Grand Café (Hof van Saksen)

Veldweg 22-24 9449 PW Nooitgedacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café (Hof van Saksen)

Maandag t/m Woensdag 08:30 - 21:00
Donderdag 08:30 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag 08:30 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
5,9
6,7
Erg duur
Jastien .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
samen met mijn partner gegeten Personeel vriendelijk maar het eten is echt matig
We hadden een drentse hamburger, smaak viel tegen en een
ribeye deze was klein en niet mals.
de ribeye was 22,50 en voor wat groente en friet mag je nog 7,- extra betalen. Jammer.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Niet tevreden! Personeel was vriendelijk en het zag er netjes uit maar het eten... wij bestelde beide een biefstuk (die wel redelijk was) maar daarbij kregen we geen friet. Alleen een gemende salade die zo uit het zakje in een bakje geschut was. Geen stukje komkommer of een tomaatje er bij. Hiervoor moesten we 55 euro afrekenen!!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Tijdens ons verblijf op Hof van Saksen hier gegeten. Wij komen hier al een aantal jaar, maar jammer dat de kwaliteit van de restaurants toch elk jaar minder wordt, terwijl het allemaal best aan de prijs is. Vooraf carpaccio en vitello tonato. Vlees hiervan best goed, maar Vitello Tonato hoort een dikke laag saus met stukjes tonijn te bevatten, en niet een paas streepjes dunne saus. Bij de hoofgerechten ging het mis. De vegatarische quiche ( een halve, dat serveer je niet, maar kleinere) was smakeloos en de hertenbiefstuk had een wat aparte lucht. De zoute jus lijkt uit een pakje te komen. Het garnituur bij de biefstuk was onbestemd en niet lekker. De frietjes zijn goed! De best lekker crème brulee toe had teveel bosvruchtensaus, waardoor de smaak verloren ging. Het dessert van hangop was te zuur. Wij blijven komen op Hof van Saksen, maar of we hier nog gaan eten, zeker voor deze prijzen, is maar zeer de vraag.
Dnnmrtns .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Vandaag hebben we hier gegeten met vier volwassenen en een peuter.
Het eten was goed, maar wel aan de prijs. Aan de ene kant logisch, want op een vakantiepark betaal je nou eenmaal meer dan ergens in een stad. Bij een gemiddeld eetcafé met dezelfde gerechten betaal je ongeveer de helft. De kwaliteit was wel goed, beter dan een gemiddeld eetcafé.
De bediening was voldoende, het duurde niet lang of ons eten kwam op tafel.
De locatie is wat druk en lawaaierig. Er is een terras, maar daar was het te fris voor. Er is een kinderhoek met een lego-muur.
Conclusie: leuk om een keer te eten, prima eten maar iets te duur.
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier gegeten met 2 kleine kinderen en 2 volwassenen. Het eten was goed maar erg duur geprijsd. De bediening was erg vriendelijk maar we hebben wel tot 3 keer toe om dat ene vergeten biertje moeten vragen. Voor de kinderen was er een kast met boekjes, spelletjes en een legomuur.
Hhafkamp .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
na toezegging dat hier heel goed glutenvrij gegeten kon worden zijn we hier gisteren gaan eten. Helaas bleek er bijna niets glutenvrij gemaakt te kunnen worden alleen biefstuk of witte vis zou glutenvrij zijn. Onze twee kinderen met coeliakie waren door deze beperkte keus al erg teleurgesteld vooral omdat het anders voorgespiegeld was. Als nagerecht werd geadviseerd sorbet ijs te nemen omdat dit glutenvrij is, bleek er verwarring te zijn over het verschil gluten en lacose vrij. Kregen de kinderen twee bollen ijs met een hoorntje, niet glutenvrij dus. Na dit karige maaltje kreeg onze dochter toch nog klachten van haar glutenallergie. Dus zelfs dit was fout gegaan.
Erg jammer dat er beweerd wordt dat er verstand is van voedselallergien terwijl het bijna niet slechter kon gaan. Geef liever aan dat het niet kan, scheelt veel teleurstelling en klachten.
