Grand Café Hotel Kruller

Dorpsstraat 19 6731 AS Otterlo Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Hotel Kruller

Midden op de Veluwe! Geliefd door fietsers en wandelaars die vanuit Otterlo verschillende routes kunnen kiezen. In het Grandcafé Kruller zijn de tafels netjes gedekt, schijnen de lindebomen hun schaduw over het terras en kun je gebruik maken van het vergaderarrangement. Elk jaar organiseren ze een wildroute + menu genaamd Let's go wild -lokaler wordt een maaltijd niet. Haas, duif, zwijn!

Meer informatie over restaurant Grand Café Hotel Kruller

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:30 - 10:30

R. R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Komen hier vaker, voor zowel hotel als grand cafe. Echt een aanrader, waardering hier op Iens komt absoluut niet overeen met de realiteit! Tip: de heerlijke wildgerechten!
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gisteravond heb ik bij Grand Cafe Kruller genoten. Een alleraardigste bediening en erg smakelijke gerechten. ik was aangenaam verrast door de eend vooraf en als hoofd heb ik gekozen voor de zwaardvis. Een originele kaart met veel informatie over de omgeving (hierdoor wellicht ietwat onoverzichtelijk). Wat tevens een leuke bijkomstigheid was waren de open wijnen, volop keus.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Het is onbegrijpelijk dat in deze tijd nog op basis van losse briefjes gewerkt wordt.
Wat dan ook resulteert in lange wachttijden en zoals dat bij ons gebeurde we worden gewoon na het voorgerecht vergeten, na 1 uur wachten op het bestelde hoofdgerecht toch maar geïnformeerd waar het eten bleef.
Het was inmiddels rustig in de zaak dus toen is het alsnog snel geregeld.
Toen na het eten koffie besteld en na weer een halfuur wachttijd op minder vriendelijke toon maar weer geïnformeerd.
De koffie bleek koud op de bar te staan.
Er is wel nieuwe koffie gezet maar zonder enig excuus voor deze blunders is de koffie alsnog met een lang gezicht geserveerd.
Al met al heeft dit etentje 3 uur ergernis opgeleverd.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De verrassing van dit restaurant was de speltsoep als voorgerecht. Erg lekker en verrassend door de stukjes vis, die erin verwerkt waren. De zeebaars als hoofdgerecht op een bedje van pasta en spinazie was goed, maar minder verrassen als het voorgerecht. De koffie was eenvoudig.
Rikje83 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wederom een heerlijke salade gegeten nu met couscous, geitenkaas en gegrilde groenten. Mijn wederhelft heeft genoten van zijn perfect gebakken kalfsentrecote. Dit met een lekker glas wijn en een kekke cheesecake na was het weer genieten van deze mooie locatie in het centrum van Otterlo. Wij komen hier zeker terug!!
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Na een aantal keren naar tevredenheid Kruller te hebben bezocht is het nu tijd om dit kenbaar te maken. Met de wisselende kaart met goed eten, de gezellige decor en het vriendelijke personeel krijgt Kruller en haar personeel van ons een 10!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Dag ervoor nog alleen met mijn vriend gegeten (zie eerdere recensie). Nu terug gegaan met vriend en ouders.
Omdat ik eerder twijfelde tussen de zeebaars en de "Bullet-proof" en toen het laatste koos, kon ik deze keer de zeebaars proeven. Heerlijk met die tagliatelle erbij! Saus was ook weer prima. Deze keer ook een nagerecht gekozen. Op aanraden van andere recensies op Iens voor het chocoladetaartje gegaan. Dat was inderdaad erg lekker. Mijn moeder koos ook voor de zeebaars en daarna de "Limoncello". Mijn vader en vriend kozen de "Bullet-proof" en het "Wit Wief". Alles was zeer naar tevredenheid. We misten deze keer het spontane bakje water voor de hond een beetje, vandaar geen 9 voor de service. Verder weer prima geholpen!
Nils H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Voor twee weken terug heerlijk gegeten bij Café Kruller.
We hadden een mooi plekje buiten op het terras, en de snelheid van de bediening was prima.
