Grand Café Hotel de Bourgondiër

Grote Markt 2-3 4611 Bergen op Zoom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Hotel de Bourgondiër

Tiffany T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Vanwege de positieve recensies op Tripadvisor hier beland. Prima voor een uitgebreide lunch te nuttigen, voor een diner zal ik hier niet snel voor kiezen. Het eten is goed maar niet heel speciaal. Het is er gezellig ingericht en de bediening vriendelijk en oplettend. Prijs/kwaliteit staat in verhouding.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Ik daar daar een diner genomen. Het eten is wel bovengemiddeld. De porties zijn groot. Ik had een vis besteld. Niet slecht maar ook niet extreem goed. Erg weinig groente erbij. De frietjes erbij waren standaard
Lekkerhapje69 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Donderdagavond hebben wij bij De Bourgondiër gedineerd. Het is een populaire gelegenheid midden in het centrum. Ondanks de drukte kan je er toch rustig eten. Het is warm en gezellig ingericht. Het personeel is vriendelijk en het eten is lekker. Wij hadden een trio van wild en een vispotje, beiden zeer smakelijk. Goed wijnadvies bij de gerechten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heerlijke spareribs op terras gegeten.

goeie deskundige bediening. binnen 10 minten op tafel. gastheer top. bediening uitmuntend. lekker toetje. Uiterste beleving op mooi terras.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
wij hadden een vissoep lekker met veel vis, wel veel te zout. Zout kan je altijd bij doen.
Ons hoofd gerecht was smakeloos. Grote gamba's voor mijn man. Voor mij zeewolf ook zonder smaak. Groenten? De bediening ook nul, nul, Dit alles voor € 72,55. O ik vergeet nog de vele blauwe vliegen die ons laster vielen. Daar hebben wij ook nog wat van gezegd. Dit ging met een lach aan ons voorbij.
Coranieuwenhuijse .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Altijd heel goed eten! Het zijn grote, bourgondische porties, dus houd daar rekening mee bij het bestellen. Bijvoorbeeld een salade als voorgerecht is geen goed idee. Service is heel goed, alert en snel. Prima decor en terras.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten met een groep van 8. Service was goed, de bediening vriendelijk. De bediening was in voor grapjes nadat de eerste vanuit onze groep waren gemaakt. De naam wordt eer aan gedaan door de hoeveelheid eten. De kwaliteit doet er niet voor onder. Zeker een aanrader.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Wie al eerder beoordelingen van mij gelezen heeft weet dat ik behoorlijk kritisch ben. Maar van de week was er geen één minpuntje te vinden. En dus een uitstekende beoordeling voor "Grand Cafe Hotel de Bourgondier"! Vriendelijk ontvangst met de keuze of een hoog of laag tafeltje wilden hebben? Nou liever een lage... Wat ook totaal geen probleem was. Snelle accurate bediening met oog voor de klant. En dan de asperges met zalm! Een zeer behoorlijke portie, waar we meer dan genoeg aan hadden! Met als extra traktatie de lamsoortjes bovenop de asperges! Wat een heerlijke en fantastische combinatie! Voor een van de gasten was de keus op een bourgondische spies gevallen, tjonge daar moet je een echte grote eter voor zijn. Met enige moeite kwam het dan toch op! Omdat we bekend zijn met de overheerlijke maar tevens behoorlijk grote desserts, voor ons deze keer een luxe koffie om alles af te sluiten. Opnieuw een perfecte avond met ongelofelijk lekker eten! Van ons allen een 10 die avond. Prijs-kwaliteit slaat hier duidelijk door naar de kwaliteit!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
De Bourgondiër is een toptent. Niet dat het allemaal hoogstaande gerechten zijn, maar het is altijd goed. Constante kwaliteit, al jarenlang. De service is ook goed, veel personeelsleden werken er al jaren (goed teken!). Je kunt hier voor een redelijke prijs gewoon erg lekker eten.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Zaterdag jl. op het terras van dit restaurant onze lunch genuttigd. Na een zoete witte wijn voor mijn lief en een Leffe Tripel voor mezelf te hebben besteld, dacht ik een broodje gyros te krijgen, daar daar mijn keuze van de lunchkaart op gevallen was. Broodje? Ik kreeg een heel bord volledig gevuld met brood waarop zich een enorme hoeveelheid heerlijke gyros bevond, mede voorzien van o.a. verschillende soorten paprika en gebakken ui. Daarbij werden twee bakjes met sauzen geserveerd: knoflook en loempiasaus. Allemachtig wat een reuze maaltijd! Zelfs als avondmaal had je hier ruimschoots voldoende aan gehad. En dat voor een heel schappelijk prijsje! Mijn partner had geopteerd voor de pittige Thaise salade met gemarineerde ossenhaasreepjes. Ook het formaat van de salade was reusachtig. Hoewel ze zich die salade zeer goed liet smaken, kon ze de enorme hoeveelheid niet op en moest ze het bord nog deels gevuld laten staan. Dit restaurant deed zijn naam echt eer aan! Nog nooit eerder heb ik zo’n copieuze lunch gehad.
Bovendien was de bediening lekker vlot en vriendelijk.
Eigenlijk hadden we hier ook (buiten) ons diner willen gebruiken, maar de terrassen waren door het schitterende weer tot de laatste plaats bezet. We hebben ongeveer een kwartier gewacht of er een plaats aan een van de tafels vrijkwam, maar toen dat niet gebeurde moesten we onze heil elders zoeken.
Henk1977 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Kom er al jaren, altijd gezellig zitten! Vooral in de zomer lekker op het terras op de grote mark van Bergen op Zoom. Heb verschillende aanraders voor de lunch. De pikante tostie, de club sandwich, de geitenkaas salade zijn echt aanraders. De clubsandiwich is mijn favoriet!!
Anya T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Heerlijk gegeten op het terras van dit bourgondische restaurant, waarbij de enorme beenham een absolute aanrader is maar ook de zalm was heerlijk van smaak.

