Grand Café Hotel Kruller

Dorpsstraat 19 6731 AS Otterlo Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café Hotel Kruller

Midden op de Veluwe! Geliefd door fietsers en wandelaars die vanuit Otterlo verschillende routes kunnen kiezen. In het Grandcafé Kruller zijn de tafels netjes gedekt, schijnen de lindebomen hun schaduw over het terras en kun je gebruik maken van het vergaderarrangement. Elk jaar organiseren ze een wildroute + menu genaamd Let's go wild -lokaler wordt een maaltijd niet. Haas, duif, zwijn!

Meer informatie over restaurant Grand Café Hotel Kruller

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 07:00 - 23:00
- Ontbijt 07:30 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Grand Café Hotel Kruller

Carin V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Afgelopen week hier gegeten en het was verrassend lekker. De een bestelde een spies met hertenbiefstuk en de ander risotto, beide smaakten boven verwachting goed. Jammer dat je apart friet mag bij bestellen om er een complete maaltijd van te maken. De bovenkant van de creme brulee was helaas niet warm maar de smaak was goed. De bediening kwam wat onervaren over; we vinden het zelf niet zo hygiënisch dat ober een hond aait en daarna de maaltijd uit serveert...
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Reservering was zoek. Geen probleem.Heerlijk Wild gegeten en ook de vergeten groenten smaakten uitstekend. Zeer geslaagde avond.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Eten en wijn best lekker. Enorme tocht over de vloer. Ongeïnteresseerde bediening op het onbeschofte af. Al met al matige beleving voor ook niet te veel geld.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prettig gegeten buiten op het terras, de meerval met kappettjes was verassend, de kogel
biefstuk goed! Veel keus uit de biersoorten. De asperges smaaktem ook goed.
Al met al een geslaagd vaderdagmaaltijd met het hele gezin. Bediening was vriendelijk en correct.
Adrie E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het eten was heerlijk, we waren met 7 vriendinnen en iedereen vond wat zij gekozen hadden heerlijk, 1 vriendin, moest lang op haar nagerecht wachten, dat was eigenlijk het enige "minpunt"
Bediening was vriendelijk, ik zou dit restaurant wel aanraden bij anderen.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten van een buffet met een groep van 23 personen. Met een buffet heb je al snel dat het niet bijzonder is maar dat was hier wel anders. Heerlijke malse biefstuk en lekker stoofvlees. Koud / warm, vlees en vis. Alles was heerlijk! Erg gevarieerd en aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
GNVE .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding en aardige mensen! Leuke kaart, goede bereiding en een bediening die zijn best doet. Nee ze weten niet alles en waren de avond dat wij er waren niet supervlot maar vriendelijk zeker en dat maakt de sfeer. Wanneer we in de buurt zijn komen we graag terug!
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Mooie lokatie. Keurige vlotte bediening. Heerlijk tafelwater. Hamburger zeer bijzonder, wel jammer van de iets te zoute frites en de chips zou ik wel laten. Espresso perfect, wel jammer dat we er geen glaasje water bij kregen. (Tafelwater was ook op) Ik zal zeker nog eens terug komen. ****
bassocontinuo .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We komen hier al zo lang! Veluwe bezoek betekent 's avonds even eten hier. De biefstuk was fenomenaal, de rest gewoon goed. Het is altijd gezellig: leuke mix van jonge gezinnen, ouderen en iedereen die verder lekker en ongecompliceerd wil eten! Houden zo!
R. R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Komen hier vaker, voor zowel hotel als grand cafe. Echt een aanrader, waardering hier op Iens komt absoluut niet overeen met de realiteit! Tip: de heerlijke wildgerechten!
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Gisteravond heb ik bij Grand Cafe Kruller genoten. Een alleraardigste bediening en erg smakelijke gerechten. ik was aangenaam verrast door de eend vooraf en als hoofd heb ik gekozen voor de zwaardvis. Een originele kaart met veel informatie over de omgeving (hierdoor wellicht ietwat onoverzichtelijk). Wat tevens een leuke bijkomstigheid was waren de open wijnen, volop keus.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Het is onbegrijpelijk dat in deze tijd nog op basis van losse briefjes gewerkt wordt.
Wat dan ook resulteert in lange wachttijden en zoals dat bij ons gebeurde we worden gewoon na het voorgerecht vergeten, na 1 uur wachten op het bestelde hoofdgerecht toch maar geïnformeerd waar het eten bleef.
