauwkost, lekkere mayonaise en sausjes. We konden zonder problemen nog een portie andijvie erbij krijgen en extra mayonaise. Heerlijk allemaal. Ook een lekker ijsje na. Over 2 weken ga ik er met mijn vriend eten, omdat het eten zo lekker was.
yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Dit was de derde keer dat we kwamen, die keren erg lekker en goed.
Gisteravond echter erg slecht, vlees was taai, personeel rommelig en gehaast.
Melding gemaakt dat het vlees taai was met harde stukken erin, klacht was reeds een paar maanden bekend, ze hadden al meerdere klachten over het vlees gehad, maar konden er ook niet inkijken....
h D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
goed personeel en vlotte bediening. spare ribs iets te moeilijk van het bot,smaak erg goed. rest van het diner,vis
divers erg goed van smaak.minder goed de gefrituurde zoete aardappel,taai, niet krokant. verder alles leuk opge-
maakt. voor herhaling vatbaar.
Ina K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
hebben heerlijk gegeten, waren met 4 dames en zaten heerlijk in een hoekje van het restaurantgedeelte; ook met het AH menu, veel keus. ga zeker nog een keer heen.
Menno S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en maken zeker weer een afspraak.
A D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gemoedelijke sfeer, prettige omgeving,, zeer leuke opmaak van de borden, kwaliteit van het eten erg goed. Bediening prima
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Duurde wat lang voordat de stokbroodjeas kwamen en ook met het drinken ging het een paar keer mis, maar verder goede service en heerlijk gegeten!