Grand Café Het Oude Station

Stationsweg 4 7722 HA Dalfsen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Grand Café Het Oude Station

Marinus2 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Prima plek om te eten. Bediening is ok. Prima sateh gegeten. Schappelijke prijs. Leuke locatie met in het zicht de treinen dei voor je neus stoppen. Een trein missen is er dus niet bij
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Een prima plek om een drankje of hapje te doen in Dalfsen. Vriendelijke eigenaar en bijzondere vakantiesfeer zo op het treinstationnetje. Het eten is goedkoop maar goed. Een beperkte kaart, maar wel voor ieder wat wils (ook vegetarisch) en zeker voor deze prijs van prima kwaliteit en smaakvol recept. Ook met kinderen een prima plek om te eten, er is een kinder speelhoekje. Kortom, als wij ooit weer een keer in de buurt van Dalfsen zijn gaan we er zeker weer een keer eten.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Bijzonder lekker gegeten voor de prijs!. Vooraf de soep vd dag 4,50€ en hoofdgerecht vis 14,50€. Keuze uit patat of aardappels erbij en Ruim voldoende hiervan. Ook kwam er nog een schaaltje groenten extra bij. De vis wasgoed op de huid gebakken. Rauwkost had een erg lekkere dressing! Bediening erg vriendelijk en vroeg of alles naar wens was en hield het drinken goed bij! Prettig! Leuk mensen kijken wat uit de trein komt! Top!
Menno66 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Inmiddels is er een andere eigenaar van het Oude Station. Ik vond deze keer het eten beter. Deze keer konden de gerechten zich zeker meten met een gemiddeld eetcafé (prijs is daar ook naar). Het eetgedeelte is niet groot en in open verbinding er naast is een bar met dorpskroeg gezelligheid. Prima plek!
Menno66 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Dit is een kroeg / café / eetcafé. Wat dat laatste betreft is het de locatie die het hem doet, vooral als je buiten kunt zitten want je zit dan op het perron van het kleine stationnetje van Dalfsen. Uitstekend bereikbaar dus ook!
Het eten is niet slecht maar haalt amper eetcafé kwaliteit. "Schnitzel"-kwaliteit is beter omschreven. De kaart is daar ook naar.
De omgeving is prachtig om te wandelen of fietsen.
Conclusie: als je op een leuke plek wilt zitten als je toevallig in de buurt bent en aan het eten geen al te hoge eisen stelt, zit je hier prima.