Het was inmiddels rustig in de zaak dus toen is het alsnog snel geregeld.
Toen na het eten koffie besteld en na weer een halfuur wachttijd op minder vriendelijke toon maar weer geïnformeerd.
De koffie bleek koud op de bar te staan.
Er is wel nieuwe koffie gezet maar zonder enig excuus voor deze blunders is de koffie alsnog met een lang gezicht geserveerd.
Al met al heeft dit etentje 3 uur ergernis opgeleverd.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
De verrassing van dit restaurant was de speltsoep als voorgerecht. Erg lekker en verrassend door de stukjes vis, die erin verwerkt waren. De zeebaars als hoofdgerecht op een bedje van pasta en spinazie was goed, maar minder verrassen als het voorgerecht. De koffie was eenvoudig.
Rikje83 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wederom een heerlijke salade gegeten nu met couscous, geitenkaas en gegrilde groenten. Mijn wederhelft heeft genoten van zijn perfect gebakken kalfsentrecote. Dit met een lekker glas wijn en een kekke cheesecake na was het weer genieten van deze mooie locatie in het centrum van Otterlo. Wij komen hier zeker terug!!
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Na een aantal keren naar tevredenheid Kruller te hebben bezocht is het nu tijd om dit kenbaar te maken. Met de wisselende kaart met goed eten, de gezellige decor en het vriendelijke personeel krijgt Kruller en haar personeel van ons een 10!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Dag ervoor nog alleen met mijn vriend gegeten (zie eerdere recensie). Nu terug gegaan met vriend en ouders.
Omdat ik eerder twijfelde tussen de zeebaars en de "Bullet-proof" en toen het laatste koos, kon ik deze keer de zeebaars proeven. Heerlijk met die tagliatelle erbij! Saus was ook weer prima. Deze keer ook een nagerecht gekozen. Op aanraden van andere recensies op Iens voor het chocoladetaartje gegaan. Dat was inderdaad erg lekker. Mijn moeder koos ook voor de zeebaars en daarna de "Limoncello". Mijn vader en vriend kozen de "Bullet-proof" en het "Wit Wief". Alles was zeer naar tevredenheid. We misten deze keer het spontane bakje water voor de hond een beetje, vandaar geen 9 voor de service. Verder weer prima geholpen!
Nils H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Voor twee weken terug heerlijk gegeten bij Café Kruller.
We hadden een mooi plekje buiten op het terras, en de snelheid van de bediening was prima.
Het bakje koffie achteraf was ook zeer leuk aangekleed, reden genoeg om snel nog een keer te gaan eten.
Evert1962 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Afgelopen week een snelle lunch gedaan met een zaken relatie, hele mooie hamburger van een Schotse Hooglander gegeten, perfect rose gebakken. Heel apart om dit vlees op de Veluwe te kunnen eten. We wilden een snelle lunch, dit werd heel goed begrepen, ook de koffie na en de rekening werden snel geserveerd, komen zeker terug om dit op een ander tempo te doen, dan wel met een lekker glas wijn erbij
Ernst Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Net vanavond hier gegeten. Erg vriendelijke bediening kinderen kregen gelijk allemaal kleurplaten en toen we genoeg honger hadden hebben we 2 biefstukken voor de kinderen besteld en een kipnuggets met heerlijke patat. Ik had zelf de biefstuk XXL wat er dus 2 bleken te zijn met lekkere pepersaus. Naderhand mochten de kinderen in de keuken zelf hun ijsjes versieren wat op de kaart staat als het rustig is. Aanrader voor iedereen die wat anders wil dan alleen patat. Lekkere tapbier (zotte) en lekkere frisse bediening. Toetje van cheesecake was n leuke afsluiter met koffie.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op 23 juli '16 onderweg gestopt bij Kruller. Buiten op het terras prima en zorgvuldig geholpen door het team. Een van ons heeft een gluten- en lactose-intolerantie. Bij het opnemen van de bestelling dit aangegeven. Bleek geen enkel probleem te zijn om wat glutenvrij brood als alternatief bij de burger te doen. De chef kwam zelf tussentijds nog even extra vragen of het intolerantie of allergie was omdat het nieuwe frituurvet dat de dag ervoor was gestart ook voor bitterballen gebruikt was en dat dit voor de friet bij de burger een probleem zou kunnen zijn. Zeer prettig om te zien dat een chef deze complicatie van steeds meer mensen met allergieën serieus neemt. Ook met het glutenbrij boord was het bord met de burger supermooi opgemaakt. Zo hort horeca en gastvrijheid te werken. Complimenten!