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Positieve punten van dit restaurant op een vakantiepark zijn de uitstraling van een grand café en de kwaliteit van het eten, die is gewoon goed te noemen zonder uit te blinken. De prijs-kwaliteit verhouding is echter uit balans, 17,50 euro voor een hamburger met wat frietjes is te duur. Als tweede negatieve punt moeten we de service noemen. Niet zozeer de vriendelijkheid van het personeel, daar is helemaal niks mis mee, maar de gehele bediening is erg chaotisch en er ontbreekt een duidelijk systeem. Zo werden wij bediend door vijf verschillende mensen en was de onderlinge communicatie ver te zoeken. Bij sommige tafels werd uitleg gegeven over de werking van de menukaart, bij ons niet. Ik moest twintig minuten op een drankje wachten (terwijl er toch gewerkt wordt met digitale bestel apparatuur), heb er toen maar zelf om gevraagd en tien minuten later kwam het drankje dan alsnog, alleen was het het verkeerde drankje. Voor het dessert kregen we de menukaart maar daar zagen we niets interessants op dus besloten we maar om geen dessert te nemen. Bij het bestellen van de koffie vroeg de serveerster (weer een andere) of ons wel verteld was dat er ook aardbeien met slagroom waren, alleen dat stond niet op de kaart. Nee, dat was ons niet verteld, door niemand. De Irish Coffee had zo lang op de bar gestaan dat de slagroom helemaal ingezakt was en dat het geheel koud was geworden. Ik had echter, na drie keer geklaagd te hebben, geen zin om weer te klagen dus heb dat maar laten zitten. Vlak achter ons stonden de serveerster en de floormanager duidelijk hoorbaar tegen elkaar te klagen. De floormanager liep weg en de serveerster zei heel duidelijk hoorbaar tegen haar collega, dat de floormanager nooit luisterde en hij gewoon steeds weg liep. Kortom de organisatie was ver, ver te zoeken. en dat ligt op zich niet eens aan het personeel dat erg vriendelijk was maar wel aan de mensen van de brigade die ze aan moeten sturen. Misschien eens een bezoekje van Gordon Ramsey?
Smile1980 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Een grand café met een mooie entree en een goede uitstraling, sfeer top!!
Eten niet echt bijzonder maar normaal te eten, vond alleen de prijs niet echt passen bij de gerechten wel bij de uitstraling!
Personeel doet goed werk. Kindergang is leuk verzonnen en de kinderen kunnen zich hier redelijk vermaken!
Al met al ok om tussendoor te eten!
Luciano G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Normaal gesproken zijn de restaurants op vakantieparken niet goed. Dit restaurant daarentegen is zeker de moeite waard en heeft de uitstraling van een 'echt' restaurant. Het eten was lekker, een mooie kaart met veel verschillende gerechten.. De witte huiswijs was heerlijk. Het enige minpuntje was de bediening; zeker vriendelijk, maar niet altijd even alert en snel. Al met al hebben wij gezellig en lekker gegeten in dit restaurant.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Het eten hier is prima, alleen behoorlijk prijzig. Alle bijgerechten moeten los besteld (en betaald) worden, wat afdoet aan de prijs kwaliteitverhouding. Chocoladecakeje als dessert was de lekkerste die ik ooit heb geproefd! Het restaurant is ruimtelijk, met hoge plafonds. Dit zorgt helaas wel voor wat extra galming, echt rustig zitten is er helaas niet bij.
Maart W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Eten was goed, alleen aan wat aan de dure kant. Als verrassing was er een speciaal 3 gangen menu, wat zeker de moeite waard is!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Prima eten maar serveren en snelheid van drankjes daarbij is traag. Moest langzaam eten en even pauzeren om de bestelde wijn bij het hoofdgerecht te krijgen. Barman doet ijsblokjes met de handen in de glazen hygiene kan daar beter
Virgilio .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Net gegeten met drie kinderen. Het kindermenu was goed: smakelijke hamburgers, patat was niet vet en smaakte niet vers. echter was het eten voor de volwassen ondermaats. Ik had rundvlees, deze was taai, niet gemarmerd zoals was beloofd en alles behalve rose. Het kaas nagerecht was een fiasco. ik heb hierover melding gemaakt tegen zowel de serveerster als een baasje dat er rond liep. Ik kreeg het diplomatische antwoord dat zij blij waren met mijn feedback maar daar bleef het dan ook blij. Bijzonder betutteld.
