Grand Café het Postkantoor

Van Echtenstraat 35 7902 EK Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Grand Café het Postkantoor

Laagdrempelig, maar chique!

Gevestigd in een voormalig postkantoor ligt het laagdrempelige horecagelegenheid Grand Café het Postkantoor. Hier zit je goed voor een verrassende lunch, gezellig diner en natuurlijk ook voor een borrel! Het ruime terras met vloerverwarming en uitzicht op de Grote Kerk en de molen van Hoogeveen is een ideale plek om te zitten als het zonnetje heerlijk schijnt! Neem ook gezellig je kinderen mee, want er is een speciale speelruimte waar de kids fijn kunnen spelen.

Meer informatie over restaurant Grand Café het Postkantoor

6,8
7,2

Jouw recensie over het restaurant Grand Café het Postkantoor

Julia L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
De vleesgerechten zijn volgens mij prima, maar het gerecht met paddestoelen mag wel wat inspiratievoller voor 16,50(!) Dit kommetje gehakte champignons met een verlept stukje kaas onder een klef bladerdeeg dakje kan ik thuis voor 3 euro in elkaar draaien. Dat is niet echt leuk uit eten gaan.
Wel aardig dat de gastheer een gratis dessert aanbood maar de eetlust was een beetje verdwenen..
Service was in elk geval goed, niets op aan te merken!
Mizzy 1.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De bediening is hier vrijwel altijd onvoldoende. Of ze zien je niet, duurt lang voordat ze komen, brengen het verkeerde of het duurt heel erg lang. Ik kom hier regelmatig omdat het wel gezellig is, maar dit is telkens weer een grote ergernis. Jammer. Veel gemiste kansen en inkomsten
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Mooi stijlvol ingericht. Prima bediening! Wat ik jammer vind is dat er niet veel vegetarische keuze is en ook weinig vis, of allemaal vis wat op elkaar lijkt. Voor de rest prima!
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Gebruik gemaakt van diner en movie, oftewel voordat we soof 2 gingen bekijken hier een 3 gangen diner genomen.
Beide een kip wrap en als hoofd de zwijnshaas, prima portie en lekker van smaak, glas wijn erbij met zonder te vragen ook een glas water, helemaal top.
En precies op tijd een cappuccino en toen genoten van de ruime stoelen in de bios
Harco W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Mooi ingericht grand café, maar het eten en de service vielen erg tegen. De keuze op de kaart is beperkt en als de keus op iets anders valt dan een hamburger of saté zijn de prijzen hoger dan je in een grand café zou mogen verwachten. Na ruim een uur wachten was de bestelde hamburger gort droog gebakken en de saté van varkenshaas koud geserveerd. Al met al een behoorlijke tegenvaller.
Janien3 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Schitterende locatie, sfeervol ingericht restaurant, we verheugden ons op een gezellige avond.
Het eten was op zich best lekker, maar voor die prijs hadden we toch heel wat meer verwacht.
Wat erger was: een deel van de bediening was ongeïnteresseerd, hooguit beleefd,
maar zeker niet geschikt voor het vak.
Wij voelden ons niet welkom. Heel jammer, maar het was onze laatste keer in het Postkantoor.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Al meerdere keren hier geweest en het was altijd super. Behalve gisteren...
Ik was samen met een vriend er voor een verlate lunch.. Nadat wij nog wat nadronken en meer als 45min met lege glazen zaten besloten af te rekenen.. Het was rond een uur of 5 en iedereen van het personeel ging eten.. Wij stonden te wachten om af te rekenen. Na even wachten kwam er iemand naar ons toe.. Toen ik vroeg of ik wat meer informatie kon krijgen over de escaperoom kon de jongen mijn vragen niet beantwoorden ik vroeg aan hem of er misschien een collega was die dit wel kon en ik kreeg als antwoordt: die is er wel maar u moet maar even mailen via de site... Toen ben ik weggegaan stom van verbazing dat hij zijn collega niet even wou vragen...
Kortom lang wachten op je drinken en niet gastvrij en is het in een jaar hard achteruit gegaan.. Overigens was de uitsmijter heerlijk.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Met z'n zessen in een oud postkantoor gegeten. Leuke entourage, veel keuze. Van saté, Fish en chips en hamburgers tot tournedos en heilbot. Ook vooraf zowel de grand café keuzes als wat meer bijzonders zoals palingsoep. Eten was lekker. Alleen de bediening was erg traag.
prd .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij hebben hier als afsluiting van de meivakantie gegeten. Het was mooi weer en wij zaten op het terras. Mooi terras, lekker eten en goed, gezellig personeel. Helaas wordt er door heel veel mensen extreem veel gerookt op het terras. Ik heb er normaal gesproken niet zoveel moeite mee, maar dit was door de veelheid echt een afknapper. Verder op zich een leuke tent.
HesterWB .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Mooie zaak met een verrassende entourage en een even verrassende menukaart, Prettige bediening en een eerlijke prijs. Het eten smaakte heel goed, de wild zwijn smaakte top, evenals de gepocheerde peer als dessert. De rest van de tafel was ook super enthousiast. Een echte aanrader.
Lacanche .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
We hebben het film&dinerarrangement genomen. We werden vlot naar onze gereserveerde tafel gebracht en voorzien van een drankje. Prima soepje vooraf, daarna is de keuze vrij beperkt: of een hamburger of een kipsaté of een kibbeling. Alles met patat en een klein beetje sla (sla was lekker, maar waarom niet meer groente?).
Aan de kibbeling zat kraak nog smaak. Na afloop werd geinformeerd of het gesmaakt had. We gaven aan dat er geen smaak aan de kibbeling zat. Reaktie ober: dit kan niet, want hij is vers.
Nadien werd er nog op teruggekomen door de ober met de mededeling dat de keuken de kibbeling ook in orde vond.
Hiermee wordt gesuggereerd dat er met jou wat aan de hand is.
In ieder geval is er iets aan de hand met deze ober, die i.p.v. te luisteren en je serieus te nemen, alleen in de ontkenning schiet.

