Grand Café Java

Prins Hendrikplein 7 9641 GJ Veendam Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Java

Het zonnetje in huis

Hoe donker het buiten ook is, bij Grand Café Java schijnt altijd de zon. Je vindt er een typische mix van Hollandse gezelligheid en delicatessen uit de wereldkeuken. Dat smaakt naar meer! Aan het Prins Hendrikplein heb je een mooi uitzicht op toeristen en Veendammers, onderweg of genietend van het moment. Elke week zijn er aanvullend op de kaart, wisselende daghappen. Voordelig geprijsd en heel makkelijk als je geen zin hebt om te koken.

Meer informatie over restaurant Grand Café Java

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 15:30 - 23:00
Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 15:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Java

Janny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
voor de tweede keer in korte tijd zijn mijn man en ik naar Grand Café Java geweest en zoals alijd was het weer prima. Het eten was voortreffelijk we mochten vragen om aanvulling maar wat we hadden konden we niet eens op. En de schnitsels waren zo groot dat het moeilijk was om alles op te eten. Dus genoten en voor een volgende keer aan te bevelen.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Personeel zeer vriendelijk en attent Eten was goed bereid bijgerechten wat standaard maar toch smakelijk na afloop een heerlijke koffie uitgezocht op de daarvoor bestemde kaart we zullen grand café zeker aanbevelen
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Werden vriendelijk ontvangen en konden een keuze van de kaart maken. Het was erg smakelijk en we hoefden niet lang op de gerechten te wachten. Een geslaagd etentje!
31081951 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Hier heeeeerlijk gegeten vriendelijke personeel en ja hoor hier een gratis watertje werd zelfs nog ysblokjes en een stukje Citroen dussss helemaal top hier komen wij vast weer terug. Een echte aanrader
Jeanet J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De kaart was divers en de aardappels/ patat en groente werd onbeperkt bijgevuld. Er was een gezellige sfeer door muziek en verlichting.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten. Goede service. Een geslaagde avond.
Hilda W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij binnenkomst prima ontvangen. Heerlijk gegeten, voldoende keuze en de gerechten waren heerlijk. Er wordt duidelijk aangegeven wat de gerechten van de dag zijn.
Aaldrik S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig. Goed eten Alleen mijn vrouw bestelde een nagerecht in een vorm van met drank wat niet onder het dessert viel AH Aktie. Eerst wel bij de actie op de bon gratis.Beneden op de bon toch berekend.
Marjan M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten en goeie service! Komen zeker terug ook al waren we nu met een goedkope actie van AH.
We zijn net verhuist naar Veendam dus dat moet goed komen:-)
Hilbrand B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Ondanks dat het gisteravond erg druk was hoefden we nergens lang op te wachten en was de bediening perfect. Was weer erg lekker en komen zeker snel een keer weer langs.
J D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Personeel heel aardig. Bediening vlot en attent. Eten heel goed. Gezellige omgeving en aankleding. We hebben een heel gezellige avond gehad en komen zeker nog een keer.
Jeanet M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Mooie ambiance,we zaten buiten ,vriendelijk personeel.Wel erg aan de prijs.Vooral de drankjes zorgen voor een gepeperde rekening.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Grand Café Java. Gerechten zagen er zeer verzorgd uit.
Goede bediening.
Kunnen het anderen aanraden.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Keurige en vriendelijke bediening. Eten was heerlijk en gelegenheid was ook prima. Vriendelijke locatie.
Uitstekende gelegenheid om te eten en drinken
marga D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het voor gerecht van meloen en ham was heel lekker en het hoofdgerecht lady steak was super om je vinger bij af te likken de sla ,peultjes en aardappelgerechten pasten er goed bij heb alleen een kleine opmerking betreffende het nagerecht daar wij met de AH spaarkaart kwamen mochten alleen uit de na gerechtenkaart kiezen voor 5.95€ en niet uit de koffie voor een gewoon kopje koffie kan ik mij dat voorstellen maar de irisch koffie kost ook 5.95€ en daar ik diabeet ben had ik liever irisch gehad ,nu is mijn partner gek op ijs dus die heeft er over ontfermd de rest incluis het pesoneel een goede 10
mulder_31 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel.
Keuze van de gehele kaart en als er niet genoeg bijgerechten waren mocht je bijbestellen.
Eiltjan .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heel vriendelijke ontvangst in dit oude en sfeervol ingerichte restaurant. De gerechten werden smaakvol opgediend. Het vlees: uitstekend, de bijgerechten goed. Het nagerecht: een feestje!
Bé S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Beetje jammer dat het personeel geen kennis van zaken heeft( maar ze was er nog maar twee dagen, zei ze) en de rekening klopte niet en dat werd keurig hersteld.
Geen reden om niet nog eens te gaan.
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Sfeervol restaurant echt een aanwinst voor Veendam gezellig fijn personeel gastvrij spontaan goede bediening lekker eten
Wij hadden soep van de dag mostertsoep
Varkenshaas en in na v
Voortreffelijk
hanny.lasonder .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prettige sfeer. Vriendelijk personeel. Smakelijke gerechten.
Opmerking: de tomatensoep was erg zout. Oudere personen gebruiken minder zout.