Het bakje koffie achteraf was ook zeer leuk aangekleed, reden genoeg om snel nog een keer te gaan eten.
Evert1962 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Afgelopen week een snelle lunch gedaan met een zaken relatie, hele mooie hamburger van een Schotse Hooglander gegeten, perfect rose gebakken. Heel apart om dit vlees op de Veluwe te kunnen eten. We wilden een snelle lunch, dit werd heel goed begrepen, ook de koffie na en de rekening werden snel geserveerd, komen zeker terug om dit op een ander tempo te doen, dan wel met een lekker glas wijn erbij
Ernst Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Net vanavond hier gegeten. Erg vriendelijke bediening kinderen kregen gelijk allemaal kleurplaten en toen we genoeg honger hadden hebben we 2 biefstukken voor de kinderen besteld en een kipnuggets met heerlijke patat. Ik had zelf de biefstuk XXL wat er dus 2 bleken te zijn met lekkere pepersaus. Naderhand mochten de kinderen in de keuken zelf hun ijsjes versieren wat op de kaart staat als het rustig is. Aanrader voor iedereen die wat anders wil dan alleen patat. Lekkere tapbier (zotte) en lekkere frisse bediening. Toetje van cheesecake was n leuke afsluiter met koffie.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op 23 juli '16 onderweg gestopt bij Kruller. Buiten op het terras prima en zorgvuldig geholpen door het team. Een van ons heeft een gluten- en lactose-intolerantie. Bij het opnemen van de bestelling dit aangegeven. Bleek geen enkel probleem te zijn om wat glutenvrij brood als alternatief bij de burger te doen. De chef kwam zelf tussentijds nog even extra vragen of het intolerantie of allergie was omdat het nieuwe frituurvet dat de dag ervoor was gestart ook voor bitterballen gebruikt was en dat dit voor de friet bij de burger een probleem zou kunnen zijn. Zeer prettig om te zien dat een chef deze complicatie van steeds meer mensen met allergieën serieus neemt. Ook met het glutenbrij boord was het bord met de burger supermooi opgemaakt. Zo hort horeca en gastvrijheid te werken. Complimenten!
Lovetodine2016 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Naar aanleiding van de beeordeling in de Barneveldse Krant op naar Kruller om zelf de zwaardvis te gaan proberen. Heerlijk! Mooi glas witte wijn erbij en een verrukkelijk chocoladetaartje toe. Gastheer en gastvrouwen vlot en spontaan. Chapeau, wij komen zeker terug!
Boersma78 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Samen met het gezin wezen eten bij Kruller, we hadden van tevoren een tafel gereserveerd.
Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten, en naar onze tafel begeleid.
Deze was mooi ingedekt, met voor de kinderen servetten gevouwen als schoentjes met daarin parasolletjes. De kindermenukaart was tevens een kleurplaat, op de kinderkaart was voldoende keus van poffertjes, kabeljauwfilet tot een biefstukje en nog meer. Omdat we met de kinderen waren hadden we besloten om vooraf een warm broodje met dippers te nemen en alleen voor een hoofdgerecht te gaan. We namen samen de saté van kippendij deze was goed gemarineerd, en sappig, erbij werden pittige boontjes en frites geserveerd. De kinderen namen poffertjes, en een kleine saté met frites, dit was ook erg goed. De bediening kwam gedurig aan tafel om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat te drinken wilde. Als dessert mochten de kinderen een ijsje maken in de keuken, dit vonden ze geweldig.
De kinderen waren erg relax, dus konden wij nog rustig een Irish coffee en een thee als afsluiter nemen, deze werd mooi aangekleed met diverse zoetigheid!
Kortom de kinderen en wij hebben genoten van een heerlijke avond bij kruller!
Elbertsen60 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Op donderdag 26 mei heb ik samen met mijn vriend, ouders en broer bij Grand Café Hotel Kruller gegeten. Bij binnenkomst was het druk, er was een buffet gaande. Wij kregen een tafel in het rechtse restaurant gedeelte. Een fijne ruime tafel voor vijf personen. Door de drukte duurde het wat langer voordat wij ons eerste drankje kregen, maar dit werd ruimschoots goed gemaakt door de goedlachse medewerker(s) die ons bediende.

