Grand Café Hotel Kruller

Dorpsstraat 19 6731 AS Otterlo Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Hotel Kruller

Midden op de Veluwe! Geliefd door fietsers en wandelaars die vanuit Otterlo verschillende routes kunnen kiezen. In het Grandcafé Kruller zijn de tafels netjes gedekt, schijnen de lindebomen hun schaduw over het terras en kun je gebruik maken van het vergaderarrangement. Elk jaar organiseren ze een wildroute + menu genaamd Let's go wild -lokaler wordt een maaltijd niet. Haas, duif, zwijn!

Meer informatie over restaurant Grand Café Hotel Kruller

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:30 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Hotel Kruller

Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Lamsrack met risotto was heerlijk, net als churros. Bediening is wel ondermaats. Bestelde brood vooraf wordt vergeten en het duurt vrij lang tot ze komen afruimen. Zelf moeten vragen of we nog een dessert kunnen bestellen maar wel meermaals de vraag gehad of we nog drinken wilde bestellen. Communicatie onderling gaat volgensmij niet helemaal goed. Jammer want het eten is wel heel goed.
Zip R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Standaard eten en je moet het echt hebben van het gezelschap. De wijn die wij dronken, Pinot Grigio, was erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Tot snel!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Na jaren weer eens terug in Otterlo bij dit restaurant. In de tussenliggende jaren is er verbouwd en het oogt allemaal wat moderner. Het prijsniveau voor het gebodene (ook de wijnen) is echter nog steeds aan de zeer gunstige kant. Wij nemen de eigen versie van de vitelo tonato die bijzonder in de smaak valt. Als hoofdgerecht wordt gekozen voor de lamsrack van de grill. Gedurfd gerecht aangezien de coteletjes stuk voor stuk gegrild worden en niet het hele rack aan een stuk. Prima gelukt, geslaagd gerecht. Service is snel, gastvrij en dus vriendelijk. Aangename zaak zonder poespas.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Genoten van een high wine en uitgebreide koffie daarna, erg gezellig. Bij de wijnen werden zoutjes, charcuterie en kazen geserveerd en bij de laatste wijn kregen wij 3 warme hapjes, waaronder een erg lekkere risotto. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
pbaj .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
We zijn hier vaker geweest en waren toen aanmerkelijk enthousiaster. Van de hoofdgerechten was de biefstuk goed, de portobello ronduit teleurstellend. Als je dat middelt kom je voor de totaalscore op niet meer dan redelijk. We kregen tijdens de maaltijd geen kans om hier wat van te zeggen, want de bediening kwam niet informeren of alles in orde was. Daardoor kregen we ook niet de kans om nog wat te drinken te bestellen. De bijzonder ongeïnteresseerde ober was in geen velden of wegen te bekennen. We hadden achteraf geen zin in gedoe en hebben geen dessert of koffie meer genomen. Gauw afrekenen en weer op de fiets: ik denk niet dat we gauw weer eens langskomen.
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Bij arrangement in hotel Kruller was het diner inbegrepen; geen dagmenu maar keuze uit de kaart. Het restaurant is niet al te groot maar maakt wel een gezellige indruk. Minpunt: bij de tafelpoot kun je je benen niet goed kwijt. Vooraf nam ik meerval, een pastei met toast en tapenade, en mijn partner carpaccio. Bij het hoofdgerecht was een vergissing gemaakt waardoor we iets langer moesten wachten, maar dit werd goedgemaakt met een extra glas wijn. Mijn hoofdgerecht was een bijzonder smakelijk parelhoen; mijn partner had een 'kaasfondue' van gesmolten camembert. Als nagerecht een crême brulée, helaas niet warm, en ijs met appel. Tenslotte een koffie met zoetigheden. Bediening vriendelijk maar niet erg snel.
artdubois .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gegeten met vier personen. De sfeer is die van een echt dorpsrestaurant. Zeer nette en vriendelijke bediening.
Zogezegd een goede pot eten met goede gerechten. Via social deal echt kwalitatief goed gegeten.
Er was maar een klein puntje dat mij opviel. De wijn werd geschonken in grote glazen maar de inhoud was maar twee vingers diep. Afkomstig uit Noord-Brabant bemerkte ik hier toch een beetje de zuinigheid en dat voor 5,50 per glas. Voor de rest een aanrader voor een lekker etentje. Verwacht geen culinaire gerechten op hoog niveau.
