Grand Café Java

Prins Hendrikplein 7 9641 GJ Veendam Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Java

Het zonnetje in huis

Hoe donker het buiten ook is, bij Grand Café Java schijnt altijd de zon. Je vindt er een typische mix van Hollandse gezelligheid en delicatessen uit de wereldkeuken. Dat smaakt naar meer! Aan het Prins Hendrikplein heb je een mooi uitzicht op toeristen en Veendammers, onderweg of genietend van het moment. Elke week zijn er aanvullend op de kaart, wisselende daghappen. Voordelig geprijsd en heel makkelijk als je geen zin hebt om te koken.

Meer informatie over restaurant Grand Café Java

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag 15:30 - 23:00
Donderdag 15:30 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 15:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Java

Erna C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Na een hartelijke ontvangst begonnen aan een lekkere maaltijd. Mijn partner ging voor de carpaccio en ik voor de zalmtartaar. Carpaccio ruim voldoende en heerlijk vlees. De zalmtartaar eveneens erg lekker. Hoofdgerechten de sliptong was goed gebakken in de roomboter, ik had een schnitzel die mijn hele bord vulde (400 gram) met spekjes diverse groenten er boven op, schnitzel was super gebakken en heerlijk van smaak, alleen veel te Veel! Dus dat mag wat mij betreft 200 gram zijn. Daarbij nog patat en gebakken aardappels en een salade. Dessert was een proeverij die een héérlijke afsluiting van dit etentje was. Dit restaurant verdient het echt om vol te zitten. Heerlijk eten in een gezellig restaurant voor zeer redelijke prijzen. De bediening is zeer attent en gastvrij! Voor ons een zeer geslaagde avond. Wij komen hier zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn.
S P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lang wachten op het eten, eten niet warm, sliptong te droog, vispotje onherkenbaar welke vis erin zat zo kapot gekookt en smaakte nergens naar. Daarnaast klopte de rekening niet en is er niet gereageerd op onze klacht. Het zal niet verbazen dat wij hier niet meer gaan eten
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Hier hebben we dus best wel al lekker gegeten, maar vanavond was het bagger. De soep werd voor 5 personen koud opgediend. De eigenaar ging direct de keuken in om het te melden...nou ja kan gebeuren. Maar daarna hadden we allemaal Rumpsteak. 2 van de 5 waren nog bevroren van binnen. Ze zijn terug de keuken in gegaan maar toen we ze terug kregen waren ze niet meer te eten zo taai. Ook de andere steaks waren erg taai, zeker geen mooi kwaliteit vlees. De eigenaar was helaas niet meer aanwezig.Er waren 2 soepjes van de rekening gehaald maar uiteindelijk 170 euro betaald voor echt niet goed eten! Heel jammer van ons geld.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten was prima. Alleen bediening viel erg tegen. Bij binnenkomst liep men gewoon weg. En toen wij klaar waren met eten hadden ze het kennelijk te druk. Na ruim half uur wachten maar naar de bar gelopen om te vragen voor kop koffie en de rekening.
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben erg genoten van het eten .. Personeel ook grandioos en klantvriendelijk ..
Het enigste nadeel In de zaal waar wij zaten te eten was het verschrikkelijk koud. ( andere gasten hadden dezelfde mening. ..
Thea H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was uitstekend; wachttijd niet erg lang. Enige aarzeling waar we moesten gaan zitten, kregen uiteindelijk een klein ronde tafel toegewezen met weinig ruimte. Een ruimere tafel was toegewezen aan twee personen die alleen wat dronken. Dit had beter omgewisseld kunnen worden. Kregen eerst rekening van andere tafel, maar werd later wel gecorrigeerd.
Janette D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig restaurant met aardige, behulpzame medewerkers. Het eten was goed. Goed gebakken en het was voldoende. Helaas hadden we de pech dat er aan de tafel naast ons een nogal luidruchtige spreker zat. Deze groep was erg nadrukkelijk aanwezig.
Eddie K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Nu al voor de derde keer geweest in korte tijd. Het is iedere keer weer geweldig. Het personeel is erg tegemoetkomend en let op details. Gemoedelijke omgeving
G W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
een op en top restaurant zowel met het eten als met de bediening en zeer gezellig en zeer nette en schone toiletten en een sfeervolle restaurant
Margriet M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke maaltijd gehad. Voorgerecht zeer goed, hoofdgerecht zeer goed.Maar het nagerecht waarbij fruit werd opgediend was zeer teleurstellend. Het fruit was bedorven, het prikkelde op de tong. Zo hoort fruit niet te smaken.
Bij navraag werd gezegd dat het normaal is, een combinatie van sinaasappelsap en appelsap door elkaar.
En verder werd er geen aandacht aan besteed.
klaas R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was helemaal top.
Wij hebben een compliment voor de kok laten overbrengen.
Mooie muziek op de achtergrond.
Lenie S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Erg naar de zin gehad en erg lekker gegeten. Komen zeker nog een keer terug! Erg mooie locatie. Ooit vroeger in de buurt gewerkt. Veel herinneringen in die buurt
jh B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
wij zijn tevreden over bediening dat kan ook gauw
want wij leven sober en eisen nooit het uiterste
zeer tevreden dus vr gr jhb
Nell B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
we hadden aan de naam moeten zien dat dit niet zo voor ons was.We zijn alle 4 over de 80 ,Het was er donker en ik had de hele avond koude voeten.Het was krap en de stoelen waren voor ons niet comfotabel.Maar het eten was fantastisch en zeker de moeite waard.
Rilana O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Super lekker gegeten. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij gaan zeker nog eens naar Java
Grietje P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Echt een fantastisch restaurant altijd heerlijk eten en de bediening is super vriendelijk
Zit er ook geregeld op hun terras zomers
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellig eetcafé met enthousiast personeel. Eten is heerlijk. Het is sfeervol ingericht. Muziek op achtergrond, absoluut niet storend. Aanrader.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
voor de tweede keer in korte tijd zijn mijn man en ik naar Grand Café Java geweest en zoals alijd was het weer prima. Het eten was voortreffelijk we mochten vragen om aanvulling maar wat we hadden konden we niet eens op. En de schnitsels waren zo groot dat het moeilijk was om alles op te eten. Dus genoten en voor een volgende keer aan te bevelen.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Personeel zeer vriendelijk en attent Eten was goed bereid bijgerechten wat standaard maar toch smakelijk na afloop een heerlijke koffie uitgezocht op de daarvoor bestemde kaart we zullen grand café zeker aanbevelen
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Werden vriendelijk ontvangen en konden een keuze van de kaart maken. Het was erg smakelijk en we hoefden niet lang op de gerechten te wachten. Een geslaagd etentje!