Er staan heerlijke asperges op de kaart, dit is zeker een aanrader. Daarnaast lekkere gerechten, maar voor friet eters zoals ons, mag er wat meer patat bij, dit hebben wij dan ook besteld. Eerst zaten wij lekker rustig, later kwam er een groep binnen die achter ons gingen zitten. Dit zorgde er voor dat wij op sommige momenten elkaar wat lastiger konden verstaan. Gelukkig wat dit wel snel voorbij toen hun het eten kregen ;-). Na is zeker de Krullers favourite aan te raden en de andere desserts hebben ook heerlijk ijs, goed van smaak! Al met al, door de drukte duurde het af en toe wat langer voordat wij onze drankjes kregen, maar Kruller heeft een zeer gemoedelijk team van medewerkers, welke je thuis laten voelen! Een geslaagde avond!
IvD78 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Afgelopen week voor de tweede keer in korte tijd in het fris vernieuwde en gezellige Grand Café Kruller gegeten. Ik had me daarom voorgenomen eens wat anders van de leuke kaart te eten, dan de altijd heerlijk malse biefstuk of de zalm.
Bij het voorgerecht was dit helaas mislukt en zwichtte mijn vriendin en ik toch voor de zalm. Goede keus, want de zalm met mierikswortel vonden we ontzettend lekker!
Als hoofdgerecht hadden we ook zin in vis. We lieten ons adviseren, maar besloten tegen het advies in, beide visgerechten op de kaart te bestellen en van elkaar te proeven. De zwaardvis met pistou, die ons aangeraden was, was ontzettend verrassend (lekker). De kabeljauw niet slecht, misschien wat flauw, maar naast de zwaardvis wat gewoontjes. Hadden we maar naar onze sympathieke gastheer geluisterd :)
Ook zijn andere collega's waren gezellig en erg vriendelijk, alleen jammer dat we ze niet wat vaker aan onze tafel hebben gezien, om bijvoorbeeld een drankje op te nemen.
Als dessert had ik de rabarber met hangop. Was niet helemaal mijn smaak. Volgende keer kies ik weer het vertrouwde chocolade taartje :) Mijn vriendin had een flinke kluif aan haar 3 bollen ijs met slagroom van haar Wit Wief.
Tenslotte viel de rekening niet tegen. 3-gangen met een paar drankjes voor €40. Prima prijs.
Was lekker en gezellig! We komen vast en zeker nog vaker terug.
Jennka .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Prima gegeten, weinig verrassend maar soms heb je ook helemaal geen zin in verrassingen. What you see (op de kaart) is what you get, en daar gaat het om. Wij werden vriendelijk ontvangen en bediend. Nadat we wat langer op ons voorgerecht moesten wachten, werd ons (zonder dat we daarover klaagden) een drankje van het huis aangeboden. Verder verliep alles vlot. Dessert hoeft eigenlijk niet, als je daarna ook nog koffie bestelt: daar komt een likeurtje met slagroom, een boterkoekje, een bonbon én een schaaltje snoep bij...
Proever3535 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij hebben vrijdagavond gegeten in Kruller. Genoten van de kabeljauw en een malse biefstuk. Vrolijke bediening met een grap en grol. Leuk uitzicht op een school en de kerk. Reden genoeg voor ons om vanavond terug te gaan. Tot straks!
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gisteravond een bezoek gebracht aan Kruller om wat te eten, het was erg druk en de wachttijden liepen behoorlijk op. Uiteindelijk werd de bestelling door een wat nors overkomende ober opgenomen, na drie kwartier nog steeds niets gekregen en het begon al wat te irriteren. Toen kwam de ober langs met de opmerking dat hij ons bestelling kwijt was geraakt, of we nogmaals wouden doorgeven wat we wilden eten... Uiteindelijk toch maar gedaan en we kregen de belofte dat het nu snel op tafel zou verschijnen, ter compensatie kregen we een gratis voorgerecht. Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht ook snel op tafel. De kwaliteit van het eten was helaas bepaald niet goed. Wij zullen hier niet snel terug komen.
Beste Harry95,
Ook wij betreuren dat uw bestelling niet op de juiste manier is verwerkt door ons afgelopen zaterdag. Mijn collega en ik hadden oprecht het idee de meest passende oplossing voor u te hebben gegeven en dat u, ondanks de verkeerde start, een gezellige avond had gehad en lekker had gegeten. Uit uw beoordeling begrijpen wij helaas dat wij dit verkeerd hebben begrepen. Nogmaals onze excuses.