Wij komen in ieder geval hier niet nog een keer eten.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Gisteravond voor het eerst gegeten in " Het Postkantoor" te Hoogeveen. Reserveren ging prima en om 18:00 stond er keurig een tafeltje voor ons klaar. We kregen snel de kaart en konden snel iets te drinken bestellen.

Het eten was "ok". Het brood van het broodmandje was olijvenbrood, dit werd niet van te voren vertelt. Erg lastig als je niet van olijven houd.
Als hoofdgerecht de kalfsentrecote gekozen. Zag er keurig uit, mooi rose en prima te snijden, heerlijk! Jammer alleen dat er een enorm stuk vet bij zat.
De bijgeleverde patatjes waren uit twee verschillende frituur pannen, de helft was goed, de andere helft nog helemaal slap.

Het toetje was prima. De bediening heeft keurig rekening gehouden met het feit dat we om kwart over acht weer in het theater moesten zijn.

Het decor ziet er geweldig uit. Heel erg rumoerig maar echt heel mooi aangekleed. Helaas stonken onze kleren bij het verlaten van het restaurant zo ontzettend naar frituur. Dit is ons in het restaurant zelf niet opgevallen maar heeft zeker invloed gehad op ons theaterbezoek daarna, het was gewoon misselijkmakend.
NiekHolt .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Op maandagavond gegeten bij dit Grand Café
Was er gezellig druk en de bediening was erg vriendelijk. Broodplankje was zeer royaal, niks op aan te merken.
Daarbij beiden een biefstuk besteld, medium en medium rare. Dit was de kok waarschijnlijk vergeten. Aangegeven dat het niet medium rare was. Ik moest nog een stukje van mijn biefstuk afsnijden zodat de bediening het even kon checken. Dit gedaan hebbende zegt hij doodleuk, dit is hier medium rare! Vreemde gang van zaken. Toen mijn tafeldame aan het eind aangaf dat ze haar biefstuk wat taai vond herhaalde dezelfde bediening hardop al vragend: TAAI?? Zijn verklaring : dat hoort bij een kogelbiefstuk, het is geen tournedos!
Een tip: neem een klacht van je gasten serieus en ga er niet tegenin. Dit kan echt niet.
En dat voor een biefstuk van 20,50.
Verder een mooie zaak.
Femmie W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Leuke zaak, aanwinst voor Hoogeveen . Trendy zaak. Lekker eten. Deze keer de kalfsentrecote en het varkenshaasje. Lekker, royaal en mooi opgemaakt. Prima prijs/kwaliteit. Tevens een goed glas huiswijn.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Met 12 collega's gegeten op een zaterdagavond , ik had een salade met geitenkaas , andere de varkenshaas (iemand wilde een andere saus erbij, geen probleem) iedereen was zeer tevreden , borden waren mooi opgemaakt. Na 11 uur gingen de tafels aan de kant en kwam er een dj , gezellig nog wat borrels gedronken en zeker voor herhaling vatbaar
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Weer eens lekker gegeten bij het Postkantoor. Samen met een oud collega in de zon op het terras. Altijd goede bediening en uiterst lekker eten. Altijd goed voor een spontaan bezoek. We komen hier graag.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Zeer stijlvol ingerichte zaak. Mooie materialen voor zowel inrichting, verlichting als meubilair.
Vervolgens om de haverklap de vraag 'of we nog iets willen drinken', bij een menuutje dat een (goede) friettent waardig is. Zo'n inrichting moet natuurlijk terugverdiend worden. Maar mooi niet meer via mijn portemonnaie.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
We hebben vaak wat gedronken in het Postkantoor in Hoogeveen en gisteren voor het eerst ook wat gegeten.
En dit was meer dan goed. Super lekker 3-gangen menu en prima bediening.
Van ons een dikke 8!
En uiteraard aan de bar nog een paar drankjes genomen... :-)
Metha L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Samen met vrienden heerlijk gegeten in Postkantoor Hoogeveen. Leuke enthousiaste bediening, mooi opgemaakte borden, warme trendy inrichting and last but not least - want zeer belangrijk - perfect bereide gerechten met bijpassende wijnen. Een adres waar we zeker weer terug komen!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Grand café Postkantoor is een net restaurant waar je op een representatieve manier lekker kunt eten. De keuken is goed, de service is ruim voldoende en het pand is fantastisch ingericht. Bovendien is het Postkantoor onder jongvolwassenen de meest trendy plek van Hoogeveen als het gaat om terassen, eten, maar ook kroegen.

Het eten is gewoon goed, de koks weten goed wat ze doen, de menu's zijn degelijk en er wordt gebruik gemaakt van seizoensproducten. Qua menu is er voor ieder wat wils en de soepen zijn ook heel erg goed. Hier kun je goed eten, een 8.

De bediening is netjes maar niet opvallend. Naar verwachting een 7.

De luxe inrichting is erg trendy en opvallend chique. Door de speelse manier waarop het restaurant ingericht is ontstaat een hoge diversiteit aan plekken. Er zijn rustige hoekjes maar er zijn ook wat centralere opvallende plaatsen. De centrale bar is met zijn drankenstapel een echte eye catcher. Ook kan soms boven gegeten worden waardoor overzicht over een deel van het restaurant mogelijk is. Buiten zitten is ook mogelijk.