Grand Café Hofplein

Winkelhof 15 2353 TR Leiderdorp Nederland Kaart

Over restaurant Grand Café Hofplein

Comfortfood bij Hofplein

Zin in lekker en simpel? Dan ben je bij Hofplein aan het goede adres. Lekkere eetcafé gerechten uit de internationale keuken. Denk aan fish & chips, Hollandse biefstuk of spareribs. Een glas wijn erbij en je avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Grand Café Hofplein

Maandag t/m Woensdag 10:00 - 19:30
Donderdag en Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 09:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Voordelig
J M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eerste geur die je tegemoet komt als je binnenstapt is rook.
Dit ruik je de helemtijd tijdens het eten af en toe ook.
En thuis gekomen stinkt mijn kleding en haar naar de rook.

Het eten was wel ok. En tegen een redelijke prijs.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten zeker een aanrader spare-rins waren mals en Sate was ook heerlijk mals ga zo door !!! daarna een bak koffie en heel goed betaalbaar !!
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Hele lekkere spareribs gegeten en aardige bediening! All you can eat is ook echt all you can eat. De spareribs waren lekker zacht en pikant.( ook andere keuzemogelijkheden.)
Mpjeu .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk weer gegeten bij Hofplein Grand Cafe, goed voorafje,diner,ijs toe. Daarna nog genoten van iets nieuws Cappucino met een touch of komkommer zeer smaakvol.
Lieverleids .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gunstig locatie en gezellige entree. Snelle bediening. Keuze is voldoende. Bediening heeft goed overzicht en reageert snel op aanwijzingen van de gasten.
John D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
het eten was prima lekker en genoeg de erwtensoep was nu wel goed warm speciaal gevraag aan de bediening was verleden keer niet warm genoeg.
de bediening was vlot en snel en kwam geregeld vragen of allel naar wens was.
het decor is wat minder en kan wel een opknap beurt gebruiken .
maar nogmaals het eten is belangrijker daar gaat het om.
is een aanrader waard genoeg eten en voor een lage prijs.
Thejac .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Grand Café Hofplein. Al eerder maakten wij gebruik van de AH actie en hebben toen ook bij Grand Café Hofplein gegeten. Gezellige sfeer en leuke bediening.
En in deze tijd ook belangrijk, het is leuk betaalbaar.
Komen zeker nog eens terug.
Mariannevansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
had tomatensoep erg lekker, daarna spare ribs , waren werkelijk heerlijk!!
koffie met een likeurtje als toetje.
was met een albert hein actie kaart!!
daar hadden ze een speciale kaart voor ,
kan er heerlijk en goedkoop eten!! een aanrader!!
Pesther .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Onze reservering via de site van AH was niet binnengekomen. Desalniettemin mochten we aan een niet-gereserveerde tafel zitten. 1 Hoofdgerecht mocht buiten het AH-menu besteld worden. Er loopt vriendelijk personeel rond. Muziek staat niet te hard.
Soep was niet echt heet. Hoofdgerechten waren lekker en goed. Bij het toetje hoorden bij de sorbet 2 smaken ijs en bij de honing/notentaart karamelijs.
We krijgen beiden alleen vanille-ijs, want het karamelijs was op en kwam bij een speciale leverancier vandaan. En in de winterperiode is het moeilijk om aan ijs te komen.
Daarnaast wilden ze in verband met de kerst de koelkasten/vriezers wat leger krijgen aangezien de gerechten hier dan in moesten.
Marloessterre .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heeeeerlijk eten. Lekkere spareribs. Salade met krokante kip was ook lekker. Lekker veel kip. Normaal liggen er een paar stukjes in de salade maar hier juist andersom. Dessert was ook lekker de brownies mochten alleen wel iets klever zijn. Ze waren iets te droog naar mijn smaak. Het is gewoon een heerlijke bistro, geen hele speciale gerechten maar gewoon simpel en lekker. Die speciale ''Michelin'' gerechten zijn ook niet aan mij besteed. Service van de blonde serveerster was ook erg goed! Leuke vrouw.
Marcobroers .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
aan het eten zat geen smaak.de bedinging liet je gewoon staan , niet gegroet .De bar was het belangrijkste en niet de andere gasten. De AH actie dat was helemaal een flop , we hebben gewoon van de kaart besteld.
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Prima gegeten voor een zeer acceptabele prijs. Klantvriendelijk personeel met hart voor de zaak. De ambiance is het minste, maar toch wel oké.
Annekev1 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
het eten was goed betaalbaar en lekker en de bediening was aardig .
gezellige aankleding van het resteraunt leuk avondje uit op een doorde weekse avond voor ik kom zeker nog een keer.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Een gezellig grand café waar ook stamgasten zitten. Het eten is heerlijk en niet duur. Wij aten er via de AH actie en je mocht alles kiezen van de kaart. De porties waren groot genoeg. Een leuke plek om gezellig ff een hapje te eten
Marwim .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
het eten was uitstekend,ik zelf had gekozen voor de spareribs was voldoende
goed gaar maar voor mij een beetje teveel.
De service was heel goed en vriendelijk,het decor kan wel iets beter maar
verder prima ook m'n tafelgenoten vonden het eten prima.
En een betaalbaar prijsje ook heel belangrijk!
Tmarcelis .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het eten was prima en de service ook. Erg vriendelijk .Het decor minder, maar daar kan de eigenaar niets aan doen. Waar blijft de verbouwing Wereld haven ? Dan kunnen ze weer investeren in het decor.
Leoenjose .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het dorps café is simpel en eenvoudig maar meer verlangen wij ook niet als het eten maar goed is en de sfeer en de bediening en dat was goed.
Het is daar altijd gezellig en druk.
En het eten is erg goed.
Tiazeehuisen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Het is niet direct een gezellig restaurant om te gaan eten, meer een eetcafé.
De service was prima en het eten was ook goed
Nagel41 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Grand café hofplein is een leuk en goed restaurant waar je lekker en divers kunt eten met een goede en vriendelijke service wij hebben in 2011 een gedeelte van ons trouwen, eten en receptie gedaan het Was top geregeld ????
Ali.planjer .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
We hebben heel gezellig en goed gegeten de bediening was heel vriendelijk en beleefd het eren zag er goed en verzorgd uit onze complimenten daarvoor we komen echt een keertje terug