Helaas ging de bediening wat vreemd van start en vroeg in eerste instantie alleen wat wij te drinken wilde en vergat de kaart te geven!
Nu had mijn echtgenoot hier al eerder gegeten en wist waar de menukaarten lagen, dus had hij dit snel zelf opgelost terwijl de serveerster verder op met een collega stond te praten (minpuntje).
Maar een andere collega sprong snel in en de rest verliep naar wens zodat we toch nog met een goed gevoel en heerlijk gevulde maag na afloop huiswaarts konden keren :-)
Mariette M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Omdat het mooi weer was hebben we buiten kunnen eten Jammer dat we niet konden reserveren voor het terras dus zaten we op de markt
De bediening was goed en het eten lekker een aanrader is de Griese lauwwarme geitensalade minpunt waren de gegratineerde mossels waren net ping pong ballen maar werden niet in rekening gebracht netjes
Alle andere gerechten waren heerlijk
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Een gezellig restaurant met leuk personeel. De porties van het eten zijn erg groot, maar dat zal bij Bourgondisch horen. Beenhammetje was een echte Beenham. De mogelijkheid om "normale" porties te bestellen en niet die erg grote zou niet overdreven zijn. Goed betaalbaar eten maar wel erg veel!
Yates .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Op een lekkere avond buiten op een vol terras nog een plaatsje kunnen bemachtigen. Als voorgerecht gekozen voor de Gamba's in de knoflookolie met diverse groentes en knoflookbrood. Zeer ruime hoeveelheid Gamba's en perfect op smaak! Ondertussen was de zon verdwenen achter de historische panden en kwam het enorme luifel naar voren, de terrasverwarming zorgt voor een lekkere " zomerse avond sfeer" hoofdgerecht de Tournedos was wel iets te gaar....
Maar mooie prijs kwaliteitsverhouding op deze erg gezellige locatie.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Wij hebben hier geluncht, heerlijk in de zon op het gezellige terras. Het terras was top, maar ook binnen is de Bourgondiër gezellig. Lekkere salade met geitenkaas in spek gehad en een goede carpaccio. Aanrader qua lunch en locatie!
RVink .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Niks bijzonders. Jammer dat er geen wisseling van de kaart is.
Kom hier regelmatig lunchen en diner.
Al snel heb je alle gerechten al een keer gegeten.
Personeel vriendelijk en een gezellige ongedwongen sfeer.
Gaby R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Uitstekend gegeten. Wij komen hier wel vaker, meestal om te lunchen. De zaak zit zeker rond eenuur of 1 altijd vol, en voor het diner moet je zeker reserveren. Het eten is altijd uitstekend. Zoals in meerdere recensies is al genoemd dat de porties altijd groot zijn. De prijs is prima afgestemd op de kwaliteit en grootte, en is zelfs ietwat aan de lage kant. Wanneer je vraagt om een aanpassing van het originele gerecht, word hier geen enkel probleem van gemaakt. Kortom; top!
Hanseman .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Dit restaurant ligt op een A lokatie met terras in Bergen op Zoom. De bediening is ok, maar de menukaart overstijgt niet het niveau van de gemiddelde snackbar. Dit geldt ook voor de kwaliteit, veel frites, frituur en salade uit glas. Jammer, een goede kok kan hier wonderen verrichten.
Levensgenieter1983 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Heerlijk gegeten, vlotte vriendelijke bediening en alles voor een betaalbare prijs.
De porties zijn ruim en van goede kwaliteit!
Zeker een aanrader!!