Grand Café Java

Prins Hendrikplein 7 9641 GJ Veendam Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Java

Het zonnetje in huis

Hoe donker het buiten ook is, bij Grand Café Java schijnt altijd de zon. Je vindt er een typische mix van Hollandse gezelligheid en delicatessen uit de wereldkeuken. Dat smaakt naar meer! Aan het Prins Hendrikplein heb je een mooi uitzicht op toeristen en Veendammers, onderweg of genietend van het moment. Elke week zijn er aanvullend op de kaart, wisselende daghappen. Voordelig geprijsd en heel makkelijk als je geen zin hebt om te koken.

Meer informatie over restaurant Grand Café Java

Rpbert S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
geesjebrakel .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Ondanks de drukte vanwege het warme weer,redelijk vlotte bediening. We hebben prima gegeten. Bijlagen ruim voldoende. Ons voorafje vitello tonato was wat aan de zuinige kan.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ondanks dat het stinkend druk was, bleef het personeel vriendelijk en deden ze alles om ons tevreden te stellen. We zullen zeker terugkomen. fam. Brantsma
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening in een supergezellige sfeer.
Wij zeggen tot de volgende keer!!!
Groetjes Ton & Willy.
j.n.jedema .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gezellige ambiance, vriendelijk personeel en een maaltijd die niets te wensen over laat.Komen er graag nog een keer terug.
Paulina S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben gereserveerd via een actie van A.H. maar moesten voor bepaalde gerechten bijbetalen Bij andere restaurants hebben we dat niet meegemaakt. Dat is wel een minpuntje. Natuurlijk hoef je niet de duurste gerechten te kiezen, maar dit kan toch ook anders.
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Met AHbon een 3 gangenkeuzemenu. Je kon uit de gehele kaart kiezen tot een bepaald bedrag, anders bij betalen, wat natuurlijk niet erg is.
We hadden na het voor-en hoofdgerecht geen plekje meer voor een nagerecht, dus alleen koffie.
Al met al heerlijk gegeten, op het terras, en ruimschoots genoeg.
Vriendelijk personeel.
Een aanrader.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We komen af en toe in Veendam maar eten er nooit. Via de AH boekjes er gegeten. Prima keuze. Java is erg leuk ingericht en heeft een rijke historie. Ontvangen door een alleraardigste jonge vrouw die ons de hele avond gepast aandacht gaf. Met de AH boekjes kan er gewoon van de kaart worden gegeten. Ze hanteren wel een bedrag per gang, zit je keuze daarboven dan betaal je het meerbedrag. De kaart is echter zo geprijsd dat dit bijbetalen peanuts is. Wij aten de vitello tonnato en de garnalencocktail. Dit waren nu net de twee wat mindere gerechten. De tonijnsmaak bij de vitello was nauwelijks op te merken. Kwam deze uit een spuitfles? En de garnalencocktail zag er wonderlijk uit. Met mesclun stond er op de kaart. Wij dachten een heel klein toefje mesclun te zien en een fors uitgesneden stuk romaine sla waarover de garnalen waren gedrapeerd. De saus werd apart geserveerd. Maar het hoofdgerecht maakte alles goed. Vlees van de lava grill dat puik was klaargemaakt. Niets op aan te merken. Een Lady steak (fors uitgevallen) mooi medium gehouden en een mixed grill die zeer smakelijk was. Voeg daarbij de goed gebakken frieten en je bent al snel tevreden. Het garnituur ach, dat was er en niet bijzonder maar in deze prijsklasse leg je de lat niet hoog. Gezien de porties lieten we het dessert voor wat het was ook al zagen ze er bij de buren aantrekkelijk uit.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Een uitstekende restaurant, waar we graag heen gaan. Dat komt mede door de muziek die op de achtergrond speelt. Het was van uitstekende kwaliteit.
Fam. P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Top bediening! Hele leuke sfeer, goede ambiance en gezellig om te zitten. Eten was heerlijk en voldoende! Zeker voor herhaling vatbaar.
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten,
De kwaliteit van de gerechten was zeer goed. Opmaak van de borden was met zorg gedaan.
We gaan er zeker nog eens eten.
Hanke B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Goede ambiance.
Jelte69 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het was wat frisjes in het Grand cafe, blij dat we een vest hadden aangetrokken, maar dat mocht de pret niet drukken. Bediening prima, alert. Hoofdgerechten waren goed. Nagerechten waren helaas een teleurstelling. Brusselse wafels met warme kersen, dan verwacht je kersen in een dikke warme siroop, geen rechtstreeks uit het blik opgewarmde kersen met sap in een glas. Jammer., gemiste kans wat ons betreft.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heb bij Iens betere ervaring van andere restaurants, personeel onverschillig!
Freddy D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellige avond gehad en goed en lekker gegeten
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super gezellig gehad. Leuke bediening. Het 'valentijn' eten heeft ons lekker gesmaakt.
Fieneke W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. De voorgerechten, gefrituurde champignons, mosterdsoep en zalmtartaar waren heerlijk evenals de ribroast en trio van vis. Bijlagen ook erg lekker. Bediening ontspannen en vriendelijk. Kortom, een heel gezellige, leuke ensmaakvolle avond!
miep M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Altijd gezellig. Sfeervol restaurant waar je lekker kan eten en drinken. Goede vriendelijke bediening.
Paar keer gegeten maar eigenlijk altijd tevreden.
31081951 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heeeeerlijk gegeten smaakvol opgemaakt vriendelijk personeel echt een aanrader maar wat ik vreemd vond dat we hadden een mix grill werd er gezecht dat ze geen varkenshaas hadden nu geen probleem een stoflagen daar voor in de plaats wat schetst onze verbazing ??? Er kwamen 2 dames binnen deden ook de ah actie bestelde een mevrouw varkens haas en Viola mevrouw kreeg varkens haas moesten ze zeker nog eerst het stoofvlees nog even slijten jammer dit
J D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten, en de bediening was zeer goed.