Reactie van proever:

Beste Sonja,
Jullie hebben zeker je best gedaan om de fout te herstellen en daar hadden we in eerste instantie ook vrede mee. De reden kan ik hier echter niet kwijt, ik neem wel even rechtstreeks contact met jullie op.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Harry95,
Hartelijk dank voor uw telefoontje zojuist. Schroom niet een volgende keer, waar dan ook, dit toch te laten weten.
Lies A.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Wij waren toevallig in de buurt en dit leek ons het leukste plekje om te eten in Otterloo. Grand cafe ziet er leuk en gezellig uit. Aardige bediening en prima gegeten. Prijs - kwaliteit ietwat uit verhouding. De gerechten zijn leuk opgediend, maar ik denk dat de kok net wat puntjes op de i mag zetten. De borrelplank mag wel iets gezonds bij (veel frituur) en het voorgerecht met groene asperges vond ik echt niet restaurantwaardig. De asperges waren verstopt onder de sla en het leek wel alsof alleen de houtige stelen er in waren verwerkt. De tomatensoep leek best vers ,maar was te dik en te zout. Nadat we er wat van hadden gezegd kregen we een nieuw kopje soep en deze was prima. Het asperge voorgerecht is na mijn klacht van de rekening afgehaald. verder hebben we lekker gegeten van wat voorgerechtjes en genoten van de lekkere wijnen. Ik vond het prettig dat het personeel mijn klacht serieus nam en er bij het afrekenen nog even op terug kwam.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het was alweer wat jaren geleden dat we dit restaurant voor het laatst bezochten en we dachten 'kom op weer es proberen'. Voorlopig laten we Kruller echt links liggen want wat een afknapper was de lunch. De bruine bol "tonijn" (zo staat het op de kaart maar er wordt tonijnsalade bedoeld...) is er één uit de categorie afbakken maar. Droog en met een zeer karige hoeveelheid tonijnsalade. Hier wordt een pretentieuze prijs voor gevraagd, namelijk negen euro´s en vijfentwintig centen!!! En daar krijg je dan ook nog blauw uitgeslagen eieren bij.
Mijn tafelgenoot kreeg niet voorgeschoteld wat hij had besteld en toen ik mijn droge broodje weg had gewerkt kon hij nog es beginnen. Hier werden excuses voor aangeboden met een grinnik. De soep was duidelijk niet vers en eigengemaakt. de gegrilde groenten bij de humus waren miniscule stukjes die het benoemen ervan op de kaart niet waard mogen zijn, de kaaskroket was gelukkig goed. De bediening heeft niet gevraagd of alles naar wens was, zelfs niet bij het afrekenen. Ondanks de teleurstelling qua het voorgeschotelde zit het er wel gezellig.
Beste Sterretje,
Wat vervelend te lezen dat noch onze gerechten, noch onze service is bevallen. Ik zou graag persoonlijk met u in contact komen om een oplossing te vinden. Wilt u ons een mail sturen of telefonisch benaderen?
In afwachting op uw reactie.