Grand Café Java

Prins Hendrikplein 7 9641 GJ Veendam Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Java

Het zonnetje in huis

Hoe donker het buiten ook is, bij Grand Café Java schijnt altijd de zon. Je vindt er een typische mix van Hollandse gezelligheid en delicatessen uit de wereldkeuken. Dat smaakt naar meer! Aan het Prins Hendrikplein heb je een mooi uitzicht op toeristen en Veendammers, onderweg of genietend van het moment. Elke week zijn er aanvullend op de kaart, wisselende daghappen. Voordelig geprijsd en heel makkelijk als je geen zin hebt om te koken.

Meer informatie over restaurant Grand Café Java

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 15:30 - 23:00
Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 15:30 - 02:00

johanna67 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Grand Café Java. Als je van grote schnitzels houdt, moet je hier zijn. Ik kon maar de helft op. De bediening was ook uiterst vriendelijk en de toiletten waren keurig. Meer heb je niet te wensen toch?
AMM W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk eten. Jammer dat de keuken ons vergeten had. Ambiance is prima. We moesten vragen of het geluid wat zachter kon.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben een zeer geslaagde avond gehad het eten en de bediening waren goed. Zelf de rumsteak gehad dit is zeker een aanrader.
Titia M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hebben bij Java gegeten met de AH kortingsactie. We hebben echt heerlijk gegeten. Gezellig restaurant, leuke
bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben een passende afsluiting gehad van een uitstapje met familie uit Zuid-Afrika . We komen een volgende keer zeker terug .
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed gegeten vlotte bediening en een gezellige sfeer. We komen zeker nog
eens terug. Mooi opgemaakte borden en genoeg variatie op de menu kaart.
T E.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima gegeten op het terras. Ondanks drukte aardige, zeer attente bediening, hoefden niet lang te wachten, alles was goed in orde. Wij komen nog wel eens terug.
Freddy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
actie van AH 2 de menu gratis duidelijk uitleg van hoe en wat totaal 4menus dus als afknapper het afrekenen , ik zou een fooi geven maar de koffie telde niet als nagerecht terwijl dit dus niet werd verteld. we hadden 2 koffie met drankje (er werd niet verteld dat dit niet bij het nagerecht hoorde) en 2 ijs waarvoor ik dus het volle pond moest betalen dus maar geen fooi gegeven . Ik dacht dit is niet goed want ook de 2 ijsjes waren volledig betaald ,Erna naar de serveerster gelopen en verteld tegen haar dat dit niet klopte en deze gaf ons gelijk waarna we toch ons 2de toetje en koffie terug kregen betaald. Maar ik zeg de kleine kleine dingen maken iets groot en geeft veel goodwill aan de klant ( maar wel een domper met alsnog goede afloop) dus duidelijker zijn met dit soort dingen . Ik vind koffie net als ijs ook een nagerecht.
jkuilman .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, ondanks dat het druk was viel de wachttijd mee. Goede bediening, voelden ons goed op ons plek. Kunnen het anderen aanraden.
Reinder D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten. We waren met 8 man en alles wat top geregeld. Ambiance en muziek ook erg leuk. Zeker een aanrader!!!!!
kemkersgg .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voldoet aan alle verwachtingen, zoals wij reeds vaak hebben kunnen beleven
Kwaliteit eten uitstekend en veel variatie, lees keuze.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Etentje met vrienden. Om half 7 gereserveerd, voorgerecht duurde al lang en om bijna half 9 nog geen hoofdgerecht gehad. Bleek een grote groep te ten, kan gebeuren, maar geef dat dan even aan. Gasten die ruim na ons binnen kwamen kregen hun gerechten nog voor ons. Rond half 9 besloten weg te gaan en alleen dat af te rekenen wat we tot dan genuttigd hadden. Grote verrassing: bon klopt voor geen meter, staat bijna € 22 teveel op. Al met al een grote teleurstelling. Komen hier voorlopig niet weer.
halovanhoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een echt bruin Grand cafe. Sfeervol met een redelijke kaart. Het eten was gewoon goed. Met name de Mr & Mrs Blanche was een zalig nagerecht met wit en chocoladeijs met zowel gesmolten witte en bruine chocolade. Alleen jammer dat deze sauzen koud werden geserveerd.
kindo .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Gezellig etentje met familie, ruime keuze aan gerechten.
Vriendelijke bediening. Koude tomatensoep werd onmiddelijk vervangen door een kop warme.
Erg tevreden.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Met de ah-actie gegeten. Je kon kiezen uit de hele menukaart met evt. bijbetaling.
Het eten was heerlijk en verzorgd opgediend. Vriendelijk personeel
L N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het duurde erg lang voordat de bediening met de kaart kwam en drankjes en gerechten werden slordig neergezet. Er was weinig keuze voor vegetariërs, en de bijgerechten pasten niet goed bij elkaar mede omdat er verschillende sausjes door of overheen zaten. Het dessert was in principe goed maar daar zat een hard stuk plastic in. Alleen een "sorry" was de reactie. Bezoek niet voor herhaling vatbaar voor ons.
justus1946 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het eten was redelijk tot goed, een gerecht is vervangen maar was nog net zo smakeloos en droog. Een biertje werd niet goed geserveerd, moest ook over en terwijl wij nog aan het natafelen waren werd er met een sproeifles rondgelopen om de tafels schoon te maken. De bediening was vriendelijk.
Sylvia Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het eten was prima, en ook de bediening was goed alleen met het nagerecht duurde het ineens veel langer, terwijl er bijna geen mensen meer waren, en ik kreeg mijn speciale koffie vrijwel gelijk terwijl het ijs lang op zich liet wachten. Naar mijn idee moet het goed mogelijk zijn om alle vier de dingen rond hetzelfde tijdstip te brengen. Jammer ook het lange wachten dit alles deed wel afbreuk aan de rest van de avond.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Hopelijk hadden ze alleen maar een slechte dag, maar het was een grote teleurstelling na fantastische ervaringen vorig jaar.
Alleen het dessert, de brownie, was nog even geweldig.
Ze hebben me beloofd dat de kwaliteit weer goed zijn bij mn volgende bezoek aan Veendam deze zomer.
We gaan het zien
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Goed eten, mooi opgediend. Vriendelijke bediening. Vooral het desert was een topper.We komen hier zeker nog een keer. Het is een goed alternatief.