Maar de prijs prestatie verhouding is zeer goed.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Afgelopen week hier gegeten en het was verrassend lekker. De een bestelde een spies met hertenbiefstuk en de ander risotto, beide smaakten boven verwachting goed. Jammer dat je apart friet mag bij bestellen om er een complete maaltijd van te maken. De bovenkant van de creme brulee was helaas niet warm maar de smaak was goed. De bediening kwam wat onervaren over; we vinden het zelf niet zo hygiënisch dat ober een hond aait en daarna de maaltijd uit serveert...
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Reservering was zoek. Geen probleem.Heerlijk Wild gegeten en ook de vergeten groenten smaakten uitstekend. Zeer geslaagde avond.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten en wijn best lekker. Enorme tocht over de vloer. Ongeïnteresseerde bediening op het onbeschofte af. Al met al matige beleving voor ook niet te veel geld.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prettig gegeten buiten op het terras, de meerval met kappettjes was verassend, de kogel
biefstuk goed! Veel keus uit de biersoorten. De asperges smaaktem ook goed.
Al met al een geslaagd vaderdagmaaltijd met het hele gezin. Bediening was vriendelijk en correct.
Adrie E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het eten was heerlijk, we waren met 7 vriendinnen en iedereen vond wat zij gekozen hadden heerlijk, 1 vriendin, moest lang op haar nagerecht wachten, dat was eigenlijk het enige "minpunt"
Bediening was vriendelijk, ik zou dit restaurant wel aanraden bij anderen.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten van een buffet met een groep van 23 personen. Met een buffet heb je al snel dat het niet bijzonder is maar dat was hier wel anders. Heerlijke malse biefstuk en lekker stoofvlees. Koud / warm, vlees en vis. Alles was heerlijk! Erg gevarieerd en aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
GNVE .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding en aardige mensen! Leuke kaart, goede bereiding en een bediening die zijn best doet. Nee ze weten niet alles en waren de avond dat wij er waren niet supervlot maar vriendelijk zeker en dat maakt de sfeer. Wanneer we in de buurt zijn komen we graag terug!
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Mooie lokatie. Keurige vlotte bediening. Heerlijk tafelwater. Hamburger zeer bijzonder, wel jammer van de iets te zoute frites en de chips zou ik wel laten. Espresso perfect, wel jammer dat we er geen glaasje water bij kregen. (Tafelwater was ook op) Ik zal zeker nog eens terug komen. ****
bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We komen hier al zo lang! Veluwe bezoek betekent 's avonds even eten hier. De biefstuk was fenomenaal, de rest gewoon goed. Het is altijd gezellig: leuke mix van jonge gezinnen, ouderen en iedereen die verder lekker en ongecompliceerd wil eten! Houden zo!
R. R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Komen hier vaker, voor zowel hotel als grand cafe. Echt een aanrader, waardering hier op Iens komt absoluut niet overeen met de realiteit! Tip: de heerlijke wildgerechten!
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gisteravond heb ik bij Grand Cafe Kruller genoten. Een alleraardigste bediening en erg smakelijke gerechten. ik was aangenaam verrast door de eend vooraf en als hoofd heb ik gekozen voor de zwaardvis. Een originele kaart met veel informatie over de omgeving (hierdoor wellicht ietwat onoverzichtelijk). Wat tevens een leuke bijkomstigheid was waren de open wijnen, volop keus.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Het is onbegrijpelijk dat in deze tijd nog op basis van losse briefjes gewerkt wordt.
Wat dan ook resulteert in lange wachttijden en zoals dat bij ons gebeurde we worden gewoon na het voorgerecht vergeten, na 1 uur wachten op het bestelde hoofdgerecht toch maar geïnformeerd waar het eten bleef.
Het was inmiddels rustig in de zaak dus toen is het alsnog snel geregeld.
Toen na het eten koffie besteld en na weer een halfuur wachttijd op minder vriendelijke toon maar weer geïnformeerd.
De koffie bleek koud op de bar te staan.
Er is wel nieuwe koffie gezet maar zonder enig excuus voor deze blunders is de koffie alsnog met een lang gezicht geserveerd.
Al met al heeft dit etentje 3 uur ergernis opgeleverd.