Gerolfb .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
We hadden hier duidelijk meer van verwacht. Hoewel hier voor ieder ingrediënt een personeelslid lijkt te zijn aangetrokken is de bediening nogal traag en is er geen geheugen voor de bestellingen (wijn en garnituur werd vergeten). Ook moet ieder ingrediënt ongeveer apart worden afgerekend, wat een slecht beeld geeft van de prijs. De presentatie van het eten was niet bijzonder, de smaak was ok, maar helaas was het nogal lauw. De uiteindelijke prijs was veel te hoog voor de geleverde service en kwaliteit. Gaan we niet weer doen.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
In ons favoriete vakantiepark kun je hier al jaren prima eten. Mooi decor, on-westelijk vriendelijk personeel (de mensen zijn nog steeds gewoon blij dat je er bent). Het eten is niet bijzonder maar er is ook weinig op aan te merken. Prima, gezellige avond.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Veel kleine kinderen onder de gasten. Het restaurant is er op ingespeeld en heeft dan ook voor hen een eigen kaart. Wij gingen buiten zitten, daar was het wat rustiger. Het moet gezegd, een mooi terras met dito uitzicht. Wij aten de Fish & Chips - geleek niet op hetgeen je in Groot-Brittannië krijgt maar toch goed te eten. De patat leuk uit een frituurmandje. Verder de saté van biologische kip. Daar kun je geen buil aan vallen en dat deed het Grand Café ook niet. De bediening was vriendelijk en behoorlijk snel.
Liefhebberr .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
wij hebben met opa zijn 84ste verjaardag gevierd, met 10 personen. uiterst vriendelijk en zorgzame bediening. voorgerechten waren goed en divers. keuze hoofdgerechten beperkt, maar worden goed bereid en opgedient. sate was zeer goed. leuk dat je bij elk gerecht de keuze kan maken hoe groot/zwaar het vlees mag wegen, prijs kan je dus zelf beïnvloeden. fish and chips wordt super leuk opgedient. voor iedereen was er ijs na, hetgeen super smaakvol lokaal ijs is. als afsluiter had de serveerster leuke school met lekkers voor opa gemaakt, omwille van zijn verjaardag. goede sfeer en kwaliteit op een vakantiepark.
Olleke .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Wij hebben 2 keer hier gegeten. En beide keren was het prima! Wij hebben steeds de keuze gemaakt voor de kleine porties. Dat is een uitkomst voor oudere mensen. Vooraf had mijn man een goede carpaccio en ik de grote garnalen. En deze keer geen 3 maar 5 omdat het andere garnalen waren dan anders. Het werd ons keurig verteld door de ober. Mijn kabeljauw was uitstekend en de zalm van echtgenoot ook prima op smaak. Lekker knapperige frietjes en groente erbij. Er werd een paar keer gevraagd of het smaakte en er werd ook geluisterd. De koffie na afloop met chocolade koffieboontjes en likeurtje zijn een leuke en welkome afsluiting.
Het enige negatieve punt vinden wij de te lage stoelen. Het zijn eigenlijk loungestoelen en geen dinerstoelen. Maar dat ligt ook aan ons.
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Mooi ingericht restaurant. De kaart biedt bij de meeste gerechten de keus uit kleine en grote porties en er is een aparte kinderkaart. Op mijn vraag hoe groot de porties precies waren, werd geantwoord dat de kleine portie al behoorlijk groot was dus koos ik daarvoor; bij de vleesgerechten bleek dit ook te kloppen maar bij de vegetarische hoofdgerechten niet; in mijn geval was het erg weinig en leek het meer op een klein voorgerecht. Toen ik hierover een opmerking maakte, reageerde de serveerster een beetje ongeinteresseerd maar later kwam er een andere serveerster aan tafel die vroeg of ik nog een portie erbij wilde. Dat werd dus erg netjes opgelost. Het eten was verder heerlijk en we zijn tevreden weggegaan.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Het decor is leuk. Ziet er relaxt en gezellig uit. Bediening is attent en heel vriendelijk. Wel zijn ze gewend om op de vraag 'Alles naar wens? Is het lekker?' een positief antwoord te krijgen. Het was flink schakelen dat er negatief commentaar was. Met 2 pers. een voorafje en een hoofdgerecht genomen. De caesarsalad klein, was erg lekker en daardoor was ik positief verrast. Mijn vrouw had de proeverij van 3 soepen, wat heel zout was. Helaas was het hoofdgerecht echt een tegenvaller. Mijn groentequiche was heel flauw en bestond met name uit ei en harde deegkorst. De fish & chips van mijn vrouw was wel oke. Jammer dat er totaal geen groente bij geserveerd werd. Als afsluiter koffie en thee met bonbons (had de bediening wel wat moeite voor gedaan). Stond niet op de kaart, maar hadden ze dan maar het duurste dessert voor gerekend. Ik geef niet vaak onvoldoendes, echter ik kan er niet meer van maken. Ondanks de vriendelijke bediening doen we dit niet nog een keer!